Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko koskaan mieheltä rintsikoita lahjaksi ?

Vierailija
15.12.2014 |

Jos saat niin millaisia ja oletko iso- vai pienirintainen ?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan mutta en omalta mieheltä

Vierailija
2/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kyllä ikinä kehtaisi mennä kauppaan sellaisia ostamaan! Eli vastaus siis: en saa, ja ihan hyvä niin. Valitsen mielelläni omat alusvaatteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja edellisten vastausten perusteella miehet kehtaavat ostaa liivejä, jos vaimo muodokas. Kai se olisi noloa mennä liiviliikkeseen ja sanoa 80A. Myyjä säälien ajattelisi, että pienirintainen pullukka tuolla miehellä. 

Vierailija
4/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:00"]En. Ja edellisten vastausten perusteella miehet kehtaavat ostaa liivejä, jos vaimo muodokas. Kai se olisi noloa mennä liiviliikkeseen ja sanoa 80A. Myyjä säälien ajattelisi, että pienirintainen pullukka tuolla miehellä. 
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Kyse on vain yhdestä aikuistumisen ulottuvuudesta; pystyykö ihan normaalisti ostamaan kortsuja, seksileluja, naisten alusvaatteita, e-pillereitä, siteitä/tamponeja, vauvan vaippoja, aikuisten/vanhusten vaippoja jne. Yksiä nolottaa, toisia ei.

Vierailija
5/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 19:00"]

En. Ja edellisten vastausten perusteella miehet kehtaavat ostaa liivejä, jos vaimo muodokas. Kai se olisi noloa mennä liiviliikkeseen ja sanoa 80A. Myyjä säälien ajattelisi, että pienirintainen pullukka tuolla miehellä. 

[/quote]

Ihan hyvin kehtaisin mennä vaikka koko on 85A. Olen kyllä ostellut monenlaista muuta vaatetta, mutta en rintsikoita tai farkkuja, kun niitä ostaessa pitäisi olla tissit tai perse mukana sovittamista varten.

Vierailija
6/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 75B

Vierailija
7/65 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei en

Vierailija
8/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
9/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut, vaikka aivan hyvin voisi luntata koon mun rintsikoista ja mennä ostamaan :D Kokonaan ei ole vaikea, usein löytyy 70C

Vierailija
10/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi, mies nauroi joskus, että kuitenkin pitäisi kokeilla myyjältä malliksi tai tai näyttää käsillä, että emännällä on tämmöiset. On siis sellainen mission impossible.

Vierailija
11/65 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran osti, kävin vaihtamassa oikeaan kokoon. Sittemmin olen sanonut, ettei kannata varsinkaan reissusta tuoda tuliaisiksi, kun paha on lähteä vaihtamaan ulkomaille.

Koko on 70 b, mutta riippuu tietysti paljon mallista.

Vierailija
12/65 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin täksi jouluksi uusia erivärisiä kappaleita käyttämistäni liiveistä, mutta ei taida enää ehtiä kun ne olisi pitänyt tilata jo alkukuusta, ärsyttää. Olen enemmän pienirintainen, koko 65DD.

Vierailija
13/65 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun mies menee ostamaan vaimolle rintaliivejä niin pointtina ei ole ostaa juuri sopivia, tukevia ja istuvia liivejä. Kunhan koko on about oikea niin ne on ihan hyvät käyttötarkoitukseen.

Eli kyllä joskus ostaa oman mieltymyksen mukaisia alusvaatteita. Ollaan joskus keskusteltu asiasta ja tämä sopii minulle. Makumme on about sama ja koot on mennyt johtuu oikein. Ehkä joskus olisi voinut olla 75, eikä 70. Ostan omat ns. Käyttö alusvaatteet.

Vierailija
14/65 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä pienitissiset saa

Vierailija
15/65 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenki saa kun minä ostan. Aina ovat olleet sopivat. Joskus ostan vaan hyvän näköiset, en ajattele käytännön kannalta ja vaimoni tietää sen. Stay up sukatkin kerran ostin. Yleensä ostan alushousuiksi stringejä. Alusvaatemyyjät saavat myytyä meille miehille mitävain, vähän sirkuttelevat ja esittelevät mitä mahtavimpia asusteita hengareista. Se on vähän jännä tunne mennä sinne alusvaateliikkeeseen, kun ei tiedä mihin silmänsä pistää. :)

Vierailija
16/65 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut. Ehkä on sit liian pienet tissit, 75B, kun ei miehelle tule mieleen rintsikoiden ostot :D

Vierailija
17/65 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/65 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siis siltä, että kuppikokoja D-F ostetaan lahjaksi, A:ta ei kukaan ole saanut.

Vierailija
19/65 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:06"]

En ole koskaan saanut. Ehkä on sit liian pienet tissit, 75B, kun ei miehelle tule mieleen rintsikoiden ostot :D

[/quote]

juu pienet ovat B-kuppiset

Vierailija
20/65 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut. Mies osti ne ulkomailta ja koonkin tiesi. Mutta kokohan vähän vaihtelee merkin mukaan, niin olivat liian isot sitten. Olivat vielä kalliit liivit ja tosi nätit. Vaihtaminenkin olisi ollut vähän hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi