Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

1541/2463 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mites se menikään, noin dpo:t. Jos mulla on oviplussa tullu voimakkaimmin tiistaina kp11. Kp12 tuli enää hailakka ja illalla ihan törkeet ovikivut. Ne mä siis myös menneissä kierroissa olen olettanut olevan the kivut. Eli onko siis se ovis päivä dpo1 vai se kun plussa on voimakkaimmillaan? Eiku siis ovispäivä olis dpo0?

1542/2463 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pystyinkö mä siitä laskemaan tän kierron oletetun pituuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1543/2463 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunshine joo, ovispäivä on dpo0, eli sun kohdalla vissiin se keskiviikko, jos ovisplussa tullut tiistaina? dpo = days past ovulation, eli ne kertoo kuinka monta päivää ovulaatiosta on mennyt. Eli ovulaatiopäivä on 0 päivä, ja ovisplussapäivä on dpo -1 :D

Jos tiedät sun lutaalivaiheen (= ovis - vika kiertopäivä) pituuden (yleensä pysyy suht vakiona kierrosta toiseen), niin siitä voit laskea kierron pituuden. Kp1 ja ovulaatiopäivän väli puolestaan vaihtelee, että tosiaan vasta ovulaatiopäivän jälkeen kannattaa tarkempaa kierron pituutta ruveta laskemaan.

Toivottavasti sait selvää mun sepustuksesta :)

Kikke89, kp10/25-27

1544/2463 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ymmärsin :) en mä oo aiemmissa kierroissa ikinä laittanu ylös koska ovis on ollut. Mut ehkä tästä kierrosta lähtien tulee niitä merkattua ku varmistus et mun oviskivut on ollut oviskipuja :)
Kiitos Kikke89 :)

1545/2463 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua varmaan tarvi vielä tuohon listaan päivittää. Kyllä varmasti sitten heti ryntään tänne kertomaan, kun oikea yritys on alkanut!! :D

1546/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuulemma niin vastuuntuntoinekin vielä,,,salli mun nauraa...

sanoo että äiti vastusta  ja perheellä vaikeaa, mutta sinnne vielä lasta tuomassa elätettäväksi...on tosiaan vastuullisuuden perikuva tämä...

1547/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oviskivut päällä. Varsinaista ovisplussaa en tikutettua saanut, mut eilen sain vahvemman viivan kuin aiemmilla kiertopäivillä, ja kun nyt tutusti kipuilee, niin eiköhän oo aika todennäköistä että "ovis on bongattu". Tässäkin kierrossa hieman myöhemmin kun yleensä, kp22. 

Mie oon samaa mieltä kun Sunshine, Legolattaren viestistä huokuu, ettei täällä aio enää kauaa pyöriä... ;) 

Nyt lähden miehenkaatoon!

Nuppunella 22/27-32 dpo.0 yk 9

1548/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huui! Nyt alkoi jännittää. Minähän sitten malttamattomana tein ekan raskaustestin joka nyt tietenkin oli negatiivinen. Tänään ajattelin sitten tehdä uuden kun niitä kaapissa oli ja siihen tulikin haalean vaalea haamu!

Nyt kauhea jännitys ja pelko että voiko olla totta? Ajattelin vielä testata kerran ennen viikonloppua jolloin oletetusti alkaisi uusi kierto.

Pettymystä pelkäävä Ambrosiaa

1549/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en saa muokattua tuota mutta siis viime perjantaina tein negan.

1550/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Näin kp 38 kunniaksi tilasin ensimmäistä kertaa koskaan Raskauskeijulta testejä :D Luottamus positiiviseen ei oo kovinkaan korkealla, mutta pakko se on kai testata, ellei täti tule kylään ennen testejä! Iiks! Eli eipä tänne siis tylsyyttä ja odottelua kummempaa. Ois ees jotain oiretta, jota voisin kuvitella tai suurentaa, mut ei! :D

Itse tunnen nuorena äidiksi tulleita, mutten sentään ihan noin nuoria! Teiniäidit sarjaa seurasin Yleltä joskus ekoja kausia. (Oli joskus pakko kattoa jokainen ohjelma, joka liittyi jotenkin vauvoihin.) Eihän kaikkia teiniäitejä voi lytätä. Osalla menee hyvin, osalla huonommin ja osalla aivan päin honkia. Mutta minullakin on vastuullisuudesta hiukan toisenlainen käsitys, kuin jutun kirjoittajalla. Hauska sammakko Finest, tuli kyllä varmaan suoraan syrämestä!?

Oon netti-ikkunashoppaillu lastenvaatteita! Sanokaa nyt joku mulle että lopetan tälläsen, ku alkaa vaan sisintä sattua ku näitä kattelee! :D 

Onnea ovis- ja oiremetsästykseen kaikille, erityisesti Sunshine14! Mäkin alan varmaan ensikierrossa tikuttamaan, niin sun kysymykset tuli tähän väliin aika sopivasti :) Kyllä kai se siitä sitten kun jutun tajuaa ja oppii kuuntelemaan kroppaansa.  Nuppunella, parempi ovisplussa myöhään kuin ei milloinkaan, vai miten se meni? :D

Noorav odottelee yhä. Kp38, yk3.

1551/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea plussista! <3 Ja hyvää ystävänpäivää ja laskiaista näin jälkijunassa!

Vierailija
1552/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanapapohdintaa: Hmm, epäilin aiemmin, että ovis olisi ollut jo viikko sitten. Munasarjat ultrattiin torstai-iltapäivällä ja silloin ovulaatio oli jo tapahtunut. Tikutin ovista ma-ti-ke-to-aamut ja silloin negaa. Siispä oviksen oli täytynyt olla jo edellisellä viikolla... Tai ehkei sittenköön.... Aamulämmöt ovat hypelleet vähän miten sattuu (yleensä kuitenkinh 36 ja jotain), mutta torstain lämpö oli 35 ja jotain. Perjaintaina 37, eilen 37.1 ja tänään 37.2. (Lauantaina siis yksi 36-alkuinen aamu välissä...)

Eli. Olisiko ovis voinut tapahtua keskiviikkoiltana ja testi ei ole vain sitä tajunnut? Tai siis kaikillehan ei riitä kerran päivässä testaus? Ajattelin että nuo CB:t olisivat sen verran tarkkoja, että kerran päivässä olisi riittänyt. Ei sitten :D

Keskiviikkona tuli puksuteltua, että sinänsä olisi hyvä päivä ;) No testailen joka tapauksessa sunnuntaina.

Ärsyttää tämä epätietoisuus kyllä siinä mielessä erityisesti, että mulle on hammaslääkäriaika torstaiksi. Ja alaviisaudenhammas olisi poistettavana. Olen kuitenkin ymmärtänyt että se on iso operaatio ja säryt voivat vaatia voimakkaita särkylääkkeitä. Mikä ei olisi hyväksi mahdolliselle raskaudelle. En viitsi ottaa riskiä, joten perun ajan :( Ja pitää katsoa sitä myöhemmin. Hammas ei ole siis kipeä. Siinä on reikä, jota on sinänsä turha lähteä paikkaamaan, joten hammas päätettiin ottaa kokonaan pois. Silloin en kuitenkaan tiennyt, miten paljon se raskauteen vaikuttaisi :/ Vai olenko liian varovainen?

1553/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Tulin vielä kiittämään kaikkia onnitteluista ja tsempeistä! 

Tein testin vielä aamulla varmuuden vuoksi ja uskottava se on! aika uskomaton olo. Vaikea uskoa, että napsahti heti ekalla yrittämällä. Huh!!! Olin valmistautunut moneen kertaan, koska raskautuminen ei ole itsestäänselvyys. 

Legolatar toivon todella sinulle plussatuulia. Kiitos kaunis tsempeistä. Kohta nähdään tuolla ryhmässä :)

Himja Onnea isosti!

Minkamaaria Jännitystä ja paljon plussatuulia ja kiitos :)

Ja kaikille paljon tuureja yrityksiin!! seuraan teitä taustalla kyllä...

Ciira 4+5 :)

1554/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jännätään edelleen. Oireita on, menkkoja ei, eilen saatiin haamu tikkuun. Vahvistuisipa se. Päivä kerrallaan odotellaan mitä tapahtuu.

1555/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Ciira ja Himja!!!

1556/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Ihanaa, onnea plussista, nyt vaan roppakaupalla lisää!

Tsemppiä myös uuteen kiertoon joutuneille!

Täällä ei mitään ihmeitä, ovista odotellessa, oon ollut melkein viikon kipeä, joten peittoja ei oo heiluteltu, mut josko tänään tai huomenna jo jaksaisi. ;) Voihan se olla että ovis vähän viivästyy sairastelun takia, ei ainakaan vielä oo minkään näkösiä oireita.

Ems kp 12/28

1557/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneet!!
Nopeasti vierähti tässä pari viikkoa, olen lukenut ketjuun tulleet viestit, omaa ovulaatioaikaa olen tässä odotellut.. Ja sehän siis koittaa tällä viikolla! Tosin pco sta johtuen ovulaation tapahtuminen on epävarmaa. Jopa ajattelen, että jos tulisinkin raskaaksi, niin kuinka sitä sitten pärjättäisiin täysin uudenlaisessa elämänvaiheessa? :O

Dindinden kp 12/28-35 yk2

1558/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille :) Täälä odotellaan malttamattomana että kuinka tämän kierron kanssa käy...että onko tärpännyt vaiko onko täti tulossa kylään. Tuntuu että tämä kierto on kestänyt ikuisuuden. Vielä ei oo mitään oireita, mutta itkuherkkä olen ollut viime päivinä sekä naama kukkii, mutta se voi johtua varmaan ihan pillereiden lopettamisesta. Vielä pitäis viikko odottaa että tuleeko täti vaiko ei...ja toki ne voi tulla miten sattuu, koska tämä kroppa ei varmastikkaan ole vielä toipunut pillereistä. 

Tänään siis menossa kp22

esikoinen 12/15
kuopus 2/19

1559/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea minultakin Ciiralle ja Himjalle, ja lupaavaa jännitystä muillakin ilmassa! :)  Plussapuhuria odottaen. Itsellä tylsää odottelua ovikseen... no, aika nyt onneksi menee eteenpäin, teki tai ajatteli itse mitä hyvänsä.

Tiitiläinen (31 v) kp 10 10/28-29 yk4

1560/2463 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussanneille! Tulisipa tänne joku ihan kauhea plussa-aalto. Se olisi piristävää.

Tänne ei kuuluu mitään sen kummempia. Kp 17 tänään eikä vieläkään hymynaamaa ovistestissä ja vain yksi testi jäljellä. Pientä kipua on tuntunut aina välillä jo viikon ajan ja limoja myös silloin tällöin, niin mene sitten ja tiedä. Ensi maanantaina on onneksi aika gynelle niin ehkä sieltä saisi jotain selvyyttä asioihin ja tätä asiaa vähän eteenpäin. Yritän olla positiivinen ja vain ottaa päivän kerrallaan.

Jannuli85 kp17/25-32 yk 11  (ya 03/2014)