Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nuori mies näet vanhemmassa naisessa?

Vierailija
17.12.2014 |

Miksi nuori mies antaa selvää seksuaalista singaalia huomattavasti vanhemmalle naiselle? Naisella on perhe.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalta saa helpommin pillua. Siinä kaikki.

Vierailija
2/103 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi nainen ei välttämättä ole vielä vanha. Jospa se haluaisi pussailla ja panna sitä. Joitakin kiehtoo varatut naiset. Joitakin naisiahan kiehtoo varatut miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäänhän näistä ei välttämättä toteudu tosielämässä, mutta voi liittyä seuraaviin asioihin;

-korkeampi ikä yhdistetään viisauteen ja taitavuuteen kanssakäymisessä niin sängyssä kuin muuallakin

-kuvitellaan vanhemman yrittävän kovemmin, kun kauneutta on vähemmän jäljellä; ihailu ja jahtaaminen jakaantuu tasaisemmin

Vierailija
4/103 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikää, vaan yksilön. Naisen.

Kun kolahtaa, niin kolahtaa.

Seksikäs nainen on seksikäs nainen, ole sitten 25 tai 45. Vetovoima, eikä rakkauskaan, ole iästä kiinni, kun se kolahtaa.

Vierailija
5/103 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikää, vaan yksilön. Naisen.

Kun kolahtaa, niin kolahtaa.

Seksikäs nainen on seksikäs nainen, ole sitten 25 tai 45. Vetovoima, eikä rakkauskaan, ole iästä kiinni, kun se kolahtaa.

Vierailija
6/103 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon

Vierailija
7/103 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:51"]

Miksi nuori mies antaa selvää seksuaalista singaalia huomattavasti vanhemmalle naiselle? Naisella on perhe.

[/quote]

helppoa seksiä, näkee että nainen voi haluta toteuttaa fantasioitaan itsensä kanssa... kokeilee kepillä jäätä. 

99.9% miehet eivät halua itseään vanhempaa naista vakavasti.  

Vierailija
8/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:51"]

[/quote]

helppoa seksiä, näkee että nainen voi haluta toteuttaa fantasioitaan itsensä kanssa... kokeilee kepillä jäätä. 

99.9% miehet eivät halua itseään vanhempaa naista vakavasti.  

[/quote]

Mistä sä ton repäsit? Niin kuin sanottu, tasokkaat naiset otetaan missä tahansa iässä vakavasti. Siis naiset, jotka omaavat piirteitä joita tasokas mies voisi haluta; koulutus, äly, hyvä maku tapojen ja pukeutumisen suhteen, keskustelutaito jne. Enemmän haudan vakava tuo oma 8 vuotta nuorempi mieheni on kuin minä mitä suhteeseen tulee. Ja hänellä varmaan akateemisenä perijänä olisi valinnanvaraa. Henkisistä avuista ne suhteet klikkaa (ja fyysisistä alussa muttei pidemmän päälle). 

Vierailija
9/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:49"]

Tulipahan tästä aiheesta mieleeni, että, kun itse olin 25 ikävuoden paikkeilla, niin minusta oli useampikin sellainen noin 10 vuotta itseäni vanhempi nainen kiinnostunut ja aina ne silti kyselivät, että miksi mä olen kiinnostunut vanhemmasta naisesta, vaikka se kiinnostus tapahtui kyllä ihan vain sen naisen puolelta.

[/quote]

Jaa no mutta sinä olet sinä ja muut miehet on muita, monet erilaisia kuin sinä. Sinä voit olla vaikka pedofiili ja kattella 15-vuotiaita, ei se tarkoita, että muut olisivat samanlaisia. 

Esim australialainen näyttelijä hemsworth syntynyt 1983 ja on naimisissa 1976 syntyneen Elsa Patakyn kanssa. Ja tuo mies saisi kenet haluaa. Itse olen 83 syntynyt ja lapseni isä 1990. Ehkä se on niin, että hyvin miehekkäät ja vahvat miehet tykkää vanhemmista, koska niiden itsetunto riittää vanhempien naisten tapailuun. Ei ne ole välttämätä yhtään mitään "poikia" vaan hyvinkin vahvoja ja miehekkäitä, ehkä ikäistään vanhemman oloisia miehiä, näin ainakin mun tapauksessa. 

Vierailija
10/103 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joiden ainoa avu on ulkonäkö joutuvat luopumaan miesten huomiosta jo joskus 35-vuotiaina. Nainen jolla on karismaa ja luonnetta saa huomiota vielä paljon vanhempanakin.

Nuoret naiset taistelevat samoista miehistä kuin vanhemmat ja ovat huonommassa asemassa sillä pitävät vanhempia naisia uhkana, sillä monella vanhemmalla naisella on paljon moninaisuuksia, joita nuoremmalla ei ole. Nuoremmalla on vaan se ikänsä ja kun katsoo nykyisiä nuoria naisia meikkaamattomina, kalpeina, naama kyllästynessä irveessä, tukka ponnarilla, salivaatteet päällä yötä päivää ja läskit tursuten. Heitä joilla yleissivistys puuttuu ja laiskuus ja kykenemättömyys kukoistaa niin ei tarvitse miettiä miksi hyvin hoidettu jopa 30 vuotta vanhempi nainen vie miesten huomion.

Sitten on toki niitä päinvastaisia nuoria naisia, mutta niistä kilpailee niin monet miehet ja heitä on vaan niin vähän. Katsokaa katukuvaa, moni jo parikymppinen on myös niin lihavassa kunnossa, ettei tule näkemään 40-vuotispäiväänsä terveenä.

Vierailija
11/103 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:28"]

Naiset joiden ainoa avu on ulkonäkö joutuvat luopumaan miesten huomiosta jo joskus 35-vuotiaina. Nainen jolla on karismaa ja luonnetta saa huomiota vielä paljon vanhempanakin.

Nuoret naiset taistelevat samoista miehistä kuin vanhemmat ja ovat huonommassa asemassa sillä pitävät vanhempia naisia uhkana, sillä monella vanhemmalla naisella on paljon moninaisuuksia, joita nuoremmalla ei ole. Nuoremmalla on vaan se ikänsä ja kun katsoo nykyisiä nuoria naisia meikkaamattomina, kalpeina, naama kyllästynessä irveessä, tukka ponnarilla, salivaatteet päällä yötä päivää ja läskit tursuten. Heitä joilla yleissivistys puuttuu ja laiskuus ja kykenemättömyys kukoistaa niin ei tarvitse miettiä miksi hyvin hoidettu jopa 30 vuotta vanhempi nainen vie miesten huomion.

Sitten on toki niitä päinvastaisia nuoria naisia, mutta niistä kilpailee niin monet miehet ja heitä on vaan niin vähän. Katsokaa katukuvaa, moni jo parikymppinen on myös niin lihavassa kunnossa, ettei tule näkemään 40-vuotispäiväänsä terveenä.

[/quote]

Meinaat sitten, että esim 34-vuotias Kim Kardashian ei ensi vuonna saa lainkaan huomiota, kun täyttää 35 vai? Eiköhän se ulkonäkö/ulkoinen olemus vaikuta monen ikäisillä naisilla. Itse olen kolmekymppinen ja tapaillut nuorempaa miestä, mutta en silti hauku/väheksy itseäni nuorempia naisia. Kauniita ja älykkäitä niissä on ihan yhtä paljon kuin muissakin sukupolvissa. Kateelliselta kuulostat. 

Vierailija
12/103 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:53"]

Vanhemmalta saa helpommin pillua. Siinä kaikki.

[/quote]

Ja ennen kaikkea parempaa seksiä!

T: mies

Vierailija
13/103 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua 19v nuorempi työkaveri mies yritti iskeä pikkujouluissa. Jos en ois/eikä sekään ois varattu oisin varmasti harrastanut seksiä sen komean nuorukaisen kanssa. Ois varmasti saanu kunnon kyydit :) Siis miksei? Kyllä varmasti nämä nuoremmat haluaisi niitä kokemuksia vanhemman naisen kanssa. Miksei voisi pitää hauskaa? Ja tietenkin enemmänkin jos vaan haluaa. En näe mitään ongelmaa.

T. Nainen 40v.

Vierailija
14/103 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:32"]Liekkö pikkukaupunki-ilmiö, mutta täällä ainakin on ihan tavallista, että miehellä on 5-10 vuotta vanhempi nainen. Olen päätellyt asian yksinkertaisesti siten, että pienissä kouluissa tytöt ja pojat lapsena ovat niin hyvää pataa ja kaveria, että harva haluaa seurustella aikuisena oman lapsuuden kaverin kanssa. Jos siis ovat alkuperäisiä paikkakuntalaisia ja tänne ei hirveästi uutta populaatiota ilmesty. Sitten taas kun ajatellaan 20 vuotiasta jätkää niin ennemmin hän varmaan seurusteleekin 26 kuin 16 vuotiaan kanssa ja kun niitä aikuisempia naisia baarissa tavataan. Siitä se moni suhde on saanut alkunsa.
[/quote]

Kuinka moni 26v nainen haluaa 20v jätkän vakavaan suhteeseen?
[/quote]

Minä halusin ja sain. Nyt onnellisesti 20 vuotta takana ja lapsia kolme.

Vierailija
15/103 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin säilynyt vanhempi nainen kiihottaa seksuaalisesti yhtä paljon kuin timmi kaksikymppinen. Vain eri tavalla

Vierailija
16/103 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on 20 vuotta nuorempi, komea ja fyysisesti vetävä nuori mies. Hänellä on tyttöystävä, joka on kaunis. Tämä on jotenkin uskomaton tilanne, että hän on ottanut riskin menettää oma elämänsä seksiseikkailun takia. Itse koen hänet ihanaksi, mutta en halua menettää lihanhimon vuoksi omaisuuttani, lapsiani, kasvojani, miestäni. Hän saa minut hämilleen ja hän on kuin karkki, mutta moraali ja koko elämäni pitää kynteni irti hänestä. Imartelevaahan tämä on ja piristää normaalia arkea, mutta ei minusta ole leikkimään nuorten miesten kanssa.

Vierailija
17/103 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus joka tasolla. Itsevarmuus on naisen seksikkäin ominaisuus ja sitä vanhemmilta naisilta löytyy useimmiten huomattavasti ennemmän, kuin nuoremmilta naisilta. Näin on ainakin omalla suhteellisen suppealla kokemuksella tullut huomattua.
Terv. Almost30ButNotSoStud

Vierailija
18/103 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt samaa, kun tuntuu, että melkein aina baarissa seuraan tarttuu joku 10 v nuorempi. Enkä itse ole tämän ikäisistä yhtään kiinnostunut. Olen 39 ja yhtenä iltana tutustuin jopa yhteen 19-vuotiaaseen, joka ylisti, että olen koko baarin kaunein nainen.

Juttelin tästä yhden miepuolisen työkaverin kanssa, joka on 10 vuotta nuorempi ja hän sanoi, että hänellä on ystäviä, jotka menevät ihan tarkoituksella "vanhemman väen" baareihin etsimään vanhempia naisia. Mitään muuta syytä hän ei osannut sanoa, kuin että nämä miehet vain pitävät vanhemmista. Ehkä se vain on niin yksinkertaista - kauneus on katsojan silmissä. Ja harva oikeasti on mieltymyksiltään sen stereotypian mukainen, mitä tässäkin ketjussa julistaa. Olemme yksilöitä.

Vierailija
19/103 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:18"]

öö.... miksi kuvittelette että täällä palstalla pyörisi nuoria miehiä?!! :D vähän sama kuin lääkäreitä/asianajajia jne. ei varmasti ole niillä aikaa pyöriä ylipainoisia wt-mammojen haukkumispalstalla... heitä kysymyksesi johki ylilaudalle tai murobb

[/quote]

Miksi kuvittelet, että tällä palstalla ei pyörisi lääkäreitä, juristeja, insinöörejä, julkkiksia... mä tunnen kaikkia noita, jotka käyvät täällä, olen itsekin yksi yo. tyypeistä.

Vierailija
20/103 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on suorastaan huvittava. Miehetkö kuvittelee, että 4-kymppinen nainen haluaisi 2-kymppisen miehen kanssa vakaaan suhteeseen. Kyllä se nuori mies on hetken ilo. Ja itse olen mielummin sängyssä ikäiseni tai vähän vanhemman miehen kanssa, joka osaa hoidella naisen, niin että tämä kehrää jälkikäteen. Sellainen rakastaja minulla on, tekee ihan kaiken eteeni ja minä vastavuoroisesti hänelle. Vietämme sängyssä tunteja. Ja parasta on ettei tarvitse opettaa miestä, hän osaa ja huomaa myös sen, mistä minä erityisesti tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan