Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin meikki-/kauneusmokasi

Vierailija
16.12.2014 |

Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen, että millaisia meikki- tai kauneusmokia teille on sattunut.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän harvoin ripsaria ja kerran sitte räntäsateessa sitä valui poskille kivat viirut. Tyytyväisenä kiertelin kaupoissa, kunnes sovituskopissa....

Vierailija
22/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:25"]

Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen, että millaisia meikki- tai kauneusmokia teille on sattunut.

[/quote]

Lähdin kerran töihin vain toinen silmä meikattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD kunpa olisin ollut näkemässä tässä ketjussa kuvattuja tilanteita!

Vierailija
24/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin ylirajailemaan huuliani liian isoiksi ja tein näin monta kuukautta kunnes useampi ihminen hienovaraisesti huomautti, että vähempikin riittäisi. Kyllä harmitti tajuta jälkikäteen se oma pelle hermanni-look! D:

Vierailija
25/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
26/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noloimmasta päästä mutta kuitenkin. Käytin joskus koulussakin lempirintsikoitani jotka olivat jo hieman vanhat ja kuluneet. Kerran sitten kesken koulupäivän huomasin, että rinnastani neuleen läpi törröttää metallinen n. 7 cm pituinen piikki. Rintsikoitteni toinen kaarituki oli lähtenyt omille teilleen. Menin sitten vessaan työntämään sen takaisin paikoilleen. En tiedä huomasiko kukaan.

Vierailija
27/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriparisiksi tehdyt kulmakarvat, kulmien meikkaamatta jättäminen

Vierailija
28/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta kertaa unohtunut meikata naama loppuun... Joskus lähdin hiihtämään ilman silmämeikkejä, huulet oli kyllä punattu ja naama pakkeloitu siten että näytin silmäkarvoituksen osalta ihan albiinolta :D toisesta silmästä jäänyt rajaukset vääntämättä kun toinen silmä näyttää turpiinsa saaneelta jne...
.
Vaatemokana myös pahin oli ehkä kun heräsin YO-kirjoituksiin myöhässä ja totesin että okei, meen tällä paidalla missä nukuin ja vedin vaan housut jalkaan ja takin päälle ja fillaroin tuhatta ja sataa koululle. Kun sain tehtäväpaperit luettua niin tajusin että rintsikat jäi ja se yöpaita oli aika ohutta ja "liukasta" matskua, tyköistyvä paita vielä kaiken lisäksi... No siinä sitten istuin pitkät päällä häveliäästi kyyryssä niitä piilotellen, ja olen ihan satavarma että tuo söi koemenestystä aikalailla :D varmasti olis tullu ällä jos ei ois nännit nöpöttäneet!

Vierailija
29/95 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ekat hetket pinsettien kanssa. Hirveen kiva katsoa nyt jotain luokkakuvia kun puolet kulmakarvoista puuttuu ja ne ainoat karvat on piirretty mustiksi viivoiksi.

Olen nykyään kosmetologi onneksi..

Vierailija
30/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin illalla itseruskettavaa naamaan, aamulla peilistä mua katsoi kirjavan egyptiläisen näköinen pottunokka. Yritin hädissäni kuoria ihoa ja hinkata kaikilla mahdollisilla puhdistusemulsioilla ja kasvovesillä. Väri vaan pysyi. Sitten luin pakkauksesta, että "ei auositella kasvoiile". Nice!

Vierailija
31/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Sheivaamattomat sääret ja verkkosukkahousut (olin gootti), lyhyt hame ja kylmä baari. Kaikki karvat nousi pystyyn sukkisten rei'istä, makeeta! Goottivaiheen meikeistä nyt on varmaan turha mainitakaan..... Voi nolous!

Kerran ostin jotain kasvovoidetta, ja olin jostain kuullut että jos voiteeseen levittää hieman meikkivoidetta, saa tasaisen ja kauniin ihon. Turautin molemmista tuubeista kämmenten väliin, sekoitin ja ilman peiliä levitin kasvoilleni. Huuto.net-ostaja tuli hakemaan ostostaan ja hetken siinä rupateltiin.

Jossain vaiheessa älysin katsoa peiliin. Naama oli tummanruskea ja kiilteli oudosti. Silmien ja huulten ympäristöt olivat valkoiset koska niihin en ollut levittänyt rasvamixiäni. Näytin ihan apinalta. Sairaalta sellaiselta.

Vierailija
32/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit naamaan ja juhliin. Täydessä tällingissä muuten, mutta ripsiväri unohtui :D Ja voin kertoa, että mulla ei ole luonnostaan tummat eikä pitkät saati tuuheat ripset. ..

Vierailija
33/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitepuikko huulissa........ :D Yläasteella. Noh, onneks en ollut ainut :DD

Vierailija
34/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kesä ennen töihin lähtöä sudin ilman peiliä aurinkopuuteria kasvoihin. Kuljin bussilla töihin ja pukkarissa vasta huomasin, että olinkin vahingossa laittanut tummaa poskipunaa ympäri naamaa. Onneksi en sentään osastolle asti ehtinyt!

Kerran kutittelin ohimoani kaupan kassalla ja samassa tajusin että multa oli unohtunut siihen yks kiharrusputki. Jestas että nolotti.

Ja kerran kesken leivonnan tajusin, että olin unohtanut ostaa leivinjauhetta. Kauheella kiireellä lähikauppaan just narulta otetuissa collegehousuissa. Kassalla takana oleva pikkutyttö kysyi äidiltään "äiti kato ton tätin pyllyä, mikä siellä on". Automaattisesti laitoin käden pakaroille ja tajusin että pesun aikana sinne oli mennyt sukkamytty joka pullotti niin kuin olis kakat housussa. En siinä kehdannut lähteä kaivamaan, vaan pokkana hymyilin, maksoin ja juoksin kaupan kulman taakse. En vieläkään käsitä, miten en ollut sitä myttyä tuntenut!

Vierailija
35/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oma sisäinen mielikuva on niin voimakas, että se on ihan sama miltä se lopputulema sitten näyttikään...

Suosikkini lukiossa oli käyttää pinkki-turkoosia luomiväriä. Siis joko sitä punaista liikkuvalle luomelle ja sinistä siihen ympärille tai päinvastoin. Ja huurteinen huulipuna, joka sai siis suun katoamaan naamasta.

Vierailija
36/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sattui kaverilleni. Tää oli sitä aikaa kun valokynät tulivat markkinoille eikä niiden käyttöä oltu vielä oikein sisäistetty... No mun kaveri oli ostanut sellaisen Lumenen UV-valokynän (se mikä hohtaa UV-valossa) luullen tätä tavalliseksi valokynäksi. Sitä oli vielä levittänyt reippaalla kädellä koko naamaan. Mentiin sitten baariin, jossa oli ne UV-valot. Voitte kuvitella, paljonko kaverin naama loisti siellä tanssilattialla :'D hän kyllä yritti pestä sitä vessassa, mutta se aine oli imeytynyt aika tehokkaasti ihoon.

Vierailija
37/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näitä miljoona enkä koskaan opi.

Hiusvärikokeilut kotona ja myöhemmin kampaajalle korjaamaan.. (ei se tummanuskea sovi vaaleahiuksiselle, tai mulle ainakaan)

Väärä meikkivoide.. Millon se oranssi/liian tumma/ liian vaalea tai rasvottaa tai kuivattaa liikaa ihoa (vaikka olisin asiantuntijalta saanut neuvoa). Vasta kuukausi sitten opin näistä ihon pohjasävyistä.

Vaatteet.. Menin häihin balleriinoissa (näin ei kuulemma saa tehdä, kun naisilla pitää olla korkkarit). Olen usein muutenkin rennoissa vaatteissa, kun muut on täydessä tällingissä koruineen kaikkineen vaikka vaan jos käydään kahvilla ystävien kanssa. Ei siinä mitään, mutta ei kiinnosta laittautua aina.

Vierailija
38/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tumma meikkivoide. Hävettää vielki ku yläasteel kuljin naama oranssin ruskeena ympäriinsä. Sit kulmakarvojen nyppiminen ku en sitäkää hommaa sillo yläasteel osannu. Oon ollu varmasti sillo upee ilmestys.

Vierailija
39/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytittekö tekin silmissä pelkkää luomiväriä ettekä ollenkaan ripsaria? Vai olenko ollut ainoa...vaaleanpunaista voidemaista luomivärikynää ja päälle pinkkiä luomiväriä,eikä ripsaria. Mitä olen ajatellut???

Vierailija
40/95 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin netistä mineraalipuuterin, joka osoittautui monta astetta liian vaaleaksi. Järkeilin kuitenkin, että kukaan ei huomaan, jos laitan sitä oikein ohuesti. Käytin sitä puuteria monta päivää ihan tyytyväisenä, kunnes kaveri kysäisi: "Onko sulla jotenkin paha olo, kun olet noin kalpea?"

Epäilen vieläkin, että tuo oli joku kavereiden juoni kertoa, että neiti hei, nyt on aivan väärän sävyinen meikkipohja.

Lukiossa tein mustaksi värjättyihin hiuksiini värinpoiston ja hampuksihan se meni. Kekkasin, että mulla ei ole koskaan ollut oikein kunnon poikatukkaa, joten nyrhin sellaisen itselleni Fiskarseilla. Vieläkin hävettää, kuinka olen voinut sellaisilla hiuksilla kulkea julkisilla paikoilla. Yleensähän ehkä kymmenen vuotta nuoremmat leikkivät parturileikkejä kotona, mutta meikäläisellä oli kyseiset leikit käynnissä 17-vuotiaana.

Seiskaluokalla kani jyrsi uusien farkkujeni lahkeet ja uuden hupparini täyteen pikkuisia reikiä. Järkevänä taas ajattelin, että ei kukaan niitä kuitenkaan huomaa, kun ovat niin pieniä. Niinpä käytin tyytyväisenä lempivaatteitani koulussa. Hupparista sentään oli reiät ommeltu umpeen langalla. Joitakin vuosia myöhemmin naureskelin kaverilleni typeryyttäni ja hän tokaisi ihmetelleensäkin koko seiskaluokan, että minkä pikkilanka-aidan läpi olin vaatteineni rymynnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan