Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ajaa suhteemme tuhoon!

Vierailija
15.12.2014 |

Hei!

Olemme noin kolmissakymmenissä oleva lapseton pariskunta. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta. Ensimmäiset neljä vuotta parisuhteessa menivät loistavaasti ja ajattelin että tämä on se nainen jonka kanssa haluan naimisiin ja lapsia. Muutama vuosi sitten alkoivat asiat kääntyä ympäri. Samaan aikaan nainen on yhä kovemmin painostanut minua kihloihin.

Ensinnäkin ennen seksiä rakastanut (omien sanojensa mukaan) nainen tyytyy tällä hetkellä n. 1-2 kertaan kuussa. Nämäkin mielellään pikaisesti aika kylmällä tyylillä. Itse haluaisin esileikkejä ja hellimistä. Minun tekisi mieli seksiä lähes joka päivä, mutta hänellä on aina jokin selitys. Milloin on pää kipeä, huono olo ja kylmä jne... Seksi oli ensimmäisinä vuosinamme loistavaa!

Olemme myös sopineet että että hän voi käydä osa-aika töissä ja harrastaa pääpainoisesti rakastamaansa uhreiluharrastusta. Hän tienaa n. 1500 €/kk bruttona. Asumme pk-seudulla omakotitalossa. Itse tienaan yrittäjänä 5000-8000 €/kk bruttona, joten luonnollisesti maksan kaikki juoksevat kulut ja osan naisen omista kuluista. Itse teen 10-12 tunnin työpäiviä. Viikonloput ovat minulla "vapaat". Lopun aikani käytän asunnon siivoamiseen, ruuan tekemiseen, pyykinpesuun, koiran (naisen oma) ulkoiluttamiseen ym. Hoidan 95 % kaikista taloutemme asioista. Olen moneen kertaan sanonut naiselleni että nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja hoidat oman osuutesi kotitöistä. Mitään ei ole tapahtunut. Jos hän ei ole töissä/harrastuksessa hän makaa sohvalla tai dataa koneella.

Nyt menneenä viikonloppuna itselläni meni kuppi nurin totaalisesti. Tyttöystäväni on jo pitkään haaveillut omasta autosta, mutta luonnollisesti hänellä ei ole rahaa sellaista ostaa. Ostin hänelle synttärilahjaksi uuden n. 25t € maksaneen Nissan Qashqain. Hän nosti ihan hirveän haloon että ei suostu tuollaisella p*skalla ajamaan (koska japski). Hän olisi halunnut BMWn X6:n!! Sanoin hänelle että tajuatko paljon sellainen maksaa ihan loppuun ajettuankin. Aloin meuhkaamaan siitä että ei meillä ole varaa sellaiseen ja jos sellaisen haluaa niin hän voisi siirtyä töissään kokopäiväiseksi eikä sekään riitä. Hän alkoi lopuksi syyttelemään minua siitä etten tue hänen harrastustaan tarpeeksi. Meinasin heittää naisen pihalle.

Olen nyt tämän päivän töissä miettinyt että teenkö liikkaa? Mielestäni minua ei enää arvosteta. Mietin vain että missä vaiheessa muutuin lompakoksi ja kotiorjaksi naiseni silmissä. En tiedä että rakastaako hän minua oikeasti. Hän on hyvä ihminen ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta nämä kirjoittamani ongelmat vievät viimeisetkin haluni jatkaa tätä suhdetta. Onko naiseni oikealta minältään todella näin laiska ja kiittämätön ihminen? Alkaako kuoren alta vihdoin paljastua se hänen oikea minänsä? Itse olen todella kiltti ja hyväsydäminen mies joka haluaa vain hänen parastaan. Palvon häntä.... Tässäkö on palkkani?

-M-

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:48"]

Mun mielestä on ihan ok haluta hyvännäköinen puoliso. Mut se ei ole ok et maksaa siitä puolisostaan kuin jostain kehitysmaasta tuodusta tytöstä tai pojasta.

[/quote]

Mielestäni on eri asia auttaa kuin maksaa. Jos kyse olisi prostituoidusta voisit käyttää termiä maksaa ja kehitysmaa samassa lauseessa.

-M-

Vierailija
102/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:54"]

Buahhahahhhaaa... Vai että liian kiltti olet? Se on sun (anna kun arvaan:ainoa?) ongelmasi? Hehee... Olisit vaan pitänyt tuon alun kiltin, uhripojan linjan niin joku olisi voinut uskoa. Tuo ylimielisyys vie pohjan koko jutulta.

[/quote]

Mielestäni en ole ylimielinen. Miksi olisin ja mitä minä sillä saavutan? Jos olisin ylimielinen en olisi auttanut naista pennin hyrää tai välittäisin tuon taivaallista hänen koirastaan. Ei ole koirakaan voinut perhettään valita.

-M-

[/quote]

Lopeta jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikkäään ei naises sua arvosta. Kannattaa erota.

Vierailija
104/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:39"]

Siis mitä helvettiä??? Suurin osa vastaa ihan vakavissaan tähän PROVOON. Huhuu, järki hoi???

[/quote]

Suurin osa naisista on niin empaattisia ja sympaattisia, että haluaisivat uskoa, että on olemassa täydellinen mies, joka ansaitsee hyvin, tekee kaikki kotityöt, kustantaa "naisensa" melkein kaikki oikut ja on oman ilmoittamansa mukaan ihan mukiinmenevän näköinenkin, eikä mitään muuta halua kuin seksiä. Ja kysyy vielä naisilta neuvoja. Ja sitä paitsi kohta vapailla markkinoillakin. Haavekuvilla elää vuoden toiseksi pimeimmän maanantain.

Vierailija
105/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:32"]

Kuulostaa hieman samanlaiselta kuin tuntemani pariskunta, mies viiskymppinen ja nainen 25. Koulutettuja toki molemmat. Nainen on sairaalloisen lihava, ei siis mikään klassinen nuori blondi. Mies maksaa illalliset, aidot shampanjat, taksit. Nainen oli opiskelemassa ulkoailla, "unohti" sanoa, että hänellä mieskämppis. Jotain todennäköisesti oli tekeillä kämppiksen kanssa, koska soitteli aina syytellen Suomeen (oma lehmä ojassa ja sitä rataa). Naisen isä soittelee tälle rikkaalle miesystävälle, ellei hän aina vastaa työkiireissään naiselle. Ovat siis huomanneet, että noinkin rumaa tytärtä ei muu vastaavan rikas huoli ja nyt on jackpot tarjolla. Mutta jopa tässä tilanteessa tämä nuorempi nainen ainakin kouluttautuu ja hankkii omankin uran. Eli siis astetta parempi kuin urheiluharrastaja-tuleva kotirouva. 

[/quote]

Mitä v:n väliä jos on mieskämppis :D :D :D Taidat olla itsekin sitä +50 sukupolvea jos toi on susta hämmentävää tai "merkki" jostakin. Kaltaisesi huvittavat.

Ap on myös selvö provo. Provon tarkoitus on mollata naisia tämän ns."klassisen" onnenonkija tilanteen kautta. Oikasti kaikki on wt-äijän illan onanointimateriaalia.

[/quote]

Ymmärsit väärin, ehkä kirjoitin epäselvästi. Voi kuule, en ole viiskymppinen ja olen itse asunut niin miesten, naisten kuin homojenkin kanssa joita paljon kuuluu kavereihin. Eihän sillä mitään merkitystä ole kenen kanssa asuu, siis haloo. Ongelma on se, että nainen kuukausia asunut ulkomailla ja "unoht" sanoa omalle miesystävälleen ettei asukaan yksin. Siis salaili tämän miehen olemassaoloa. Mielestäni ihan absurdia, totta kai ensimmäisenä siipalleni raportoisin kenen kanssa muualla olen. Nainen ei olisi edes maininnut kämppiksestä, elleivät he olisi (vaikka asuivat tuon ajan hotellissa) joutuneet luukkuun menemään. Suurempi kysymys on, miksi partnerilleen valehtelee tuollaisesta asiasta. 

[/quote]

Wt:n harhaisia päätelmiä..

[/quote]

Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen maisteri. Paljon itse ulkomailla asunut, ja hyvätuloinen. Kaikkea muuta kuin wt. En voi kuvitella, että alennun kanssasi tähän väittelyyn. 

[/quote]

Maisterihan ei ole juuri mitään: humanistihömppää!

Vierailija
106/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kehittyneempi yksilö oppii kyllä lainaamaan tekstiä kun muutaman kerran kokeilee.

Ajattelin ehdottaa naiselleni pariterapiaa... kuulostaa jotenkin kovin kornilta, mutta yrittänyttä ei laiteta. Onko kukaan oikeasti hyötynyt tuosta kovin "mainostetusta" pariterapiasta?

PS. En kyllä enää ikinä eksy tälle sivulle. Sen verran sivistymätöntä ja typerää porukkaa että oikein ketuttaa..! Kiitos niille jotka viitsivät oikeasti neuvoa!

-M-

Vierailija
107/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:03"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:39"]

Siis mitä helvettiä??? Suurin osa vastaa ihan vakavissaan tähän PROVOON. Huhuu, järki hoi???

[/quote]

Suurin osa naisista on niin empaattisia ja sympaattisia, että haluaisivat uskoa, että on olemassa täydellinen mies, joka ansaitsee hyvin, tekee kaikki kotityöt, kustantaa "naisensa" melkein kaikki oikut ja on oman ilmoittamansa mukaan ihan mukiinmenevän näköinenkin, eikä mitään muuta halua kuin seksiä. Ja kysyy vielä naisilta neuvoja. Ja sitä paitsi kohta vapailla markkinoillakin. Haavekuvilla elää vuoden toiseksi pimeimmän maanantain.

[/quote]

Melkein jokainen ihminen on omasta mielestään ihan mukiinmenevän näköinen. Jopa sinä! En usko että pääsisin seurustelusuhteisiin jos olisin rytöpesän näköinen.

-M-

Vierailija
108/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on hemmoteltu.

Älä missään nimessä ostele hänelle enää mitään kallista. Äläkä tee naisten hommia kuten siivous, ruuanlaitto tms. Sinä olet mies. Rohkeasti vaan lähdet harrastuksiin ja teet omia juttujasi.

Naisesi on ehkä menettänyt kunnioituksen sinua kohtaan, koska voi pompottaa sinua. Tämä on tietysti kypsymättömän naisen käytöstä eikä sinun vikasi. Kuriin se likka. Ole kunnioittava edelleen mutta älä siedä huonoa käytöstä yhtään.

Vierailija
109/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla...   -M- [/quote] No vedä kakkoseen ni sitpänäet mitä hunajapupu siitä tykkää.

[/quote]

Hah! Tästä jopa lohkesi naurut :D

Kiitos!

-M-

[/quote]

Noni alkaa sun todellinen luonne paljastua... 

[/quote]

Eli odottamasi sovinistisika jotta pääset lynkkaamaan ja räyhäämään?

Mikäli luonnetta tarkoitat olen huumorimiehiä.

-M-

[/quote]

No ei sit auta ku toivoo et joku vetäsee sua peffaan nähdäkseen miten suhauduta kun ajatus noin tuntuu viihdyttävän.

Vierailija
110/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:54"]Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla...   -M- [/quote] No vedä kakkoseen ni sitpänäet mitä hunajapupu siitä tykkää.

[/quote]

Kiitos!

-M-

[/quote]

[/quote]

-M-

[/quote]

No ei sit auta ku toivoo et joku vetäsee sua peffaan nähdäkseen miten suhauduta kun ajatus noin tuntuu viihdyttävän.

Vierailija
111/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkea, mutta sanonpa että älä missään nimessä kustanna naisesi elämää. Ei mitään autoja ja muutenkin elämisen kustannuksiin on kummankin osallistuttava.  Toisaalta ei tietysti kannata alkaa ärsyttävän pihiksikään. Sittenpä ainakin näet jaksaako oikeasti sua rakastaa, kun ei saa mitään taloudellista hyötyä. 

Vierailija
112/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, heitä nykyinen ulos ja osta itsellesi nuorempi, hyvännäköinen nainen. Tai älä osta, suhde menee vaan taas p*rsiilleen. Rahalla ei saa rakkautta, oikeesti!

Vierailija
113/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:01"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:48"]

Mun mielestä on ihan ok haluta hyvännäköinen puoliso. Mut se ei ole ok et maksaa siitä puolisostaan kuin jostain kehitysmaasta tuodusta tytöstä tai pojasta.

[/quote]

Mielestäni on eri asia auttaa kuin maksaa. Jos kyse olisi prostituoidusta voisit käyttää termiä maksaa ja kehitysmaa samassa lauseessa.

-M-
[/quote]

Auttaminen on vastavuoroista. Mitä muuta saat naiseltasi kuin hyvännäköistä seuraa? Toisaalta: kuinka moni nainen haluaa elää ja perustaa perheen miehen kaa, joka tekee noin paljon töitä?

Vierailija
114/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut vähän samankaltaisessa tilanteessa missä naisesi on nyt. Mies oli ällöttävän kiltti ja teki mitä tahansa mitä pyysin. Emme oikeastaan edes seurustelleet, mies tosin luuli niin. Käytin häntä törkeästi hyväkseni koska se vaan oli niin helppoa, pidin miestä tyhmänä ja helppona. Lopulta en enää jaksanut edes esittää kiinnostunutta ja katkasin välit. En voisi ikinä enää kohdella ketään tuolla tavalla!
Sen vain sanon että jätä nainen jos hän ei muutu.
ja koko kommentin pointti oli se että hyväksikäyttäminen on helppoa kun huomaa miten tossun alla toinen on, sitä voi vaan vaatia kokoajan lisää ja lisää kaikkea. Itse myös suutuin jos mies ei joskus päässytkään esim hakemaan mua jostain jos tarvitsin, koska hän oli kuitenkin ennen ak a tullut ja siihen tottui!

Vierailija
115/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:36"]Olen itse ollut vähän samankaltaisessa tilanteessa missä naisesi on nyt. Mies oli ällöttävän kiltti ja teki mitä tahansa mitä pyysin. Emme oikeastaan edes seurustelleet, mies tosin luuli niin. Käytin häntä törkeästi hyväkseni koska se vaan oli niin helppoa, pidin miestä tyhmänä ja helppona. Lopulta en enää jaksanut edes esittää kiinnostunutta ja katkasin välit. En voisi ikinä enää kohdella ketään tuolla tavalla!
Sen vain sanon että jätä nainen jos hän ei muutu.
ja koko kommentin pointti oli se että hyväksikäyttäminen on helppoa kun huomaa miten tossun alla toinen on, sitä voi vaan vaatia kokoajan lisää ja lisää kaikkea. Itse myös suutuin jos mies ei joskus päässytkään esim hakemaan mua jostain jos tarvitsin, koska hän oli kuitenkin ennen ak a tullut ja siihen tottui!
[/quote]

Hups tulipa sekava teksti :D a ka = aina

Vierailija
116/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota. Ensinnäkin neuvoisin sinua ottamaan järjen päähän talousasioissa: ymmärrän kyllä, että varakkaammalla on isompi vastuu hoitaa yhteisiä kuluja... mutta lahjaksi auto? Neuvoteltu osa-aikatyö, että harrastukselle jää enemmän aikaa? Onko kumppanillasi mahdollisuus tehdä ihan kokoaikatöitä? Ja miten olette ylipäätään päätyneet neuvottelemaan tällaisesta asiasta, ja kummalta tähän on tullut aloite? Ehkä teidän olisi suotavaa keskustella taloutenne - ja myös kotitöidenne - balanssista, jos tunnet olosi lähinnä makean elämän kustantajaksi. 

Ja jos keskustelut eivät tuo muutosta, niin ehkäpä sitten on syytä puntaroida, miksi olet kuitenkin suhteessa, joka ei täytä sinun tarpeitasi. Ehkä reilua olisi siinä vaiheessa selvittää, onko suhteella tulevaisuutta vai ei - etenkin, jos kerran kumppanillasi olisi jo toiveita kihloihin ja ennen pitkää naimisiin.

Vierailija
117/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:42"]Kuulostaa kamalalta:( Miksi kamalat naiset aina nappaavat mukavimmat miehet? Siinä kysymys:( Minullakin on ystäväpariskunta ja nainen ei todellakaan ansaitse miestä. Passuuttaa ja nalkuttaa..toinen kumppani maksaa kaiken. Olen miettinyt, että pakko liittyä jotenkin seksiin. Että on joku alistamisfantasia tällä miehelle..miten muuten kukaan tuollaista kestäisi.
[/quote]

Siksi koska ihanimmat miehet eivät kelpaa baarimailmassa naisille, näin yleistettynä.

Vierailija
118/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:52"]

[/quote]

Kiitos!

-M-

[/quote]

[/quote]

-M-

[/quote]

[/quote]
?
Öööh, kuulehan, ehkäpä se vitsi oli noissa sanankäänteissä eikä siinä, että ois kyse väkivaltaan kehotuksesta. Pointtihan oli se, että ehkäisystä ei voi olla varma, joten on mietittävä muita keinoja, jos kuitenkin haluaa. T. Eräs toinenkin jota nauratti

Vierailija
119/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 20:07"]Ajattelin ehdottaa naiselleni pariterapiaa... kuulostaa jotenkin kovin kornilta, mutta yrittänyttä ei laiteta. Onko kukaan oikeasti hyötynyt tuosta kovin "mainostetusta" pariterapiasta?[/quote]

Meidän ongelmamme oli hyvin toisenlainen kuin teillä on, mutta koemme molemmat, että muutama käynti pariterapeutilla paransi suhdettamme.

Vierailija
120/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko lihonnut? Se voi vaikuttaa suhteeseen. 

Ja kotitöistä. Se tekee, jota eniten sotkuisuus jne. häiritsee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä