Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ajaa suhteemme tuhoon!

Vierailija
15.12.2014 |

Hei!

Olemme noin kolmissakymmenissä oleva lapseton pariskunta. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta. Ensimmäiset neljä vuotta parisuhteessa menivät loistavaasti ja ajattelin että tämä on se nainen jonka kanssa haluan naimisiin ja lapsia. Muutama vuosi sitten alkoivat asiat kääntyä ympäri. Samaan aikaan nainen on yhä kovemmin painostanut minua kihloihin.

Ensinnäkin ennen seksiä rakastanut (omien sanojensa mukaan) nainen tyytyy tällä hetkellä n. 1-2 kertaan kuussa. Nämäkin mielellään pikaisesti aika kylmällä tyylillä. Itse haluaisin esileikkejä ja hellimistä. Minun tekisi mieli seksiä lähes joka päivä, mutta hänellä on aina jokin selitys. Milloin on pää kipeä, huono olo ja kylmä jne... Seksi oli ensimmäisinä vuosinamme loistavaa!

Olemme myös sopineet että että hän voi käydä osa-aika töissä ja harrastaa pääpainoisesti rakastamaansa uhreiluharrastusta. Hän tienaa n. 1500 €/kk bruttona. Asumme pk-seudulla omakotitalossa. Itse tienaan yrittäjänä 5000-8000 €/kk bruttona, joten luonnollisesti maksan kaikki juoksevat kulut ja osan naisen omista kuluista. Itse teen 10-12 tunnin työpäiviä. Viikonloput ovat minulla "vapaat". Lopun aikani käytän asunnon siivoamiseen, ruuan tekemiseen, pyykinpesuun, koiran (naisen oma) ulkoiluttamiseen ym. Hoidan 95 % kaikista taloutemme asioista. Olen moneen kertaan sanonut naiselleni että nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja hoidat oman osuutesi kotitöistä. Mitään ei ole tapahtunut. Jos hän ei ole töissä/harrastuksessa hän makaa sohvalla tai dataa koneella.

Nyt menneenä viikonloppuna itselläni meni kuppi nurin totaalisesti. Tyttöystäväni on jo pitkään haaveillut omasta autosta, mutta luonnollisesti hänellä ei ole rahaa sellaista ostaa. Ostin hänelle synttärilahjaksi uuden n. 25t € maksaneen Nissan Qashqain. Hän nosti ihan hirveän haloon että ei suostu tuollaisella p*skalla ajamaan (koska japski). Hän olisi halunnut BMWn X6:n!! Sanoin hänelle että tajuatko paljon sellainen maksaa ihan loppuun ajettuankin. Aloin meuhkaamaan siitä että ei meillä ole varaa sellaiseen ja jos sellaisen haluaa niin hän voisi siirtyä töissään kokopäiväiseksi eikä sekään riitä. Hän alkoi lopuksi syyttelemään minua siitä etten tue hänen harrastustaan tarpeeksi. Meinasin heittää naisen pihalle.

Olen nyt tämän päivän töissä miettinyt että teenkö liikkaa? Mielestäni minua ei enää arvosteta. Mietin vain että missä vaiheessa muutuin lompakoksi ja kotiorjaksi naiseni silmissä. En tiedä että rakastaako hän minua oikeasti. Hän on hyvä ihminen ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta nämä kirjoittamani ongelmat vievät viimeisetkin haluni jatkaa tätä suhdetta. Onko naiseni oikealta minältään todella näin laiska ja kiittämätön ihminen? Alkaako kuoren alta vihdoin paljastua se hänen oikea minänsä? Itse olen todella kiltti ja hyväsydäminen mies joka haluaa vain hänen parastaan. Palvon häntä.... Tässäkö on palkkani?

-M-

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka tai ämmäkin voisi olla parempi ilmaisu. Mutta oikeasti, kuka tuollaista sietää, luulee olevansa taivaan lahja sulle.

Vierailija
42/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sulla on ihan normaali suhde, tuollaisiahan monet kotimaiset hienohelmat juuri ovat - tai pyrkivät olemaan:) Hyväksikäyttäjiä! Jos et mitään tee, seuraavaksi pääset jo hänen klosetti-istuimekseen! Taidat vaan tykätä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tulee mieleen pehmoinen sugar-daddy, ja tyttö pyörittää sua minkä ehtii. Todennäköisesti nauraa tyttökavereilleen kiltteyttäsi. 

Fiksustakin miehestä tulee reppana pikkupoika kun viehättävä nainen pistää pään pyörälle. Vähän surkuhupaisaa ja säälittävää. Onko sinun lähipiirisi koskaan kommentoinut naisen opportunistista luonnetta? Luulisin että moni läheisesi pyörittelee epäuskoisena päätään.

Vierailija
44/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liikaa selittelyä, varsinkin tuosta autosta. Nää on aina vaan huonompia...

Vierailija
45/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään selvää on, että se jolla enemmän aikaa (eli lyhyemmät työviikot) tekee kotitöistä enemmän, etenkin jos toinen työstään saadulla palkalla kustantaa leijonaosan elämisestä. Toisaalta ap, olet itse myös mahdollistanut kirjoittamasin käytöksen avovaimoltasi. Et ole riittävän tiukasti keskustellut "säännöistä", sanonut että ymmärrätkö että olen aivan väsynyt 50-60 tuntisen työviikon jälkeen, että sinun on minun rakastettunani pakko auttaa tai sitten koetetaan asua omavaraisesti omissa talouksissa hetken ja katsotaan kuinka suhde etenee. Ota rakentavasti, mutta tiukan määrätietoisesti asiat esille. 

Vierailija
46/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa puhua naisesta. Minustakin kuulostaa aika pahalta jos asiat tosian noin.

Vierailija
47/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]

Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla...

-M-

[/quote]

Kolmekymppinen todella itsekeskeisesti ja itsekäästi käyttätyvä nainen, joka on seurustellut vuosia saman ihmisen kanssa ja haluaa palavasti kihloihin ja naimisiiin, lisäksi biologinen kello alkaa käydä kuumana.. Ei salettiin syö niitä pillereitä.

Mutta toki, omapahan on sitten valintasi, jos preferoit paljasta niin paljon. Muista vaan, että jos nainen tulee raskaaksi, niin olet oikeasti sidottu häneen loppuiäksesi lapsen kautta.

Vierailija
48/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Anteeksi kaikille... en oikein osaa vastata ja lainata näitä tekstejä..hah.. Mutta siis asiaan niin kuin joku tuolla edellä pyysi.

Olemme käyneet keskusteluja joissa olen kertonut kantani seksistä, kotitöistä ja yleisestä elmästämme. Puolisoni on sanonut että lupaa muuttua.. Olisko hän masentunut?

Jollekin kysyjälle: Olen elänyt ennen tätä suhdetta seitsemän vuotta parisuhteessa, joissa viisi samassa asunnossa. Nainen jätti minut erään nousevan bändin jäsenen takia...

Nykyinen naiseni ei ole pelkkää pintaa. Hän ainakin oli kovin empaattinen ja fiksu, tietyissä asioissa periksiantamaton ihminen. Pitää eläimistä ja lapsista. Haaveilee isoista häistä ja pitää matkustelusta. Vanhempani, sisarukseni ja sukuni rakastavat häntä.

Autoa en myy pois. Annan sen mieluummin lainaksi siskonpojalle joka täyttää kohta 18 vuotta. (auto on siis omissa nimissäni).

En myöskään ole tyhmä. Avioehto luonnollisesti. Naiseni ei pitänyt ajatksestani ja haukkui etten luota häneen ja että olen ahne p*ska jne. Mutta en ole koskaan tavannut naista joka olisi myötämielinen avioehtoa kohtaan.

-M-

Vierailija
49/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]

Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla...

-M-

[/quote]

Kolmekymppinen todella itsekeskeisesti ja itsekäästi käyttätyvä nainen, joka on seurustellut vuosia saman ihmisen kanssa ja haluaa palavasti kihloihin ja naimisiiin, lisäksi biologinen kello alkaa käydä kuumana.. Ei salettiin syö niitä pillereitä.

Mutta toki, omapahan on sitten valintasi, jos preferoit paljasta niin paljon. Muista vaan, että jos nainen tulee raskaaksi, niin olet oikeasti sidottu häneen loppuiäksesi lapsen kautta.

[/quote]

No mutta sittenhän hunajapupu on siltä osin kesytetty:)

Vierailija
50/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pöydälle ja rohkeasti. Materialismisssahan ei oo sinänsä mtn pahaa. Mut jos mimmi paljastuu narsistiksi , juokse ja lujaa. Jos lupaa muuttua ja jakaa vastuuta, anna mahdollisuus. Mikään ei hivele miehen itsetuntoa niin kuin kaunis puoliso, niin se on. Ymmärrän tilanteen hankaluuden.

Vierailija
51/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:11"]

Hei! Anteeksi kaikille... en oikein osaa vastata ja lainata näitä tekstejä..hah.. Mutta siis asiaan niin kuin joku tuolla edellä pyysi.

Olemme käyneet keskusteluja joissa olen kertonut kantani seksistä, kotitöistä ja yleisestä elmästämme. Puolisoni on sanonut että lupaa muuttua.. Olisko hän masentunut?

Jollekin kysyjälle: Olen elänyt ennen tätä suhdetta seitsemän vuotta parisuhteessa, joissa viisi samassa asunnossa. Nainen jätti minut erään nousevan bändin jäsenen takia...

Nykyinen naiseni ei ole pelkkää pintaa. Hän ainakin oli kovin empaattinen ja fiksu, tietyissä asioissa periksiantamaton ihminen. Pitää eläimistä ja lapsista. Haaveilee isoista häistä ja pitää matkustelusta. Vanhempani, sisarukseni ja sukuni rakastavat häntä.

Autoa en myy pois. Annan sen mieluummin lainaksi siskonpojalle joka täyttää kohta 18 vuotta. (auto on siis omissa nimissäni).

En myöskään ole tyhmä. Avioehto luonnollisesti. Naiseni ei pitänyt ajatksestani ja haukkui etten luota häneen ja että olen ahne p*ska jne. Mutta en ole koskaan tavannut naista joka olisi myötämielinen avioehtoa kohtaan.

-M-

[/quote]

Ahaa, siis ostit kuitenkin auton itsellesi! Taitaa muutoinkin juttusi lipsua..

Vierailija
52/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa nyt on hintansa siitä, että naisessa sinulle näyttävä ilmestys on tärkein valintakriteeri ja ilmeisesti hänen rakkain ominaisuutensa. 

Se oli hyvä kysymys, että rakastatko itsekään häntä hänenä, vai lähinnä häntä silloin kun hän on upea? 

Minusta kaikkien varakkaiden on tyhmää mennä antamaan rahojaan joko suoraan tai esineinä seurusteluvaiheessa, et näe naisen todellisia vaikutusperiä tai ne hämärtyvät. Eri asia ovat yhteiset matkat tms, josta molemmat nauttivat. Ei se raha saa olla se erityisjuttu, jolla naisia kalastetaan. Tai sitten käy juuri noin.

Vierailija
53/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, toi avioehto-kohta oli sinetti jutulle. TODELLAKAAN kaikki kumppanit ei älähdä avioehdosta! Jos suojaa sukunsa omaisuutta, niin se ei ole ahnetta. Fiksut ihmiset ymmärtävät tämän kyllä! Naisen motiivit ainakin on selvät. Onnea teille!

Vierailija
54/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, että ette ole edes kihloissa ja siltikin rahoitat tyttöystäväsi elämän. Sä olet ollut lapanen siinä asiassa, että olet mahdollistanut tyttöystäväsi "loisimisen" kustannuksellasi. Nyt lopetat nuo edut häneltä!

Se on tietysti moraalisesti oikein, että maksat isomman osan laskuista, koska tienaatkin enemmän. Mutta se, että kustannat hänen harrastuksen, elämisen ja jopa auton.. kertoo vain siitä, että olet menettänyt harkintakykysi. Jos/kun teille tulee ero, niin tulet vain olemaan hänelle katkera siitä, että et saanutkaan rahalla täydellistä suhdetta.

Vierailija
55/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jakun se ei edes auta, että sä rupeet käyttää kumia. Kun jos se haluaa sut narauttaa, niin se panee jotakuta muuta paljaalla, ja ssä oot sit kiinni "sun lapsessa".

Ai että onko kukaan muu koskaan tehny näin saadakseen varakkaan elättäjän itelleen ja lapselle...??? Onkohan?

Jos haluat mahiksen hyvään suhteeseen, niin älä enää laita kikkiä tonne. Siellä on terävät hampaat, sä et sitä vaan vielä tajua. Se hyvä suhde löytyy jonkun muun kanssa puhtaalta pöydältä.

Uskoisit nyt vaan. Tän illan seksin jälkeen voi jo olla myöhästä palata siihen, että voisit erota ilman kumempia huolia (en edes lasek niitä mahdollisia pieniä sydänsuruja verrattuna siihen kun sitten eroat ja on yhteistä taloutta ja yhteiset lapset... se o nmaanpäällinen helvetti miehelle).

Jos aloitat tästä keskustelun, niin nainen kiistää kaiken ja on ehkä hetken kiva sulle, että saa pullat uuniin. Sit sä oot taas rukkanen sen jälkeen.

Vierailija
56/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla...

-M-
[/quote]

No vedä kakkoseen ni sitpä näet mitä hunajapupu siitä tykkää.

Vierailija
58/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vastauksia moneen kysymykseen:

Kyllä paremmissa piireissä tiedetään auton merkit ja mallit. En kai kuitenkaan ole niin tyhmä että kerron oikeat merkit ja mallit näissä keskusteluissa... Joku tuttuhan voi tunnistaa!! Ostin kuitenkin uuden japskin ja saksalaisen olisi naiseni halunnut.

On minussakin vikani. Teen liikaa töitä. Olen höveli rahan suhteen. Voisin panostaa enemmän itseeni joka suhteessa. Olen liian kiltti.

Naiseni ei ollut tällainen yli kaksi vuotta sitten, vaan oli maailman ihanin ja herttasin nainen! Panostan naiseeni rahallisesti siksi paljon koska rakastan häntä.

-M-

Vierailija
59/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostin auton nimiini mutta nainen on haltijana ja minä omistajana, koska minä maksan myös vakuutukset ja ajoneuvoveron. Mielestäni lahjoista täytyy maksaa veroja...

Tuli jotenkin mieleen biisi Popeda-Alkoholi....

-M-

Vierailija
60/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:11"]

-M-

[/quote]

Ei avovaimosi ainakaan sinua kohtaan empaattiselta vaikuta. Jos olet jo ottanut asiat esille eikä mitään muutosta ole tapahtunut, ja nykyinen elämäntilanne on sinusta kuormittava, miettisin pariin kertaan veisinkö vihille ihmisen vaikka sukulaiset hänestä pitäisivät. Ei sukusi naisen kanssa asu, sinä asut. Ymmärtäisin, että ihmisillä on erilaiset tulot mutta jokaisen aikuisen on peruselämisensä kyettävä maksamaan (omat laskut, osa vuokrasta tai lainanlyhennyksestä). Sinä annat avovaimosi harrastaa. Enkä hetkeäkään epäile, etteikö hän pitäisi matkustelusta - sinun kustantamanasi. On jo lähes hölmöä keksiä tekosyitä sille, miksi partneri on paskamainen. Ei tuollainen aktiivinen harrastus ja muu todellakaan minkään masennuksen oire ole. Hyväksikäytön korkeintaan, tilannetta kokonaisuutena ajatellen. Lapsi vuorostaan mahdollistaisi seuraavaksi pariksi vuosikymmeneksi helpon elämän. Mitä jos ehdottaisit, että avovaimosi lähtisi kokopäivätöihin ja palkkaisitte yhdessä siivoojan kerran viikossa. Sellaiseen kyllä olisi varaa, jos hän sen tekisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä