Kerro huonoimmasta/epäonnistuneimmasta kosinnasta, josta olet kuullut!
Nimimerkillä minua kosittiin aikoinaan netin kautta, vaikka kasvokkainkin olisi ollut mahdollista. Haluisin nyt "vertaistukea" ja kuulla muitakin tarinoita kosinnoista, jotka eivät ole menneet ihan putkeen :D
Kommentit (24)
Istuimme kuppilassa lounaalla opiskelukaverini (mies) kanssa ja juttelimme. Minulla oli vähän aiemmin päättynyt vakava seurustelusuhde ja siitäkin siinä puhuttiin. Yhtäkkiä kaveri kysyi, leivänmuruja vielä leuassaan, menisinkö hänen kanssaan naimisiin. Se tuli täysin puskista ja sanoin vain, että no jos nyt ei kuitenkaan. No okei, ei sitten. Eikä siitä enää sen koommin puhuttu. (Epäilen, ettei tällä sinänsä kiltillä ja mukavalla kaverilla ollut ihan kaikki muumit laaksossa. Hän sitten reputti tenttejä ja potkaistiin pian ulos.)
Parin kuukauden tuntemisen jälkeen, keskellä inhottavaa riitaa, mies tokaisi: "Pitäiskö meidän mennä kihloihin?"
12 vuotta takana saman miehen kanssa, mutta tuon "kosinnan" jätin huomiotta emmekä edelleenkään ole naimisissa. :)
Tää ei ole kosinta, mutta pakko kertoa koska on niin hulvaton.
Kyseessä on netin kautta sovitut treffit, ajoilta kun nettideittailu oli vielä uutta. Pari tapasi ensimmäistä kertaa ja mies oli sopinut tapaamisen meren rannalle. Nainen meni sovitulle paikalle ja ihmetteli, kun siellä ei ollut ketään. Hetken kuluttua mereltä alkoi kuulua ääntelyä ja nainen näki, kuinka mies rämpi matalassa rantavedessä suurien terävien kivien keskellä häntä kohti ruusu hampaidensa välissä.
Ei kuulemma tullut toisia treffejä!
Mun exällä oli ihan sormus ja kaikki (vaikkakin liian pieni). Kysymys sitten kuului, että mennäänkö kihloihin? Mä sanoin, et tiiät kai mitä se meinaa. Eipä tiennyt, kihloihinhan hän vaan oli menossa...