Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin meikki-/kauneusmokasi

Vierailija
16.12.2014 |

Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen, että millaisia meikki- tai kauneusmokia teille on sattunut.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, perkl.

Vierailija
62/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käden muotoiset läiskät säärissä itseruskettavafiaskon jälkeen. En kai sitten viitsinyt levittää sitä huolellisesti...

Vierailija
64/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken mielijohteesta sheivasin molemmat kulmakarvani kokonaan pois. No, piirsin sitten värisevällä kädellä "kulmat", jotka toki levisivät pitkin kasvojani sateella. :'D Nolottaa vieläkin...

Vierailija
65/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:51"]Teini-iässä käytin aivan liian vaaleaa meikkivoidetta. Nolottaa niin katsoa vanhoja valokuvia, kun naamani oli ihan valkoinen muuhun vartaloon verrattuna. Miksi kukaan ei huomauttanut tuolloin asiasta mitään? :D
[/quote]

Oho, useimmilla sentään naama (meikkivoide) on tummempi kuin muu iho :D

Vierailija
66/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästelin ja puolitin hiusvärin joskus teini-iässä ja eihän se väri sitten riittänyt pitkiin hiuksiin, mutta jostain syystä en sekoittanut loppuja ja lopputuloksena aika laikukas pehko, pähkinänruskeita laikkuja maantievärisissä hiuksissa. Joskus ennen teini-ikää löysin kotoa peitepuikon ja luulin, että se on huulipuna ja käytin sitä reilusti huulilla, lopputulos aika karsea. Yläasteella menin kouluun aika lyhyessä topissa eikä mukana ollut mitään takkia tai neuletta, jolla olisin voinut korjata mokan. Oli tosi noloa ja vielä kun tietyt tyypit tuijottivat pitkään.

Vaihtarina mulla oli koulupuku ja kerran laitoin vääränlaiset housut, josta portinvartijat huomauttivat vähän turhan ikävään sävyyn, eivät kuitenkaan käännyttäneet takaisin vaihtamaan, koska olin ulkomaalainen. Housuvalinta kuitenkin herätti huomiota oppilaissa ja olisi ehkä kannattanut mennä vaihtamaan ne suosiolla. Samaiseen vaihtarivuoteen mahtuvat ne karseimmat meikki- ja vaatemokat, joita en edes kehtaa muistella :D Omituisia huulipunasävyjä, silmänrajauksia, puutereita ja hiuskoristeita, apua :D

Vierailija
67/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut se, joka luulee olevansa tyylikäs mutta lopputulos on oikeasti ollut jtn aivan muuta.

Vaatteiden yhdistäminen ei ollut vahvin osa-alueeni ja mitä meikkeihin tulee.... niitä on aivan tuhottomasti liikaa

Terv. Nolo :D

Vierailija
68/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella päätin värjätä hiukseni violeteiksi. Ei ne vastavärjättynä nyt niin pahat olleet, mutta niistä haalistuneista, lappapuuron värisistä hiuksista sain vielä muiston itselle ja koko muulle luokalle.. kamalin luokkakuva ikinä!

Ja noihin samoihin aikoihin tein myös itselleni rastat (:D). Luin netistä ohjeet ja aloin väkertää: lopputuloksena 4-5 kolmen sentin paksuista ällöä takkupötköä. Kauan yritin muille ja itselleni selittää että on ne hienot yms, kunnes onneksi tajusin hankkiutua niistä eroon..

Vierailija
69/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäsin hiuksiin shokkikorostuksia jollain pastelli- tai akvarelliliidulla ja ne valuivat naamalleni ja paidalleni kun hikoilin diskossa.

Vierailija
70/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin ammattilaisen meikata itseni iltapukujuhliin. Olisin itse tehnyt paremman meikin. Nuori tyttö ei osannut laittaa 40 vuotiaan ihoa sopivasti, vaan meikkipohjasta tuli aivan liian paksu ja rypyt korostuivat. Luometkin ihan kamalat! Miksi meninkään uskomaan hänen "ammattitaitoonsa"! En ehtinyt laittamaan kaikkea itse uusiksi.

Vierailija
71/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää:

- Huonossa valossa meikattu: meni aurinkopuuteri ja mekkipuuteri värin päin. Kyselivät olenko käynyt etelässä -.-

- Kasvonaamion oli liian kauan, iho kuivui

- Allerginen reaktio rasvasta, hätäpäissäni yritin peittäää polttelevaa, punoittavaa ja kuumottavaa ihoa meikillä. -> ENtistä pahemmat oireet

- Hiusten kiharrus, mutta unohdin myös kihartaa takaa

- Nutturakampaus, jonka sisällä täytteenä sukkahosut. Joo, sukkahousut varvaspää roikkui kun tuin kotiin klo 03-00

- Kesäinen naamio keitetty luonnon kukista -> naama värjääntyi keltaiseksi + pisteli lopuksi paljon.

- sukkahousut ja tunika. Lyhyt tunika. vesiraja...

- Pellavahousut ja pitsipikkuhousut. Läpi näkyi koko kuosi.

- Punaiset farkut ja fuksia paita. Olin hämärässä katsovinani paidan ruskeaksi. Töissä paljastui takin alta koko karmeus.

- Pinkit rintsikat mustalla pitsillä + valkoiset sloggyt -> Sinä päivänä kaaduin portaissa ja menin selkää näyttämään lääkäriin.

- Itseruskettava: unohdin levittää toiseen jalkaan --> Pitkät housut hellepäivänä (Oli muuten juuri se pellavahousupäivä...)

Vierailija
72/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:55"]

Näitä riittää:

- Huonossa valossa meikattu: meni aurinkopuuteri ja mekkipuuteri värin päin. Kyselivät olenko käynyt etelässä -.-

- Kasvonaamion oli liian kauan, iho kuivui

- Allerginen reaktio rasvasta, hätäpäissäni yritin peittäää polttelevaa, punoittavaa ja kuumottavaa ihoa meikillä. -> ENtistä pahemmat oireet

- Hiusten kiharrus, mutta unohdin myös kihartaa takaa

- Nutturakampaus, jonka sisällä täytteenä sukkahosut. Joo, sukkahousut varvaspää roikkui kun tuin kotiin klo 03-00

- Kesäinen naamio keitetty luonnon kukista -> naama värjääntyi keltaiseksi + pisteli lopuksi paljon.

- sukkahousut ja tunika. Lyhyt tunika. vesiraja...

- Pellavahousut ja pitsipikkuhousut. Läpi näkyi koko kuosi.

- Punaiset farkut ja fuksia paita. Olin hämärässä katsovinani paidan ruskeaksi. Töissä paljastui takin alta koko karmeus.

- Pinkit rintsikat mustalla pitsillä + valkoiset sloggyt -> Sinä päivänä kaaduin portaissa ja menin selkää näyttämään lääkäriin.

- Itseruskettava: unohdin levittää toiseen jalkaan --> Pitkät housut hellepäivänä (Oli muuten juuri se pellavahousupäivä...)

[/quote]

XXDDD

Vierailija
73/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen luomivärit, jotka piti aina olla samanvärinen kun paita?!?!? :D
Eli luomille iloisesti lätkittiin turkoosia, pinkkiä, violettiä ja varjostuksista en ollut kuullutkaan..
Oh why.. :D

Vierailija
74/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei näitä tartte hävetä, kaikilla käy mokia, ne on vaan inhimillisiä ja ihania!

Mulle on käynyt vaikka mitä, just ripsarit unohtunu vaikka rajaukset tehty, liimattavat irtoripset irronneet puoliksi ja suunnilleen lepattaneet sivulla, opettelin aurinkopuuterin käyttöä vasta aikuisena ja en älynnyt katsoa miltä se näytti luonnovalossa (kaupassa joku mies kommentoi sitä aurinkopuuterin määrää seurassaan olevalle naiselle :D)... tosi hot :D

Vierailija
75/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
76/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
77/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:37"]Hetken mielijohteesta sheivasin molemmat kulmakarvani kokonaan pois. No, piirsin sitten värisevällä kädellä "kulmat", jotka toki levisivät pitkin kasvojani sateella. :'D Nolottaa vieläkin...
[/quote]

Itseasiassa silloiset kulmani ovat ikuistettu valokuvaan. Valokuvassa minulla on päällä liian tiukat housut ja valkoinen huppari, joka on liian lyhyt ---> mahamakkara tursuaa kauniisti. Olin niin kaunis silloin 14-vuotiaana. ♡

Vierailija
78/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelin rauhassa hiuksia juhliin, tupeerasin, kiharsin ja suihkutin lakkaa joka väliin. Illan mittaan ihmettelin aina kun käänsin päätä, joku pisti minua niskaan. Illalla kotona huomasin että takaraivolla törrötti tupeerauskampa.

Vierailija
79/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
80/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran fuksisyksynä halusin meikkivoiteeni heijastavan valoa, joten sekoitin siihen hopeanhohtoista puuteria (muistan vielä puuterin merkin, se oli T. LeClerc). Hopeahohdetta vain meni ihan liikaa meikkivoiteen määrään nähden, joten naamani sitten loisti metallisena. Huomasin tämän vasta yliopiston vessassa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi