Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

1501/2463 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille !

Harmittelut uuteen kiertoon joutuneille =(

Täälläkin ihan selvät menkkaoireet alkaneet ja no vielä kolme päivää pitäis venttailla... Oon joka päivä käynyt lukemassa teidän kaikkien viestejä ja se kyllä tekee itelle hyvää kun on vertaistukee vaikka tietysti inhottavaa että monet on joutuneet pidempään täällä olemaan mutta kovasti toivon kaikille plussatuulia <3 kaikki ihanat onnistumiset saa kyyneleet silmiin ja samoin myös ne ikävämmät..

Testasin kuitenkin tänään aamulla kun ajattelin jos 13 perjantai oliskin mun onnenpäivä.. ei ollut :(

Siitä huolimatta kaikille  mukavaa viikonloppua ja tsemppiä h- hetkillä oleville ;)

Malma 26v kp25/28

1502/2463 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aattelin, että perjantai 13:nen kunniaksi voisi tehdä lapsen. Katellaan kun mies kotiutuup. Ovista pukkaa kai tässä. Ei siis pukkaa ovista miehiä. Kyllä sitä yhtä ainoaa pitää vielä tunteroinen odotella. Mutta ovulaatiota, ovulaatiota.

Viikonloppuja arvon ladyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1503/2463 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille kuumeilijoille!!

Tänne saa kai liittyä joukkoon mukaan, jos toiveissa olisi perheen lisäystä. :)

Olen 25 vuotias nainen. Mieheni täyttää huhtikuussa 24. Meillä on ennestään kaksi ihanaa tyttöä. Vuosi mallia 2012 ja 2014. Nyt meillä olisi toiveissa pikku kolmonen. <3

Olemme sopineet, että aloitamme yrityksen vasta kesällä. Minulla vain on kamala vauvakuume jo nyt. Siksi ajattelin tulla tänne lukemaan teidän kirjoituksia ja jännäilemään teidän muiden puolesta. Ja jos vaikka saisin tuon miehen pään käännettyä yritykseen jo hiukkasen suunniteltua aiemmin. ;)

Minulla on todella epäsäännöliset kierrot. Tänään olisi menossa kp 16/??? Ennen esikoista kierto oli jopa 6kk. :( Esikoisen ja kakkosen välissä kierto pysyi jotakuinkin 35päivän kieppeillä. Toivottavasti se nytkin pysyisi suunnilleen samana, eikä alkaisi poukkoilla taas miten sattuu. Seuraavalla viikolla olisikin lääkäri-aika. Hän katsoo vähän noita kiertoja ja olisiko jotain, millä tasata niitä. :)

Luin, että pitäisi lihovoittaa teksti, mutta en osaa tällä puhelimella sitä tehdä. :(

Mutta kiitos jo etukäteen, jos sallitte minunkin liittyä tänne kuumeilemaan teidän kanssanne. :)

Iloista viikonloppua kaikille ja aurinkoista ystävänpäivää!!! :)

Aliisia kp 16/??

1504/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu 75, olit kuulumisia kysellyt :) Täällä elellään oviksen jälkeisiä päiviä ja ensimmäinen lugesteron otettu eilen. Aamulla oli olo hieman hikinen ja pöhnäinen ja tänään on särkenyt päätä, saattaa tuohon lääkkeeseen varmaan liittyä? Olen nykyään aika skeptinen tämän yrittämisen suhteen kun on aikaa kuitenkin jo jonkun verran mennyt, mutta tänään muhun iski joku aivan järjetön mielenhäiriö ja menin tilaamaan digitaalisen raskaustestin! Koskaan vielä sellaisia ostanut.. Mutta, se on sitten ainakin kaapissa odottamassa ja sen kyllä teen vasta sitten kun joskus edes saisin jonkunlaisen viivan ihan perus liuskatestiin :D Miehen piti ensi viikolla mennä sperma-analyysiin, mutta todettiin ettei siinä ole mitään järkeä näin kierron loppupuolella, jos olisikin tärpännyt niin menisi yli 100 euroa rahaa hukkaan. Siispä yhteistuumin päätimme odottaa vielä jokusen viikon :)

Ja hui, huomasin muuten juuri tuon kaavion minkä Legolatar oli laittanut jokin aika sitten. Yk11 ei yhtään plussaa! Ja että hirmu moni on näköjään plussannut melko nopeastikin, mielenkiintoista. :)

Orchid87 kp17/23 yk11

1505/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti räpellän tällä puhelimella kuitenkin, apua! Yritän laittaa kuvan perään: testasin rfsun testillä, ja se näytti negalta, mutta huomasin että siihen oli tullut toinen viiva "liian alas" reunaan, se näkyi selkeästi kun repäisin pois testipaperin päälle liimattua muovia. Kontrolliviiva oli testissä myös alempana kuin mallikuvissa. Mitä tää on?? Viallinen testi, turhaa toivoa, nega vai plussa? Äkkiä ettimään parempi testi?

1506/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, mobiilissa ei pysty laittaa kuvaa, perusversiossa pystyy mut kuvan lisäks pitäis olla viesti, eikä sitä pysty kirjoittaa :( en osaa.

1507/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T

1508/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymynaama! :) Kivaa ystävänpäivää kaikille! ;)

Legolatar kp17/32 dbo-1 yk9

1509/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkamaaria.... Jännään sun puolesta! Sun täytynee tehä uus testi :)
Legolatar onnea hymynaamaasta!
Itsellä aamu testissä selvät kals viivaa :) olo helpottu huomattavasti :)

Hyvää ystävänpäivää kaikille :)

Ciira 29/25

1510/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkamaaria, mulla ainakin on tuntunut jokaiseen liuskatestiin jäävän väriä just noihin reunoihin teippausten alle. Niin negatiivisiin kun positiivisiin. Mutta toivotaaan toki, että sieltä plussa tulisi :)

Meillä taasen... Ehkä mä uskallan vihdoin uskoa! <3

1511/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vielä kuva miltä mun liuskatestit on näyttäneet ja miksi en siis satavarmasti ole niihin uskaltanut luottaa :D En tiedä miten hyvin näin kuvissa erottuu, mutta viiva on siis vähän tummunut sitten keskiviikon. Eli ylhäältä alaspäin testit keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantai.

1512/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Ciiralle huisisti onnea! <3

1513/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, onnea plussanneet! <3 Ja Legolatar! Iiih, hymynaama, ystävänpäivänä, mahtavaa! <3

Mimmu ja muutkin: Olen ollut hetkisen hiljaa, kun tuntuu tosiaan, ettei tällä hetkellä juurikaan mikään liiku eteenpäin. Täällä samoin jo hieman turtumista, mutta kyllä me vielä yritetään!!! Vähän olen saanut taas parempaa mieltä ja positiivista oloa itselleni, eikä lapsettomuusasian kanssa painiminen tunnu maailmanlopulta. Meillä on vähän tylsä tilanne tässä kierrossa, kun lähden tänään (kp 8) reissuun ilman miestäni ja nähdään seuraavan kerran vasta ensi torstaina (kp 13), joten tsäänssit raskautua ei ole kovin kummoset, jos ovis tulee aikaisin. Tai no, kyllähän sitä ehtii! Mutta ei kauheasti voi etukäteen varmistella. Mulla on tuolloin kp 13 ultra ja siellä sitten selviää, että tehdäänkö inssi kp 14. Sen varaan tietysti voi vähän laskea mutta vielä ei voi aivan varmasti tietää, mihin ovulaatio osuu. Kp 14 voisi kyllä olla ideaalinen päivä hoidolle, toivotaan parasta!

Luen juttujanne yhä päivittäin mutta kirjoittelen harvemmin, koska se tuntuu tällä hetkellä oikealta :)

Cecilja 8/27(-33) yk 17, ya 10/2013 (ehkä inssi nro 2)

1514/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!
Mun oli pakko tulla toivottamaan teille hyvää ystävänpäivää!
Noin puolen vuoden ajan nimimerkit, mutta ennen kaikkea te naiset niiden takana, olitte mulle korvaamaton tuki, sellainen jota ei muualta pysty edes saamaan. Kiitos siis siitä ja suuren suuri halaus! <3
Seuraan edelleen päivittäin mitä täällä tapahtuu, elän taustalla mukana ja puhaltelen plussatuulia minkä kerkiän.
Lefemme

1515/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hölmöyksissään aamulla testattu ja tuloksena mikäpä muukaan kuin puhdas nega. Toissa sunnuntaina ovulaatio plussa eli siitä laskien pitäisi menkkojen huomenna alkaa.

Tänttärä yk 10 kp 28/30

1516/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on ollut mieli vähän apeana. Tänään jouduttiin uuteen kiertoon ja yritykseen! :( Lisäksi perjantai 13.päivä toi itselle epäonnenuutisia, sillä verikokeitten tulosten mukaan mun hormoniarvot FSH ja LH ovat selvästi koholla. Nyt pitääkin mennä uusiin kokeisiin kp3-5 ja arvot otetaan uusiksi. Lisäksi otetaan AMH ja jos se paljastuu matalaksi (nämä hormonit kontrolloivat munarakkuloiden kehittymistä munasarjoissa), niin ilmeisesti harkitaan suoraan koeputkihedelmöitystä. Huoh, jotenkin tuntuu toivottomalta, vaikkei vielä saisi vaipua epätoivoon! Onko muilla ollut kokemuksia noista hormoniarvojen koholla olemisesta ja matalasta AMHsta? Tietenkin heti googlettelin noita juttuja, ja aika vaisulta näyttää raskautuminen ja alkion siirtojen onnistuminen. Ehkäpä itselläkin pitäisi nyt "unohtaa" vauvahaaveet eikä aiheuttaa lisästressiä kaikesta.. Katsellaan, ehkä tämä on tätä kierron ekapäivien masennusta, kun tuntuu että on aika syvällä epätoivon kaivossa. Ensi viikolla jo parempi mieli, hope so! :)

Lialia: Täälläkin aina hoikkana ja pienikokoisena olleena ja eläneenä (perintöä äidiltä) tulee mieleen, että kuinka paljon oma koko vaikuttaa raskautumiseen. Nytkin mennään normaalipainon alarajoilla. Syömishäiriötä tai muuta ei ole koskaan ollut eikä ole tarvinnut miettiä, kuinka paljon ja mitä syö, kun aineenvaihdunta on pelannut hyvin. Minkä sille mahtaa, jos painoa ei tule vaikka kuinka syö. Ehkäpä pitäisi mennä personal trainerille "lihotuskuurille"! ;)

Hiljaiseloa viettäneenä olen joka päivä käynyt katsomassa teijän kuulumisianne, ja kovasti myötäelänyt jännityksissänne, piinailuissanne, ihmetyksissänne ja pettymyksissänne ja iloinnut hymynaamoista ja plussista! Tämä on kyllä vertaansa vailla oleva porukka! Ihanaa ystävänpäivää teille kanssasisaret! <3

Nytkin jo tuntuu paremmalta, kun sain purkaa oloani tänne. Eilisen elokuvan sanoja tituleeraten: niin kauan kun on elämää, on toivoa! <3

Tiuhtiska 1/28 yk19

1517/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kaikille "yrittäjille". Täälä edelleen yritetään ja ovistikut jätin omaan arvoonsa toissapäivänä. Nyt paljon parempi ja rennompi olo kun ei tarvii miettiä että oonko ollut 4h pissaamatta ja niiden viivojen kanssa oli aina epäselvyyksiä. Joten näillä mennään :)

esikoinen 12/15
kuopus 2/19

1518/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ystävänpäivää kaikille! :) täälä alko hienosti ystävänpäivän kunniaks menkat höystettynä kauheilla kivuilla :( ei täs mitää uus kierto,uudet kujeet.

Diamond11 kp1/30

1519/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Ciira ja Himja87! Ja ihanaa Legolatar, että sait ovisplussan! Oon niin iloinen teidän puolesta. :) Oon muuten huomannut, että mies suhtautuu tähän yrittämiseen ihan erilailla nyt kuin yrityksen alussa. Joskus tännekin valittelin, että tuntuu että yksin tässä yritän eikä miehen kanssa voi mistään aiheeseen liittyvästä puhua. Mutta nyt se on ihan täysillä tässä mukana ja on ihana jutella sen kanssa näistä vauvajutuista. Eli ehkä ihan hyvä, ettei meillä heti tärpännyt, niin hidas mieskin ehti mukaan tähän yritysfiilikseen. :D Oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille! <3

Delfi (24v) kp 18/29 yk 5

1520/2463 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimasti onnea plussista ja niiden vahvistumisista! Ja hyvää ystävänpäivää kaikille<3 

Kiva kuulla susta Cecilja, tsemppiä kaiken reissailun keskelle, yritä pitää hauskaa ja jättää vauvajutut hetkeksi takavasemmalle! :)

Itse mietein hetken, että olisko pitänyt tänään yrittää tehdä r-testi. Ystävänpäivä, kuinka hienoa ois ollut silloin plussata? Mulla kuitenkaan ei oo ees yhtään testiä kotona, enkä jaksa lähteä sitä varten kaupoille. :D Plussatuulia teille muille! :) Nyt on ehkä kp 36. Oon yrittäny olla stressaamatta sitä, että tätiä ei kuulu, mutta minkäänlaisia oireitakaan ei ole. Plah. Odottelen kp 40 asti ja sitten varmuuden vuoksi testailen, jos sitä tätiä ei vaan kuulu. Olin kuitenkin niin varma siitä oviksesta!!!!! :( Hiukan verensekaista kananmunalimaa kuitenkin tuli ihan selvästi.

Aika hauska toi linkki noista oireista. Legolatarko sen laitto, en muista? :D Ite en nyt ihan noin tarkasti edes jaksaisi kaikkea kirjata ylös, musta tulis ihan vainoharha. Parhaita on nää kun tuntee suurinpiirtein vauvan liikkeet kaks päivää ovulaation jälkeen. Tuossa ketjussa mitä hiukan katoin, niin ei sellasia vastaan tullut. Mutta vaikka itsekkään en oo mikään ihmiskehon asiantuntija, niin joillakin on tainnut jäädä biologian tunnit väliin :D Ei se raskaaksi tuleminen loppuen lopuksi aina niin helppoa ole, siitä voi vaikka googlettaakkin jos niitä vauvan liikkeitä on tuntevinaan. Kirjailetteko te muut noin tarkasti? :O

Noorav odottelee yhä. Kp 30+jotain, yk3.