Mitä nuori mies näet vanhemmassa naisessa?
Miksi nuori mies antaa selvää seksuaalista singaalia huomattavasti vanhemmalle naiselle? Naisella on perhe.
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:37"]Moni on pakon sanelemana vanhemman kanssa, toki jotkut vanhemmista myös pitää. Suurin osa ottaisin timmin kaksikymppisen mielummin kuin vanhemman naisen, mutta kun on pakko että saisi edes joskus römpsää. Siinä totuus, toki kaikki lässyttävät paskaa ties mistä sinut kropan kanssa ja diipa daapaa. Laita rinnakkain hyvännäköinen hyväkroppainen kaksikymppinen 40 vuotiaan kanssa, niin 99% valitsee kaksikymppisen. Voitte toki valehdella mitä haluatte itselle ja muille, mutta tämä on totuus. [/quote] :D Söpö oot! Kiva sulle et tiedät Totuuden :)
[/quote]
Kyllä minä tiedän, että on olemassa miehiä jotka pitävät vanhemmista naisista, aivan kuten on olemassa miehiä jotka tykkäävät harrastaa seksiä autojen kanssa. Nyt keskustellaan siitä isosta massasta joilla ei ole jotain fetissiä.
Tiedän senkin, että totuus näissä asioissaa ottaa koville.
[/quote]
TOTUUS
:D
Jatka vaan Totuuden sanan jakamista. tiesitkö, että ihmisillä on eri totuuksia? Onko sulla linkkiä siihen tieteelliseen tutkimukseen, jossa osoitetaan että 1 % valitsee nelikymppisen? Mitä jos se onkin vain 0,5 % ? Mä en välttämättä ole sun kanssa edes kovin eri mieltä (eikä tämä ota koville, usko pois -olen itse 35-vuotias ja toistaiseksi olen vain nauttinut siitä, että saan olla miesten häiriköinniltä vuosi vuodelta enemmän rauhassa, kun en nähtävästi ole enää niin kuumaa kamaa). Mutta toi argumentointi on niin sietämättömän alkeellista että hävettää sun puolesta. Mikä ihmeen totuus?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:10"]
Nuori mies (minä) haluaa ainakin jossain välissä seksikokemuksia ilman sitoumuksia tai toiselta osapuolelta tulevia odotuksia vakavasta seurustelusta. lapsien teosta ym. Tämmöisen tarpeen vanhempi (mahdollisesti ja onnekkaasti vieläpä varattu) nainen täyttää mainiosti. Toinen mahdollisuus miehellä olisi käyttää maksullista naista. Ei ollenkaan niin kivaa. :(
Lisäksi nuoren miehen ajatuksissa kypsempi nainen edustaa tyyppiä, jonka kanssa ei tarvitse päteä. Helpottava olotila. Lähtötilanteena on, että vanhempi nainen on jo periaatteessa kiitollinen nuoremman miehen huomiosta. Puuha sujuu miehen kannalta ilman jännitteitä.
Lisäksi tilanteessa on jotain mukavalla tavalla pervoa joka kiihottaa. Varsinkin jos nainen on parisuhteessa ja sopivasti seksiopettaja.
Ja onhan joku Helena-Ahti Halberg olemukseltaan ja fyysisesti vähintään joka toisen nuoren miehen seksihaaveiden kohde.
[/quote]
Yleistät ihan helvetisti.
Meissä naisissa on myös vapaaehtoisesti lapsettomia, emme kaikki todellakaan haaveile lapsista. Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä ja etsii heistä kumppania. Joten äläpä vedätä myöskään vanhempia naisia.
[/quote]
"Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä...."
Lähes kaikki meistä miehistä hakee aidosti kumppanikseen yksinomaan nuorempaa tai itsensä ikäistä naista. Siis seurustelu- taikka elämänkumppaniksi.
Vanhemmista naisista haetaan tilapäisempää seuraa ja kiihoketta.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:17"]
Nuori mies (minä) haluaa ainakin jossain välissä seksikokemuksia ilman sitoumuksia tai toiselta osapuolelta tulevia odotuksia vakavasta seurustelusta. lapsien teosta ym. Tämmöisen tarpeen vanhempi (mahdollisesti ja onnekkaasti vieläpä varattu) nainen täyttää mainiosti. Toinen mahdollisuus miehellä olisi käyttää maksullista naista. Ei ollenkaan niin kivaa. :(
Lisäksi nuoren miehen ajatuksissa kypsempi nainen edustaa tyyppiä, jonka kanssa ei tarvitse päteä. Helpottava olotila. Lähtötilanteena on, että vanhempi nainen on jo periaatteessa kiitollinen nuoremman miehen huomiosta. Puuha sujuu miehen kannalta ilman jännitteitä.
Lisäksi tilanteessa on jotain mukavalla tavalla pervoa joka kiihottaa. Varsinkin jos nainen on parisuhteessa ja sopivasti seksiopettaja.
Ja onhan joku Helena-Ahti Halberg olemukseltaan ja fyysisesti vähintään joka toisen nuoren miehen seksihaaveiden kohde.
[/quote]
Meissä naisissa on myös vapaaehtoisesti lapsettomia, emme kaikki todellakaan haaveile lapsista. Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä ja etsii heistä kumppania. Joten äläpä vedätä myöskään vanhempia naisia.
[/quote]
Lähes kaikki meistä miehistä hakee aidosti kumppanikseen yksinomaan nuorempaa tai itsensä ikäistä naista. Siis seurustelu- taikka elämänkumppaniksi.
[/quote] kumma kun se ei sitten vaan mene noin tosielämässä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ehkä sinä haet, mutta eivät kaikki.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:17"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:10"] Nuori mies (minä) haluaa ainakin jossain välissä seksikokemuksia ilman sitoumuksia tai toiselta osapuolelta tulevia odotuksia vakavasta seurustelusta. lapsien teosta ym. Tämmöisen tarpeen vanhempi (mahdollisesti ja onnekkaasti vieläpä varattu) nainen täyttää mainiosti. Toinen mahdollisuus miehellä olisi käyttää maksullista naista. Ei ollenkaan niin kivaa. :( Lisäksi nuoren miehen ajatuksissa kypsempi nainen edustaa tyyppiä, jonka kanssa ei tarvitse päteä. Helpottava olotila. Lähtötilanteena on, että vanhempi nainen on jo periaatteessa kiitollinen nuoremman miehen huomiosta. Puuha sujuu miehen kannalta ilman jännitteitä. Lisäksi tilanteessa on jotain mukavalla tavalla pervoa joka kiihottaa. Varsinkin jos nainen on parisuhteessa ja sopivasti seksiopettaja. Ja onhan joku Helena-Ahti Halberg olemukseltaan ja fyysisesti vähintään joka toisen nuoren miehen seksihaaveiden kohde. [/quote] Yleistät ihan helvetisti. Meissä naisissa on myös vapaaehtoisesti lapsettomia, emme kaikki todellakaan haaveile lapsista. Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä ja etsii heistä kumppania. Joten äläpä vedätä myöskään vanhempia naisia. [/quote] "Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä...." Lähes kaikki meistä miehistä hakee aidosti kumppanikseen yksinomaan nuorempaa tai itsensä ikäistä naista. Siis seurustelu- taikka elämänkumppaniksi. Vanhemmista naisista haetaan tilapäisempää seuraa ja kiihoketta. [/quote] kumma kun se ei sitten vaan mene noin tosielämässä.
[/quote]
Ei se mikään kumma ole, markkinat ovat rajalliset jos mies on ruma ja köyhä. Silloin elämänkumppaniksi kelpaa vanhempikin lihava nainen. Rikas ja ruma saa kyllä nuoremmankin kauniin naisen.
Mutta niinkuin jo sanoin aiemmin ; kyllä kypsä nainen sinänsä voi kiihottaa.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:37"]Moni on pakon sanelemana vanhemman kanssa, toki jotkut vanhemmista myös pitää. Suurin osa ottaisin timmin kaksikymppisen mielummin kuin vanhemman naisen, mutta kun on pakko että saisi edes joskus römpsää. Siinä totuus, toki kaikki lässyttävät paskaa ties mistä sinut kropan kanssa ja diipa daapaa. Laita rinnakkain hyvännäköinen hyväkroppainen kaksikymppinen 40 vuotiaan kanssa, niin 99% valitsee kaksikymppisen. Voitte toki valehdella mitä haluatte itselle ja muille, mutta tämä on totuus. [/quote] :D Söpö oot! Kiva sulle et tiedät Totuuden :) [/quote] Kyllä minä tiedän, että on olemassa miehiä jotka pitävät vanhemmista naisista, aivan kuten on olemassa miehiä jotka tykkäävät harrastaa seksiä autojen kanssa. Nyt keskustellaan siitä isosta massasta joilla ei ole jotain fetissiä. Tiedän senkin, että totuus näissä asioissaa ottaa koville. [/quote] TOTUUS :D Jatka vaan Totuuden sanan jakamista. tiesitkö, että ihmisillä on eri totuuksia? Onko sulla linkkiä siihen tieteelliseen tutkimukseen, jossa osoitetaan että 1 % valitsee nelikymppisen? Mitä jos se onkin vain 0,5 % ? Mä en välttämättä ole sun kanssa edes kovin eri mieltä (eikä tämä ota koville, usko pois -olen itse 35-vuotias ja toistaiseksi olen vain nauttinut siitä, että saan olla miesten häiriköinniltä vuosi vuodelta enemmän rauhassa, kun en nähtävästi ole enää niin kuumaa kamaa). Mutta toi argumentointi on niin sietämättömän alkeellista että hävettää sun puolesta. Mikä ihmeen totuus?
[/quote]
Mitä enemmän naiset vetää herneen nenään niin siitä jo tietää, että kyseessä on totuus. Tässä ikäasiassa se herne menee nenään aika helposti, naiset sen itse tajuavat jossain vaiheessa myös itse, että ovat ns.parhaat päivänsä nähneet.
Ihan samalla tavalla vaikuttaa myös ihmisten muut ominaisuudet kuinka haluttuja he ovat, eikä luonne ole yksi niistä vähäisimmistä. Sanoppa tämä jollekin mukiinmenevän näköiselle parikymppiselle joka ei pysty saamaan ketään miestä vakaviin suhteisiin ja jokainen mies hylkää kun seksiä on saanut tai pelkkä seksi ei vain kanna, että hänen luonne on yksinkertaisesti niin paska että kukaan ei kestä eikä jaksa, niin se itkupotkuraivareiden määrä on rajaton.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:41"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:37"]Moni on pakon sanelemana vanhemman kanssa, toki jotkut vanhemmista myös pitää. Suurin osa ottaisin timmin kaksikymppisen mielummin kuin vanhemman naisen, mutta kun on pakko että saisi edes joskus römpsää. Siinä totuus, toki kaikki lässyttävät paskaa ties mistä sinut kropan kanssa ja diipa daapaa. Laita rinnakkain hyvännäköinen hyväkroppainen kaksikymppinen 40 vuotiaan kanssa, niin 99% valitsee kaksikymppisen. Voitte toki valehdella mitä haluatte itselle ja muille, mutta tämä on totuus. [/quote] :D Söpö oot! Kiva sulle et tiedät Totuuden :) [/quote] Kyllä minä tiedän, että on olemassa miehiä jotka pitävät vanhemmista naisista, aivan kuten on olemassa miehiä jotka tykkäävät harrastaa seksiä autojen kanssa. Nyt keskustellaan siitä isosta massasta joilla ei ole jotain fetissiä. Tiedän senkin, että totuus näissä asioissaa ottaa koville. [/quote] TOTUUS :D Jatka vaan Totuuden sanan jakamista. tiesitkö, että ihmisillä on eri totuuksia? Onko sulla linkkiä siihen tieteelliseen tutkimukseen, jossa osoitetaan että 1 % valitsee nelikymppisen? Mitä jos se onkin vain 0,5 % ? Mä en välttämättä ole sun kanssa edes kovin eri mieltä (eikä tämä ota koville, usko pois -olen itse 35-vuotias ja toistaiseksi olen vain nauttinut siitä, että saan olla miesten häiriköinniltä vuosi vuodelta enemmän rauhassa, kun en nähtävästi ole enää niin kuumaa kamaa). Mutta toi argumentointi on niin sietämättömän alkeellista että hävettää sun puolesta. Mikä ihmeen totuus?
[/quote]
Tuntuu, että tässä vänkää vain ne ihmiset, jotka ei ole koskaan kokeneet sitä järisyttävää ihastumisen tunnetta. Kun toisessa jokin vetää puoleensa kuin magneetti ja vaikka rakennus olisi täynnä muitakin naisia/miehiä (nuorempia, vanhempia, rumempia, komeampia), niin vain se yksi mies/nainen kiinnittää huomion ja sen vietin, että on pakko päästä tuon ihmisen seuraan. Siinä ei numerot kuulkaas lapset kerro yhtään mitään, kun päässä kolisee tyhjää ja toinen tuntuu vaan niin hyvältä.
Jos ette ole tuota koskaan kokeneen, niin sääliksi käy ja toivottavasti se joskus osuu myös teidän kohdallenne. Minuun se on iskenyt jo monesti, kun olen näin vanha ;)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:30"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:17"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:10"] Nuori mies (minä) haluaa ainakin jossain välissä seksikokemuksia ilman sitoumuksia tai toiselta osapuolelta tulevia odotuksia vakavasta seurustelusta. lapsien teosta ym. Tämmöisen tarpeen vanhempi (mahdollisesti ja onnekkaasti vieläpä varattu) nainen täyttää mainiosti. Toinen mahdollisuus miehellä olisi käyttää maksullista naista. Ei ollenkaan niin kivaa. :( Lisäksi nuoren miehen ajatuksissa kypsempi nainen edustaa tyyppiä, jonka kanssa ei tarvitse päteä. Helpottava olotila. Lähtötilanteena on, että vanhempi nainen on jo periaatteessa kiitollinen nuoremman miehen huomiosta. Puuha sujuu miehen kannalta ilman jännitteitä. Lisäksi tilanteessa on jotain mukavalla tavalla pervoa joka kiihottaa. Varsinkin jos nainen on parisuhteessa ja sopivasti seksiopettaja. Ja onhan joku Helena-Ahti Halberg olemukseltaan ja fyysisesti vähintään joka toisen nuoren miehen seksihaaveiden kohde. [/quote] Yleistät ihan helvetisti. Meissä naisissa on myös vapaaehtoisesti lapsettomia, emme kaikki todellakaan haaveile lapsista. Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä ja etsii heistä kumppania. Joten äläpä vedätä myöskään vanhempia naisia. [/quote] "Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä...." Lähes kaikki meistä miehistä hakee aidosti kumppanikseen yksinomaan nuorempaa tai itsensä ikäistä naista. Siis seurustelu- taikka elämänkumppaniksi. Vanhemmista naisista haetaan tilapäisempää seuraa ja kiihoketta. [/quote] kumma kun se ei sitten vaan mene noin tosielämässä.
[/quote]
Ei se mikään kumma ole, markkinat ovat rajalliset jos mies on ruma ja köyhä. Silloin elämänkumppaniksi kelpaa vanhempikin lihava nainen. Rikas ja ruma saa kyllä nuoremmankin kauniin naisen.
[/quote]
Onko sinulla joku mielisairaus? Mielipiteesi ovat niin mustavalkoisia etteivät ne edusta realismia millään tasolla.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:30"]
[/quote]
[/quote]
Onko sinulla joku mielisairaus? Mielipiteesi ovat niin mustavalkoisia etteivät ne edusta realismia millään tasolla.
[/quote]
Ei edusta realismia että miehet yleisesti ottaen haluavat suurinpirtein oman ikäisensä taiokka nuoremman naisen elämänkumppanikseen ja mahd. lastensa äidiksi? Minäkö olen mielisairas tämän faktan todetessani?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:25"]
[/quote]
[/quote] On sulla surkea kuva kyllä elämästä :D Harmi. Mulla komee nuorempi mies jo 5 vuoden ajan, joka opiskeli hyvään ammattiin kun tavattiin, nyt jo ihan kivapalkkaisessa työssä ollut kolme vuotta ja säästöjä mukavasti. Hän haluaa kanssani lapsen , vaikken itse enää haluaisi niinkään koska nuorempana olen kaksi saanut ja minulle ne riittäisi. Kihlauduimme kesällä ja tarkoitus olisi mennä naimisiin kesällä 2016, sillä ensi kesän sotkee taloprojektimme mitä rakennamme keväästä eteenpäin. Hän varmaan haluaa kaiken tämän kanssani ihan siksi, että voi sitten elää sen 18 vuotias mallin kanssa joskus myöhemmin, mikä se ihanne on kaaaaikilla miehillä. T. Nainen 33v, jolla mies 26v.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:25"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:17"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:10"] Nuori mies (minä) haluaa ainakin jossain välissä seksikokemuksia ilman sitoumuksia tai toiselta osapuolelta tulevia odotuksia vakavasta seurustelusta. lapsien teosta ym. Tämmöisen tarpeen vanhempi (mahdollisesti ja onnekkaasti vieläpä varattu) nainen täyttää mainiosti. Toinen mahdollisuus miehellä olisi käyttää maksullista naista. Ei ollenkaan niin kivaa. :( Lisäksi nuoren miehen ajatuksissa kypsempi nainen edustaa tyyppiä, jonka kanssa ei tarvitse päteä. Helpottava olotila. Lähtötilanteena on, että vanhempi nainen on jo periaatteessa kiitollinen nuoremman miehen huomiosta. Puuha sujuu miehen kannalta ilman jännitteitä. Lisäksi tilanteessa on jotain mukavalla tavalla pervoa joka kiihottaa. Varsinkin jos nainen on parisuhteessa ja sopivasti seksiopettaja. Ja onhan joku Helena-Ahti Halberg olemukseltaan ja fyysisesti vähintään joka toisen nuoren miehen seksihaaveiden kohde. [/quote] Yleistät ihan helvetisti. Meissä naisissa on myös vapaaehtoisesti lapsettomia, emme kaikki todellakaan haaveile lapsista. Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä ja etsii heistä kumppania. Joten äläpä vedätä myöskään vanhempia naisia. [/quote] "Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä...." Lähes kaikki meistä miehistä hakee aidosti kumppanikseen yksinomaan nuorempaa tai itsensä ikäistä naista. Siis seurustelu- taikka elämänkumppaniksi. Vanhemmista naisista haetaan tilapäisempää seuraa ja kiihoketta. [/quote] kumma kun se ei sitten vaan mene noin tosielämässä. [/quote] Ei se mikään kumma ole, markkinat ovat rajalliset jos mies on ruma ja köyhä. Silloin elämänkumppaniksi kelpaa vanhempikin lihava nainen. Rikas ja ruma saa kyllä nuoremmankin kauniin naisen. Mutta niinkuin jo sanoin aiemmin ; kyllä kypsä nainen sinänsä voi kiihottaa. [/quote] On sulla surkea kuva kyllä elämästä :D Harmi. Mulla komee nuorempi mies jo 5 vuoden ajan, joka opiskeli hyvään ammattiin kun tavattiin, nyt jo ihan kivapalkkaisessa työssä ollut kolme vuotta ja säästöjä mukavasti. Hän haluaa kanssani lapsen , vaikken itse enää haluaisi niinkään koska nuorempana olen kaksi saanut ja minulle ne riittäisi. Kihlauduimme kesällä ja tarkoitus olisi mennä naimisiin kesällä 2016, sillä ensi kesän sotkee taloprojektimme mitä rakennamme keväästä eteenpäin. Hän varmaan haluaa kaiken tämän kanssani ihan siksi, että voi sitten elää sen 18 vuotias mallin kanssa joskus myöhemmin, mikä se ihanne on kaaaaikilla miehillä.
[/quote]
"T. Nainen 33v, jolla mies 26v."
- kuvittelin että tässä ketjussa puhutaan about 20-kymppisistä miehistä ja 40-50vuotiaista naisista. Tuo teidän ikähaarukkanne on ihan perusteltu kestävän parisuhteen kannalta molemmin puolin.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:41"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:25"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:17"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:10"] Nuori mies (minä) haluaa ainakin jossain välissä seksikokemuksia ilman sitoumuksia tai toiselta osapuolelta tulevia odotuksia vakavasta seurustelusta. lapsien teosta ym. Tämmöisen tarpeen vanhempi (mahdollisesti ja onnekkaasti vieläpä varattu) nainen täyttää mainiosti. Toinen mahdollisuus miehellä olisi käyttää maksullista naista. Ei ollenkaan niin kivaa. :( Lisäksi nuoren miehen ajatuksissa kypsempi nainen edustaa tyyppiä, jonka kanssa ei tarvitse päteä. Helpottava olotila. Lähtötilanteena on, että vanhempi nainen on jo periaatteessa kiitollinen nuoremman miehen huomiosta. Puuha sujuu miehen kannalta ilman jännitteitä. Lisäksi tilanteessa on jotain mukavalla tavalla pervoa joka kiihottaa. Varsinkin jos nainen on parisuhteessa ja sopivasti seksiopettaja. Ja onhan joku Helena-Ahti Halberg olemukseltaan ja fyysisesti vähintään joka toisen nuoren miehen seksihaaveiden kohde. [/quote] Yleistät ihan helvetisti. Meissä naisissa on myös vapaaehtoisesti lapsettomia, emme kaikki todellakaan haaveile lapsista. Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä ja etsii heistä kumppania. Joten äläpä vedätä myöskään vanhempia naisia. [/quote] "Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä...." Lähes kaikki meistä miehistä hakee aidosti kumppanikseen yksinomaan nuorempaa tai itsensä ikäistä naista. Siis seurustelu- taikka elämänkumppaniksi. Vanhemmista naisista haetaan tilapäisempää seuraa ja kiihoketta. [/quote] kumma kun se ei sitten vaan mene noin tosielämässä. [/quote] Ei se mikään kumma ole, markkinat ovat rajalliset jos mies on ruma ja köyhä. Silloin elämänkumppaniksi kelpaa vanhempikin lihava nainen. Rikas ja ruma saa kyllä nuoremmankin kauniin naisen. Mutta niinkuin jo sanoin aiemmin ; kyllä kypsä nainen sinänsä voi kiihottaa. [/quote] On sulla surkea kuva kyllä elämästä :D Harmi. Mulla komee nuorempi mies jo 5 vuoden ajan, joka opiskeli hyvään ammattiin kun tavattiin, nyt jo ihan kivapalkkaisessa työssä ollut kolme vuotta ja säästöjä mukavasti. Hän haluaa kanssani lapsen , vaikken itse enää haluaisi niinkään koska nuorempana olen kaksi saanut ja minulle ne riittäisi. Kihlauduimme kesällä ja tarkoitus olisi mennä naimisiin kesällä 2016, sillä ensi kesän sotkee taloprojektimme mitä rakennamme keväästä eteenpäin. Hän varmaan haluaa kaiken tämän kanssani ihan siksi, että voi sitten elää sen 18 vuotias mallin kanssa joskus myöhemmin, mikä se ihanne on kaaaaikilla miehillä.
[/quote]
"T. Nainen 33v, jolla mies 26v."
- kuvittelin että tässä ketjussa puhutaan about 20-kymppisistä miehistä ja 40-50vuotiaista naisista. Tuo teidän ikähaarukkanne on ihan perusteltu kestävän parisuhteen kannalta molemmin puolin.
[/quote] Mutta sinä puhuit itse juuri, että vain nuorempi nainen tai samanikäinen. Ei me kyllä millään muotoa edustettu mieheni kanssa samaa ikäluokkaa kun tavattiin 21 ja 28v. Toinen opiskeli ja minä kahden lapsen äiti, työssäkäyvä, avioeron kokenut, jolla jo kokemusta asunnon ostamisesta. Myönnän, että toki nyt olemme ihan lähtökohtaisesti samoilla aalloilla, mutta oi niitä aikoja kun tuntui että Biisi "hölmö rakkaus" tuntui kuin meille kirjoitetulta. :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:41"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:30"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:25"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:17"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:10"] Nuori mies (minä) haluaa ainakin jossain välissä seksikokemuksia ilman sitoumuksia tai toiselta osapuolelta tulevia odotuksia vakavasta seurustelusta. lapsien teosta ym. Tämmöisen tarpeen vanhempi (mahdollisesti ja onnekkaasti vieläpä varattu) nainen täyttää mainiosti. Toinen mahdollisuus miehellä olisi käyttää maksullista naista. Ei ollenkaan niin kivaa. :( Lisäksi nuoren miehen ajatuksissa kypsempi nainen edustaa tyyppiä, jonka kanssa ei tarvitse päteä. Helpottava olotila. Lähtötilanteena on, että vanhempi nainen on jo periaatteessa kiitollinen nuoremman miehen huomiosta. Puuha sujuu miehen kannalta ilman jännitteitä. Lisäksi tilanteessa on jotain mukavalla tavalla pervoa joka kiihottaa. Varsinkin jos nainen on parisuhteessa ja sopivasti seksiopettaja. Ja onhan joku Helena-Ahti Halberg olemukseltaan ja fyysisesti vähintään joka toisen nuoren miehen seksihaaveiden kohde. [/quote] Yleistät ihan helvetisti. Meissä naisissa on myös vapaaehtoisesti lapsettomia, emme kaikki todellakaan haaveile lapsista. Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä ja etsii heistä kumppania. Joten äläpä vedätä myöskään vanhempia naisia. [/quote] "Osa meistä pitää aidosti nuoremmista miehistä...." Lähes kaikki meistä miehistä hakee aidosti kumppanikseen yksinomaan nuorempaa tai itsensä ikäistä naista. Siis seurustelu- taikka elämänkumppaniksi. Vanhemmista naisista haetaan tilapäisempää seuraa ja kiihoketta. [/quote] kumma kun se ei sitten vaan mene noin tosielämässä. [/quote] Ei se mikään kumma ole, markkinat ovat rajalliset jos mies on ruma ja köyhä. Silloin elämänkumppaniksi kelpaa vanhempikin lihava nainen. Rikas ja ruma saa kyllä nuoremmankin kauniin naisen. Mutta niinkuin jo sanoin aiemmin ; kyllä kypsä nainen sinänsä voi kiihottaa. [/quote] On sulla surkea kuva kyllä elämästä :D Harmi. Mulla komee nuorempi mies jo 5 vuoden ajan, joka opiskeli hyvään ammattiin kun tavattiin, nyt jo ihan kivapalkkaisessa työssä ollut kolme vuotta ja säästöjä mukavasti. Hän haluaa kanssani lapsen , vaikken itse enää haluaisi niinkään koska nuorempana olen kaksi saanut ja minulle ne riittäisi. Kihlauduimme kesällä ja tarkoitus olisi mennä naimisiin kesällä 2016, sillä ensi kesän sotkee taloprojektimme mitä rakennamme keväästä eteenpäin. Hän varmaan haluaa kaiken tämän kanssani ihan siksi, että voi sitten elää sen 18 vuotias mallin kanssa joskus myöhemmin, mikä se ihanne on kaaaaikilla miehillä. [/quote] "T. Nainen 33v, jolla mies 26v." - kuvittelin että tässä ketjussa puhutaan about 20-kymppisistä miehistä ja 40-50vuotiaista naisista. Tuo teidän ikähaarukkanne on ihan perusteltu kestävän parisuhteen kannalta molemmin puolin. [/quote] Mutta sinä puhuit itse juuri, että vain nuorempi nainen tai samanikäinen. Ei me kyllä millään muotoa edustettu mieheni kanssa samaa ikäluokkaa kun tavattiin 21 ja 28v. Toinen opiskeli ja minä kahden lapsen äiti, työssäkäyvä, avioeron kokenut, jolla jo kokemusta asunnon ostamisesta. Myönnän, että toki nyt olemme ihan lähtökohtaisesti samoilla aalloilla, mutta oi niitä aikoja kun tuntui että Biisi "hölmö rakkaus" tuntui kuin meille kirjoitetulta. :)
[/quote]
OK, ihan oikeutettua kritiikkiä minulle ja uskon todellakin, että tuo teidän suhteesanne kyse on rakkaudesta ja tasavertaisuudesta. Onneksi olkoon !
Tässä ketjussa on vaan ollut näitä varattujen baari-ihastuksia nuorempimies-vanhmepinainen jne.
Hyvää jatkoa!
Miksi täällä rinnastetaan vanhemmat naiset rumiin naisiin? Itse tapasin 21-vuotiaana lapseni isän, joka oli 14-vuotias tuolloin (täytti 15 myöhemmin). Olin isorintainen, muuten hoikka ja nätti nuori nainen, joka sai paljon huomiota. En halunnut jatkaa suhdetta lapseni isään myöhemmin, ja hän alkoi tapailla itseään vähän nuorempaa minua selvästi rumempaa naista, joka lihoi myöhemmin entistä rumemmaksi. Kun halusin miehen takaisin, se erosi heti tästä nuoremmasta.
Kauniita ja viehättäviä naisia on jokaisessa ikäryhmässä, ja yleensä kauniit on kauniimpia vähän vanhempinakin ja ruma ruma myös nuorena.
Jopas on ajankohtainen aihe...Olen itse n. 40v nainen ja minua 8 vuotta nuorempi (lapseton) mies on selvästi ihastunut minuun. Toki tilanne on imarteleva, mutta myös nolo ja hiukan ahdistava. Koen olevani hänelle yksinkertaisesti liian vanha ja "rupsahtanut", vaikka olenkin ikäisekseni nuorekkaan ja timmin näköinen. En myöskään haluaisi leikkiä noin nuoren miehen tunteilla. Jos taas kyseessä olisi 10 vuotta vanhempi mies, niin JES..antaisin palaa :-)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:51"]
Miksi nuori mies antaa selvää seksuaalista singaalia huomattavasti vanhemmalle naiselle? Naisella on perhe.
[/quote]
Koska nuori mies haluaa seksiä naisen kanssa. Ikä on numero ja seksiä haluaa vain hänen, ei hänen perheensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:51"]
[/quote]
Vanhemman naisen kanssa voi harrastaa rentoa ja nautinnollista seksiä jossa nainenkin aktiivisesti osallistuu, nuoren kanssa se on enemmän tai vähemmän kuin vetäisi käteen meikatulla tiukalla nyrkillä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:18"]
Jopas on ajankohtainen aihe...Olen itse n. 40v nainen ja minua 8 vuotta nuorempi (lapseton) mies on selvästi ihastunut minuun. Toki tilanne on imarteleva, mutta myös nolo ja hiukan ahdistava. Koen olevani hänelle yksinkertaisesti liian vanha ja "rupsahtanut", vaikka olenkin ikäisekseni nuorekkaan ja timmin näköinen. En myöskään haluaisi leikkiä noin nuoren miehen tunteilla. Jos taas kyseessä olisi 10 vuotta vanhempi mies, niin JES..antaisin palaa :-)
[/quote]
Jos mies haluaa vielä lapsia, sitten ikäero on ongelma. Jos,ei, ei tuossa mitään ongelmaa ole. Ei 32-vuotias ole mikään pikkupoika eikä 40-v toisaalta mikään hirveän vanha.
Miksikähän kuvitellaan että vanhemmalta naiselta saa helposti seksiä? Ainakin minä olen vaativampi sängyssä nyt kuin vuotta sitten, tiedän mitä tahdon ja kerron sen myös miehelleni (mieheni on muuten 11v nuorempi)
Helppo en tosiaankaan ollut, enkä ole. Mies sai oikeasti osoittaa että on kiinnostunut juuri minusta. Teki töitä että sai minut.
Hei, teistäkin tulee joskus vanhoja ja miettikää, oletteko te silloin helppoja
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:37"]
Moni on pakon sanelemana vanhemman kanssa, toki jotkut vanhemmista myös pitää. Suurin osa ottaisin timmin kaksikymppisen mielummin kuin vanhemman naisen, mutta kun on pakko että saisi edes joskus römpsää.
Siinä totuus, toki kaikki lässyttävät paskaa ties mistä sinut kropan kanssa ja diipa daapaa. Laita rinnakkain hyvännäköinen hyväkroppainen kaksikymppinen 40 vuotiaan kanssa, niin 99% valitsee kaksikymppisen. Voitte toki valehdella mitä haluatte itselle ja muille, mutta tämä on totuus.
[/quote]
Niin. Eihän siinä mikään muu vaihtoehto tosiaan ole totta. Mun mies valitsi mut (olin tuolloin 31) kun tyrkyllä oli sen ex (mies oli pari kuukautta sitten hänet jättänyt mutta exä ei halunnut sitä uskoa), exällä ikää 21 ja varmaanki 10kg mua hoikempi ja pari senttiä pidempi. Mulla oli miehen mielestä paremmat jutut ja olin muutenkin ihanampi, hurtilla huumorilla varustettu ja sinut itseni kanssa. Nolotti sen naisen puolesta, kun vonkasi vielä pitkään suhteemme aloituksen jälkeenkin, mutta pääsi onneksi lopulta miehestäni yli ja muutti pois koko paikkakunnalta.
Väittäisin, että miehiä kiinnostaa vanhemmat naiset sen takia, kun ne on yleensä sinut itsensä kanssa eivätkä vonkaa niin kiihkeästi miehiä kuin nuoremmat, biologisen kellon kalisuttamat kanssasisaret. Mun lapset on jo tehty, ei mitään mielenkiintoa ruveta enää perhettä perustamaan eikä näin ollen uutta miestäkään hakemaan, joten varmaan mun rento asenne ja juttelutaito vetoaa edelleenkin esim. baareissa käydessäni nuorempiin miehiin. Tosin ei heillä mitään saumaa muhun ole, mutta onhan se imartelevaa ja nautin flirtistä ihan täysin rinnoin. :)
[/quote]
31v ei ole vielä vanha ja paljon riippuu miten hyvin pitää huolta itsestä. Mutta moni nainen ja mieskin on niin huonossa hapessa kun lähestytään neljääkymppiä, että kyllä varsinkin nainen on parhaat päivänsä nähnyt. Niin se biologia vain menee ja kun ei haluta mitään huolta pitää itsestä, niin kaikki muu on pelkkää valetta näiden ihmisten kohdalla, että olisivat kovin haluttuja miesten keskuudessa muuten kuin, että jotkut eivät vain saa muita naisia.
Nainen voi olla vielä 40vuotiaana haluttu, aina löytyy poikkeuksia, ei heitä paljon tuolla katukuvassa näy.
[/quote]
No viimeksi mua tuli iskemään sellainen komistus, että olisi tosiaankin saanut nuoremman ihan heittämällä. Ei vaan nähnyt koko illan aikana muita kun mut, hämmensin hänet ihan tyystin kun oli vielä varattukin eikä mikään pettäjä. Kuten tuo yksi edeltäjä sanoi, kun kolahtaa niin kolahtaa, iällä ei ole sen jälkeen mitään merkitystä.
[/quote]
Jos keskustellaan jostain yhdenillanjutuista jossa pelkkä pillu on mielessä, niin kyllä jopa 70 vuotiaalle mummolle voi sadella ehdotuksia komeilta miehiltä. Koska jotkut miehet panee vaikka lyhtypylvästä, ei se niin pennin päälle ole.
Luuletko, että tämä mies rupeaisi seurustelemaan vakavasti vaikka 70 vuotiaan mummon kanssa. Paremman puutteessa menee melkein mikä vain. Tässä tullaan siihen miesten ja naisten väliseen eroon, miehille seksi vähän sama homma kuin kävisi paskalla, varsinkin yhdenillanjutut, kunhan vain saa säkit tyhjiksi se riittää, melkein ihan sama kenen kanssa sen tekee, kunhan edes etäisesti muistuttaa ihmistä, mielellään naista.
Vakavampiin suhteisiin vaatimustaso onkin ja aivan eri.
[/quote]
Kyllä se mies oli muutakin kuin pillu mielessä, sen vain tietää. Ja joku epäili komeutta; kävin juuri varmistamassa miehen fb-sivuilla ja voin kertoa, ettei yksikään nainen kyllä miestä voi pahannäköiseksi sanoa. Sukat pyörähti jaloissa, nam :p
[/quote]
Hah, sä et tiiä ett miehet osaa kyllä olla mielin kielin, kehua ja puhua kauniisti jos toosaa haluavat keltä tahansa. Ei se susta muuta halunnut.
[/quote] Kannattaisiko sinun katsoa peiliin ja miettiä missä vika jos tuntemasi miehet käyttäytyvät noin? Toiset kun kelpaa parisuhdemarkkinoilla ja toisten elämässä ei miehet pysy. Itse olen aina tutustunut kivoihin miehiin, ja päätynyt suhteisiin. Eräs 24 vuotias ystäväni itkee jatkuvasti, miksi miestä ei löydy ja aina kaikki katoaa nopeasti. Nainen on ihan perusnätti vaalea, tosin ei mikään missi mutta käyttäytyy kuin olisi huippuluokan eliittiä, maailman kaunein, juo jatkuvasti ja käy baareissa lähinnä esittämässä itseään ja on monesti hirmu koppava ja pinnallinen. Miehet lähestyy meitä molempia, mutta jostain ihmeen syystä suurin osa viihtyy paremmin alun jälkeen minun kanssani tai vaihtaa porukkaa kokonaan. Sitten tanssilattialla tämä kaveri hätistelee minun seurasta kaikki kuvatkin miehet kateuttaan kai ja suuttuu ja halveksii. Kaikissa on kuulemma jotain vikaa ja itse kuitenkaan ei valitse omiaan minkään perusteella, vaan kaikki käy. Mutta ei vaan ole sellaista löytynyt joka olisi häntä kestänyt kovin pitkään. Aina saa sitten olla lohduttamassa ja kuuntelemassa itkua.