IS: Erkki Tuomiojan pääomatulot olivat 462578 euroa.
Sillä lailla demareiden laitavasemmalla porsastellaan.
Kommentit (123)
Demarin käsi on aina toisten taskussa.
Huh, huh. Olisi kiva tietää, mistä noin isot pääomatulot saa? Osingoista? Vuokratuloista? Osakekaupoista? Itänaapurista?
Ei minun itse sitä tarvitse tehdä mitä minä muilta vaadin
t. joka heevatan vihervasuri suomessa näemmä
Nuo on näemmä ottaneet orwellin ohjekirjana jolla pääsee itse siihen "tasa-arvoisempi kuin muut" asemaan yhteiskunnassa.
Johtuu omaisuuden myynnistä. Hänen vanhemmillaan oli maatila Tuusulanjärven rannalla. Kaupunki kaavoitti maat. Sai siis tuon verran voittoa verrattuna siihen, mitä maksoi perinnön saatuaan.
Erkki Tuomiojan isä Sakari Tuomioja oli Kokoomuksen presidenttiehdokas v.1956
Missä sanotaan, että vasemmistolaisen pitää olla köyhä? M51
Siellä kommunismin rajoilla parhaat kämmintäpaikat. Kun on ahkera agstisti, niin tuntuu se rahassakin. Sitten kaksimielisesti valitetaan kapitalismista kun itse on suuri rahankerääjä.
Halonenkin on usontosijoittaja ja miljonääri. Mutta nämä sosialistit osaavat piilottaa omaisuutensa, etteivät jää kiinni kapitalismin harjoittamisesta.
Eikös ne Sakari Tuomiojan suvun maat kaavoitettu tonteiksi. Erkki T ja sisarensa Tuuli joutuivat myymään maat.
Työn orjat, Mersun vyöstä nouskaaaaa...
Vierailija kirjoitti:
Huh, huh. Olisi kiva tietää, mistä noin isot pääomatulot saa? Osingoista? Vuokratuloista? Osakekaupoista? Itänaapurista?
Vanhaa akateenista ja diolomaattisukua.Kyllä suvussa omaisuutta riittää.Suvussa lääkäreitä, diolomaatteja , eri alojen proffia jo 4.sukupolvessa.Eik ole vaan hyvä että eki pitää köyhien puolta, kuten walhroos kommari aikoinaan.
Piristää aina päivää kun perskokkalit vinkuvat kateuttaan kuinka vassarit hoitavat bisnekset vasemmalla kädelläkin paremmin kuin he :D
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan, että vasemmistolaisen pitää olla köyhä? M51
EIhän persutkaan ole rikkaita vaikka oikeistolaista politiikkaa tekevätkin.
Hyvin on punatähden kunniaa puolustettu. Ohhoh.
Erkki Tuomiojalla ei ole lapsia, säätiöperintö on tulossa. Samoin toimi Erkko, ei, lapsia, säätiöidyt varat, jaetaan vuosittain tieteelle ja taiteelle.
Vain Halla-Aho ei osaa sijoittaa. Laittoi rahat johonkin huonosti tuottavaan "turvalliseen" Ahvenanmaalaiseen kiinteistörahastoon, ajatteli ottavansa rahat ulos koska tuotto oli vaatimaton, ei saanut rahojaan, kun rahasto ei voi myydä huonossa tilanteessa tappiolla kiinteistöjään jotta Jussi saisi rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Halonenkin on usontosijoittaja ja miljonääri. Mutta nämä sosialistit osaavat piilottaa omaisuutensa, etteivät jää kiinni kapitalismin harjoittamisesta.
Demareilla on aina ollut pakottavat tarve kurittaa kansaa kun valehtevat olemasta kapitalisteja.
Demareiden vaatimuksia ovat mm. alkoholin kieltolaki, polttomoottoriautojen kielto, kotien pakkoremontit, järjetön päästökauppa ja muut suomalaisia hankaloittavat pakkotoimet.
Tuomioja on jäänne ajoilta jolloin eduskunnassa oli aikuisia sivistyneitä normaaleja ihmisiä. Kai nyt nämä osasivat raha-asiansakin hoitaa.
Nykyiset elämän kallu persut tietysti muun ohella perseilevät raha asiatkin ja ovat sitten käsi ojossa muiden kukkarolla ja sopeutumiseläkkeillä.
Lisääkin mahtuisi minun tililleni
Erkki