Olen niin kiukkuinen
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Noh?
No haluaisin ratkaista asian. Ei talvella voi ulkona peseytyä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh?
No haluaisin ratkaista asian. Ei talvella voi ulkona peseytyä.ap
En ole kartalla mistä on kyse, mutta miksei ulkona voi peseytyä talvella? Ainakin itse käyn avannossa uimassa ja varmasti siinä voisi myös hieman pestä itseään sen yhteydessä.
Ei se haittaa. Vesi on saman lämpöistä. Jos on kova pakkanen pitää huolehtia ettei vain kylmetä itseään sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa. Vesi on saman lämpöistä. Jos on kova pakkanen pitää huolehtia ettei vain kylmetä itseään sen jälkeen.
Siis sisältä tulee lämmin vesi ämpäreissä pihalle. En pysty kulkemaan kellarissa pesulla rappujen takia.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sisältä tulee lämmin vesi ämpäreissä pihalle. En pysty kulkemaan kellarissa pesulla rappujen takia.ap
No eihän tuo kovin paha ole. Ota se seikkailuna. Kauanko kellari on käyttökelvoton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuo kovin paha ole. Ota se seikkailuna. Kauanko kellari on käyttökelvoton?
Ei kellari ole käyttökelvoton. Minä vaan en enää ikinä pysty sinne menemään huimauksen ja huonojen jalkojeni takia.ap
Hanki avustaja ellet yksin pärjää tai hanki ratkaisu jolla pääset kellariin heikommillakin jaloilla. Kiukkuileminen ei edistä asiaa :)
Vierailija kirjoitti:
Hanki avustaja ellet yksin pärjää tai hanki ratkaisu jolla pääset kellariin heikommillakin jaloilla. Kiukkuileminen ei edistä asiaa :)
Olen miehelleni ehdottanut vaikka mitä. Hän ei halua muuttaa.ap
Muutto esteettömään asuntoon. Johan sinä liukastut siellä pakkasessa vesiämpäreittesi kanssa, ei tuo ole mikään ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Muutto esteettömään asuntoon. Johan sinä liukastut siellä pakkasessa vesiämpäreittesi kanssa, ei tuo ole mikään ratkaisu.
Olen yrittänyt suostutella miestä muuttamaan.ap
Niin. No nuo on hyvin ahtaat, betoniset kierreportaat. Ei sinne tuollaista hissiä saa.ap
Muuta yksin. Et tarvitse tuollaista miestä.
Voisiko ulos rakentaa suihkukopin? Tai telttasaunan jossa lämmitellä eka?
Vierailija kirjoitti:
Muuta yksin. Et tarvitse tuollaista miestä.
Meillä on yhteiset tulot. Ei ole mahdollista muuttaa yksin.ap
Vierailija kirjoitti:
Niin. No nuo on hyvin ahtaat, betoniset kierreportaat. Ei sinne tuollaista hissiä saa.ap
Minusta nyt vain tuntuu siltä että olet päättänyt vali vali valittaa sen sijaan että yrittäisit ratkaista ongelmaa XD
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ulos rakentaa suihkukopin? Tai telttasaunan jossa lämmitellä eka?
Niin jotain telttasaunaa voisi miettiä. ap
Noh?