YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Heh lueskelin vähän, aika hömpänpömppää noin paljon mietiskellä & listailla minun mielestäni, mutta jokainen omalla tavallaan. Kuhan kysyin, en niinkään stressaa tai ole kummankaan yk:n aikana väkisin yrittänyt mitään "raskaus oireita" löytää, nyt vaan venaan että tuleeko menkat vai ei! Siinähän sen sitte näkee :)
Moikka leidit!
Muuten noista clearbluen ovis -digitesteistä. Viime kierrossahan niitä yllytyin käyttämään, ja ostin apteekista. Varmaankin olette kaikki muut huomanneet sen suuren hintaeron apteekki vs. nettikaupat, ja nyt näyttivät olevan vielä raskauskeijussa alennuksessakin ne mahdollisen hymynaaman näyttäjät. Tämä ei ole maksettu mainos, heh.
Juu, itse päädyin toisen lootan vielä niitä tilailemaan, aloitan ensi viikolla, kp 11 tai 12. Viime kierrossa ovulaationaama tuli kp 17. Sillon alkoi kyllä jo stressaamaan se tyhjän palluran näkeminen, mutta kiva se hymy oli lopulta nähdä (vaikka jäikin hymyjen käyttäminen vähiin sairastelujen vuoksi). Ehkä ton lootan jälkeen riittää sit testailut, allekirjoitan niiiin teidän kaikkien kommentit testailun "ilosta".
Niin ja iso peukku ja tykkäys Legolattaren tilastolle! :) Lisäksi oikein hyvää viikonloppua ja tulevaa ystävänpäivää kaikille. Olette kaikki todella vahvoja naisia, eteenpäin pkle! :) (Yritän nyt positiivisuuden kautta ;P )
Tiitiläinen (31v) kp 7/28-29 yk4 Toista lasta yrittelemässä
Legolatar, tiivistit niin hyvin munkin tuntemukset tästä yrittämiseen tympääntyneisyydestä ja ahdistuneisuudesta. Varsinkin nyt, kun uuden kierron odottelu tuntuu niin raskaalta.
Tänään kp 29, dpo 13(?). Aamulla testasin negan, vaikka tuloksen olisin tiennyt ilman testiäkin. Ahdistaa ja ärsyttää, alavatsaa jomottaa ja elämä tuntuu raskaalta. Tyypilliset PMS-oireet siis, on se rankkaa olla nainen. Taidan pitää hetken taukoa tänne kirjoittelusta ja palata asiaan kun toivo uudesta kierrosta on taas herätetty. :)
Ovisplussista... Kokeilin niitä olikohan david liuska ovistestejä ja en saanut yhtäkään plussaa niillä. Ne loppui keskenkin mutta siis kp 13 en tainnut saada sillä näkymään minkäänlaista viivaa... Mutta kun huvikseni tein testin pari pv ennen menkkoja ihan mielenkiinnosta, kun väittävät että raskaus näkyy siinäkin testissä, niin sain aika tumman viivan ei yhtä tummaa kun kontrolli viiva mutta melkein :) Hassua!
Hymynaamoja en kokeillut, mutta kuulostaa helpommalle :)
Omaa napaaa: apteekin testi näytti vielä hailakkaampaa viivaa kun mammaksi sivun puikkotesti. Mitenkähän tässä käy? Tein testin illalla, kun en malttanut aamuun. Epävarmuus iskee....
Ciira 28/25 yk1
Stellina, pahoittelut negasta ja pms oireista :( tuo on niin se pottumaisin aika koko kierrossa -olla pettynyt ja kipeä. Jos jotain positiivista voi kivuliaista menkoista keksiä niin sen, että kun oikein kunnolla itsensä kipulääkitsee niin pää on niin tokkurassa ettei välttämättä tajua olla edes kauhean pettynyt. Sympatiat sinne. Jospa pian taas tulet tänne kirjoittelemaan, olipa sitten iloista tai ei. Tänne on lupa purkaa ja sun juttuja on kiva lukea :)
Legolatar kp 16/31 yk9
Legolatar, mä en lähtis tulkitsen mitä digin sisällä on vaan luottaisin sen näyttöön. Mun käsityksen mukaan sekä ovis-, että rtestit saattaa sieltä sisältä näyttää "positiivisen" tuloksen, joka on kylläkin väärä, jos näyttö sanoo muuta. Ainakin rtestiin ilmestyy mun tietääkseni kolmaskin viiva ja niistä digi sitten "tietää" mitä näyttää.
Omaa napaa suoraan.. Eilen alkoi yk 10. Eilen itketti, tänään tuntuu että en jaksa enää välittää. Koitan jättää tän yrittämisen nyt tähän ja saa tulla lapsi jos on tullakseen. Tero kuurin syön varmaan loppuun eli kaksi kiertoa jäljellä sitä. Mutta en usko että aion vuoden yrityksen jälkeen vielä hakeutua mihinkään tutkimuksiin. Seuraan keskustelua harvakseltaan taustalta.
Ciira, no johan on harmillisen mietityttävä tilanne ilon keskellä. Testeissä on kyllä paljon eroja miten vahvoja viivoja näyttävät, vaikka sama herkkyys lukisi paketissa (ei omakohtaista kokemusta, mutta useilta palstoilta luettua). Kannattaa siis vertailla keskenään vain saman merkkisiä testejä. Tsemppiä kovasti sinulle! Toivon hurjasti, että viiva vahvistuu!
Lähden taas viikonlopun viettoon, tällä kertaa mieheni kanssa <3 Seurailen teidän juttuja kännykällä, mutta menee hermot jos yritän kirjoittaa sillä mitään, saamarin kapula (toivottavasti se ei nyt suutu). Kiva kun Legolatar oot taas täällä :) Jännäilen Ciiran ja Himjan puolesta. Ja vähän omastakin puolesta, tätipäivät on käsillä nyt, mutta ei ole vielä alkaneet. Hyvää viikonloppua, plussia ovis- ja raskaustesteihin kaikille! Minkamaaria kp 29/28-33.
Kiitos järjenääneni Mimmu75 :) näin teen ja unohdan spekuloinnin :D
Adalmiina09, huokaus ja hali. Ei ollut mitään luckya taas tässäkään kierrossa sitten :( Olen niin pahoillani. Tunteesi ovat niin tuttuja. Huokaus. Jaksamista sinne menkkojen keskelle. Eihän me muuta voida kuin odottaa, että onni osuu meidänkin kohdalle. Ollaan me kyllä niin sinnikkäitä oltukin kaikki nämä kuukaudet, että kait meillä on nyt varaa vähän luovuttaakin välillä koko homman kanssa <3 ehkäpä se pieni toiveikkuus nousee taas ovulaation aikoihin.. :)
Niin ja Adalmiina09, minä suunnittelin, että jos yk10 käynnistyy niin käyn hakemassa tarvikkeet cocktail-drinkkeihin. Vietän sitten koko päivän saunoen, itkuleffoja katsoen ja siemaillen niin monta drinkkiä kuin huvittaa! Paitsi tietty jos olen joutunut kipuun troppaamaan kauheasti kipulääkettä niin sekakäyttöön en ryhdy :D
Minkamaaria kivaa reissua ja viikonloppua miehesi kanssa! Tuuhan sitten kivoja uutisia kertomaan ;)
Legolatar kuulostaa hyvältä suunnitelmalta :D ens viikolla on tyttöjen vkonloppu ja otan kyllä kuoharipullon mukaan :) halaus ja tsemppiä!
Kiitos Legolatar tsempeistä! Mietin et oisko ovis voinu olla myöhemmin kun laskurit laskee?? Mene ja tiedä...
Minkamaarialle hyvää viikonlopun viettoa ja mä puolestani jännäilen nyt sun tilannetta :) ja himjan kanssa, kun samassa tilanteessa on mun kanssa!!! Plussatuulia!!!
Ciira 28/25 yk1
Kiitos ihanat kun jännäilette siellä mukana <3
Minäkään en tosiaan vielä uskalla varma itsestäni olla, jotenkin pelottaa, että jos mä vaan kuvittelen tän omassa päässäni :/ Vaikka viiva onkin noissa testeissä vahvistunut (kyllä, olen testannut joka aamu), niin se on edelleen hailakka. Tänään tuli clearbluet, jospa sitä viikonloppuna sais sillä jotain varmuutta asiaan. Oireilusta sen verran, että mahajuilinnat ja selkäkipu hävis, mutta tissit on edelleen kipeet, joskaan ei niin paljoa kun alkuviikosta. Pissillä on saanu ravata useemmin, mut sit taas on ummetusta :D Menkkojen oletettu alkamisajankohta sunnuntaina, se mikä on merkittävää, niin menkkoja edeltävä makeanhimo loistaa poissaolollaan, ei vois vähempää tehä mieli karkkia.
Heippa, saako liittyä joukkoon? :)
Täällä tehdään pikkukakkosta :) Tai no, ei voi puhua tekemällä tekemisestä vielä, ennemminkin tjot-meiningistä. Mulla ja miehellä on 1-vuotias esikoinen ja pari viikkoa sitte mulla oli ekat menkat raskauden ja synnytyksen jälkeen.
Nyt olen tarkkaillu ekaa kertaa elämässäni kiertoani ja ehkä bongasin ovulaationkin. Kp 8 alkoi hillittömät himot ja valkovuoto, joka muuttunu tahmeasta vetelämmäksi kunnes kp 13 oli niin venyvää että 5 cm veny sormien välissä :D Kp 13 oli myös jomotusta oikealla lantion seudulla. Migreenikin iski ihan lievänä. Kp 14 nousi lämmöt. Nyt kp 15 ja vuotoa on mut se on taas tahmaista. Kuulostaahan tuo siltä että ovulaatio tuli ja meni? Odotin sitä vasta myöhemmin vaan miehen kans kyl pantiin menemään kp 8, 10 ja 12 joten jackpottia tässä nyt vähintäänkin odotan :D Esikoinen on kp 8 tehty hyvillä mielin otettu riski ja siis ihan vahinko ennen ku piti tosissaan yrittää joten kiva nyt jännätä senkin edestä!
Lukka, 27 v, kp 15/?, dpo 2 ehkä
Perjantai-iltaa naiset!
Tulin ilmineeraamaan että täsmällinen täti saapui kera perkeleellisten kipujen! Aivan kuten aavistinkin, sopivasti viikonlopulle! :| kierto oli siis sen 29 pv niinku edellisessäkin kuussa.
Ei kun uusia tuulia purjeisiin ja yk4 käyntiin kunha näistä yli päästään.. ja tällä kertaa lupaan jo yrittääkki enempi ;)
-äiskähäiskä kp1/29 Yk4
Tervetuloa uudet! Jos haluatte listalle niin ilmoitelkaa kiertopäivät, yrityskerrat ja halutessanne myös iät. Kannattaa laittaa lihavoituna että teidät varmasti huomataan :)
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. En Adalmiina ottanut sinua vielä listoilta pois, kun en tiennyt haluisitko kuitenkin siellä vielä pyöriä?
Tilanne 13.2
Noorav kp 35/? yk 3
Himja87 kp 31/32 yk2 (testi 11.2. haamu)
Diamond11 kp 30/30, ya 2013
Mymmeli89 (25v) kp 30/32 yk 6
Minja76 (38v) kp 30/29-40 (km7/14) jk yk 4
Hopehope kp 30/? yk 10
Pia87 kp 29/26-30 ya -12 (km rv12 2/14)
Stellina kp 29/27-29 ya 4/14 (testi 13.2 nega)
MinkaMaaria (26v) kp 29/28-33 yk1
Ciira (33v) kp 28/25 yk 1 (testi 11.2 haamu)
Tiuhtiska (31v) kp 28/28-30 yk18
Helmianna kp 28/31-33 yk 3
Tänttärä (27v.) kp 27/30 yk 10
Mila Nnnnkkk (22v)kp 26/28 yk 2
Malma (26v) kp 25/28 yk 1
Finest (27v) kp 25/26-28 yk 3
Ambrosiaa (20v) kp 24/30 yk 1
Mariele (33v) kp 23/25-29 yk 3
Kikiii (20v) kp 23/28-30 yk 2
Kiia80 kp 22/30 yk 2
Iica86 (28v) kp 22/28 yk 4
Kalastajataas kp 21/28-30 yk?
Muskottipähkinä (25v) kp 21/30-42 yk 6
Maple Winter (30v) kp 21/26-34 yk 2
Melita kp 20/27-28 yk 13
Enninkeri (27v) kp 20/26-33 yk 20
Nuppunella (34v) 20/27-32 yk 9
Lialia kp 20/28-32 yk 3
Tossu83 kp 19/?, yk1
MelodyPop (33v) kp 18/28-31 yk2
Illusia86 kp 17/28 ya 9/14
Delfi (24v) kp 17/29 yk 5
Legolatar (27v) kp 16/31 yk 9 ya 5/14
Nelmis kp 15/25-27 yk 11 (ku 11/2014)
Lukka (27v) kp 15/?
Jannuli85 kp 14/25-32 yk 11 ya 03/14
Sunshine14 (31v) kp 14/26-28
Kapakala (39v) kp 14/28 ya 6/14
Marlener (28v) kp 14/28-32 yk 3
Exile kp 13/30-33 yk 11
Starling, (40v) kp 13/? yk 1
Dindinden kp 11/28-35 yk 2
Hilkka K (30v) kp 10/25-28 yk 2
Zaron (32v) kp 10/26 yk 2
Annma (33v) kp 9/30 yk 3
Ems (31v) kp 9/28 yk 11
Piki Piki79 kp 9/28-33 yk 2
Kikke89 kp 8/25-27 yk 4
Vlo kp 8/27 yk 3
Tiikerikuu (28v) kp 8/24-33 yk 2 km jk (km11/14) ya 5/14
Tiitiläinen (31v) kp 7/28-29 yk 4
Seepra87 kp 7/34 yk 2
Nepala (24v) kp 7/28-30 yk 7
Cecilja (31v) kp 7/27(-33) yk 17 ya 10/13
Tinttu1989 kp 7/28(-40?) yk 3 (km 10/14)
Huolestunut Ensiyrittäjä kp 5/27-30 yk 5 (k 10/14)
Mindyh kp 4/25 yk 4
Lumilla kp 4/29 yk 3
Jenviko (31v) kp 2/28 yk 16
Adalmiina09 (26v) kp 2/28-29 yk 10
Äiskähäiskä0809 kp1/28-30 yk 4
* Meisi kp ?/? yk 5
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Elmonsteri (23v)
Dimou (25v)
Minea92071 (25v)
Heinähaave15 (km 2/15)
Mwiihh
Ainoaa (26v)
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET
Sminkki 23v. (yk3), Phyllis20 (yk8 ya 4/14), Trooppinen tuuli 32v. (yritystä takana 1v 10kk), Mikka 20v. (yk 1), Luna82 (yk 2), Tipi87 27v. (yk3), JQ 32v. (yk 6), Heinähaave15 26v. (yk3), Seppo07 (yk2)
HELMIKUUSSA PLUSSANNEET
Lefemme (yk 12 ya 3/14), Hönttentönttiäinen (yk 2)
Plussaryhmä:
Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen
Heipsiskeipsis sielunsiskot, täällä taustalla juttujanne lueskelen... :)
Ovulaationmetsästys käynnissä, haamuja vaan tikkuihin saan, mut silti luottavainen olo et tulossa on; limaiset päivät alko eilen ja tänään vaan lisääntyny. Himotkin on sitä luokkaa että ukkeli saa myöhemmin kyytiä. ;) Laitan jossain vaiheessa, kun jaksan, kuvaa noista ovistikuista, niin näätte kuinka vaikeeta mulla on toi oviksen tikuttaminen... jänskättää vaan et jääkö luteaali yhtä lyhyeks ku viime kierrossa. Jos niin käy, niin soittelen gynelle, josko vaikka saisin minäki keltsut avuksi.
Samat fiilikset täälläkin ku Mimmulla ja Legolattarella... turnausväsymystä. Jännitys tipotiessään. Tjot-asenne nostaa päätään. Äsken huomasin että haikara on käyny aika lähellä, muutamalla metrillä huti, naapurin mamma näyttäis olevan maha pystyssä. Kai se meillekin joskus.
Hilkka,
ei oo merkitystä, kauan virtsa on rakossa ennen testin tekemistä. Mulla ainakin tullut tosi vahvat viivat "tunninpissasta". Ja myöskin juon paljon vettä.
Kikiii, jos jaksat, niin lue muiden oireita, aika monet ei-raskaana-olevat herää öisin pissahädän takia...
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1921427-piinailijoiden-oireet-ovulaation-jalkeen-ja-tulos/