Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
221/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä voi olla et sielä on, mut en ole oikein jutellut naisille sielä. Eikä töistä nyt oikein löydä.

Mikähän työ kyseessä? Miksi et ole jutellut? Miksi ajattelet ettei sieltä löydy?

Sivusta totean, että on enemmän kuin järkevää jättää syömättä kuormasta. Työ- ja yksityiselämä kannattaa pitää täysin erillään. Etenkin jos on vakiduunissa eikä suunnitelmissa ole työpaikan vaihtaminen.

On melko kurjaa olla samassa työpaikassa sen jälkeen kun tällainen säätö on karahtanut kiville. Ja yleensä ne karahtaa.

Löysin töistä, kumpikin vaihtoi työpaikkaa. Mutta vielä yhdessä näin 15 vuoden jälkeen.

Vierailija
222/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset käy kylässä kavereilla sun muuta tekee juttuja. Mulla ei ole ketään. Olen vaan nykyää yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen yksinäinen ja mulla ei ole edes kavereita. Niin kai naisten silmis mussa on erittäin paljon vikaa.

Ilmeisesti miestenkin, jos ei ole kavereitakaan. Mutta älä vaan muutu.

Vierailija
224/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin ei ole kyse siitä olenko minä nirso. Minä en halua mitää alkoholistia koska miksi. en halua. Mut en jaksa käydä tätä keskustelua. Kyse on nyt siitä että en suurimmalle osalle en kellekkään omana itsenäni kelpaa.

Vierailija
225/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo muuttunut paljon parempaan mitä olin joskus.

Vierailija
226/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin ei ole kyse siitä olenko minä nirso. Minä en halua mitää alkoholistia koska miksi. en halua. Mut en jaksa käydä tätä keskustelua. Kyse on nyt siitä että en suurimmalle osalle en kellekkään omana itsenäni kelpaa.

Ja ne, joille ehkä kelpaisit on Mellunmäestä, hyi.

Vierailija
227/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä myös läheisyyttä kaipaan joku vakiopano olisi kiva myös.

Vierailija
228/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua mellunmäestä miksi? Mä käyn töissä enkä juo alkoholia ja urheilen.

Vierailija
229/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun ei sano mitää. Pitäkää mua sitte nollana ei paljo kiinnosta. On muitaki miehiä jotka on samanlaisia ja samassa pisteessä ei kelpaa naisille.

Vierailija
230/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä myös läheisyyttä kaipaan joku vakiopano olisi kiva myös.

Eli olisi kiva löytää tyttöystävä ja vakipano. Ihme ettei löydy.

Vierailija
231/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä halua mellunmäestä miksi? Mä käyn töissä enkä juo alkoholia ja urheilen.

Ja mä teen hyväpalkkaista asijantuntijatyötä ja olen kaunis. Miksi ottaisin vantaalaisen?

Vierailija
232/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö saisi haluta seksiä koskaan ja sitä saada? Se on ihan normaalia.

Vierailija
233/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit olla vaikka sinkkuna. Ei tarvi huolia. Tienaa mitä tienaat mua ei tiedäks kiinnosta.

Vierailija
234/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voisin vaikka  vannoa että vaikka teet asiantuntijatyötä niin mulla on parempi tuntipalkka silti :D.

Vierailija
235/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkö saisi haluta seksiä koskaan ja sitä saada? Se on ihan normaalia.

On. Mäkin haluaisin lottovoiton ja hirsimökin Turun saaristosta. Sekin on ihan normaalia.

Vierailija
236/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään huoli liian kaunista liian fiksua koulutettua ura naista jolle mies on kukkaro.

Vierailija
237/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa tääläki. Ihme touhua ihme et porukka on sinkkuina vuodesta toiseen :D.

Vierailija
238/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jo muuttunut paljon parempaan mitä olin joskus.

Tällaista asennetta tarvitset enemmän. Olet jo jonkin verran muuttanut parempaan suuntaan, joten mikä estää sinua kehittämästä itseäsi vielä enemmän? Ihminen, joka pyrkii kehittämään itseään ja on tavoitteellinen on aina kiinnostavampi kuin sellainen, joka vaan valittaa kuinka epäreilua elämä on. 

Vierailija
239/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista on tullut aivan aivan älytttömän nirsoja :D.

Vierailija
240/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää häiskä on joko harvinaisen sitkeä trolli tai avohoitotapaus. Tämä ketjuhan on varmaan kymmenes tällainen ihan vastaava jaaritteluketju muutaman viikon sisällä. Sama tyyppi puhuu itsekseen omassa ketjussaan ja valittaa kun ei kelpaa naisille.

Turha tälle tyypille mitään on vastata, ei asia sillä mihinkään etene. Hän on päättänyt, että naiset ovat nirsoja kun eivät lähesty häntä, eikä hän muuta asennettaan piiruakaan. Jos pitäisi yhtään katsoa nokkaansa pidemmälle, hän laatii jaaritteluviestin tyyliin "antaa olla mä keskityn sitten muuhun kun ei naisille kelpaa vaikka oon töissä". Kymmenen minuutin päästä hän on jo unohtanut, että päätti juuri antaa olla ja keskittyä muihin asioihin, ja sama valitus alkaa alusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi