Onko alkoholimyrkytykseen kuoleminen kivuliasta?
Mulla on tuossa 2 isoa pulloa kirkasta viinaa pöydällä jos ne yrittäisi juoda.
Kommentit (13)
Et tajua mitään. Jos kuolet maksakirroosiin tai haima pettää niin sitten on kivuliasta.
Ei se ole kivuliasta, mutta vaikeaa se on.
Suosittelen kokeilemaan niitä vatsakipuja.
En tiedä koska minä selvisin alkoholimyrkytyksestä. Kuolema tosin kävi lähellä.
Todennäkisesti oksennat tai sammut ennen kuin niin tapahtuu.
Juo sängyssä selällään niin hyvässä lykyssä tukehdut oksennukseesi. Mutta miksi sinä haluat nyt kuolla? Ehtiihän sitä myöhemminkin?
Menet tänä yönä metsään ja vedät sellaiset kännit, että sammut sinne. Et tunne kipua, kun jäädyt hengiltä sammuttuasi.
2 kirkasta pulloa ei riitä, tarvitsee useamman litran vodkaa.
Humala on jo alkoholi myrkytys, tuota määrää ei yksi ihminen juo, toki voit sitten sammuttua tukehtua omaan oksennukseen
Vierailija kirjoitti:
Menet tänä yönä metsään ja vedät sellaiset kännit, että sammut sinne. Et tunne kipua, kun jäädyt hengiltä sammuttuasi.
Tai sitten herää (tajunta), että kettu tai mäyrä järsii kättäjalkaa...
....
Joskus nuorempa olin käymässä kotona; baarista olin tulossa ja joku ihan tuntematon kaveri istui kerrostalon ulko-oven edessä. Kysyin, et onko kaikki ok, onko avaimet unohtuneet ...? En saanut mitään selvää hänen vastauksestaan ja sanoin, et oo nyt mun puolesta siinä. Kävelin kotia kohti ja se jäi kumminkin vaivaavaan; käännyin takaisin ja se sama kaveri oli siinä. Soitin Häkeen, Maija tuli ja vei; sanoin kyllä, että kannattaiskohan käyttää Päivystyksen kautta? (siististi pukeutunut, arviolta 10-15v. vanhempi mies kuin minä). Talven eka pakkasyö. Raukka ois voinut vaikka paleltua siihen.
(Ja ei, ei tuolla se mun "taivaspaikka" aukee; olin vaan huolissani ....)
Vain jos jää henkiin ja aivot ovat tuhoutuneet.