Tuleeko muille äideille ikävä lapsia illalla
sen jälkeen, kun lapset ovat menneet nukkumaan? Ensin tietty huokaisen helpotuksesta, kun päivä on pulkassa, mutta sitten parin tunnin päästä tekisi jo mieli vaan mennä katselemaan ja silittelemään nukkuvia ihania pieniä.
Päivät on niin täynnä lasten kanssa olemista ja lasten asioita, että niihin on jotenkin tosi tottunut ja tosi kiintynyt.
Kommentit (14)
tulla siinä ajassa, mitä illalla on hereillä lasten nukkumaanmenon jälkeen. No, tuleepa mentyä itsekin järkevään aikaan nukkumaan kun haluaa lasten luo.
t. ap
Kun lapset ovat hereillä, pelkää että eivät koskaan mene nukkumaan, kun nukkuvat, pelkää etteivät koskaan herää.
NIIN totta!
Mutta onhan se oma kulta tosi ihana mussu :)
laittamaan peittoa paremmin päälle ja vaan katselemaan miten suloisen ihania lapsosia meillä onkaan ja mielessä samalla kelailee kaikkia mukavia ja hassuja hetkiä kunkin lapsen kanssa :)
Tän illan liikkikset tuli kun meidän iso ekaluokkalainen esikoispoikamme oli kaivanut vanhat unikaverinsa esiin ja laittanut ne omalle tyynylleen kauniisti nukkumaan. Peitellytkin vielä niitä otuksiaan. Ihana!
tossa kun pinniksen pohjaa laskettiin alas (vauvan oman TURVALLISUUDEN vuoksi) ensimmäinen ajatus oli että en voi kunnolla antaa enää pusua kun vauva nukkuu... ;O)
kun tietää että siellä se perhepedissä tuhisee.
niin ei tarvitse ikävöidä kauhean paljon lapsia, kun on kuitenkin se elämän tärkein ihminen vierellä ja hereillä
Olen todella onnellinen siitä, että vihdoinkin nukutusrumba on ohi (siis sitä kesti 2,5v. ikään asti) ja että laosi ei heräile vartin-puolen tunnin välein itkemään sängyssään... Illat on ihan luksusta, kun saa olla rauhassa.
Ja rakastan lastani yli kaiken, mutta helkkari, illat on MUN tai MEIDÄN AIKAA enkä tosiaankaan ikävöi silloin nukkuvaa lasta. Silloin käperryn miehen kainaloon sohvalla, juttelen päivästä ja kaikesta mikä mieltä painaa... Tai rakastelen hänen kanssaan. Tai sitten vain katselen telkkua. Mutta lasta en tod. ikävöi.
(tulee kyllä yleensä varhain aamuyöstä viereen ja välillä nukkuu koko yön vieressä) enkä malta millään illalla asettua kun tekee mieli käydä katsomassa ja silittelemässä.. Oon ajatellu, että moni pitäis mua " sairaana" , mutta ehkä en olekaan. Kiitos tästä ketjusta! Aion ravata jatkossakin silittelyreissuillani ja ottaa pojan viereen aina kun haluaa.
toivottavasti tuoreen äidin tunnelmia
Omaa aikaa ei ole, kun nuorempi ei nukahda ennen minua.
mutta tulee siitä huolimatta välillä ikäv lapsia. Mietin, että olissin halunnut vielä halia ja jutella jotain lapsille. Etenkin jos on ollut vauhdikas päivä.
Meidän 3- ja 6-vuotiaat nukkuvat yhä vanhempien kanssa samassa sängyssä.