Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ajaa suhteemme tuhoon!

Vierailija
15.12.2014 |

Hei!

Olemme noin kolmissakymmenissä oleva lapseton pariskunta. Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta. Ensimmäiset neljä vuotta parisuhteessa menivät loistavaasti ja ajattelin että tämä on se nainen jonka kanssa haluan naimisiin ja lapsia. Muutama vuosi sitten alkoivat asiat kääntyä ympäri. Samaan aikaan nainen on yhä kovemmin painostanut minua kihloihin.

Ensinnäkin ennen seksiä rakastanut (omien sanojensa mukaan) nainen tyytyy tällä hetkellä n. 1-2 kertaan kuussa. Nämäkin mielellään pikaisesti aika kylmällä tyylillä. Itse haluaisin esileikkejä ja hellimistä. Minun tekisi mieli seksiä lähes joka päivä, mutta hänellä on aina jokin selitys. Milloin on pää kipeä, huono olo ja kylmä jne... Seksi oli ensimmäisinä vuosinamme loistavaa!

Olemme myös sopineet että että hän voi käydä osa-aika töissä ja harrastaa pääpainoisesti rakastamaansa uhreiluharrastusta. Hän tienaa n. 1500 €/kk bruttona. Asumme pk-seudulla omakotitalossa. Itse tienaan yrittäjänä 5000-8000 €/kk bruttona, joten luonnollisesti maksan kaikki juoksevat kulut ja osan naisen omista kuluista. Itse teen 10-12 tunnin työpäiviä. Viikonloput ovat minulla "vapaat". Lopun aikani käytän asunnon siivoamiseen, ruuan tekemiseen, pyykinpesuun, koiran (naisen oma) ulkoiluttamiseen ym. Hoidan 95 % kaikista taloutemme asioista. Olen moneen kertaan sanonut naiselleni että nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja hoidat oman osuutesi kotitöistä. Mitään ei ole tapahtunut. Jos hän ei ole töissä/harrastuksessa hän makaa sohvalla tai dataa koneella.

Nyt menneenä viikonloppuna itselläni meni kuppi nurin totaalisesti. Tyttöystäväni on jo pitkään haaveillut omasta autosta, mutta luonnollisesti hänellä ei ole rahaa sellaista ostaa. Ostin hänelle synttärilahjaksi uuden n. 25t € maksaneen Nissan Qashqain. Hän nosti ihan hirveän haloon että ei suostu tuollaisella p*skalla ajamaan (koska japski). Hän olisi halunnut BMWn X6:n!! Sanoin hänelle että tajuatko paljon sellainen maksaa ihan loppuun ajettuankin. Aloin meuhkaamaan siitä että ei meillä ole varaa sellaiseen ja jos sellaisen haluaa niin hän voisi siirtyä töissään kokopäiväiseksi eikä sekään riitä. Hän alkoi lopuksi syyttelemään minua siitä etten tue hänen harrastustaan tarpeeksi. Meinasin heittää naisen pihalle.

Olen nyt tämän päivän töissä miettinyt että teenkö liikkaa? Mielestäni minua ei enää arvosteta. Mietin vain että missä vaiheessa muutuin lompakoksi ja kotiorjaksi naiseni silmissä. En tiedä että rakastaako hän minua oikeasti. Hän on hyvä ihminen ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta nämä kirjoittamani ongelmat vievät viimeisetkin haluni jatkaa tätä suhdetta. Onko naiseni oikealta minältään todella näin laiska ja kiittämätön ihminen? Alkaako kuoren alta vihdoin paljastua se hänen oikea minänsä? Itse olen todella kiltti ja hyväsydäminen mies joka haluaa vain hänen parastaan. Palvon häntä.... Tässäkö on palkkani?

-M-

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä kuin 17.

Vierailija
22/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä sun pitäis erota tästä naisesta..ellet ole provo.

Vierailija
24/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki opastaa ja kertoa miten teistä pitäisi puhua? Nainen ja naiseni termejä ei saa käyttää joten olkaa hyvät ja ilmaiskaa mitä termejä tässä pitäisi käyttää että saa asiansa ilmaistua?

-M-

Vierailija
25/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että palvot tuota naista? Miksi? Mitä hän on tehnyt ansaitakseen palvontasi? Oletko seurustellut muiden kanssa ennen tätä naikkosta vai miksi tyydyt vain "upeaan ja näyttävään naiseen", jolla ei ole sisimmässään mitään? No itsepähän kantesi valitset, olisi niitä varmasti sopivampiakin kansia, vaikkakin sitten vähemmän näyttäviä ulospäin...

Vierailija
26/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vain käyttää rahojasi. Eiköhän tuo kalliin auton tavoittelu kerro jo paljon. Jos kuitenkin menette naimisiin kannatan avioehtoa. Kokeile olla tekemättä mitään noista mitä tavallisesti teet. Huomaat kyllä että nainen alkaa heti valittamaan kun et ole tehnyt sitä etkä tätä. Eroa! Jos kiukuttelee siitä ettet ole kosinut niin parempi vain lähteä kokonaan moisesta suhteesta. Olet hänelle vain rahoittaja ja kotiorja

Vierailija
27/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edelleen palvot naista, ehdota pariterapiaa. Sano suoraan ettet ole tyytyväinen. Myy se lahjaksi antamasi auto. Jos alkaa siitä kitisemään, sanot vaan pokkana että kun oli kerran huono auto, veit takaisin kauppaan. Sano että nainen voi itse omista rahoistaan säästää autorahansa. Muuten musta on ok jakaa kuluja niin, että enemmän tienaava maksaa vähän enemmän yhteisiä kuluja (ja olen siis nainen ja tienaan tällä hetkellä miestäni enemmän ja siis maksankin vähän enemmän). Kotityöt kuuluu jakaa tasan, tee vaikka lista viikon aikana tehtävistä töistä (muista merkitä kaikki!) ja mene listan kanssa naisen luo ja sano että voi noista valita puolet, että mitkä ottaa. Merkatkaa listaan nimenne ja lappu jääkaapin oveen muistutukseksi molemmille kummalle kuului mikäkin.

Vierailija
28/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tossa vaiheessa ole enää mitään keskusteltavaa. Kukaan joka rakastaa toista ei käyttäydy noin. Eli rakkaus on jo loppu, naista kiinnostaa noi edut mitä sun kanssa oleminen tuo mukanaan. Todennäkösesti sillä on jo joku panosuhde.

Että suoraan vaan täti vaihtoon ilman mitän enempiä kehityskeskusteluja. Ihan sama mitä se sitten yrittää selittää syyksi, se on vaan sit tekosyitä ja epätoivoa että noi sun tarjoamat edut menee ja joutuuki iha itte pärjäämään elämässä ja tekeen töitä.

Hölmö oot, jos meinaat sen kanssa puhua asiasta tai antaa vielä mahiksen, sua on nyt virallisesti varotettu että sä siitä sitten joudut kärsimään ku se saa sut manipuloitua perheen perustamiseen jonka jälkeen sulla sit vasta helvetti onki irti, ja erossa menetät lapsetkin sitten joskus.

Vierailija
29/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ikävä kyllä käytössä vain e-pillerit. Tiedän mokani tässä, mutta kun kerran pääsen harrastamaan asiaa 1-2 krt kuukaudessa ei tee mieli vetää kondomilla...

-M-

Vierailija
30/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä missään nimessä mene kihloihin tai varsinkaan lisäänny tuollaisen naisen kanssa, kuulostaa kamalalta :( 

Vierailija
31/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:51"]

Voit toki opastaa ja kertoa miten teistä pitäisi puhua? Nainen ja naiseni termejä ei saa käyttää joten olkaa hyvät ja ilmaiskaa mitä termejä tässä pitäisi käyttää että saa asiansa ilmaistua?

-M-

[/quote]Vataatko noihin kysymyksiin, äläkä jumitu näihin sananvalittajiin.

Vierailija
32/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:39"]Kiitos kun jaksoit lukea monologini loppuun. Puhe on aina halpaa, mutta kiitos kommentistasi. Kaipaisin kuitenkin vastauksia siihen onko nainen oikeasti tällainen kuin miltä nyt vaikuttaa vai onko tämä jokin kriisi tai kausi. Avovaimoni on todella näyttävä ja upea ilmestys. Hän myös tietää tämän. Olen itse selvästi ulkonäöllisesti "alempiarvoisempi" mutta sen verran on kuitenkin ulkonäköä ja luonnetta että ei naisista koskaan pulaa ole ollut. Järkveät, fiksut ja ihanat vaimomateriaalia olevat naiset ovat kuitenkin olleet todella harvassa. Kaikki parhaimmat ovat todennäköisesti jo varattu. -M- [/quote] Puhut naisista kuin jostain lihakarjasta.

[/quote]

No mitä muuta, lihakarjaa, lehmiähän ne kuvannollisesti ovatkin. Mutta sattuuko kohdalle kunnon lypsävää vai maho, tuottamaton, helposti ehtyvä heluna, kas siinäpä kysysmys!

Vierailija
33/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 18:39"]Kiitos kun jaksoit lukea monologini loppuun. Puhe on aina halpaa, mutta kiitos kommentistasi. Kaipaisin kuitenkin vastauksia siihen onko nainen oikeasti tällainen kuin miltä nyt vaikuttaa vai onko tämä jokin kriisi tai kausi. Avovaimoni on todella näyttävä ja upea ilmestys. Hän myös tietää tämän. Olen itse selvästi ulkonäöllisesti "alempiarvoisempi" mutta sen verran on kuitenkin ulkonäköä ja luonnetta että ei naisista koskaan pulaa ole ollut. Järkveät, fiksut ja ihanat vaimomateriaalia olevat naiset ovat kuitenkin olleet todella harvassa. Kaikki parhaimmat ovat todennäköisesti jo varattu. -M- [/quote] Puhut naisista kuin jostain lihakarjasta.

[/quote]

Ja yrittää esittää, ettei ole provo, kun ei hermostukaan provoksi syyttelystä. :D

Vierailija
34/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja ota joku 10 vuotta nuorempi typykkä :)

Vierailija
35/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että miehessä ei olisi mitään vikaa. Oleppa rehellinen ap.

Vierailija
36/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olette yhdessä vain siksi, että sinä haluat hyvännäköisen naisen ja naisesi haluaa varakkaan ja palvovan miehen. Onko suhteellanne muuta perustaa? Olisitteko vielä yhdessä, jos sinä tekisit konkurssin tai jos naisesi ei pystyisi enää harrastamaan liikuntaa esim. loukkaantumisen takia ja lihoisi valaaksi?

Nuo ovat kuitenkin asioita, joita voi tapahtua pitkän parisuhteen aikana..

Vierailija
37/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono yritys. Kukaan autoton vähän tienaava nainen ei edes tiedä, mikä BMW X6 on.

Vierailija
38/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ollut jo epäilylsi suhteesta miksi olet ostanut hänelle noin kalliin lahjan :o?

Vierailija
39/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaikuttaa vähän siltä, että nainen on ottanut sinut rahan innoittamana, mutta nyt hän on tottunut hulppeaan elintasoon ja häntä alkaa kuitenkin vituttaa se, että et ole miehenä sitä mitä hän haluaa (siitä seuraa seksiongelmia). Sitä on mahdoton sanoa, miten tuossa käy, mutta ennuste ei ole hyvä. Pidä ihmeessä huoli, ettet kiksauta sitä naista tässä tilanteessa raskaaksi, äläkä luota hänen sanaansa ehkäisystä. Se käy takuulla kalliiksi, taloudellisesti ja henkisesti.

Vierailija
40/157 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sinun panostaa seuraavassa suhteessa enemmän naisen luonteeseen kuin ulkonäköön? Hieman vaatimattomamman näköinen, mutta aivan loistava luonne on varmasti pitkällä tähtäimellä kivampi kuin kavereiden kateelliset ilmeet... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme