YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Toivottavasti taulukko näkyy nyt:
Keittiömatemaatikko intoutui:
Tein laskelmia, jotka perustuvat Yrityspäällä 2014 ja 2015 kaikkiin plussanneisiin (syyskuu 2014-tammikuu 2015). Tällä aikavälillä meidän palstalla on saatu 62 plussaa! Heistä neljän (4) yritysaikaa emme tiedä ja siksi heidät on jätetty pois laskelmista. Laskelmissa on siis huomioitu 58 plussaajaa.
Lopputulos oli seuraava:
Yk1 : 10 plussaa eli 17,2% kaikista plussanneista
Yk2 : 8 plussaa eli 13,8%
Yk3 : 11 plussaa eli 18,9%
Yk4 : 6 plussaa eli 10,3 %
Yk5 : 6 plussaa eli 10,3 %
Yk6 : 4 plussaa eli 6,7 %
Yk7 : 2 plussaa eli 3,4 %
Yk8 : 1 plussaa eli 1,7 %
Yk9 : 1 plussaa eli 1,7 %
Yk10 : 1 plussaa eli 1,7 %
Yk 11 : 0 eli 0%
Yritystä takana vuosi tai enemmän : 9 plussaa eli 15,5 % kaikista plussanneista
Nämä laskelmat piristivät mieltäni :)
Legolattaren laskelmista voisi leikkimielisesti päätellä, että jos ei kolmen ensimmäisen kierron aikana tärppää niin kannattaa sitten odotella yli vuosi ;)
Yhteenvetona Yritys päällä-tilastosta (muistakaa, että tämä on leikkimielistä tilastointia ja perustuu vain meidän ketjussa saatuihin tärppeihin!!):
On hyvin todennäköisestä, että plussa tulee yk 1-3 ja todennäköistä vielä yk 4-5 saakka. Hieman epätodennäköisempää on plussata yk 6-7. Heikointa plussaaminen on ollut yk 8-11. Vuoden yrityksen myötä plussia on kuitenkin tullut erittäin monille kuten heti yrityksen alettuakin. Niin ja plussanneissa ei ollut ketään yli 2 vuotta plussaa odottanutta! :)
Dimou, ei sentään! Yk 5 saakka on vielä kivasti toivoa! Sen jälkeen kannattaa suosiolla rauhoittua ja odotella sinne vuoteen saakka :)
Legolatar sinä se jaksat laskeskella ja piristää muita
Ja kännykkä söi taas loput. Piti sanomani, että toi taulukko on tosi kiva. Itselläni näytti tärppi osuneen juuri tuolle yleisimmälle ajankohdalle. Mukavaa Legolatar, että olet hyvillä mielin. Jännäilin sun testipäivääsi. Edelleen täällä seurailen keskusteluanne. Plussatuulia kaikille yrittäjille ja onnea plussanneille!
Terkuin Pistaasi123 rv 20 + 1.
Oi, ihana Pistaasi123 <3 ja jo rv20+1!! :) Lämmittää tietää, että teillä raskaudet etenee hienosti siellä plussanneissa <3 Usein mietin mitä teille kuuluu, kauan ehdittiin kuitenkin kulkea samaa tietä, kunnes jumitin tänne. Ja tilaston mukaan luultavasti olen täällä sinne yk12 saakka, plääh, no mutta eipä tartte seuraavista kierroista stressata yhtään kun kerta on aika epätodennäköistä silloin plussata :D Ihanaa odotusaikaa sinulle, kiva tietää, että seurailet meidänkin kuulumisia :)
Dimou ja Elmonsteri, oli kiva kuulla kuulumisianne :) Elmonsterilla onkin melkoiset lukemat jo, voi sentään :( Sehän on jo tuplakierto. Oliko sinulla jotkin lääkkeet, joilla saat kierron alkamaan? Tai oletko käynyt/menossa lääkäriin asian suhteen? Tai testannut ovulaatiota viime viikkoina? Dimoulla onkin suunnitelma laadittuna :) ..ja sen kuuloinen tilanne, että saa nähdä millaisen lopun se sun kierto saa ;)
Toivon teille molemmille pikaista selkeyttä kiertoon :)
Heippahei!
Onnet plussista! <3
Onko teillä kokemusta sofi one step- raskaustestiliuskoista? Kuinka herkästi ja aikaisin ne näyttää jos jotain normaalista poikkeavaa kropassa yrittää kasvaa? ;)
Mulla nimittäin sattuu olemaan tuollasia liuskoja kaapissa. Ei sillä, että uskoisin raskaana olevani, lähinnä olen viime viikot masistellut varmana mahoudestani. Että mitä me viitsitään edes kuvitella tämmöisiä projekteja, turha kiusata itseään jne jne. Lopetetaan alkuunsa ja muuta yhtä ylentävää.
Mutta huomenna on kaverin valmistujaisjuhlat, joissa mielelläni hänelle kuohuvaisen maljan nostan. Mieli tietenkin tekee tepposet, koska tänään olen ollut omituisella tavalla väsynyt ja vetämätön. Samoin nälkäinen, mutta silti kaikki ruoka ajatuksena kuvottaa. Yritän miettiä pääni puhki mitä saisin alas... Eli todennäköisesti olen tulossa kipeäksi tai kuvittelen itselleni oireita. Mutta voisin huomenaamulla silti varmuudeksi testin tehdä. Huomenna kp 29/30-32, eli todennäköisesti negaa näyttää oli miten oli? Vai?
t. vasta aloitteleva, mutta jo luovuttamaisillaan oleva pco-luuska Marlener, kp 28/30-32 yk2, ajatus ekasta lapsesta pyörii takaraivossa
Minja, sun gyne on kyllä ollut outo! Mikäs ilo niitä lämpöjä on mittailla, kun niistä selviää milloin se ovis jo oli?
Dimou, mä olin noin rento ja rauhallinen siinä kierrossa, kun plussasin :)
Voi Legolatar :) Sä olet kyllä mahtava keittiömatemaatikko :D Aina jaksat piristää meidän muiden päivää!
Legolatar! Sä olet kyllä huippuihana piristäjä noiden laskelmiesi kanssa! :) Heti parani olo raskaan duunipäivän jälkeen! Ja hei, ehkä mullakin on vielä toivoa näillä yrityskertalukemilla ;)
Cecilja 20/27-33 yk 16 (tasan viikko inssistä!)
Mimmu, sanos muuta. Mä kans aattelin et nyt saisin jotain apuja tähän hommaan niinku oikeesti. Esim. mies tutkimuksiin jos kerran mulla tuntuu kaikki olevan kunnossa. Plaaah, ens kerralla taidan mennä toiselle.
Legolatar, ihan mahtava keittiömatemaatikko olet!! :D Tosiaan piristi tätäkin mieltä.
Heinähaave sulla on vissiin ollut sitten dpo12. Ja mulla tosiaan olis sillon ens to vasta dpo 10. Vooooi dääm, en kyllä millään jaksais odottaa viikonlopun yli testaamista. Varsinkin kun teidän että kyllä ne menkat sieltä kuitenkin alkaa. Olis vaan joskus kivaa päästä edes testivaiheeseen!
Kikke89, kp 18/27, yk3 ja dpo 4
Dpo 7. Päätä särkee, närästää, kuvottaa ja mahaa repii. Pahoin pelkään, että mielikuvitusta vaan...
Täällä pyörähti tänään käyntiin yk11, mutta eipä onneksi tuon kohdun ulkoisen jäljiltä hirveän sotkussa ole kierto, jos jotain hyvää tahtoo kaivaa asiasta. Itse oon nyt seuraillut tätä ketjua hyvin harvakseltaan ja varmaan toistaiseksi jatkossakin piipahtelen vaan silloin tällöin silmäilemään kuulumisia. Meillä jatkuu kyllä yritys entiseen malliin, mutta on tällä hetkellä sellanen fiilis, että haluan ajatella mahdollisimman vähän koko asiaa. Lannistaa liikaa kun vauvahaaveet pyörii koko ajan päässä ja jokainen vastaantuleva muksu tuntuu jotenkin henkilökohtaiselta vittuilulta. :D
- Nelmis kp 1/25-27 yk 11 (ku 11/2014)
Minä kaivaudun hetkeksi ulos täältä nettihiljaisuudesta, koska olisi kysyttävää ja ajattelin ettei kukaan muu osaisi mua nyt neuvoa kuin te ihanuudet täällä :)
Eli gyne määräsi mulle Lugesteroneja käytettäväksi tähän kiertoon, onko teillä jotain kokemuksia niistä? Sanoi, että niitä käytetään kiertopäivinä 15-24, mutta mulla kun on se ovulaatio ollut yleensä kp 9 tai 10, niin aloitanko nuo liian myöhään?
Toinen juttu olikin sitten tuo spermatutkimus. Voikohan sen tutkituttaa missä vaan kun on gynen lähete sille? Hän puhui silloin väestöliitosta, mutta ajattelin onkohan muitakin vaihtoehtoja olemassa..
Ja Nelmis, et olisi kyllä paremmin voinut sanoa tuota noista vauvahaaveista miten lannistavaa tää välillä on.. Mulla on ihan samanlainen fiilis! Ja välillä mietin että miksi kaikki muut, mutta ei me.. Toivottavasti siis jossain vaiheessa myös meitäkin vielä onnistaisi, kuten teitä kaikkia muitakin :)
Ps. Legolatar olet ihana noiden laskelmiesi kanssa <3
Legolatar: En ole lääkärissä vielä käynyt. Ajattelin antaa kropalle nyt rauhassa aikaa palautua pillereiden lopettamisesta. Jätin silloin levyn puoliksi syömättä, joten voi olla, että menkat nyt sen takia sekoilee ihan hirvittävästi. Koulustressi tuskin auttaa asiaa yhtään, joten en enää jaksa olla huolissani (: Ja raskaana en siis ole. Ovista en ole testaillut.. Jotenkin muutenkin tuntuu aika jäätävältä tällä hetkellä meininki tuolla makkarin puolella, joten ehkä ihan hyvä vaan, että menkatkin loistavat poissaolollaa :D Eipä tule mitään turhia haaveiluja mihinkään suuntaan... Kysymys ehkä kuuluukin, että missä vaiheessa sitä pitäis sitten oikeasti mennä lääkäriin? Uskaltaako tässä puoli vuotta odotella menkkoja?
Rättiväsynyt Elmonsteri kp59 :( yk1
Annma, sulla ilmeisesti kiinnittyminen meneillään eli kehossa ei ole vielä raskaushormoneja eikä raskausoireitakaan saa tässä vaiheessa olla.
Mutta koita kumminkin kestää ne oireet ja älä missään nimessä ota buranaa :)