Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nuori mies näet vanhemmassa naisessa?

Vierailija
17.12.2014 |

Miksi nuori mies antaa selvää seksuaalista singaalia huomattavasti vanhemmalle naiselle? Naisella on perhe.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:18"]

Jopas on ajankohtainen aihe...Olen itse n. 40v nainen ja minua 8 vuotta nuorempi (lapseton) mies on selvästi ihastunut minuun. Toki tilanne on imarteleva, mutta myös nolo ja hiukan ahdistava. Koen olevani hänelle yksinkertaisesti liian vanha ja "rupsahtanut", vaikka olenkin ikäisekseni nuorekkaan ja timmin näköinen. En myöskään haluaisi leikkiä noin nuoren miehen tunteilla. Jos taas kyseessä olisi 10 vuotta vanhempi mies, niin JES..antaisin palaa :-)

[/quote]

Itselläni sama tilanne, joskin olen sua pari vuotta nuorempi. En kylläkään koe itseäni mitenkään rupsahtaneeksi ja mieskin arvasi mun iäksi 28... :D esteenä meidän suhteelle on se, että minulla on jo lapsiluku täynnä ja miehellä taas ei lapsia vielä ole, enkä halua olla esteenä sille että hän saa omia lapsia. En tosin tiedä haluaako, mutta näin olettaisin. Jos nuoremmalla miehellä on samat haaveet, niin ei ikä kyllä mikään este ole.

Ja sen verran vielä, että vaikka kroppa rupsahtaa jokaisella jossain vaiheessa, niin ei se mieli siitä mihinkään yhtäkkiä vanhene. Ihan samanlainen perusluonne itselläni on kuin ollessani parikymppinen, joskin ehkä tervettä järkeä on tullut hieman lisää. Kokemuksesta voin sanoa, että nelikymppisenä kuivat, ilottomat tyypit ovat olleet ihan samanlaisia ilottomia ja kuivia ollessaan parikymppisiä.

Vierailija
102/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:37"]

Miksikähän kuvitellaan että vanhemmalta naiselta saa helposti seksiä? Ainakin minä olen vaativampi sängyssä nyt kuin vuotta sitten, tiedän mitä tahdon ja kerron sen myös miehelleni (mieheni on muuten 11v nuorempi) 

Helppo en tosiaankaan ollut, enkä ole. Mies sai oikeasti osoittaa että on kiinnostunut juuri minusta. Teki töitä että sai minut.

[/quote]

Mistähän tuo kuvitelma on lähtöisin? Itse ainakin kuvittelen, että vanhempi tietää mitä haluaa. On siis itsevarma ja sinut seksuaalisuutensa ja itsensä kanssa. Ja mikä olisikaan seksikkäämpää kuin itsevarma nainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan tästä aiheesta mieleeni, että, kun itse olin 25 ikävuoden paikkeilla, niin minusta oli useampikin sellainen noin 10 vuotta itseäni vanhempi nainen kiinnostunut ja aina ne silti kyselivät, että miksi mä olen kiinnostunut vanhemmasta naisesta, vaikka se kiinnostus tapahtui kyllä ihan vain sen naisen puolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi