Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tällaisesta miehestä?

Vierailija
27.12.2014 |

Kiitos jo etukäteen asiallisista kommenteista.

Olen tutustunut vajaa 50-kymppiseen mieheen,joka on viimeiset 13 vuotta ollut täysin raitis. Sitä ennen alkoholi ohjasi elämää, mutta sai kuitenkin perustettua perheen,kakai lasta,rakennettua talon ja väiteltyä tohtoriksi.

Avioliitti kesti kaiken ja mies rakastaa naista kuin siskoa yhä. He eivät riidelleet koskaan ja seksiäkin riitti loppuun saakka.

Mies kuitenkin tarvitsi uusia intohimoja raitistumisen jälkeen ja yksi oli nainen...ehkäpä naiset.Hän petti ja jätti vaimonsa ja lapsensa,tosin halusi säilyttää tiiviin suhteen lapsiinsa ja jäi viikko-viikko-isäksi. Uusi nainen joutui jättämään lapsensa isälle ja näki heitä vain viikonloppuisin. Tämä oli osin miehen toive,koska hän haluaa paljon laatuaikaa naisensa kanssa. Miehelle oli tärkeää että heillä oli hieno uusperhekuvio ja hän lauman pää. Nainen oli valtavan kaunis ja seksi upeaa. Suhde oli kuitenkin myrskyisä. Naisella oli liikaa itsetunto-ongelmia ja mies painosti naisen hoitoon. Ero seurasi kuitenkin muutaman vuoden yhteiselon jälkeen. Sitten mies tapasi nuoren,älykkään monitaitoisen,upean naisen,jonka kanssa ei kuitenkaan ollut intohimoa ja nainen alkoi haikailla lapsia.Mies ei todellakaan ja hän,vaikka vakavaa olisi halunnutkin,päätti suhteen. Paikatakseen intohimovajetta hän tapaili jälleen naista,jonka oli hetkeä aiemmin jättänyt terapian tarpeessa olemisen vuoksi. Seksi oli kuitenkin koukuttanut kovasti.

Mies tiesi,että saisi jokaisen naisen,jonka haluaa. Hänellä olikin useampia,mutta kukaan ei kolahtanut kunnolla.

Sitten hän tapasi naisen,jolla oli pieniä lapsia ja eroprosessi kesken. Hän halusi naisen ja nainenkin rakastui häneen,kuten naisilla oli tapana. Parin vuoden jälkeen mies kuitenkin jätti naisen,koska hänellä oli liian heikko itsetuntoja haastava arki. Mies halusi helppoa elämää.

Nyt minä olen ihastunut mieheen. Hän kertoo minun olevan Se Elämän Nainen. Olwn kuitenkin varautunut. Missä vaiheessa hän kuitenkin vaihtaa minutkin parwmpaan? Hänen kanssaan en voi tästä puhua,koska hän kiibastuu ettenkö luota hänen sanaansa.

Ja anteeksi kirjoitusvirheet. Kännyllä näpyttelen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla