Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka selvitä siitä ettei koskaan saa kumppania? Koko elämä yksin, kun kaikki ystävät ja lähipiiri pariutuu sekä perheellistyy...Itse jää sivuun

Vierailija
17.10.2021 |

Eikö peli ole tässä vaiheessa jo pelattu, kun ikää 35 vuotta, ja ei ole kelvannut kenellekään johon on ihastunut.

Paras saavutus on 9kk kestänyt seurustelun (yrityksen) irvikuva joka päättyi hyvin ikävästi. Tästäkin aikaa jo 6 vuotta.

Miten tähän oikein voi tottua?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Minä olen ollut nyt viisi vuotta täyssinkku. Sitä edeltänyt lyhyt suhde oli niin totaalinen turpaanotto, että totesin antaapi olla. Sitä edeltäneetkin kymmenen vuotta kaikenlaista ollaan ei olla epäpalkitsevaa vatkaamista. 

Kyllähän tässä välillä haikea olo tulee, mutta yksinkin on hyvä. Yksin on itseasiassa paljon parempi, kuin huonossa suhteessa. En siis sen enempää myöskään asiaa surkuttele. Sillä ainakaan se ei parane. 

Tämä mua mietityttää. Mulla ei ole eläissäni ollut kuin tavalla tai toisella huonoja suhteita. Silti olen onnistunut viettämään niissä melkein koko aikuisikäni, ja katson että olisin menettänyt paljon jos niitäkään ei olisi ollut. Tullaan toimeen edelleen, jeesataan toisiamme ja jutellaan asioista. 

Ehkei minun suhteet ole olleet riittävän huonoja sitten kuitenkaan, olemme älykkäitä normaalihkoja ihmisiä kaikki, mutta kyllä niihin suhteisiin kärsimystä mahtui.  Silti ne tekivät hyvääkin.

Vierailija
62/65 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J*nniksiä ei valitettavasti riitä kaikille parisuhteisiin asti (lyhyemmäksi huviksi toki useimmille). Tällöin ei auta muu kuin vakavasti miettiä olisiko se joku ensi alkuun vähän vähemmän sukkia pyörittävä tapaus kuitenkin sovelias kainalossa pitäjä pitemmässä juoksussa. Tai sitten voi hommata sen kissan.

Sanopas muuta. Äärimmäisen turhauttavaa kuulla aina treffien jälkeen, että nainen ei tunne kipinää. En väitä, että täytyy tyytyä, mutta miten ihmeessä me rauhallisemmat, vähän tylsät kiltit miehet päästään ikinä seurustelemaan jos naiset kokevat kipinää vain jän-nämiesten kanssa.

Kaikki asiat on kunnossa elämässä mutta parisuhde puuttuu.

m35

Miksi treffailet nuoria naisia? Miksi oman ikäinen ei kelpaa?

Naisen ikä ei ole ollut mulle ikinä mitenkään tärkeä kriteeri.

Olen jopa vuoden tai pari vanhempiakin naisia treffaillut mutta naisen vähän vanhempi ikä ei ole myöskään ns. oikotie onneen vaan samanlaiset pakit tulee heiltäkin.

Ainoa yhtenäinen piirre naisissa jotka tuntevat sitä kipinää ovat ylipainoiset naiset jotka ovat itselle ehdoton ei.

m35

Ymmärrän. Harva viehättyy ylipainoisesta eikä ylipainoisilla kyllä nuoruudessakaan mitenkään erikoisen hyvä flaksi käynyt vaan vientiä oli enimmäkseen hoikilla ja normipainoisilla.

Ja totta kai se alkujaan hoikka/normipainoinenkin ikääntyy ja kroppakin muuttuu, mutta se taasen ei sillä lailla haittaa kun yhdessä on oltu vaikka vuosikymmen kaksi koska siinä on jo olemassa rakkaus sekä kiintymys toiseen muhkuroineen ja kaljuuntumisiin kaikkineen.

Sen sijaan se kiinnostus/ihastus/rakastuminen uuteen ihmiseen vaatii ihan yhtälailla sen "wow!" tunteen keski-iässä kuin parikymppisenäkin ja yksi osa kokonaisuutta on ihmisen ulkonäkö. Varsinkin kun se ulkonäkö kertoo paljon myös ihmisen elämäntavoista ja harrastuksista joiden yhteensopivuus on tärkeä asia elämänkumppanissa. Mitä teet parisuhteella, jos kumppania kiinnostaa ihan toisenlaiset jutut vapaa-ajalla kuin mitä itseä? Ja varsinkin kun itse on se ainoa jota voi muuttaa. Siitähän se onni ja autuus aukeaakin kun vaihtaa luonnossa liikkumisen ja hikilenkit kaljan ryystämiseen ja pizzan syöntiin sohvalla jotta on kuin toinen..

Näitä kun lukee, moni ylipainoinen musertuu itsetunnoltaan täysin. Kun aloin nyt vanhana treffailla miesystävääni, olin täysin varma, että hän ei voi kiihottua minusta tai ainakaan enää siinä vaiheessa, kun riisutaan. 

Olen reilut kymmenen kiloa miestä painavampi. Olishan se ihanaa voida tarjota hänelle se oma keho parikymmentä vuotta ja kiloa sitten, mutta se nyt vaan ei ole realiteetti. Ja mies tajuaa sen myös ja on tyytyväinen siihen mitä saa. 

Enkä todellakaan vedä pizzaa ja ole juurtunut telkkarin ääreen. Kyllä se meistä kahdesta on se minua kevyempi mies, jota nämä enemmän vetävät puoleensa. 

Mies joutuu tyytymään kun ei muutakaan saa

No hyvin vetää esitystä siitä, että on onnensa kukkuloilla. Jos siitä huolimatta onkin kyse siitä, että tyytyy niin kelpaa mulle, mistä sitä kukaan kenenkään syvimmistä ajatuksista tietää. 

Toivottavasti ihmiset rohkaistuisivat enemmän avaamaan suutaan ja hakeutumaan niiden ihmisten seuraan, jotka kokevat mielenkiintoisina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hanki lasta itseksesi?

Parisuhde ei tosiaan sovi kaikille ja se on kuitenkin enimmän aikaa, jos ei koko aikaa, ankeutta.

Panostat itseesi, harrastuksiisi, hankit koiran tai kissan (jos olet lemmikki-ihminen), matkustelet, panostat ystäviisi, käyt konserteissa ja teatterissa. Nautit ja lopetat etsimisen.

Vierailija
64/65 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hanki lasta itseksesi?

Parisuhde ei tosiaan sovi kaikille ja se on kuitenkin enimmän aikaa, jos ei koko aikaa, ankeutta.

Panostat itseesi, harrastuksiisi, hankit koiran tai kissan (jos olet lemmikki-ihminen), matkustelet, panostat ystäviisi, käyt konserteissa ja teatterissa. Nautit ja lopetat etsimisen.

Miten mies voi hankkia lapsen itsekseen?

Vierailija
65/65 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota 10 vuotta ja erobuumi on alkanut.

Luulisi, että toisella kierroksella moni panostaa kumppanin luonteeseen ulkonäön sijasta. Silloin vaatimattomankin näköisellä voi käydä flaksi.