Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Vierailija kirjoitti:
Automaattisesti mies on turn off. Jos kaljamaha. Nepsy ongelmia. Kouluttamaton. Kaveriton. Outo. Tylsä.
Hän on turn off eloisalle, elämänhaluiselle naiselle. Pitää löytää se hiljainen ja vetäytyvä nainen. Joku voi puhua tasosta ja on varmaan niin. Tämä pätee myös toisinpäin eli vetäytyvän naisen pitää löytää vetäytynyt mies. Kokemukseni mukaan vetäytyneelle miehelle ei kelpaa hiljainen ja hissukka nainen joka koetaan tylsäksi koska hän ei tuo elämään sisältöä joka omasta elämästä puuttuu.
Koska onhan se ylen vaivalloista itse nyt alkaa omaa elämää rakentamaan ja vielä toisen kanssa jolla ei ole vastaukset valmiina.
Kaksi vaihtoehtoa. Katkeroitua tai hankkia omaan elämään sisältöä asioden kautta jotka itseään kiinnostaa. Eka on helpompi kun voi syyttää muita, toka on vaikeampi kun joutuu keskustelemaan itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lihonut ja maha on iso. Mitä sitte.
Ei mitään. Itsepähän sen kannat.
No niin. Ei se ole mikään este naisen saamiseen. Hitto mitä porukkaa täälä on.
Ei olekaan. Sun korvien väli on este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaattisesti mies on turn off. Jos kaljamaha. Nepsy ongelmia. Kouluttamaton. Kaveriton. Outo. Tylsä.
No todellakin on. Kuka haluaa jotain tylsää kiviriippaa? Ei sellaisesta ole kuin harmia.
Ku en voi sille mitään jos en tienaa 4 tonnia kk omista mersua ja amk tutkintoa. Ja on nepsy ongelmia!!!
Mitä tekemistä noilla seikoilla on naisen saamisen kanssa? Monet tuntemani miehet ovat parisuhteissa, eikä heilläkään ole mitään noista. Mutta he ovat päästään normaaleja. Sinä et ole.
No kyllä olen terve. Olen vain masentunut ja mulla on oppimisvaikeus.!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin on. Kuka haluaa jotain tylsää kiviriippaa? Ei sellaisesta ole kuin harmia.
Ku en voi sille mitään jos en tienaa 4 tonnia kk omista mersua ja amk tutkintoa. Ja on nepsy ongelmia!!!
Mitä tekemistä noilla seikoilla on naisen saamisen kanssa? Monet tuntemani miehet ovat parisuhteissa, eikä heilläkään ole mitään noista. Mutta he ovat päästään normaaleja. Sinä et ole.
No kyllä olen terve. Olen vain masentunut ja mulla on oppimisvaikeus.!
Olen aloittanut psykoterapian ja haluan itseni kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim kahvilassa, ruokapaikoissa käyn ihan aktiivisesti kyllä. Töissä käyn. Salilla käyn. No en tiedä mistä löytäisin?
Onko teillä töissä paljon naisia? Entä teidän salilla? Ruokapaikoihin ja kahviloihin mennään kavereiden/puolison kanssa viettämään aikaa, ei niissä pokailla ketään.
Töissä en juttele naisille. Ei nekään juttele mulle.
Mä oon se, joka on sun kanssa samassa työpaikassa töissä. En mäkään painele juttelemaan siellä random vastaantulijoille, mutta samassa työpisteessä työskenteleville voin kyllä rupatella. No, kyllä mä siellä yhdelle tuntemattomallekin tossa pari viikkoa sitten juttelin, kyselin työvaatteista. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja lakkaat odottamasta että kaikki tarjoillaan sulle hopealautasella, vaan laitat itsekin tikun ristiin - sun elämästäsi tässä on kyse! Äläkä pidä sitä lähtökohtana että tekisit asioita vain saadaksesi naisen, vaan opettelet niitä sosiaalisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia naisia nuo onkin, sun pitäis kysyä mistä löydät sellaisen joka huolisi kaltaisesi reppanan...
Vastaus: et mistään
Ylläri ihmiset ilkeitäja jauhaa paskaa. Monet tulee olemaan ikuisesti yksin.
Mikä tässä ketjussa on paskaa? Kaikki faktat olet ihan itse kertonut. Moneen kertaan.
-eri
No aika monta asiaa. Mulla menee ihan hyvin ja ihmiset jauhaa sekopääksi kehitysvammaiseksi.
Älä viitsi valehdella. Sua ei ole sanottu kehitysvammaiseksi, vaan heikkolahjaiseksi. Itse sensijaan olet väittänyt tyhmiä ihmisiä holhousta vaativiksi. Että tarkastele omaakin toimintaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lihonut ja maha on iso. Mitä sitte.
Ei mitään. Itsepähän sen kannat.
No niin. Ei se ole mikään este naisen saamiseen. Hitto mitä porukkaa täälä on.
Nyt sä alat olla tosi lähellä ratkaisua. Se ulkonäkö ei ole este pariutumiselle, se käytös ja luonne on.
Voi Allu Allu...kuinka MONTA ketjua pitää vielä samasta aiheesta tehdä?? Ja vielä samaan aikaan??
Yhyy yhyy en saa naista wäwäw oon komea ja pitkä yhyyh hyy vähän on kaljamahaa mitä sitte wyäää pitäis olla rikas ja mersu yhyy yhyy naiset on nirppanokkia äääwääää haluun läpsiä ja haistella naisten pyllyjä YHYY tönin naisia kun ei kiinnostu YHYY YHYY <- tuon takia en naista saa! Kuinka helvetin monta kertaa pitää ruikuttaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia naisia nuo onkin, sun pitäis kysyä mistä löydät sellaisen joka huolisi kaltaisesi reppanan...
Niin tulee, ja se on ihan ok. Sen kanssa kannattaa opetella elämään.
Uutinen: maailma ei ole kaikille naisille miestä velkaa. Ei, vaikka yhteiskunta mahdollistaakin naisten porsimisen miesten verorahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim kahvilassa, ruokapaikoissa käyn ihan aktiivisesti kyllä. Töissä käyn. Salilla käyn. No en tiedä mistä löytäisin?
Onko teillä töissä paljon naisia? Entä teidän salilla? Ruokapaikoihin ja kahviloihin mennään kavereiden/puolison kanssa viettämään aikaa, ei niissä pokailla ketään.
Töissä en juttele naisille. Ei nekään juttele mulle.
Mä oon se, joka on sun kanssa samassa työpaikassa töissä. En mäkään painele juttelemaan siellä random vastaantulijoille, mutta samassa työpisteessä työskenteleville voin kyllä rupatella. No, kyllä mä siellä yhdelle tuntemattomallekin tossa pari viikkoa sitten juttelin, kyselin työvaatteista. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja lakkaat odottamasta että kaikki tarjoillaan sulle hopealautasella, vaan laitat itsekin tikun ristiin - sun elämästäsi tässä on kyse! Äläkä pidä sitä lähtökohtana että tekisit asioita vain saadaksesi naisen, vaan opettelet niitä sosiaalisia taitoja.
Yritän mutta en vaan voi hyvin ja en saa mistään kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutinen: maailma ei ole kaikille naisille miestä velkaa. Ei, vaikka yhteiskunta mahdollistaakin naisten porsimisen miesten verorahoilla.
Joo mä en rupee olemaan yksin. Se varmaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi Allu Allu...kuinka MONTA ketjua pitää vielä samasta aiheesta tehdä?? Ja vielä samaan aikaan??
Yhyy yhyy en saa naista wäwäw oon komea ja pitkä yhyyh hyy vähän on kaljamahaa mitä sitte wyäää pitäis olla rikas ja mersu yhyy yhyy naiset on nirppanokkia äääwääää haluun läpsiä ja haistella naisten pyllyjä YHYY tönin naisia kun ei kiinnostu YHYY YHYY <- tuon takia en naista saa! Kuinka helvetin monta kertaa pitää ruikuttaa??
Parempi sitten kun ei sano mitään ja on yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä en rupee olemaan yksin. Se varmaa.
Mitä vaihtoehtoja sulla on? Kidnapata joku nainen väkisin?
Et säkään kelpuuttaisi ylipainosta naista, niin miksi hoikan naisen pitäis kelpuuttaa sut?
Ihan sairaita tyyppejä. Taidat olla itekki ikisinkku.
Täälä niin naurettavaa paskanjauhanta porukkaa etten jaksa ees välittää. Mulla menee ihan hyvin täl hetkel.
Nää on taas näitä valaan kokosia ihrakasoja, jotka tavottelee alle 22v missejä itselleen ja vinkuu ku naiset on niin pinnallisia. Itsessään ei havaita vian vikaa.
Toiset on työttöminä ei saa töitä. Ryyppää rahansa ja käy 9 e tukipaikassa. Onnea vaan:)
Kun mies kuvailee itseään hieman ylipainoseksi niin puhutaan jo 60kg ylipainosesta suovalaasta.