Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa miehiä,

Vierailija
17.12.2014 |

jotka eivät parisuhteessa ollessaan ala omistushaluisiksi naista kohtaan ja antavat naisen vapaasti päättää omista tekemisistään? Jos tiedätte, niin kertokaa esimerkki?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:18"]

Onko tämä aloitus 1950-luvulta?

[/quote]

Heh heh! En ole vielä törmännyt mieheen, joka ei jossain vaiheessa suhdetta olisi alkanut omistushaluiseksi naistaan kohtaan tai rajoittamaan naisen menoja. ap

[/quote]

Ja oman otoksesi perusteella teet johtopäätöksen, että kyseisen laisia miehiä tuskin on olemassakaan.

Vierailija
22/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:57"]

Suurin osa miehistä. Jos olet itse valinnut jonkun fyyrerin, niin turha siitä on miehiä yleisesti syyttää.

[/quote]

Onko muka? En vaan ole törmännyt... tuntuu, että rennoinkin mies kiukuttelee naama nyrpällä, jos nainen ehdottaa menevänsä vaikkapa ystävien kanssa baariin tai joogakurssille, saati lähtevänsä yksin viikonloppureissuun. Ja sitten kilttinä, riidan haluttomana nainen vaan jättää menemättä...ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:57"]

Suurin osa miehistä. Jos olet itse valinnut jonkun fyyrerin, niin turha siitä on miehiä yleisesti syyttää.

[/quote]

Onko muka? En vaan ole törmännyt... tuntuu, että rennoinkin mies kiukuttelee naama nyrpällä, jos nainen ehdottaa menevänsä vaikkapa ystävien kanssa baariin tai joogakurssille, saati lähtevänsä yksin viikonloppureissuun. Ja sitten kilttinä, riidan haluttomana nainen vaan jättää menemättä...ap

[/quote]

Kyllä sulla nyt menee sukupuolet sekaisin!

Vierailija
24/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:57"]

[/quote]

[/quote]

Suurin osa miehistä olisi myös ikionnellisia, jos nainen silloin tällöin olisi koko viikonlopun poissa. Silloin voisi vaikka ryypätä poikain kanssa ihan rauhassa. Siis jos olet sattunut itse valitsemaan jonkun läheisriippuvaisen takertujan, niin ei se muiden miesten vika ole.

Vierailija
25/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan sitä aina kitisee miesten menoista. Mies tosiaankin keksi hetii tekemistä, jos nainen on poissa.

Vierailija
26/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi miehen omistushalu, mutta kukaan ei ole sitä kohdentanut vielä minuun.

Vierailija
27/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:59"]

Sori, huomasin juuri, että et taida olla nyt missään parisuhteessa.

T: 19

[/quote]

Eroamassa. Olen lievästi sitoutumiskammoinen juuri tuosta kokemastani miesten omistushaluisuudesta johtuen. Eikä minulla ole ollut nykyistä päättyvää parisuhdettani lukuunottamatta vakavia suhteita, koska en halua kokea olevani toisen omaisuutta. Minusta suhteen pitää perustua luottamukselle, eikä siihen kuulu jatkuvaa toisen menojen valvontaa.

Vierailija
28/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hämmentävä aloitus.. itse en ole koskaan törmännyt/seurustellut sellaisen miehen kanssa joka olisi jotenkin menemisiäni rajoittanut tai ollut hullun omistushaluinen.
Eikös me naiset tuohon sorruta paljon useammin ? :D

Vierailija
29/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut sellaisen miehen kanssa 18 vuotta. Rakastaa mua yli kaiken, mutta ei ole omistushaluinen.
Lasten ollessa pieniä, tuli aikaisemmin pois töistä, että mä pääsin yksin kirjastoon, kuntosalille, lenkille jne.
Äskettäin osti mulle 3 kk kuntosalikortin, koska halusin alkaa kuntoilemaan. Jos lähden baariin, ei ala mököttämään. Jos on mukana baarissa ja tanssin siellä hulluna pepaa pyörittäen, on iloinen kun mulla on hauskaa. Päästi ilomielin ja maksoikin 4 päivän kaupunkiloman ulkomaille tyttökaverin kanssa.

Vierailija
30/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:57"] Suurin osa miehistä. Jos olet itse valinnut jonkun fyyrerin, niin turha siitä on miehiä yleisesti syyttää. [/quote]   Onko muka? En vaan ole törmännyt... tuntuu, että rennoinkin mies kiukuttelee naama nyrpällä, jos nainen ehdottaa menevänsä vaikkapa ystävien kanssa baariin tai joogakurssille, saati lähtevänsä yksin viikonloppureissuun. Ja sitten kilttinä, riidan haluttomana nainen vaan jättää menemättä...ap [/quote] Suurin osa miehistä olisi myös ikionnellisia, jos nainen silloin tällöin olisi koko viikonlopun poissa. Silloin voisi vaikka ryypätä poikain kanssa ihan rauhassa. Siis jos olet sattunut itse valitsemaan jonkun läheisriippuvaisen takertujan, niin ei se muiden miesten vika ole.

[/quote]

Ehkä niin. Olen antanut tulevalle exälleni vapauden harrastaa ja mennä halujensa mukaan - tosin rajoitin sitä väsymykseni takia lasten ollessa pieniä -, mutta minun menoni eivät sitten ole olleetkaan miehelle niin itsestään selvä juttu. On tosin luvannut, mutta kiukutellut jollain tapaa jos olen käytännössä toteuttanut.

Vierailija
31/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni millään tavoin rajoita menojani. Käyn ulkona ja kavereideni kanssa niin kuin haluan, niin hänkin tekee. Joka päivä kerromme rakastavamme, viimeistään nukkumaan mennessä. Ei ole ollut ongelmia. Menneisyydessäni on ollut yksi avomies ja toinen jokusen kuukauden deitti, jotka yrittävät rajoittaa. He ovat syystäkin eksiä. Olivat mustasukkaisia, ilmeisen heikkoitsetuntoisia ihmisiä. 

Vierailija
32/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on se toinen ääripää. toinen ääripää on kylmä mies jota ei yhtään kiinnosta vaikka silti muka haluaa olla yhdessä.

Vierailija
33/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:18"]

Onko tämä aloitus 1950-luvulta?

[/quote]

Heh heh! En ole vielä törmännyt mieheen, joka ei jossain vaiheessa suhdetta olisi alkanut omistushaluiseksi naistaan kohtaan tai rajoittamaan naisen menoja. ap
[/quote]

No me ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja ei vielä rajoita, et kauankohan pitää odottaa?

Vierailija
34/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän yhden sellaisen miehen. Hänen vaimonsa on minun vakipano.

Vierailija
35/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:27"]

Täsmennä omistushalu.

Rakastin naistani, halusin antaa hänelle kaiken, annoin vapauden.

Itse yritin luottaa naiseeni ja antaa hänen mennä ja tehdä ajallaan mitä vaan, en liikaa tivannut.

Mutta jotenkin homma menee sillähetkellä helposti pieleen, kun kotona ei ollutkaan kiva päivä. vähän maistuu alkoholi, estot lähtee, joku kiva tuttu mies huomaa tilaisuutensa koittaneen ja ottaa helpon saaliin.

Muutenkin kokemukseni mukaan, toiset ansaitsee luoton, toiset ei, jälkimmäiset jäävät toivottavasti kiinni tai lähtevät itse.

[/quote]

En tarkoita vieraissa pesissä ravaamista. Olen suhteessa siinä mielessä yksiavioinen. Ajan takaa sitä, että kokemukseni mukaan miehillä on tapana alkaa suhteessa omistushaluisiksi/mustasukkaisiksi, joko passiivisesti ja/tai aktiivisesti, mikä tarkoittaa naisen menojen rajoittamista, ystävien tapailua, yksin matkustelua jne. ap

[/quote]

Minun kokemukseni mukaan tuo kuvaus sopii useammin naiseen kuin mieheen.

Vierailija
36/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:43"]

tuo on se toinen ääripää. toinen ääripää on kylmä mies jota ei yhtään kiinnosta vaikka silti muka haluaa olla yhdessä.

[/quote]

Just toi. Onneks aineskin täällä näkyvien viestien perusteella näyttää olevan kans niitä keskitien miehiä, jotka kykenee antamaan vapautta, mut ovat kuiteskin välittäviä suhteessa.

Vierailija
37/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole ikinä rajoittanut mua tai tekemisiäni! Yhteiseloa takana jo 20v, enkä todellakaan usko olevani ainoa!