Nainen ajaa suhteemme tuhoon!
Hei!
Olemme noin kolmissakymmenissä oleva lapseton pariskunta. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta. Ensimmäiset neljä vuotta parisuhteessa menivät loistavaasti ja ajattelin että tämä on se nainen jonka kanssa haluan naimisiin ja lapsia. Muutama vuosi sitten alkoivat asiat kääntyä ympäri. Samaan aikaan nainen on yhä kovemmin painostanut minua kihloihin.
Ensinnäkin ennen seksiä rakastanut (omien sanojensa mukaan) nainen tyytyy tällä hetkellä n. 1-2 kertaan kuussa. Nämäkin mielellään pikaisesti aika kylmällä tyylillä. Itse haluaisin esileikkejä ja hellimistä. Minun tekisi mieli seksiä lähes joka päivä, mutta hänellä on aina jokin selitys. Milloin on pää kipeä, huono olo ja kylmä jne... Seksi oli ensimmäisinä vuosinamme loistavaa!
Olemme myös sopineet että että hän voi käydä osa-aika töissä ja harrastaa pääpainoisesti rakastamaansa uhreiluharrastusta. Hän tienaa n. 1500 €/kk bruttona. Asumme pk-seudulla omakotitalossa. Itse tienaan yrittäjänä 5000-8000 €/kk bruttona, joten luonnollisesti maksan kaikki juoksevat kulut ja osan naisen omista kuluista. Itse teen 10-12 tunnin työpäiviä. Viikonloput ovat minulla "vapaat". Lopun aikani käytän asunnon siivoamiseen, ruuan tekemiseen, pyykinpesuun, koiran (naisen oma) ulkoiluttamiseen ym. Hoidan 95 % kaikista taloutemme asioista. Olen moneen kertaan sanonut naiselleni että nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja hoidat oman osuutesi kotitöistä. Mitään ei ole tapahtunut. Jos hän ei ole töissä/harrastuksessa hän makaa sohvalla tai dataa koneella.
Nyt menneenä viikonloppuna itselläni meni kuppi nurin totaalisesti. Tyttöystäväni on jo pitkään haaveillut omasta autosta, mutta luonnollisesti hänellä ei ole rahaa sellaista ostaa. Ostin hänelle synttärilahjaksi uuden n. 25t € maksaneen Nissan Qashqain. Hän nosti ihan hirveän haloon että ei suostu tuollaisella p*skalla ajamaan (koska japski). Hän olisi halunnut BMWn X6:n!! Sanoin hänelle että tajuatko paljon sellainen maksaa ihan loppuun ajettuankin. Aloin meuhkaamaan siitä että ei meillä ole varaa sellaiseen ja jos sellaisen haluaa niin hän voisi siirtyä töissään kokopäiväiseksi eikä sekään riitä. Hän alkoi lopuksi syyttelemään minua siitä etten tue hänen harrastustaan tarpeeksi. Meinasin heittää naisen pihalle.
Olen nyt tämän päivän töissä miettinyt että teenkö liikkaa? Mielestäni minua ei enää arvosteta. Mietin vain että missä vaiheessa muutuin lompakoksi ja kotiorjaksi naiseni silmissä. En tiedä että rakastaako hän minua oikeasti. Hän on hyvä ihminen ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta nämä kirjoittamani ongelmat vievät viimeisetkin haluni jatkaa tätä suhdetta. Onko naiseni oikealta minältään todella näin laiska ja kiittämätön ihminen? Alkaako kuoren alta vihdoin paljastua se hänen oikea minänsä? Itse olen todella kiltti ja hyväsydäminen mies joka haluaa vain hänen parastaan. Palvon häntä.... Tässäkö on palkkani?
-M-
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:48"]
Osan mukaan tällaista tilannetta ei voi olla olemassa... joten olen provo jesh! Uskokaa mitä haluatte.
Ja kyllä, parhaimmat naiset on jo varattu. Yleistän ehkä, mutta minä vain kerron miltä minusta tuntuu. Minusta vaan tuntuu että parhaimmat ovat varattuja!
En kyllä nää mitä onanointi tästä asiasta saisi.. on lähes sairasta edes olettaa moista..!
Mutta tosissaan naiseni osaa välillä edelleen olla tosi ihana....mutta moni sanoo että tämä on menetetty tapaus? Pelkään sitä että mitä tapahtuu jos jätän hänet.. Sekoaa? Rauhottuu?
[/quote]
-M-
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla... -M- [/quote] No vedä kakkoseen ni sitpä näet mitä hunajapupu siitä tykkää.
[/quote]
Hah! Tästä jopa lohkesi naurut :D
Kiitos!
-M-
[/quote]
Noni alkaa sun todellinen luonne paljastua...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:32"]
Kuulostaa hieman samanlaiselta kuin tuntemani pariskunta, mies viiskymppinen ja nainen 25. Koulutettuja toki molemmat. Nainen on sairaalloisen lihava, ei siis mikään klassinen nuori blondi. Mies maksaa illalliset, aidot shampanjat, taksit. Nainen oli opiskelemassa ulkoailla, "unohti" sanoa, että hänellä mieskämppis. Jotain todennäköisesti oli tekeillä kämppiksen kanssa, koska soitteli aina syytellen Suomeen (oma lehmä ojassa ja sitä rataa). Naisen isä soittelee tälle rikkaalle miesystävälle, ellei hän aina vastaa työkiireissään naiselle. Ovat siis huomanneet, että noinkin rumaa tytärtä ei muu vastaavan rikas huoli ja nyt on jackpot tarjolla. Mutta jopa tässä tilanteessa tämä nuorempi nainen ainakin kouluttautuu ja hankkii omankin uran. Eli siis astetta parempi kuin urheiluharrastaja-tuleva kotirouva.
[/quote]
Mitä v:n väliä jos on mieskämppis :D :D :D Taidat olla itsekin sitä +50 sukupolvea jos toi on susta hämmentävää tai "merkki" jostakin. Kaltaisesi huvittavat.
Ap on myös selvö provo. Provon tarkoitus on mollata naisia tämän ns."klassisen" onnenonkija tilanteen kautta. Oikasti kaikki on wt-äijän illan onanointimateriaalia.
[/quote]
Ymmärsit väärin, ehkä kirjoitin epäselvästi. Voi kuule, en ole viiskymppinen ja olen itse asunut niin miesten, naisten kuin homojenkin kanssa joita paljon kuuluu kavereihin. Eihän sillä mitään merkitystä ole kenen kanssa asuu, siis haloo. Ongelma on se, että nainen kuukausia asunut ulkomailla ja "unoht" sanoa omalle miesystävälleen ettei asukaan yksin. Siis salaili tämän miehen olemassaoloa. Mielestäni ihan absurdia, totta kai ensimmäisenä siipalleni raportoisin kenen kanssa muualla olen. Nainen ei olisi edes maininnut kämppiksestä, elleivät he olisi (vaikka asuivat tuon ajan hotellissa) joutuneet luukkuun menemään. Suurempi kysymys on, miksi partnerilleen valehtelee tuollaisesta asiasta.
[/quote]
Wt:n harhaisia päätelmiä..
[/quote]
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen maisteri. Paljon itse ulkomailla asunut, ja hyvätuloinen. Kaikkea muuta kuin wt. En voi kuvitella, että alennun kanssasi tähän väittelyyn.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla... -M- [/quote] No oma päätöksesi tuo on. Tiedät kyllä riskit.
[/quote]
Näinhän se on. Pettämään en lähde seksin takia.
-M-
Sori, paljaistuit. Tuo "lompakoksi muuttuminen" ratkaisi asian.
Sä olet hauska
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:39"]
Jätä se sika.
[/quote]
Tyhmä, kulunut vitsi!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla... -M- [/quote] No vedä kakkoseen ni sitpä näet mitä hunajapupu siitä tykkää.
[/quote]
Kiitos!
-M-
[/quote]
[/quote]
Eli odottamasi sovinistisika jotta pääset lynkkaamaan ja räyhäämään?
Mikäli luonnetta tarkoitat olen huumorimiehiä.
-M-
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:52"]
Sä olet hauska
[/quote]
En ole ensimmäinen enkä viimeinen. Kiitos!
-M-
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:32"]
Kuulostaa hieman samanlaiselta kuin tuntemani pariskunta, mies viiskymppinen ja nainen 25. Koulutettuja toki molemmat. Nainen on sairaalloisen lihava, ei siis mikään klassinen nuori blondi. Mies maksaa illalliset, aidot shampanjat, taksit. Nainen oli opiskelemassa ulkoailla, "unohti" sanoa, että hänellä mieskämppis. Jotain todennäköisesti oli tekeillä kämppiksen kanssa, koska soitteli aina syytellen Suomeen (oma lehmä ojassa ja sitä rataa). Naisen isä soittelee tälle rikkaalle miesystävälle, ellei hän aina vastaa työkiireissään naiselle. Ovat siis huomanneet, että noinkin rumaa tytärtä ei muu vastaavan rikas huoli ja nyt on jackpot tarjolla. Mutta jopa tässä tilanteessa tämä nuorempi nainen ainakin kouluttautuu ja hankkii omankin uran. Eli siis astetta parempi kuin urheiluharrastaja-tuleva kotirouva.
[/quote]
Mitä v:n väliä jos on mieskämppis :D :D :D Taidat olla itsekin sitä +50 sukupolvea jos toi on susta hämmentävää tai "merkki" jostakin. Kaltaisesi huvittavat.
Ap on myös selvö provo. Provon tarkoitus on mollata naisia tämän ns."klassisen" onnenonkija tilanteen kautta. Oikasti kaikki on wt-äijän illan onanointimateriaalia.
[/quote]
Ymmärsit väärin, ehkä kirjoitin epäselvästi. Voi kuule, en ole viiskymppinen ja olen itse asunut niin miesten, naisten kuin homojenkin kanssa joita paljon kuuluu kavereihin. Eihän sillä mitään merkitystä ole kenen kanssa asuu, siis haloo. Ongelma on se, että nainen kuukausia asunut ulkomailla ja "unoht" sanoa omalle miesystävälleen ettei asukaan yksin. Siis salaili tämän miehen olemassaoloa. Mielestäni ihan absurdia, totta kai ensimmäisenä siipalleni raportoisin kenen kanssa muualla olen. Nainen ei olisi edes maininnut kämppiksestä, elleivät he olisi (vaikka asuivat tuon ajan hotellissa) joutuneet luukkuun menemään. Suurempi kysymys on, miksi partnerilleen valehtelee tuollaisesta asiasta.
[/quote]
Wt:n harhaisia päätelmiä..
[/quote]
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen maisteri. Paljon itse ulkomailla asunut, ja hyvätuloinen. Kaikkea muuta kuin wt. En voi kuvitella, että alennun kanssasi tähän väittelyyn.
[/quote]
Hehe WeeTeys ei katso sitä onko maisteri vai ei;) Pieni WT sisälläsi nostaa selkeästi päätään ja älähtää.
Buahhahahhhaaa... Vai että liian kiltti olet? Se on sun (anna kun arvaan:ainoa?) ongelmasi? Hehee... Olisit vaan pitänyt tuon alun kiltin, uhripojan linjan niin joku olisi voinut uskoa. Tuo ylimielisyys vie pohjan koko jutulta.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:53"]
Sä olet hauska
[/quote]
-M-
[/quote]
Kiinnostaisi tietää miten muuten ilmaisit asian kuin tuota sanapartta käyttäen?
-M-
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:27"]
[/quote]
Kiitos!
-M-
[/quote]
[/quote]
Mitä pahaa anaalissa muka on, ei kuule mitään. Ja takuulla jää vauvelit tulematta. T. Nainen
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:55"]
Sä olet hauska
[/quote]
-M-
[/quote]
-M-
[/quote]
ilmaisisit*
-M-
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:48"]
Osan mukaan tällaista tilannetta ei voi olla olemassa... joten olen provo jesh! Uskokaa mitä haluatte.
Ja kyllä, parhaimmat naiset on jo varattu. Yleistän ehkä, mutta minä vain kerron miltä minusta tuntuu. Minusta vaan tuntuu että parhaimmat ovat varattuja!
En kyllä nää mitä onanointi tästä asiasta saisi.. on lähes sairasta edes olettaa moista..!
Mutta tosissaan naiseni osaa välillä edelleen olla tosi ihana....mutta moni sanoo että tämä on menetetty tapaus? Pelkään sitä että mitä tapahtuu jos jätän hänet.. Sekoaa? Rauhottuu?
[/quote]
Eräät nyt saa kiksejä täällä palstalla provoilusta. Sun kertomusta on hyvin vaikea uskoa todeksi. Olet jo saanut kaikki neuvot sitä paitsi.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:54"]
Buahhahahhhaaa... Vai että liian kiltti olet? Se on sun (anna kun arvaan:ainoa?) ongelmasi? Hehee... Olisit vaan pitänyt tuon alun kiltin, uhripojan linjan niin joku olisi voinut uskoa. Tuo ylimielisyys vie pohjan koko jutulta.
[/quote]
Mielestäni en ole ylimielinen. Miksi olisin ja mitä minä sillä saavutan? Jos olisin ylimielinen en olisi auttanut naista pennin hyrää tai välittäisin tuon taivaallista hänen koirastaan. Ei ole koirakaan voinut perhettään valita.
-M-
Sä olet hauska
[/quote]
-M-
[/quote]
-M-
[/quote]
Ei ole ap:lle mennyt provoketju ihan hukkaan - nyt osaa jo lainatakin, vaikka sivu takaperin ei onnistunut sitten millään. :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:27"] [quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:19"] [quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla... -M- [/quote] No vedä kakkoseen ni sitpä näet mitä hunajapupu siitä tykkää. [/quote] Hah! Tästä jopa lohkesi naurut :D Kiitos! -M- [/quote] Noni alkaa sun todellinen luonne paljastua... [/quote] Mitä pahaa anaalissa muka on, ei kuule mitään. Jatakuulla jää vauvelit tulematta. T. Nainen
[/quote]
Ei siinä ole mitään pahaa jos molemmat tykkää. Tuollainen yllämainittu kommentointi ei ehkä ihan viitannut siihen suuntaan, vaan enemmän epäkunnioittavaan ehkä jopa yllätykseen... "sitpä näet mitä hunajapupu tykkää" ei kuulosta romanttisessa yhteisestä suunnitelmasta tapahtuvasta intiimihetkeltä, vai mitä luulet?
Ap parhaimpia ei ole edes vielä löydetty kun kolmeakymppiä lähestytään. Tosin jos sulle kauneus on se ensisijainen valintakriteeri niin kiehu liemessäs vaan vapaasti!
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:39"]
Kiitos kaikille vastauksista. Ehkä saatan olla hieman lapamato, sekin on yksi vioistani! Mitä mieltä olette siitä, että kun käymme keskusteluja edellä mainituista asioista ja hän kiukustuu ja sanoo että "hanki sitten parempi" ym. Muutaman kerran kun olen huomauttanut että hän on muuttunut kovasti suhteemme aikana hän toteaa että "entä sitten, ihmiste muuttuu!"
Myönnän että olen esteetikko mutta vaadin myös luonnetta ja sisäisiä ominaisuuksia. Hänellä oli näitä kaikkia, mutta jotenkin sisin on piilossa tai kadonnut.
Niille jotka heittävät ulkonäkökommentteja: Elämme vain kerran niin miksi en viettäisi sitä kaunis nainen rinnallani. Ihminen rupsahtaa kuitenkin ja kauneuskin on katoavaista. Joten miksi ei edes sen hetken?
-M-
[/quote]
Ei kenenkään sisin minnekään katoa. Tuntuu, että nyt se todellinen sisin vasta on tulossa vaimokkeeltakin esiin. Lähtökohtahan tuokin on, että ollaan hetkin kauniin naisen kanssa ja saman kanssa loppuelämä kun rupsahtaa. Saattaisit hyvinkin siis lähteä nuoremman matkaan myöhemmin itse. Vaimokkeesi taas kuulostaa ihmiseltä, joka on turhautunut. Hän ei sinua enää rakasta, mutta haluaa sisältöä elämälleen (lapsi) ja elättäjän. Siksi ei lähdekään minnekään. Suosittelen parisuhdeterapiaa, jos yhdessä aiot pysyä.