Milloin olet viimeksi juonut laadukasta samppanjaa esim. Moët & Chandonin Dom Perignónia?
Kommentit (26)
Bollingeria ostin takavuosina aina jouluksi, mutta nykyään pidän enemmän proseccoista, jotka ovat vähhemmän tuhteja.
Viime keskiviikkona jälkimmäistä, Suomen liityttyä Natoon ensin mainittua.
Kuvittelet siis että hinta kertoo laadusta? Jos tuntisit sampanjoita, tietäisit että on olemassa todella paljon näitä mainitsemiasi merkkejä laadukkaampia, paremman makuisia ja edullisempia sampanjoita. Kannattaa tutustua jos oikeasti kiinnostaa muu kuin IG-lesoilu.
Kauheaa kuraa nuo. Itse juon vain Krugin vuosikertaa 1988.
Join tänään Rainbow-merkkistä sidukkaa, 1,70 € / tölkki.
Toinen tölkki jäi vielä. Taidan kiskaista senkin pois kuljeksimasta.
"Milloin olet viimeksi juonut ylihintaista kura-samppanjaa esim. Moët & Chandonin Dom Perignónia?"
Join uutenavuotena Elysee shamppanjaa ja oli musta hyvää ja Suomessa tehtyä
Duunarin skumppaa juon, keskiolutta...
Pari vuotta sitten Tattingeria. Möet on mielestäni ihan ylihinnoiteltu tasoonsa nähden.
Jos haluaa leuhkia samppanjan nimellä, kannattaa kirjoittaa se oikein.
Dom Pérignon.
Pari viikkoa sit ravintolassa. En muista merkkiä, toki se löytyisi ko. ravintolan juomalistalta. Oli todella hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten Tattingeria. Möet on mielestäni ihan ylihinnoiteltu tasoonsa nähden.
Taittinger on kyllä hyvää, mutta Möet ei todellakaan.
Möttöstä join kesäkuussa. Domppaa en oo juonut vuosiin, 50v lahjaksi sain pullon, mutta tuossa se on korkkaamatta vielä 2v jälkeenkin. Itse pidän möttösestä enemmän (pinkki on mielestäni paras), dompassa on joku ihmeellinen sivumaku, joka ei sovi mun suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Noin vuosi takaperin.
Miten takaperin juomien onnistui?
En ikinä, enkä aiokaan. Tuohan on vain käynyttä rypälemehua, oma tekemäni mansikkamehu on parempaa.
Kuoharit on niin hyviä, etten rahojani laittaisi samantasoiseen samppanjaan, joka maksaa kolme kertaa enemmän. Ihan samaa viiniä, mutta ei vain ole tuotettu tietyllä alueella.
Ihan järkkyä kuraa. Ehkä mulla on vaan halpa malu mutta laadukas prosecco tai cava on paljon parempaa.