Kirkkoon kuuluva!
Jos olet sairas, niin menetkö lääkäriin? Voisithan rukoilla.
Kommentit (19)
Jumalanhan piti rakastaa kristittyjä, mutta silti kristityt saa sairauksia. Onko Jumala sittenkin paha?
Jumala, Herrani, anna voimia kestää tätä uskon sotaa av-palstalla...
Tuttu perhe on ääriuskovaisia. Kun heidän tyttärensä sairastui, vanhemmat päättivät parantaa tämän rukoilemalla. Kun tytön kunto huononi huononemistaan, äidin hermot lopulta pettivät ja tyttö vietiin kuin vietiinkin lääkäriin. Oli myöhäistä, leukemia vei. Tämä ei ole provo vaan tositarina. Joku muukin saattaa tuntea tapauksen.
Miksi kirkkoon kuuluva ja omaan jumalaansa aidosti uskova haluaisi pitkittää kuolemaansa? Sittenhän pääsee taivaaseen tai jonnekin?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:36"]
Jumalanhan piti rakastaa kristittyjä, mutta silti kristityt saa sairauksia. Onko Jumala sittenkin paha?
[/quote]
Teodikea
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:36"]
[/quote]
Ateistienhan piti olla älykkäitä, mutta silti he kirjoittelevat typeryyksiä? Huvittavinta on se uskonnollinen kiihko jolla omaa ajatusmaailmaa tungetaan muille. Ei minulla ainakaan ole mitään pakkoa selittää muille kuinka väärässä he minun mielestäni ovat.
Menen lääkäriin. En rukoile, koska olen ateisti.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:46"]
[/quote]
No ei sitä kysytty, vitun aasi. Juuri tuollainen ateismin esille tuonti antaa kaikista ateisteista idiootin kuvan.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:54"]
[/quote]
No ei sitä kysytty, vitun aasi. Juuri tuollainen ateismin esille tuonti antaa kaikista ateisteista idiootin kuvan.
[/quote]
Tässähän kysyttiin kaikilta kirkkoon kuuluvilta, ei pelkästään uskovaisilta. Mikä on siis ongelmasi sen suhteen, että selitin miksi en rukoile?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 17:54"]
[/quote]
[/quote]
Kun sitä kuvaa verrataan hihhuleihin niin hölmöinkin ateisti on Nobelainesta.
Sen verran kuutamolla te olette!
Sitten taas rukoilemaan vai mitä taikoja te nyt teettekään....
Menen lääkäriin ja rukoilen. Mutta se mitä rukoilen, onkin ihan toinen juttu.
On se kumma että uskovaisia sorsitaan ja haukutaan jatkuvasti, mutta jos homoista joku sanoo jotain syntyy maailmansota...
Koittakaa nyt ymmärtää että kaikki uskovaiset eivät ole samanlaisia. Helvetin paljon fiksumpia kuin te jotka täällä esitätte heistä herjaavia kysymyksiä. He kyllä hyväksyvät ateistit ja homot yms mutta te ette heitä. Hekin ovat ihmisiä!!!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:35"]
[/quote]
Yleensä rukoilen, mutta työnantajaan rukousyhteys ei toimi. Työnantajalle joudun ilmoittamaan sairaudesta myös puhelimella.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:35"]
[/quote]
Jeesus voi parantaa, mutta ei ole vielä kertaakaan kirjoittanut minulle sairaslomaa.
Jumala on antanut ihmiselle aivot syystä, ja yksi syy on se että ihminen on keksinyt sellaisen asian kuin lääketiede. En ole mistään kohtaa raamattua koskaan lukenut että Jumala olisi luonut ihmiset vain tänne häntä rukoilemaan, vähintäänkin Aatamin ja Eevan paratiisista karkottamisen jälkeen, on ihminen joutunut työllä ansaitsemaan kaiken, rukoilla toki voi, ja joskus siihen jopa saa vastauksen, se vastaus vaan ei aina ole sitä mitä odotit. Kuten sanotaan, ei Jumala pikkulinnuillekaan ruokaa pesään tuo, vaan kyllä se on itse hankittava jostain.
Kirkkoon kuulumaton: Jos sinulla on aivot, miksi et käytä niitä?
Älä hei ap kysy noin tyhmiä kysymyksiä.
2: Normaalisti näin typeriä ei tarvitsisi kysellä, mutta tämä olikin vastapallo tuolle loppiaisketjun idiotismille. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 16:55"]
2: Normaalisti näin typeriä ei tarvitsisi kysellä, mutta tämä olikin vastapallo tuolle loppiaisketjun idiotismille. Ap
[/quote]Jos joku on tyhmä, vajoatko aina samalle tasolle? Vai oletko sielä pysyvästi? ohis
4: Ainoastaan täällä av-mammojen trollimaassa. Ap