Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nuori mies näet vanhemmassa naisessa?

Vierailija
17.12.2014 |

Miksi nuori mies antaa selvää seksuaalista singaalia huomattavasti vanhemmalle naiselle? Naisella on perhe.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä mieltä tätä ketjua luettuani, että suurin osa teistä ei tiedä elämästä vielä mitään, kunhan aikanne kuluksi keksitte kuvitteellisia tarinoita stereotypioiden mukaan. Itse olen nähnyt nämä asiat ja päinvastoin menee. Niinkuin tuo viimeisin "Miehet ei halua useimpia naisia vakavasti ja naiset haluavat jokaisen miehen vakavasti" Oh realy? Miksiköhän minusta näyttää, että miehet takertuu aina kehen tahansa äidin helmoista lähdettyään, naiset ovat puolestaan hyvin kranttuja ja valinnanvaraa on enemmän. Myöskin "40 vuotias ei ole kenestäkään enää haluttava eikä kelpaa parisuhdemarkkinoilla" Minun tuntemista 40+ ikäisistä kyllä melkein kaikilla on parisuhde, miksi heidän miehet eivät sitten ole niiden 20 vuotiaiden kanssa? Varmasti heistä moni saisi sellaisen mikäli se olisi se pakkomielle juuri, ei vaan taida olla monellekaan.

Vierailija
42/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekkö pikkukaupunki-ilmiö, mutta täällä ainakin on ihan tavallista, että miehellä on 5-10 vuotta vanhempi nainen. Olen päätellyt asian yksinkertaisesti siten, että pienissä kouluissa tytöt ja pojat lapsena ovat niin hyvää pataa ja kaveria, että harva haluaa seurustella aikuisena oman lapsuuden kaverin kanssa. Jos siis ovat alkuperäisiä paikkakuntalaisia ja tänne ei hirveästi uutta populaatiota ilmesty. Sitten taas kun ajatellaan 20 vuotiasta jätkää niin ennemmin hän varmaan seurusteleekin 26 kuin 16 vuotiaan kanssa ja kun niitä aikuisempia naisia baarissa tavataan. Siitä se moni suhde on saanut alkunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:32"]Liekkö pikkukaupunki-ilmiö, mutta täällä ainakin on ihan tavallista, että miehellä on 5-10 vuotta vanhempi nainen. Olen päätellyt asian yksinkertaisesti siten, että pienissä kouluissa tytöt ja pojat lapsena ovat niin hyvää pataa ja kaveria, että harva haluaa seurustella aikuisena oman lapsuuden kaverin kanssa. Jos siis ovat alkuperäisiä paikkakuntalaisia ja tänne ei hirveästi uutta populaatiota ilmesty. Sitten taas kun ajatellaan 20 vuotiasta jätkää niin ennemmin hän varmaan seurusteleekin 26 kuin 16 vuotiaan kanssa ja kun niitä aikuisempia naisia baarissa tavataan. Siitä se moni suhde on saanut alkunsa.
[/quote]

Kuinka moni 26v nainen haluaa 20v jätkän vakavaan suhteeseen?

Vierailija
44/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:32"]Liekkö pikkukaupunki-ilmiö, mutta täällä ainakin on ihan tavallista, että miehellä on 5-10 vuotta vanhempi nainen. Olen päätellyt asian yksinkertaisesti siten, että pienissä kouluissa tytöt ja pojat lapsena ovat niin hyvää pataa ja kaveria, että harva haluaa seurustella aikuisena oman lapsuuden kaverin kanssa. Jos siis ovat alkuperäisiä paikkakuntalaisia ja tänne ei hirveästi uutta populaatiota ilmesty. Sitten taas kun ajatellaan 20 vuotiasta jätkää niin ennemmin hän varmaan seurusteleekin 26 kuin 16 vuotiaan kanssa ja kun niitä aikuisempia naisia baarissa tavataan. Siitä se moni suhde on saanut alkunsa.
[/quote]

Kuinka moni 26v nainen haluaa 20v jätkän vakavaan suhteeseen?
[/quote] No ilmeisen moni. Kai se on sitä, että aluksi tapailee hauskanpidon merkeissä, mutta kun ne tunteet sitten syttyy? Yhtälailla voit ihmetellä kuinka moni haluaa lihavan naisen tai miehen taikka miten joku voi seurustella ruman kanssa. Katsos rakkaus, se on ihmeellinen asia, tässäkin pinnallisessa maailmassa se on vielä monella säilynyt verissä se alkukantainen vietti toista ihmistä kohtaan. Ihmisethän ovat aina pariutuneet jo miljoona vuotta ennen Kristusta.

Vierailija
45/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:37"]Moni on pakon sanelemana vanhemman kanssa, toki jotkut vanhemmista myös pitää. Suurin osa ottaisin timmin kaksikymppisen mielummin kuin vanhemman naisen, mutta kun on pakko että saisi edes joskus römpsää.

Siinä totuus, toki kaikki lässyttävät paskaa ties mistä sinut kropan kanssa ja diipa daapaa. Laita rinnakkain hyvännäköinen hyväkroppainen kaksikymppinen 40 vuotiaan kanssa, niin 99% valitsee kaksikymppisen. Voitte toki valehdella mitä haluatte itselle ja muille, mutta tämä on totuus.
[/quote]

:D
Söpö oot! Kiva sulle et tiedät Totuuden :)

Vierailija
47/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:37"]Moni on pakon sanelemana vanhemman kanssa, toki jotkut vanhemmista myös pitää. Suurin osa ottaisin timmin kaksikymppisen mielummin kuin vanhemman naisen, mutta kun on pakko että saisi edes joskus römpsää. Siinä totuus, toki kaikki lässyttävät paskaa ties mistä sinut kropan kanssa ja diipa daapaa. Laita rinnakkain hyvännäköinen hyväkroppainen kaksikymppinen 40 vuotiaan kanssa, niin 99% valitsee kaksikymppisen. Voitte toki valehdella mitä haluatte itselle ja muille, mutta tämä on totuus. [/quote] :D Söpö oot! Kiva sulle et tiedät Totuuden :)

[/quote]

Kyllä minä tiedän, että on olemassa miehiä jotka pitävät vanhemmista naisista, aivan kuten on olemassa miehiä jotka tykkäävät harrastaa seksiä autojen kanssa. Nyt keskustellaan siitä isosta massasta joilla ei ole jotain fetissiä.

Tiedän senkin, että totuus näissä asioissaa ottaa koville.

Vierailija
49/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli jätti tyttöystävänsä ja vaihtoi 16 vuotta vanhempaan perheellisen naiseen, jonka koulutus taitaa olla jäänyt peruskoulutasolle. En ymmärrä.

Vierailija
50/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ö

Vierailija
51/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:37"]

Moni on pakon sanelemana vanhemman kanssa, toki jotkut vanhemmista myös pitää. Suurin osa ottaisin timmin kaksikymppisen mielummin kuin vanhemman naisen, mutta kun on pakko että saisi edes joskus römpsää.

Siinä totuus, toki kaikki lässyttävät paskaa ties mistä sinut kropan kanssa ja diipa daapaa. Laita rinnakkain hyvännäköinen hyväkroppainen kaksikymppinen 40 vuotiaan kanssa, niin 99% valitsee kaksikymppisen. Voitte toki valehdella mitä haluatte itselle ja muille, mutta tämä on totuus.

[/quote]

Niin. Eihän siinä mikään muu vaihtoehto tosiaan ole totta. Mun mies valitsi mut (olin tuolloin 31) kun tyrkyllä oli sen ex (mies oli pari kuukautta sitten hänet jättänyt mutta exä ei halunnut sitä uskoa), exällä ikää 21 ja varmaanki 10kg mua hoikempi ja pari senttiä pidempi. Mulla oli miehen mielestä paremmat jutut ja olin muutenkin ihanampi, hurtilla huumorilla varustettu ja sinut itseni kanssa. Nolotti sen naisen puolesta, kun vonkasi vielä pitkään suhteemme aloituksen jälkeenkin, mutta pääsi onneksi lopulta miehestäni yli ja muutti pois koko paikkakunnalta.

Väittäisin, että miehiä kiinnostaa vanhemmat naiset sen takia, kun ne on yleensä sinut itsensä kanssa eivätkä vonkaa niin kiihkeästi miehiä kuin nuoremmat, biologisen kellon kalisuttamat kanssasisaret. Mun lapset on jo tehty, ei mitään mielenkiintoa ruveta enää perhettä perustamaan eikä näin ollen uutta miestäkään hakemaan, joten varmaan mun rento asenne ja juttelutaito vetoaa edelleenkin esim. baareissa käydessäni nuorempiin miehiin. Tosin ei heillä mitään saumaa muhun ole, mutta onhan se imartelevaa ja nautin flirtistä ihan täysin rinnoin. :)

[/quote]

31v ei ole vielä vanha ja paljon riippuu miten hyvin pitää huolta itsestä. Mutta moni nainen ja mieskin on niin huonossa hapessa kun lähestytään neljääkymppiä, että kyllä varsinkin nainen on parhaat päivänsä nähnyt. Niin se biologia vain menee ja kun ei haluta mitään huolta pitää itsestä, niin kaikki muu on pelkkää valetta näiden ihmisten kohdalla, että olisivat kovin haluttuja miesten keskuudessa muuten kuin, että jotkut eivät vain saa muita naisia.

Nainen voi olla vielä 40vuotiaana haluttu, aina löytyy poikkeuksia, ei heitä paljon tuolla katukuvassa näy.

[/quote]

No viimeksi mua tuli iskemään sellainen komistus, että olisi tosiaankin saanut nuoremman ihan heittämällä. Ei vaan nähnyt koko illan aikana muita kun mut, hämmensin hänet ihan tyystin kun oli vielä varattukin eikä mikään pettäjä. Kuten tuo yksi edeltäjä sanoi, kun kolahtaa niin kolahtaa, iällä ei ole sen jälkeen mitään merkitystä.

[/quote]

Jos keskustellaan jostain yhdenillanjutuista jossa pelkkä pillu on mielessä, niin kyllä jopa 70 vuotiaalle mummolle voi sadella ehdotuksia komeilta miehiltä. Koska jotkut miehet panee vaikka lyhtypylvästä, ei se niin pennin päälle ole.

Luuletko, että tämä mies rupeaisi seurustelemaan vakavasti vaikka 70 vuotiaan mummon kanssa. Paremman puutteessa menee melkein mikä vain. Tässä tullaan siihen miesten ja naisten väliseen eroon, miehille seksi vähän sama homma kuin kävisi paskalla, varsinkin yhdenillanjutut, kunhan vain saa säkit tyhjiksi se riittää, melkein ihan sama kenen kanssa sen tekee, kunhan edes etäisesti muistuttaa ihmistä, mielellään naista.

Vakavampiin suhteisiin vaatimustaso onkin ja aivan eri.
[/quote]

Annat kyllä upean kuvan miehistä. Mä olen tavannut ihan erilaisia.

Vierailija
52/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:46"]Miehen veli jätti tyttöystävänsä ja vaihtoi 16 vuotta vanhempaan perheellisen naiseen, jonka koulutus taitaa olla jäänyt peruskoulutasolle. En ymmärrä.
[/quote]

No huhhuh. Onko mies ruusu itsekkään!

Vierailija
53/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
55/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että minua arvostellaan ikäni mukaan. Olen nelikymppinen, mutta henkisesti paljon nuorempi. Ei ikä kerro minusta yhtään mitään. 

Vierailija
56/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:37"]Moni on pakon sanelemana vanhemman kanssa, toki jotkut vanhemmista myös pitää. Suurin osa ottaisin timmin kaksikymppisen mielummin kuin vanhemman naisen, mutta kun on pakko että saisi edes joskus römpsää. Siinä totuus, toki kaikki lässyttävät paskaa ties mistä sinut kropan kanssa ja diipa daapaa. Laita rinnakkain hyvännäköinen hyväkroppainen kaksikymppinen 40 vuotiaan kanssa, niin 99% valitsee kaksikymppisen. Voitte toki valehdella mitä haluatte itselle ja muille, mutta tämä on totuus. [/quote] :D Söpö oot! Kiva sulle et tiedät Totuuden :)

[/quote]

Kyllä minä tiedän, että on olemassa miehiä jotka pitävät vanhemmista naisista, aivan kuten on olemassa miehiä jotka tykkäävät harrastaa seksiä autojen kanssa. Nyt keskustellaan siitä isosta massasta joilla ei ole jotain fetissiä.

Tiedän senkin, että totuus näissä asioissaa ottaa koville.
[/quote] miten niin sinä päätät, että tässä keskustellaan isosta massasta? Ap:hän tämän ketjun on luonut ja kyseli niiden perään, jotka ovat puolta vanhempien naisten perään. Sinäkö päätit muuttaa keskustelun luonteen muuhun? Miksi? Mikä tarve sulla on todistella tuota suurten massojen mielipidettä lähinnä omasta puolestasi? Oletko vain kateellinen nainen, joka haluaisi nuorempaa, tai jonka ystävällä on nuori komistus ja itselläsi ei?

Vierailija
57/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puolet palstaa repeää raivoon ajatuksesta että nuori mies olisi tai haluaisi olla itseään vanhemman naisen kanssa?

Vierailija
58/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen nelikymppinen, mutta henkisesti paljon vanhempi.

Vierailija
59/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan seksiä.

Vierailija
60/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:37"]

Moni on pakon sanelemana vanhemman kanssa, toki jotkut vanhemmista myös pitää. Suurin osa ottaisin timmin kaksikymppisen mielummin kuin vanhemman naisen, mutta kun on pakko että saisi edes joskus römpsää.

[/quote]

No kuka sellaisista miehistä ylipäätään piittaa, joille nainen on pelkkä römpsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi