Saatko koskaan mieheltä rintsikoita lahjaksi ?
Jos saat niin millaisia ja oletko iso- vai pienirintainen ?
Kommentit (65)
En, koska en itsekään löydä oikeaa kokoa mistään. T: 65c
isorintaisten miehet kehtaa käydä ostoksilla.
En saa. Sinänsä olisi kiva saada alusvaatteita häneltä lahjaksi, mutta rintsikoista voisin vähän loukkaantua. En käytä liivejä. Toki alushousuja tai pitsisiä yöpaitoja olis ihana saada.
Ei osta ja hyvä niin. Ei se kuitenkaan osais ostaa oikean kokoisia. Itsekin on tarpeeks vaikeeta löytää sopivia ja hyvin istuvia niin saati sitten että mies osais ostaa. Kyllä se kuppikoon tietää, tosin en tiedä muistaako mutta niin paljon koot vaihtelee että tuskin sattuisi sopivat. Ja kuppikoko 85D nyt raskauden aikana, ennen raskautta tais olla 80C.
Olisi kiva saada rintsikat lahjaksi. Mieheni inhoaa rintojani, ovat isohkot D-kupit, hän tykkää pienistä ja kiinteistä. Mies ei koskaan koske rintoihini. Tämän vuoksi pidän aina paitaa päällä seksihommissa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 08:45"]Miten toimia jos saa vääränkokoiset? Siis ihan niin vääränkokoiset että niitä on mahdotonta pitää edes hetkeä, ts puristaa liikaa ja tissit tulee kuppien yli tai jää hirmusti tyhjää? Miten tahdikkaasti sanotaan että nyt ei osunut ja täytyy yrittää vaihtoa? Mies kuitenkin odottaa jouluyönä lahjan esittelyä.....
Yleensä miehiin tehoaa selkokielinen raportti paremmin kuin epämääräinen vihjailu. Pue ne päälle ja näytä sille mistä puristaa.
Vaihtaako muuten kaikki liikkeet näitä?
Luulen, että yleensä lahjaa ostaessa voi sopia vaihto-oikeudesta tällaisessa tapauksessa. Muu oli tökeröä palvelua, mutta en tietenkään ole varma kaikista. Joka tapauksessa vaihto-oikeudesta pitää sopia liikkeen kanssa etukäteen. Mitään velvollisuutta niillä ei ole vaihtaa, jos tuotteessa ei ole virhettä.
En saa. Pienet (65E). Läheskään kaikki mallit ei käy :(
En saa, mutta en haluakkaan. Edes itse en onnistu edes myyjän avustuksella, kuin harvoin ostamaan hyvät liivit. Mulla on oikesti elämäni aikana ollut vain 4-5 liivit joita on ollut hyvä käyttää. Totuushan liiveistä selviää vasta useamman käyttökerran jälkeen, eli samaa mallia ei välttämättä ole enää saanut lisää.
koko 80F/E ja tosiaan sovitan yleensä 8-15 liivit (eli koko valikoiman) ennen ostamista niissä parissa kaupassa joista kokoa ylipäätään löytyy.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:23"]
[/quote]
En onneksi.Rintsikat kuuluvat mielestäni vaatteisiin,joita ei voi ostaa sovittamatta.Olisi masentavaa saada lahjaksi kauniit liivit,jotka eivät sitten istukaan kunnolla. Rinnat ovat melko isot.
En ole saanut mieheltä rintsikoita lahjaksi, mutta hänelle kyllä olen ostanut rintsikoita ja vähän muitakin asusteita lahjaksi.
Olen isorintainen ja sopivia liivejä on melkoisen vaikea löytää, joten näin päin tämä lahjan hankkiminen onnistuu paremmin. Ja onhan siinä sekin etu, että itse löydän helpommin semmoisia alusasuja jotka tuntuvat hyvältä päällä (sen lisäksi että näyttävät hyvältä). Ja kun saa kokea itsensä kauniiksi ja viehättäväksi niin mieskin pääsee paremmin nauttimaan lahjastaan ;)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:23"]
[/quote]
Odottelen edelleen sitä 2 v sitten pyytämääni mittatilauskorsettia.Silloin ei ollut rahaa, ehkä nyt alkaa löytyä.
Mies tietää kuppikokoni, niin että saisin varmaan liivit jos pyytäisin.
Ei, koska tietää että se on vaikean sovitustyön takana jopa itselleni löytää sopivat.
Mä luulen että isompirintaisille helpommin voi ostaa siksi, että se iso koko antaa paremmin pienet virhekoot anteeksi. On siis puolisokin tottunut että mikä vaan sen kokoinen käy. Toista pienemmillä rinnoilla.
Jos verrataan ihan leipomiseen vaikka niin ei se ole kahden litran pullataikinaan niin justiinsa tuleeko jauhoja desi enenmän vai vähemmän....mutta 2,5dl taikinassa sillä jo on väliä.
Tulen saamaan vaikka haluaisin kihlat. :(
Aina silloin tällöin. 75C on koko ja ihan riittävän hyvin ne aina sopivat.
Viime vkl juuri toi tuliaisiksi Victoria's Secretin setin, jossa stringit ja rintsikat. 75D koko ja hyvin oli myyjän kanssa osannut valita oikean koon.
Olen saanut monta kertaa rintsikat lahjaksi mieheltäni. Kokoni on 85C. Alushousut onkin sitten vaikeampi rasti, tykkään vain tietyn mallisista, joten monet miehen ostamat on jääneet vaille käyttöä kun on ostanut omien mieltymystensä mukaan eikä minun. Mutta rintsikat on olleet voittopuolisesti osuvia ostoksia.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:58"]
Ei onneksi, mies nauroi joskus, että kuitenkin pitäisi kokeilla myyjältä malliksi tai tai näyttää käsillä, että emännällä on tämmöiset. On siis sellainen mission impossible.
[/quote]:)
Ei todellakaan. Oma kokoni vaihtelee ympäryksestä 80-85-90 ja kuppi C-D riippuen mallista, ja olen todella nirso minkä mallisiin tissini tungen. Balconetet ei sovi yhtään, monet liivit työntää rinnat leukaan asti.