Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kerro mihin ihastuit

Vierailija
15.01.2015 |

Mikä se juttu oli?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, jäin kiinni ensi katseesta. Jos en mummona enää muuta muista, niin sen hetken. Olin aivan varma, että olimme tunteneet aina, vaikka emme olleet koskaan tavanneet. Tunne oli valitettavasti yksipuolinen.

Vierailija
2/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis hymy, hyvinmuodostunet pakarat ja reidet, lihaksikkaat käsivarret, karvainen rinta.

Siihen, että mies osaa keskustella ja kuunnella, on herkkä ja hellä, mutta samanaikaisesti tosi miehekäs ja seksikäs. Hyvä huumorintaju, sosiaalinen, aktiivinen kaikinpuolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummaan ihoon ja pitkään siihen ;)

Vierailija
4/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensin ihastunut, aika paljon myöhemmin siitä aloin kyllä rakastaa, mutta siis ensi tapaamisella, ennen kuin kumpikaan oli sanonut sanaakaan ja käveltiin vasta siinä toisiamme kohti kun meidät esiteltiin, niin "tunsin" hänet. Samana iltana sanottiin molemmat tämä asia ääneenkin toisillemme, että tuntuu omituiselta, kun mehän aivan kuin tunnettaisiin toisemme, ihan kuin oltaisiin tunnettu toisemme aina. Ja todellakin tunne tuli ennen yhtäkään käytyä keskustelua, ihan sekunneissa siinä paikassa, kun tavattiin ekan kerran. En tiedä mitä se oli.

Vierailija
5/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäisenä olemus (rauhallinen mutta tarkkaavainen, jotenkin aika seesteinen ja mielenkuintoinen) ja käytöstavat. Kyllä, älytöntä, koska eikös se eka juttu yleensä ole ulkonäkö? :D
No, ei siellä baarin hämärässä sitä nähnyt eikä se tuntunut oleelliseltakaan. Oltiin siis kavereiden kanssa isolla porukalla juhlimassa ja tämä mies on kaverin kaveri, jota minä en tuntenut. Hän kohteliaasti esitteli itsensä ja sen jälkeen antoi minulle istumapaikkansa kun aloimme jutella.
Sen jälkeen varmasti siihen, kuinka hän puhui fiksuja asioita (ei liian vakavaa, muttei mitään höpöhöpöäkään) ja aloimme puhua musiikista. Hän on alan ammattilainen, minä pitkän ajan harrastaja. Löytyi yhteinen sävel ja keskustelu jatkui pikkutunneille. Hänen ääntään olisin voinut kuunnella pidempäänkin.
Lähdimme eri osotteisiin, mutta kun olin saapunut kotiin, hän laittoi viestiä että pääsinhän kotiin, kiitti mukavasta illasta ja toivotti hyvät yöt.
Seuraavalla kerralla tavatessa (olin jo vähän ihastunut) juttu jatkui siitä mihin jäin, ja katsoin miehen ulkonäköä vähän sillä silmällä. Hyvä kroppa, kauniit silmät. Nauraessa syötävän suloinen. Sopivan kokoinen siro mies. Hän kertoi soittavansa kitaraa ja minä olin aivan sulaa vahaa. :D
Hän muuten kertoi ihastuneensa minussa melkeinpä samoihin asioihin kuin minä hänessä, mutta hän oli jo ensimmäisellä tapaamisella kiinnittänyt huomiota hieman persoonalliseen tyyliini ja siihen että vaikutin "eilaiselta kuin muut". Oli kuulema ollut sulaa vahaa kun tahdoin yksin kotiin yöksi, enkä lähtenyt hänen matkaan (mistälie vaimomatskusta se myöhemmin höpisi) ;D

Vierailija
6/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen pahoittelee romaanin pituista avautumistaan! Vahingossa lähti vähän lapasesta ja innostuin näpyttelemään :D

Vierailija
7/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kutonen! :) Mä haluan kuulla näitä lisää, kertokaa, kertokaa. 5

Vierailija
8/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin miehen prinssinakkiin

Vierailija
9/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi

Vierailija
10/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkyys, kohteliaisuus ja se, että meillä riitti koko ajan juteltavaa. Hän oli mielenkiintoinen ihminen, jonka elämänarvot hurmasivat minut. Lisäksi minuun teki vaikutuksen, ettei hän malttoi useammatkin treffit, ennen kuin edes yritti sänkyyni.

Vierailija
11/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 11:58"]

Herkkyys, kohteliaisuus ja se, että meillä riitti koko ajan juteltavaa. Hän oli mielenkiintoinen ihminen, jonka elämänarvot hurmasivat minut. Lisäksi minuun teki vaikutuksen, ettei hän malttoi useammatkin treffit, ennen kuin edes yritti sänkyyni.

[/quote]

Äh, koko ajan. Siis "että malttoi". Voiko lukihäiriö ilmestyä vasta aikuisiällä?

Vierailija
12/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoriin ja asenteeseen. Kohtasin ekan kerran ihmisen, jolla on yhtä kreisi huumori ja joka kykenee yllättämään mut. Antaa sopivasti haastetta.

Vierailija
13/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin olemukseen.

Ystävällinen, itsevarman oloinen mies, jonka ei tarvinnut esittää mitään 'tosimiestä'.

Vierailija
14/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Linnunnettuna" se aika usein menee jotakuinkin näin? Parhaat puolet tiskiin ja rohkeutta peliin edes kerran elämässä. Tässä klipissä tosin naaras vetäytyy mietintätauolle, mutta ehkä uusi tanssi auttaa? Tai joku vähemmän pröystäilevä toinen ehdokas tuon pellen sijasta... :)