Nainen ajaa suhteemme tuhoon!
Hei!
Olemme noin kolmissakymmenissä oleva lapseton pariskunta. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta. Ensimmäiset neljä vuotta parisuhteessa menivät loistavaasti ja ajattelin että tämä on se nainen jonka kanssa haluan naimisiin ja lapsia. Muutama vuosi sitten alkoivat asiat kääntyä ympäri. Samaan aikaan nainen on yhä kovemmin painostanut minua kihloihin.
Ensinnäkin ennen seksiä rakastanut (omien sanojensa mukaan) nainen tyytyy tällä hetkellä n. 1-2 kertaan kuussa. Nämäkin mielellään pikaisesti aika kylmällä tyylillä. Itse haluaisin esileikkejä ja hellimistä. Minun tekisi mieli seksiä lähes joka päivä, mutta hänellä on aina jokin selitys. Milloin on pää kipeä, huono olo ja kylmä jne... Seksi oli ensimmäisinä vuosinamme loistavaa!
Olemme myös sopineet että että hän voi käydä osa-aika töissä ja harrastaa pääpainoisesti rakastamaansa uhreiluharrastusta. Hän tienaa n. 1500 €/kk bruttona. Asumme pk-seudulla omakotitalossa. Itse tienaan yrittäjänä 5000-8000 €/kk bruttona, joten luonnollisesti maksan kaikki juoksevat kulut ja osan naisen omista kuluista. Itse teen 10-12 tunnin työpäiviä. Viikonloput ovat minulla "vapaat". Lopun aikani käytän asunnon siivoamiseen, ruuan tekemiseen, pyykinpesuun, koiran (naisen oma) ulkoiluttamiseen ym. Hoidan 95 % kaikista taloutemme asioista. Olen moneen kertaan sanonut naiselleni että nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja hoidat oman osuutesi kotitöistä. Mitään ei ole tapahtunut. Jos hän ei ole töissä/harrastuksessa hän makaa sohvalla tai dataa koneella.
Nyt menneenä viikonloppuna itselläni meni kuppi nurin totaalisesti. Tyttöystäväni on jo pitkään haaveillut omasta autosta, mutta luonnollisesti hänellä ei ole rahaa sellaista ostaa. Ostin hänelle synttärilahjaksi uuden n. 25t € maksaneen Nissan Qashqain. Hän nosti ihan hirveän haloon että ei suostu tuollaisella p*skalla ajamaan (koska japski). Hän olisi halunnut BMWn X6:n!! Sanoin hänelle että tajuatko paljon sellainen maksaa ihan loppuun ajettuankin. Aloin meuhkaamaan siitä että ei meillä ole varaa sellaiseen ja jos sellaisen haluaa niin hän voisi siirtyä töissään kokopäiväiseksi eikä sekään riitä. Hän alkoi lopuksi syyttelemään minua siitä etten tue hänen harrastustaan tarpeeksi. Meinasin heittää naisen pihalle.
Olen nyt tämän päivän töissä miettinyt että teenkö liikkaa? Mielestäni minua ei enää arvosteta. Mietin vain että missä vaiheessa muutuin lompakoksi ja kotiorjaksi naiseni silmissä. En tiedä että rakastaako hän minua oikeasti. Hän on hyvä ihminen ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta nämä kirjoittamani ongelmat vievät viimeisetkin haluni jatkaa tätä suhdetta. Onko naiseni oikealta minältään todella näin laiska ja kiittämätön ihminen? Alkaako kuoren alta vihdoin paljastua se hänen oikea minänsä? Itse olen todella kiltti ja hyväsydäminen mies joka haluaa vain hänen parastaan. Palvon häntä.... Tässäkö on palkkani?
-M-
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla... -M- [/quote] No vedä kakkoseen ni sitpä näet mitä hunajapupu siitä tykkää.
[/quote]
Hah! Tästä jopa lohkesi naurut :D
Kiitos!
-M-
No mitä sä täällä enää sitten roikut; sä oot selvästi nyt päättäny olla sen lapatossu. Sulle on jo kerrottu miten tossa käy.
Ihan sama mikä sen auton merkki nyt oli.
Joko oot provo, jollon tällä ketjulla ei o mitään virkaa, tai oot vaan paksupäinen urpo ja haluat edelleen olla kynnysmatto sille naiselles -mitä oot jatkossa sitten lasten kanssa potenssiin kymmenen ja voit unohtaa edes sen kerran kuussa seksin ja senkin vähän mitä se nyt on tehny. Sit siitä kato tulee "kotiäiti" jolla on paljo puuhaa lapsen kanssa.
Et vaan itse näe, mutta teidän ihmissuhde on jo pari vuotta sitten loppunut. Nyt elätte tollasessa sairaassa loissuhteessa, missä susta vielä on ihan ok olla kupattavana.
Toisaalta vaikutat juuri niin pehmeeltä ja saamattomalta, että ehkä sulle onkin ihan oikein pysyä tossa jaottaa vastaan sitten kaikki mitä tulee.
Tosi mies olisi laittanu ämmän omalle paikalleen jo kauan sitten, tai passittanu omaan asuntoonsa pitämään huolta itestään.
Haha, toi avioehto-kohta oli sinetti jutulle. TODELLAKAAN kaikki kumppanit ei älähdä avioehdosta! Jos suojaa sukunsa omaisuutta, niin se ei ole ahnetta. Fiksut ihmiset ymmärtävät tämän kyllä! Naisen motiivit ainakin on selvät. Onnea teille!
Kuulostaa hieman samanlaiselta kuin tuntemani pariskunta, mies viiskymppinen ja nainen 25. Koulutettuja toki molemmat. Nainen on sairaalloisen lihava, ei siis mikään klassinen nuori blondi. Mies maksaa illalliset, aidot shampanjat, taksit. Nainen oli opiskelemassa ulkoailla, "unohti" sanoa, että hänellä mieskämppis. Jotain todennäköisesti oli tekeillä kämppiksen kanssa, koska soitteli aina syytellen Suomeen (oma lehmä ojassa ja sitä rataa). Naisen isä soittelee tälle rikkaalle miesystävälle, ellei hän aina vastaa työkiireissään naiselle. Ovat siis huomanneet, että noinkin rumaa tytärtä ei muu vastaavan rikas huoli ja nyt on jackpot tarjolla. Mutta jopa tässä tilanteessa tämä nuorempi nainen ainakin kouluttautuu ja hankkii omankin uran. Eli siis astetta parempi kuin urheiluharrastaja-tuleva kotirouva.
Mun mielestä kuullosta että olet "isukki" naiselle. Sehän on täysin huollettava. Anna sille piiskaa ja jätä se.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:39"]
Avovaimoni on todella näyttävä ja upea ilmestys. Hän myös tietää tämän.
Kaikki parhaimmat ovat todennäköisesti jo varattu.
[/quote]
Täss olet oikeassa! Kaikki parhaimmat, kuten avovaimosi, on jo varattu. Opettele elämään hänen ehdoillaan tai vaihda johonkin huonompaan eli vähemmän näyttävään ja tervepäiseen.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:39"]
Kiitos kun jaksoit lukea monologini loppuun. Puhe on aina halpaa, mutta kiitos kommentistasi. Kaipaisin kuitenkin vastauksia siihen onko nainen oikeasti tällainen kuin miltä nyt vaikuttaa vai onko tämä jokin kriisi tai kausi. Avovaimoni on todella näyttävä ja upea ilmestys. Hän myös tietää tämän. Olen itse selvästi ulkonäöllisesti "alempiarvoisempi" mutta sen verran on kuitenkin ulkonäköä ja luonnetta että ei naisista koskaan pulaa ole ollut. Järkveät, fiksut ja ihanat vaimomateriaalia olevat naiset ovat kuitenkin olleet todella harvassa. Kaikki parhaimmat ovat todennäköisesti jo varattu.
-M-
[/quote]
Vai että "Vaimomateriaalia" oikein. Ja harvassa on sellaiset naiset? Just just... Tulihan se sieltä. Älkää oikeesti naiset langetko ilmiselvään provo on
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:32"]
Kuulostaa hieman samanlaiselta kuin tuntemani pariskunta, mies viiskymppinen ja nainen 25. Koulutettuja toki molemmat. Nainen on sairaalloisen lihava, ei siis mikään klassinen nuori blondi. Mies maksaa illalliset, aidot shampanjat, taksit. Nainen oli opiskelemassa ulkoailla, "unohti" sanoa, että hänellä mieskämppis. Jotain todennäköisesti oli tekeillä kämppiksen kanssa, koska soitteli aina syytellen Suomeen (oma lehmä ojassa ja sitä rataa). Naisen isä soittelee tälle rikkaalle miesystävälle, ellei hän aina vastaa työkiireissään naiselle. Ovat siis huomanneet, että noinkin rumaa tytärtä ei muu vastaavan rikas huoli ja nyt on jackpot tarjolla. Mutta jopa tässä tilanteessa tämä nuorempi nainen ainakin kouluttautuu ja hankkii omankin uran. Eli siis astetta parempi kuin urheiluharrastaja-tuleva kotirouva.
[/quote]
Mitä v:n väliä jos on mieskämppis :D :D :D Taidat olla itsekin sitä +50 sukupolvea jos toi on susta hämmentävää tai "merkki" jostakin. Kaltaisesi huvittavat.
Ap on myös selvö provo. Provon tarkoitus on mollata naisia tämän ns."klassisen" onnenonkija tilanteen kautta. Oikasti kaikki on wt-äijän illan onanointimateriaalia.
Siis mitä helvettiä??? Suurin osa vastaa ihan vakavissaan tähän PROVOON. Huhuu, järki hoi???
Kiitos kaikille vastauksista. Ehkä saatan olla hieman lapamato, sekin on yksi vioistani! Mitä mieltä olette siitä, että kun käymme keskusteluja edellä mainituista asioista ja hän kiukustuu ja sanoo että "hanki sitten parempi" ym. Muutaman kerran kun olen huomauttanut että hän on muuttunut kovasti suhteemme aikana hän toteaa että "entä sitten, ihmiste muuttuu!"
Myönnän että olen esteetikko mutta vaadin myös luonnetta ja sisäisiä ominaisuuksia. Hänellä oli näitä kaikkia, mutta jotenkin sisin on piilossa tai kadonnut.
Niille jotka heittävät ulkonäkökommentteja: Elämme vain kerran niin miksi en viettäisi sitä kaunis nainen rinnallani. Ihminen rupsahtaa kuitenkin ja kauneuskin on katoavaista. Joten miksi ei edes sen hetken?
-M-
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:43"]Tämä mainitsemani epävarma kausi alkoi juuri tuolloin ja olen siitä lähtien ollut "epäileväinen" ja miettinyt asiaa. Tapanani on harkita ja miettiä asiat perusteellisesti läpi. En kuitenkaan ole jahkailija. Olen järjen miehiä.
Mikään ei ole niin noloa kuin mennä kihloihin ja erota heti sen jälkeen. Pelkään että naisestani tulee hirviö kihloihin päästyään jos meno on jo nyt edellä mainitun kaltaista.
-M-
[/quote]
Minunkin mieheni on harkinnut jo yli kymmenen vuotta.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:36"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:39"]
Avovaimoni on todella näyttävä ja upea ilmestys. Hän myös tietää tämän.
Kaikki parhaimmat ovat todennäköisesti jo varattu.
[/quote]
Täss olet oikeassa! Kaikki parhaimmat, kuten avovaimosi, on jo varattu. Opettele elämään hänen ehdoillaan tai vaihda johonkin huonompaan eli vähemmän näyttävään ja tervepäiseen.
[/quote]
Juupajuu, mutta aina tulee 2. kierros ja 3.... kyllä ne nätit ja mukavatkin eroavat.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:05"]
Itsestään selvää on, että se jolla enemmän aikaa (eli lyhyemmät työviikot) tekee kotitöistä enemmän, etenkin jos toinen työstään saadulla palkalla kustantaa leijonaosan elämisestä. Toisaalta ap, olet itse myös mahdollistanut kirjoittamasin käytöksen avovaimoltasi. Et ole riittävän tiukasti keskustellut "säännöistä", sanonut että ymmärrätkö että olen aivan väsynyt 50-60 tuntisen työviikon jälkeen, että sinun on minun rakastettunani pakko auttaa tai sitten koetetaan asua omavaraisesti omissa talouksissa hetken ja katsotaan kuinka suhde etenee. Ota rakentavasti, mutta tiukan määrätietoisesti asiat esille.
[/quote]
Mitä itsestään selvää tuossa on? Ei meidän perheessä kotityöt jakaantuu sen mukaan kuka tienaa mitäkin? Älytön ajatus. Kotitöitä joutuisi kaikki tekemään riippumatta siitä onko taloudessa muita. Joten ei ole varallisuus mikään kotitöiden jakojen perustana. Vaan se tekee jolla on milloinkin aikaa. Kukaan ei nipota.kaikki tekee osansa. Hyvö niin.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:38"]
[/quote]
Mitä v:n väliä jos on mieskämppis :D :D :D Taidat olla itsekin sitä +50 sukupolvea jos toi on susta hämmentävää tai "merkki" jostakin. Kaltaisesi huvittavat.
Ap on myös selvö provo. Provon tarkoitus on mollata naisia tämän ns."klassisen" onnenonkija tilanteen kautta. Oikasti kaikki on wt-äijän illan onanointimateriaalia.
[/quote]
Ymmärsit väärin, ehkä kirjoitin epäselvästi. Voi kuule, en ole viiskymppinen ja olen itse asunut niin miesten, naisten kuin homojenkin kanssa joita paljon kuuluu kavereihin. Eihän sillä mitään merkitystä ole kenen kanssa asuu, siis haloo. Ongelma on se, että nainen kuukausia asunut ulkomailla ja "unoht" sanoa omalle miesystävälleen ettei asukaan yksin. Siis salaili tämän miehen olemassaoloa. Mielestäni ihan absurdia, totta kai ensimmäisenä siipalleni raportoisin kenen kanssa muualla olen. Nainen ei olisi edes maininnut kämppiksestä, elleivät he olisi (vaikka asuivat tuon ajan hotellissa) joutuneet luukkuun menemään. Suurempi kysymys on, miksi partnerilleen valehtelee tuollaisesta asiasta.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla...
-M-
[/quote]
No oma päätöksesi tuo on. Tiedät kyllä riskit.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:38"]
[/quote]
[/quote]
Ymmärsit väärin, ehkä kirjoitin epäselvästi. Voi kuule, en ole viiskymppinen ja olen itse asunut niin miesten, naisten kuin homojenkin kanssa joita paljon kuuluu kavereihin. Eihän sillä mitään merkitystä ole kenen kanssa asuu, siis haloo. Ongelma on se, että nainen kuukausia asunut ulkomailla ja "unoht" sanoa omalle miesystävälleen ettei asukaan yksin. Siis salaili tämän miehen olemassaoloa. Mielestäni ihan absurdia, totta kai ensimmäisenä siipalleni raportoisin kenen kanssa muualla olen. Nainen ei olisi edes maininnut kämppiksestä, elleivät he olisi (vaikka asuivat tuon ajan hotellissa) joutuneet luukkuun menemään. Suurempi kysymys on, miksi partnerilleen valehtelee tuollaisesta asiasta.
[/quote]
Wt:n harhaisia päätelmiä..
Mun mielestä on ihan ok haluta hyvännäköinen puoliso. Mut se ei ole ok et maksaa siitä puolisostaan kuin jostain kehitysmaasta tuodusta tytöstä tai pojasta.
Osan mukaan tällaista tilannetta ei voi olla olemassa... joten olen provo jesh! Uskokaa mitä haluatte.
Ja kyllä, parhaimmat naiset on jo varattu. Yleistän ehkä, mutta minä vain kerron miltä minusta tuntuu. Minusta vaan tuntuu että parhaimmat ovat varattuja!
En kyllä nää mitä onanointi tästä asiasta saisi.. on lähes sairasta edes olettaa moista..!
Mutta tosissaan naiseni osaa välillä edelleen olla tosi ihana....mutta moni sanoo että tämä on menetetty tapaus? Pelkään sitä että mitä tapahtuu jos jätän hänet.. Sekoaa? Rauhottuu?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:11"]
Hei! Anteeksi kaikille... en oikein osaa vastata ja lainata näitä tekstejä..hah.. Mutta siis asiaan niin kuin joku tuolla edellä pyysi.
Olemme käyneet keskusteluja joissa olen kertonut kantani seksistä, kotitöistä ja yleisestä elmästämme. Puolisoni on sanonut että lupaa muuttua.. Olisko hän masentunut?
Jollekin kysyjälle: Olen elänyt ennen tätä suhdetta seitsemän vuotta parisuhteessa, joissa viisi samassa asunnossa. Nainen jätti minut erään nousevan bändin jäsenen takia...
Nykyinen naiseni ei ole pelkkää pintaa. Hän ainakin oli kovin empaattinen ja fiksu, tietyissä asioissa periksiantamaton ihminen. Pitää eläimistä ja lapsista. Haaveilee isoista häistä ja pitää matkustelusta. Vanhempani, sisarukseni ja sukuni rakastavat häntä.
Autoa en myy pois. Annan sen mieluummin lainaksi siskonpojalle joka täyttää kohta 18 vuotta. (auto on siis omissa nimissäni).
En myöskään ole tyhmä. Avioehto luonnollisesti. Naiseni ei pitänyt ajatksestani ja haukkui etten luota häneen ja että olen ahne p*ska jne. Mutta en ole koskaan tavannut naista joka olisi myötämielinen avioehtoa kohtaan.
-M-
[/quote]
Ahaa, siis ostit kuitenkin auton itsellesi! Taitaa muutoinkin juttusi lipsua..
[/quote]
No tyhmähän ap olisi ollutkin, jos olisi sen naisen omistukseen ostanut, haloo! Tuohon avioehtoasiaan voit sanoa, että kaikki rikkaat tekevät sen aina ja onko naisesi oikeasti ihan fiksu, jos ei sitä tajua?
Hän kuulostaa köyhältä onnenonkijalta, joka ei edes aio yrittää tulla toimeen omillaan. Inhottaisi itseä tuollainen vaatija. Kyllä hän saattaa sinua rakastaa, mutta se ei kyllä nyt näy. Se on ongelma. Teidän on opittava keskustelemaan, sopimaan ja riitelemään, muuten suhteenne pikkuhiljaa kylmenee.
Otsikkosikin menee pikkuisen pieleen, et huomaa ollenkaan omaa osuuttaai, tai huomaat, mutta se ei lue otsikossa, eli olet liian kiltti, koitat tavallaan ostaa naistasi autoilla ja muilla ja sitten olet ymmälläsi kun hän ei työskentele ahkerasti suhteenne hyvinvoinnin eteen. Olet tehnyt virheen siinä, että ostit hänelle sen auton ja muutenkin ollut sellainen just sugar daddy.