Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomanvietto kontrollifriikin ihmisen kanssa

Vierailija
17.12.2014 |

Eli olemme menossa piakkoin poikaystäväni ja hänen kaveripariskuntansa kanssa ulkomaille lomalle. Minua häiritsee tämän kaveripariskunnan naisen käyttäytyminen. Hän on tosi itsepäinen, on päättänyt jo suurimman osan lomatekemisistämme itse eikä ota muiden mielipiteitä huomioon. Esimerkiksi, oltaisiin muut kolme haluttu mennä sukeltamaan ja hän ei. Yritettiin sitten saada jonkinlaista kompromissia aikaan, esim. että hän keksisi jotain tekemistä kun me kävisimme sukeltamassa. Ei käynyt, sillä ei halua olla yksin. Ei sekään käynyt että olisimme menneet poikaystäväni kanssa kahdestaan ja he olisivat keksineet jotain muuta. Kuulemma koko porukan pitää olla koossa. Suuttui kun yritettiin keksiä ratkaisua ja rupesi marttyyriksi tyyliin "pitää kai jäädä kotiin kun menee näin sekavaksi". 

No, nyt ei sitten mennä kukaan sukeltamaan. Kahdesta viikosta ei yhtenäkään päivänä pääse sillä hänellä on jo keksittynä ohjelmaa kaikille päiville. Hän päättää kaiken. Ravintolat, tekemiset, ihan kaiken. Keskustella ei voi sillä siitä syntyy ilmeisesti kauhea marttyyrishow. Arvatkaa vituttaako. Nyt ei pysty enää perumaan matkaa joten pakko yrittää kestää, ja saa olla viimeinen kerta kun lähdetään tällä kokoonpanolla yhtään minnekään.

Miten joku kestää tuollaisia puolisona, en ymmärrä???

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:58"]

Yhtä ärsyttäviä on nämä "ei tehdä mitään valmiita aikatauluja"-tyypit. Loma on pelkkää haahuilua. Sitten niillä on päässään kuitenkin joku suunnitelma, jota jossain vaiheessa aletaan "spontaanisti" toteuttaa. Muut ei voi suunnilla mitään koska se oli nipotusta.

[/quote]

Juu, kokemusta juuri tällaisesta. Ei toiminut. Tunnelma meni pilalle, kun yritin kiirehtiä että olisi ehditty yhteen kohteeseen, johon vielä aamiaisella päätettiin mennä. No eipä sit menty kun pitikin tunnelmoida matkalla kohteeseen valokuvaten joka nurkkaa ja mä nipotin vaan aikatauluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän