Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

1021/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakala! Hauska ajatuskulku! Itse ajattelen siten, että kaikki raskauteen liittyvä tapahtuu ikään kuin oman navan kohdalla. T

1022/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkas... :D tökerö sanaleikki siis. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1023/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta stressistä sen verran että itsellä oli syksyllä aivan mieletön stressi opiskelujen takia.. Valmistuin joulukuussa ja nyt sitten heti plussasi :) Eli uskon että sillä on vaikutusta asiaan. Kaverilla kävi ihan samalla lailla. Ehkä sitten viimeistään kun loma tulee niin Legolatar teillä tärppää :)

1024/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmastikin stressi voi vaikuttaa jonkin verran. Varsinkin, jos menee niin pitkälle, ettei saa nukuttua ja että se vaikuttaa esimerkiksi ruokahaluun. Itse en kuitenkaan usko, että ainakaan meidän kohdallamme pelkkä stressi estää raskauden. Työni on henkisesti raskasta ja kiireistä, mutta opettajana minulla on myös todella pitkä ja rentouttava kesäloma, jonka aikana ei ainakaan viime kesänä kyllä ihmettä tapahtunut. Lähinnä juuri nyt inssin aikana olin erityisen huolissani tästä, koska kaikki on pelissä ja sitten jos jääkin kiinni siitä, että juuri nyt töissä on ollut superkiire. Lyhyesti vain kommentoin kiireisen työpäivän keskeltä :)

Onnea vielä plussanneille! :)

Cecilja 20/27-33 yk 16

1025/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Lefemme" time="30.01.2015 klo 10:58"]

Kapakala! Hauska ajatuskulku! Itse ajattelen siten, että kaikki raskauteen liittyvä tapahtuu ikään kuin oman navan kohdalla. T

[/quote]

No hyvä niin! Minä kun ajattelin, että haiskahti vahvasti perisuomalaiselle tavalle nöyristellen kertoa omista asioistaan, etteivät vaan muut hauku leuhkaksi ja oman navan ympärillä pyöriskelijäksi. Ihan shaissea!

Hyvä. Voin siis olla kettuuntumatta. Kaikki nöyristely ja pelkuruus kun tuppaa vahvasti vee-ituttamaan minua. 

1026/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeästi oma itsensä vaan, prkl! :D

1027/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi vaan kaikille! täälä yks kuumeilija lisää:) oon seurannu teitä tuolta 2014 ketjusta asti ja nyt vasta uskaltauduin rekisteröitymään tänne. itsestäni sen verran että yks 3v taapero on ja haaveissa toinen. 2013 vuodesta menty asenteella 'tulee jos tullakseen' ja viime vuodesta on sitten ollut mukana ovistikut.. turhautunut olo alkaa olemaan,mutta toivoa vielä jäljellä.

Onnittelut kaikille plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille

1029/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näköjään jääny loppu viestistä pois... elikkä siis:

Diamond11 kp 16/30 (dpo1)

1030/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo:t lisääntyy ja jännitys tiivistyy. Tämä epätietoisuus ei sovi minulle yhtään. Vuorotellen on kylmä ja kuuma, maha sekaisin ja alavatsaa nipistelee kokoajan. Aivastaessa meinasin pudota polvilleni, ihankuin olisi puukolla iskenyt. Ja vielä moooonta päivää pitäisi odottaa ennenkuin kannattaa edes testata - jos nyt ei sitten menkat ala ennen sitä... :(
Annma kp 25/29-32 dpo 7 yk 2

1031/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut heinähaave ja seppo07!!

Tervetuloa uudet.

Legolatar sulla on hyvä asenne. Kiva että kierto oli tällä kertaa "normaali". Eli ei muutaku uutta yritystä.

Itellä ei nyt ihan niin positiiviset asiat pyöri päässä. Eilen kävin gynellä, se höyrys vaan näistä lämpötilojen mittaamisista. Sit ku en ollut tajunnu ottaa niitä mukaan niin siitähän se sitten oikeen innostu. Pitää lisää mitata ja mielellään toosasta ei kainalosta. Sit kun teki sisätutkimusta totes vaan että millos sitä on harrastettu viimeks seksiä, sanoin että sunnuntaina. Siihen se tokas että eilen ois pitäny harrastaa. Eli ovis oli jo tapahtunut. Hitto että ärsytti. Mä oon nyt ollu tiistaista lähtien kipeenä. Tiistaina olin ihan kuumepotilas, keskiviikkona ois ollu haluja jne mutta mies oli jossain menossa ja tuli myöhään kotiin. No eilen kyllä sitten oltiin sillai, mut en tiiä tais olla liian myöhään. Mitä te ootte mieltä? Gyne loppuun totes että ehkä se sunnuntain seksi riittää jos on hyvä tuuri. Sanoin että mulla tunnetusti on niin huono tuuri että tuskinpa. Lopuks ku olin lähdössä (itku silmässä) se heitti vielä että kyllä me sut jossain vaiheessa raskaaksi saadaan. Eipä paljoo ollu iloo niistä sanoista. Eli pitää nyt tän gynen vuoksi täytellä lämpötiloja ja kaavioita. Vähemmästäki tulee stressi. Eli nyt siis ovulaatio oli kp 14 tai 15 ku normisti on ollut 17 tai 18. Eli ihan sekasin mullakin. Ai niin yks hyvä asia oli kohdun limat oli sentin paksuset eli ei tää käynti ihan p..stä ollut. Nyt jo vähän parempi mieli. Vaikka mietin että vaihdan luultavasti gyneä ku tollasia aatamin aikasia ohjeita antaa.

Minja76 (38v) kp 16/29-40 (km7/14) jk yk 4

1032/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista :)

1033/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas! En vielä ehtinyt kahlata kaikkia viestejä läpi, mutta huomasin että uusia plussanneita on tullut. Onnea hurjasti kaikille!

Me oltiin alkukuusta miehen kanssa lomalla ja mä kärsin siellä ensin menkoista, sitten vatsataudista ja lopulta jet lagista joten petipuuhat on jäänyt tässä kuussa todella minimiin. Oli meillä silti mahtava loma :D

Mun kroppa on taas jostain syystä sekaisin ja viime kuussakin vaivannut tiputtelu vaivaa taas. Kuten viime kerralla tiputtelu alkoi viikko ennen menkkoja ja tälläkin kertaa alaselkäkivun kanssa. Eilen myös sattui häntäluuhun vaikka en ole kaatunut/lyönyt sitä mihinkään. Viime kerralla haaveilin näiden oireiden olevan kiinnittymisvuotoa, mutta ei, menkat alkoivat täysin ajallaan. Tällä kertaa tiputtelu on runsaampaa ja tutkailenkin nyt onko nämä ennenaikaiset menkat vai vain tiputtelua..

Huomasin, että joku kyseli kuukuppeilusta. Itse olen käyttänyt kuukuppia vuosikausia eikä paluuta siteisiin tai tampooneihin ole! Aloitin Lunetten koolla 1 ja siirryin kokoon 2, mulla kun on runsaat menkat. Lisää kokoasiaa (ja muutakin kuukuppiasiaa) voi lukea täältä: http://www.lunette.com/fi/index.php?id=77. 

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! 

Vlo kp 21/27, yk 2

Vierailija
1034/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussanneille minultakin! Ja tietysti myös Illusialle uuteen kiertoon pääsemisestä :)

Olen nyt muutamat viime päivät taustaillut omien höpinöitteni kanssa, ja taitaa sama homma vielä jatkua tästä eteenpäinkin. Kp 46 tällä hetkellä menossa, kahtena edellisenä päivänä on tullut aivan minimaalinen määrä tuhrua, tänään ei taas mitään. En ole testaillutkaan, kun asuan nykyään tälläisessä syrjäkylässä josta ei saa testejä mistään, eikä viitsi pelkän testin ostamisen takia lähteä keskustaankaan :D

Olo on jännällä tavalla levollinen, ei ole jostain syystä juurikaan enää stressannut tämä kierron venyminen ja oudot tuhrut. Ja kuten huomaa, ei ole kauhean kiire testaillakaan :D Viimeksi kun kierto venyi, olin ihan paniikissa jokaisena seitsemänä päivänä kun olin myöhässä, ehdin testatakin kolme kertaa sinä aikana. Kierto jäi silloin 40 päivään. Menkkaoireita oli koko edeltävän viikon, nyt ei tosiaan ole ollut oikein mitään.

Viikonloppuna tulee varmaan käytyä keskustassa ruokakaupoilla, jos silloin saisi testinkin ostettua. Sunnuntaina tulee omien oletusten mukaan kaksi viikkoa täyteen myöhässä oloa, joten ensi viikolla voi sitten jo soitella lääkäriin jos mitään mullistavaa ei sitä ennen tapahdu. Toivottavasti ovat tällä uudella paikkakunnalla vähän sympaattisempia avun tarjoamisen suhteen kuin edellisellä, meillä ei periaatteessa ensi kuussa olisi varaa lähteä yksityiselläkään käymään, vasta maaliskuussa...

Hämmentyneen zen Dimou kp 46

1035/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussan saaneille! <3 Ja muille tsemppiä ja onnenpotkauksia :)

Itse olen jättäytynyt vähän taka-alalle myös, mies sanoi että stressaan kuulemma tästä yrityksestä liikaa joten lueskelen vain harvemmin teidän viestejänne.. Oma kiertoni on hyvin sekavaa, joten ei tässä kauheasti ole taaskaan tuuletettavaa.. Välillä kuitenkin positiivisella mielellä ja yritän nyt rauhoittua ja ajatella muutakin :o)

Ovista siis bongailin, enkä tiedä tuliko sitä vai ei. En osaa siis varmuudella sanoa. Viime perjantaista alkaen myös täällä on tuhrutellut päivittäin, en tiedä mistä moinen taas johtuu. Yritetty on hyödyntää ovis, jos se oli viime viikonloppuna. Mielelläni haluisin tietää varmuuden asioista, joten taidanpa ottaa ensikiertoon myös ne hymynaamalliset ovistestit ei noista liuskoista ota Erkkikään selvää :D Mistä niitä olette ostanut/tilannut edullisemmin? Joudun niitä varmaan useamman tekemään..Enkä myöskään tiedä onko tuo kierto minkäpituinen, joten en oikein tiedä miten tässä etenee. Pitäisi kuitenkin raskaustestiä tehdä ajoissa, koska syön nyt sitä antibioottikuuria ja se pitäisi heti lopettaa jos tulisi plussa. Milloin siis aloitan? Voi pyh ja pah, kyllä naisena oleminen on ihanaa ja antoisaa ;) Terojakaan en voinut nyt aloittaa, koska on tuota epämääräistä vuotoa ja ohjeissa lukee, että silloin ei saisi aloittaa. Maanantaina menen lääkärille, katsotaan mitä hän sanoo.  Virtsanäytteen olen käynyt antamassa.. Että tämmöstä TAAS :/

Ihanaista viikonloppua kaikille! 

Nita85- kyselee, ihmettelee, kiukuttelee ja välillä toki myös jaksaa olla iloinen ja onnellinen kaikesta muusta <3

1036/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Dimou, ehkä se on tuo zen asenne mikä tuo hyviä uutisia :)

Vielä täältä taustalta huutelen noista testeistä. Vaikka digitaalisessa tää raskaus todettu ni huvikseni oon liuskoilla testannut. Edelleenkään ei tule plussaa rfsu:n testillä. Joko mä oon tosi pieni hormoninen tyyppi tai sitte ne näkyneet hormonit o katoamassa ja ikävä yllätys tulossa :/

Onnea tässä välissä plussanneille <3

1037/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan vaan täältä huutelen että EIKÄ Lefemme :D ihan tosi hauskaa :) vitsit laadi joku liibalaaba sähköpostiosoite ja linkkaa se tänne niin otan suhun yhteyttä, olis niin kivaa jutella sun kanssa enemmänkin. Naurattaa kun voidaankin olla näin samikset :D

1038/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legolatar: Tänne kuuluu sitä samaa vanhaa, eli odottelua. Kp taitaa lähennellä jo 60 :( Pysyttelen nyt taustalla niin kauan, että saan itteni taas kiertopoluille.

Onnittelut Sepolle ja Heinähaavelle! (:

1039/2463 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityskiertojen (yk) lukumäärä

Plussat kpl

%-osuus plussanneista

1

10

17,2 %

2

8