Nainen ajaa suhteemme tuhoon!
Hei!
Olemme noin kolmissakymmenissä oleva lapseton pariskunta. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta. Ensimmäiset neljä vuotta parisuhteessa menivät loistavaasti ja ajattelin että tämä on se nainen jonka kanssa haluan naimisiin ja lapsia. Muutama vuosi sitten alkoivat asiat kääntyä ympäri. Samaan aikaan nainen on yhä kovemmin painostanut minua kihloihin.
Ensinnäkin ennen seksiä rakastanut (omien sanojensa mukaan) nainen tyytyy tällä hetkellä n. 1-2 kertaan kuussa. Nämäkin mielellään pikaisesti aika kylmällä tyylillä. Itse haluaisin esileikkejä ja hellimistä. Minun tekisi mieli seksiä lähes joka päivä, mutta hänellä on aina jokin selitys. Milloin on pää kipeä, huono olo ja kylmä jne... Seksi oli ensimmäisinä vuosinamme loistavaa!
Olemme myös sopineet että että hän voi käydä osa-aika töissä ja harrastaa pääpainoisesti rakastamaansa uhreiluharrastusta. Hän tienaa n. 1500 €/kk bruttona. Asumme pk-seudulla omakotitalossa. Itse tienaan yrittäjänä 5000-8000 €/kk bruttona, joten luonnollisesti maksan kaikki juoksevat kulut ja osan naisen omista kuluista. Itse teen 10-12 tunnin työpäiviä. Viikonloput ovat minulla "vapaat". Lopun aikani käytän asunnon siivoamiseen, ruuan tekemiseen, pyykinpesuun, koiran (naisen oma) ulkoiluttamiseen ym. Hoidan 95 % kaikista taloutemme asioista. Olen moneen kertaan sanonut naiselleni että nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja hoidat oman osuutesi kotitöistä. Mitään ei ole tapahtunut. Jos hän ei ole töissä/harrastuksessa hän makaa sohvalla tai dataa koneella.
Nyt menneenä viikonloppuna itselläni meni kuppi nurin totaalisesti. Tyttöystäväni on jo pitkään haaveillut omasta autosta, mutta luonnollisesti hänellä ei ole rahaa sellaista ostaa. Ostin hänelle synttärilahjaksi uuden n. 25t € maksaneen Nissan Qashqain. Hän nosti ihan hirveän haloon että ei suostu tuollaisella p*skalla ajamaan (koska japski). Hän olisi halunnut BMWn X6:n!! Sanoin hänelle että tajuatko paljon sellainen maksaa ihan loppuun ajettuankin. Aloin meuhkaamaan siitä että ei meillä ole varaa sellaiseen ja jos sellaisen haluaa niin hän voisi siirtyä töissään kokopäiväiseksi eikä sekään riitä. Hän alkoi lopuksi syyttelemään minua siitä etten tue hänen harrastustaan tarpeeksi. Meinasin heittää naisen pihalle.
Olen nyt tämän päivän töissä miettinyt että teenkö liikkaa? Mielestäni minua ei enää arvosteta. Mietin vain että missä vaiheessa muutuin lompakoksi ja kotiorjaksi naiseni silmissä. En tiedä että rakastaako hän minua oikeasti. Hän on hyvä ihminen ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta nämä kirjoittamani ongelmat vievät viimeisetkin haluni jatkaa tätä suhdetta. Onko naiseni oikealta minältään todella näin laiska ja kiittämätön ihminen? Alkaako kuoren alta vihdoin paljastua se hänen oikea minänsä? Itse olen todella kiltti ja hyväsydäminen mies joka haluaa vain hänen parastaan. Palvon häntä.... Tässäkö on palkkani?
-M-
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 22:08"]
Mies voi olla aina töissä, ja nainen kokea sen ettei toinen välitä. Ihan sama, mutta niin naismaista, että heti lynkataan heti se nais-osapuoli asiassa.
[/quote]
Kun se töissä oleminen on just sitä välittämistä. Ettekö te naiset todellakaan aio koskaan käsittää sitä?
Kuulostaa ihan omalta elämältäni: meillä on vain eri roolijako, ja lapsi. Jos lasta ei olisi, niin näkisin ainoana vaihtoehtona eron. Nyt yritän löytää niitä suhteemme valoisia puolia, vaikka melkoisessa varjossa täällä taivalletaan.
Tsemppiä elämääsi, jatkuu se sitten parisuhteessa tai yksin.
-T-
Hei!
Kiitos kaikille vastauksistanne ja neuvoistanne. Teksti saa minut kuulostamaan aivan selkärangattomalta ameebalta, mutta on minussa jämäkkyyttäkin...muille kuin naiselleni.
Joku sanoi, että on pakko käydä töissä ellei pihalla kasva rahapuu. Tämä on totta ja huomaan naiseni usein unohtavan sen. Ilmeisesti luulee myös että pääsen tuloillani juomalla töissä kahvia ja rupattelemalla niitä näitä päivät pääksytysten.
Sille joka kysyi ehkäisystä. Naiseni on käyttänyt samoja e-pillereitä koko suhteemme ajan ja on kyllä todella usein kuvailemasi "hermokimppu". Suhteen alkuvuosina näin ei kuitenkaan ollut.
-M-
Teillä on kyllä vakavan keskustelun paikka.
Tarinassa on aina kaksi puolta, emmekä ole kuulleet toista....
Mies voi olla aina töissä, ja nainen kokea sen ettei toinen välitä. Ihan sama, mutta niin naismaista, että heti lynkataan heti se nais-osapuoli asiassa.
[/quote]
No, mites sä selität sen, että kehtas rutista 25 tonnin autosta?
Vittu mikä ämmä....
Ihan naisena sanon tämän.
Homma on niin että akka käyttää taloudellisesti hyväkseen ja käy "liikuntaharrastuksensa" lomassa nussimassa joitain jännittävämpiä miehiä kuin pikku mikki hiirtä joka auliisti syytää rahansa lehmän perseeseen. Nakkaa akka ulos ja kaaressa.
Elin itse aikoinaan samanlaisessa tilanteessa. Ainoa asia mikä harmitti jälkeenpäin oli se etten ollut heittänyt naista pihalle aikaisemmin. Peruslähtökohta kestävässä yhteiselossa on että molemmat osallistuu yhteisten asioiden tekemiseen.
Provo. Ei kukaan ole niin typerä että katselee ja vielä elättää tuollaista ällöttävää lokkia.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:27"]
Hei!
Olemme noin kolmissakymmenissä oleva lapseton pariskunta. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta. Ensimmäiset neljä vuotta parisuhteessa menivät loistavaasti ja ajattelin että tämä on se nainen jonka kanssa haluan naimisiin ja lapsia. Muutama vuosi sitten alkoivat asiat kääntyä ympäri. Samaan aikaan nainen on yhä kovemmin painostanut minua kihloihin.
Ensinnäkin ennen seksiä rakastanut (omien sanojensa mukaan) nainen tyytyy tällä hetkellä n. 1-2 kertaan kuussa. Nämäkin mielellään pikaisesti aika kylmällä tyylillä. Itse haluaisin esileikkejä ja hellimistä. Minun tekisi mieli seksiä lähes joka päivä, mutta hänellä on aina jokin selitys. Milloin on pää kipeä, huono olo ja kylmä jne... Seksi oli ensimmäisinä vuosinamme loistavaa!
Olemme myös sopineet että että hän voi käydä osa-aika töissä ja harrastaa pääpainoisesti rakastamaansa uhreiluharrastusta. Hän tienaa n. 1500 €/kk bruttona. Asumme pk-seudulla omakotitalossa. Itse tienaan yrittäjänä 5000-8000 €/kk bruttona, joten luonnollisesti maksan kaikki juoksevat kulut ja osan naisen omista kuluista. Itse teen 10-12 tunnin työpäiviä. Viikonloput ovat minulla "vapaat". Lopun aikani käytän asunnon siivoamiseen, ruuan tekemiseen, pyykinpesuun, koiran (naisen oma) ulkoiluttamiseen ym. Hoidan 95 % kaikista taloutemme asioista. Olen moneen kertaan sanonut naiselleni että nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja hoidat oman osuutesi kotitöistä. Mitään ei ole tapahtunut. Jos hän ei ole töissä/harrastuksessa hän makaa sohvalla tai dataa koneella.
Nyt menneenä viikonloppuna itselläni meni kuppi nurin totaalisesti. Tyttöystäväni on jo pitkään haaveillut omasta autosta, mutta luonnollisesti hänellä ei ole rahaa sellaista ostaa. Ostin hänelle synttärilahjaksi uuden n. 25t € maksaneen Nissan Qashqain. Hän nosti ihan hirveän haloon että ei suostu tuollaisella p*skalla ajamaan (koska japski). Hän olisi halunnut BMWn X6:n!! Sanoin hänelle että tajuatko paljon sellainen maksaa ihan loppuun ajettuankin. Aloin meuhkaamaan siitä että ei meillä ole varaa sellaiseen ja jos sellaisen haluaa niin hän voisi siirtyä töissään kokopäiväiseksi eikä sekään riitä. Hän alkoi lopuksi syyttelemään minua siitä etten tue hänen harrastustaan tarpeeksi. Meinasin heittää naisen pihalle.
Olen nyt tämän päivän töissä miettinyt että teenkö liikkaa? Mielestäni minua ei enää arvosteta. Mietin vain että missä vaiheessa muutuin lompakoksi ja kotiorjaksi naiseni silmissä. En tiedä että rakastaako hän minua oikeasti. Hän on hyvä ihminen ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta nämä kirjoittamani ongelmat vievät viimeisetkin haluni jatkaa tätä suhdetta. Onko naiseni oikealta minältään todella näin laiska ja kiittämätön ihminen? Alkaako kuoren alta vihdoin paljastua se hänen oikea minänsä? Itse olen todella kiltti ja hyväsydäminen mies joka haluaa vain hänen parastaan. Palvon häntä.... Tässäkö on palkkani?
-M-
[/quote]
Kuulostat ap aivan täysin siskoni mieheltä :D. Hän tekee kaikki työt sekä taloudessa päivisin että kotona 5 lapsen ja koiran kanssa. Siskopuoleni istuu sillä aikaa päivät facebookissa ja varmaan täällä vauvafoorumilla eikä edes jauhelihaa saa ruskistettua päivän aikana lapsille saati käytettyä koiraa pihalla :D
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:32"]
Vaihda vaimokkeesi minuun. Osaisin kyllä arvostaa ja rakastaa kaltaistasi miestä.
[/quote]
Tämä varmaan on seuraava kullankaivaja joka "rakastaa"
ap: " Ostin hänelle synttärilahjaksi uuden n. 25t € maksaneen Nissan Qashqain. Hän nosti ihan hirveän haloon että ei suostu tuollaisella p*skalla ajamaan (koska japski). Hän olisi halunnut BMWn X6:n"
Voi elämä sentään millaisen vajaan pissisbimbon kanssa olet liittosi tehnyt ?? Tuo naisesi kuulostaa 18 vuotiaalta takapenkin bemariteiniltä tulis melko äkkiä lähöt tollaselle akalle jo ...Voi sua ap
Tarinassa on aina kaksi puolta, emmekä ole kuulleet toista....
[/quote]
Luulisi aikuisen naisen tajuavan että miehen on käytävä siellä töissä vai kasvaako teillä pihalla rahapuu?
Ap sun kaltaiset miehet pilaa muiden miesten maineen. Ihme lassukka. Vedät kerran pataan niin narttu muistaa kuka on herra talossa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:54"]Ap sun kaltaiset miehet pilaa muiden miesten maineen. Ihme lassukka. Vedät kerran pataan niin narttu muistaa kuka on herra talossa.
[/quote] just näin. Ja lyö vartaloon, älä naamaan, ei näy mustelmat niin helposti.
Lopuksi heität ämmän länkkäriotteella parvekkeelta alas: 2 sormee nenään, yks pilluun ja heitto. Haista la vittu vaan ämmälle.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:59"]
Kyllä hyvään suhteeseen kuuluu seksiä viikoittain/päivittäin ja muukin läheisyys. Kuulostaa, että olet yksin suhteessasi.
[/quote]
Haluan todella tietää, onko keskivertoparisuhteessa seksiä tosiaan päivittäin, vai onko tämä vain AV-legendaa.
[/quote]
Minäkin haluaisin tietää.
Meillä on hyvä parisuhde, mutta mieheni kiinnostus seksiin on vähentynyt selvästi. Enää sitä ei ole edes joka viikko.
Hetken se sattuu kun repäiset itsesi irti tuosta suhteesta. Koko loppuelämä on sitten onnellisempi.