Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut varattuun mieheen...

Vierailija
02.01.2015 |

Olen joidenkin mutkien kautta päätynyt seksisuhteeseen itseäni 16 vuotta vanhemman naimisissa olevan miehen kanssa ja hyvää vauhtia rakastumassa häneen. Miten ihmeessä saisin homman lopetettua, kun ajatukset pyörii 24/7 tämän miehen ympärillä ja odotan vain hetkiä kun näemme taas.

Olen itse viimeisimmilläni raskaana ja tämä koko raskausajan kestänyt yksinäisyys ja läheisyyden kaipuu on saanut minut todella onnettomaksi ja sekaisin. Odotan kovasti, että vauva syntyy ja saan purkaa hellyyttä häneen, mutta samalla pelkään, että jään siitä huolimatta roikkumaan tähän varattuun mieheen jatkossakin :(

Saan varmasti haukut niskaan täältä av:ltä, mutta oli pakko avautua jonnekin, kun taas yksi yö on mennyt miehek facebook-profiilia selatessa. Hänellä vaikuttaisi olevan todella onnellinen liitto vaimonsa kanssa ja en edes haluaisi yrittää mennä heidän väliinsä. Tämä riippuvuus tekee mut vaan ihan hulluksi :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Mitä sä sillä pidemmän päälle tekisi kun todistetusti on vieraissa juoksevaa sorttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä lopettaa yhteydenpito mieheen mahdollisimman totaalisesti. Helppoa se ei ole, mutta sun itsesti takia varmasti pidemmän päälle paras ratkaisu, eihän ne naimisissa olevat miehet ikinä ero, kokemusta on :( Voihan se olla, että ne onnelliset Facebook-päivitykset ovat vain kulissia, mutta kuka sen tietää.

Vierailija
4/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi Facebookista päätellä että liitto on onnellinen? Eikö se varattu mies aio osallistua lapsen elämään..? Onko sillä pieniä lapsia itsellä?

Vierailija
5/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei olekaan mitään järkeä, koska en edes halua a) noin paljon vanhempaa b) pettämään pystyvää miestä, mutta silti en pysty laittamaan peliä poikkikaan vaan itse haluaisin koko ajan jutella miehen kanssa facebookissa ja nähdä häntä.

Pitäisi keskittyä aivan muihin asioihin, kuten kuukauden sisällä syntyvään vauvaan, nykyisiin opiskeluihin ja muihin ihmissuhteisiin, mutta sen sijaan kulutan kaiken aikani haaveilemalla tästä miehestä täysin turhaan.
AP

Vierailija
6/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö vaimo ihmettele miksi olet (nuori tyttö) miehen fb kaveri?

Vierailija
7/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:36"]Miten voi Facebookista päätellä että liitto on onnellinen? Eikö se varattu mies aio osallistua lapsen elämään..? Onko sillä pieniä lapsia itsellä?
[/quote]

Vauva ei ole tälle miehelle vaan mun ja ex-poikaystävän, jonka kanssa tuli ero vahingossa raskauduttuani. Miehellä on joo lapsia, olen ollut lapsenvahtinakin heille. Ap

Vierailija
8/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi pitää hommaa jatkossa vain seksinä? Vähennät yhteydenpitoa, mutta käsittääkseni seksi on ok joten jos hyvä kumppani on löytynyt niin miksi sitä katkaista?

Muuten ei suhdetta kannata yrittää pilata tai ängetä heidän väliinsä, kunnon suhteeseen teillä on aika iso ikäero ja miehen pitäisi lopettaa nykyinen suhteensa että te voisitte olla yhdessä? En usko että toimisi.

-make-

Vierailija
9/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:41"]No eikö vaimo ihmettele miksi olet (nuori tyttö) miehen fb kaveri?
[/quote]

Ei ilmeisesti ja miehellä on muutenkin sen verran reilusti kavereita, että tuskin vaimo jaksaa listaa pahemmin kytätä. Ap

Vierailija
10/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta mun on todella vaikea kuvitella, miksi joku mies alkaisi seksisuhteeseen toiselle miehelle raskaana olevan naisen kanssa.

Vierailija
11/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 09:57"]Etkö voisi pitää hommaa jatkossa vain seksinä? Vähennät yhteydenpitoa, mutta käsittääkseni seksi on ok joten jos hyvä kumppani on löytynyt niin miksi sitä katkaista?

Muuten ei suhdetta kannata yrittää pilata tai ängetä heidän väliinsä, kunnon suhteeseen teillä on aika iso ikäero ja miehen pitäisi lopettaa nykyinen suhteensa että te voisitte olla yhdessä? En usko että toimisi.

-make-
[/quote]

Taitaa olla itse pettäjämies siellä kirjoittamassa

Vierailija
12/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:07"]Anteeksi, mutta mun on todella vaikea kuvitella, miksi joku mies alkaisi seksisuhteeseen toiselle miehelle raskaana olevan naisen kanssa.
[/quote]

Olen miettinyt samaa, mutta eipä sitä näytä haittaavan. Alussa maha ei ollut kovin huomattava, mutta nyt sillä on toki enemmän kokoa, kun laskettu aika on ihan käsillä. Ap

Vierailija
13/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:07"]Anteeksi, mutta mun on todella vaikea kuvitella, miksi joku mies alkaisi seksisuhteeseen toiselle miehelle raskaana olevan naisen kanssa. [/quote] Olen miettinyt samaa, mutta eipä sitä näytä haittaavan. Alussa maha ei ollut kovin huomattava, mutta nyt sillä on toki enemmän kokoa, kun laskettu aika on ihan käsillä. Ap

[/quote]

Ehkä sillä on joku fetissi. P.s. Vauva-aika varsinkin yksin, ja synnytyksestä palautuminen muutenkin on sellainen projekti, että turha kuvitella kovin intensiivistä seksisuhdetta siihen saumaan.

Vierailija
14/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:07"]Anteeksi, mutta mun on todella vaikea kuvitella, miksi joku mies alkaisi seksisuhteeseen toiselle miehelle raskaana olevan naisen kanssa.
[/quote]

Kyllä näitäkin on nähty.

Vierailija
15/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minkä ikäinen ap on? Ainakin tuntuu olevan ihan hukassa ja sotkeneensa asiansa kunnolla

Vierailija
16/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:42"]

Kiinnostaa minkä ikäinen ap on? Ainakin tuntuu olevan ihan hukassa ja sotkeneensa asiansa kunnolla

[/quote]

Ilmeisesti aika nuori, kun on opinnot kesken?

Vierailija
17/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 10:42"]

[/quote]

Ilmeisesti aika nuori, kun on opinnot kesken?
[/quote]

Olen 21 ja opinnot yliopistossa ovat tosiaan vielä aivan vaiheessa. Mutta enköhän saa ne hoidettua ihan kunnialla loppuun vauvankin kanssa, kunhan tämä järjetön ihastuminen lopettaisi mun pään sekoittamisen ja saisi ajatuksia palauteltua esim. juuri noihin opiskeluihin.

Vierailija
18/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeinen oli siis ap.

Vierailija
19/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaako tämä sun ihastus kenties yliopistolla, vai missä olet häneen törmännyt?

Vierailija
20/33 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä lopettaa tapailu. Rakastuminen on kovin hankala juttu. Siksi ihmisten pitäisi hieman yrittää kontrolloida, keneen he rakastuvat. Yrtiotto tietää ehkä järjetöntä kaipuuta kauankin. Se kuitenkin kannattaa. Ajattele, että vuoden kuluttua muisto tästä miehestä on jo hieman haalistunut. Onnea sinulle! Sinun puolellasi on myös nuori ikäsi. Vahvista itseäsi ajattelemalla, että vaikka nyt eläisit lapsen kanssa kahdestaan seuraavat vuodet, olet senkin jälkeen yhä hyvin nuori. Itse aloitin miesten tapailun kolmekymppisenä. Ei ollut hankalaa löytää hyviä vapaita miehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi