Ihastuneille: Miten tapasitte?
Kommentit (6)
Tavattiin vuonna 1996. Tunteet syttyivät viime kesänä.
2008,mies oli ihastunut kuulemma heti. Alkoi ystävyys, kunnes v. 2012 oli kumpikin erottu ja mies tuli luokseni kertomaan tunteistaan . Mä olin ihan äimänä, mutta alettiin tapailla ja nyt ollaan jo naimisissa ja yhteinen lapsikin.En ois uskonut että meistä ees paria tulee, mutta niimpä vaan kävi :-)
Nähtiin ekan kerran jo muutama vuosi sitten. Katsoin heti jotenkin sympaattisenoloinen mies, mutta ei siinä srn enempää. Vasta tänä syksynä aloin vähitellen tajuta että tässähän on jotain. Mutta varattu olen edelleenkin joten. Katsotaan.
Samassa koulussa. Se oli vanhempi opiskelija ja päädyttiin samaan ryhmään, jossa ne vanhemmat kertoo fukseille kaiken tarvittavan. No mulla oli paljon kysymyksiä ja se vastasi mielellään. Aluksi ajattelin vaan, että toi on mukava mutta pelottavan näköinen tyyppi. Mentii ekan päivän jälkee porukalla ulos ja kyselin siltä lisää. No siinä kun se selitti jostain kurssista, mä rupesin tuijottamaan sen silmiä ja huomasin, että kaiken sen väsyneisyyden keskellä mua tuijottaa takaisin kauniit sielukkaan vaaleanturkoosit silmät. Ja sitte mä vaan tuijottelin niitä. Päädyttiin hengailemaan kavereina aina kaikissa tapahtumissa ja siitä se sitten lähti.
Up!