Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Tiedätkö mitä on jankkaus? Jos sen selivität itsellesi ja parannat tapasi, saatat piankin löytää parisuhteen.
No kehitän tottakai haluan muuttua. Mutta en ymmärrä että miksi en tälläsenä omana itsenäni kelpaa sille tavalliselle kouluttamattomalle ylipainoselle naiselle?
No en sitte jankkaa. Pysyn vaan yksin. Mulle riitti.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit aiemmin 17€/h? Ei tuo ole mitenkään erityisen kova tuntipalkka yleisesti. On toki kouluttamattomalle.
Mä olen kouluttautunut ja palkka on 12,41/h.
Vierailija kirjoitti:
No kehitän tottakai haluan muuttua. Mutta en ymmärrä että miksi en tälläsenä omana itsenäni kelpaa sille tavalliselle kouluttamattomalle ylipainoselle naiselle?
Luettele jokainen kouluttamaton ja ylipainoinen nainen, ketä olet kuluneen 3v aikana lähestynyt ja jolle et ole kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin ei ole kyse siitä olenko minä nirso. Minä en halua mitää alkoholistia koska miksi. en halua. Mut en jaksa käydä tätä keskustelua. Kyse on nyt siitä että en suurimmalle osalle en kellekkään omana itsenäni kelpaa.
Kyse juuri EI saisi olla siitä, kenelle ei kelpaa. Pitäisi ajatella, kenelle kelpaa.
Jos ajatellaan, et ihmisillä olis se " aura" ympärillä. Sehän huokuu vaan energiaa : ei kelpaa, ei kelpaa, ei kelpaa, ei kelpaa..
Se näkyy olemuksessa ja mielialassa.
Jokainen on hyvä just sellasena kun on. Siitä tulee jo erilainen anti ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit aiemmin 17€/h? Ei tuo ole mitenkään erityisen kova tuntipalkka yleisesti. On toki kouluttamattomalle.
Mä olen kouluttautunut ja palkka on 12,41/h.
No ei se aina mene kaikilla putkeen. Toivottavasti edes nautit työstäsi.
Olet tulossa parhaaseen miehen ikään. Sinuna pelastaisin itseni ja etsisin lempeän ja kauniin, joskin reilusti nuoremman naisen jostain aasiasta. Jos thaikun otat, niin varaudu siihen, että rasistiset pottunokkamuijat alkavat vihaamaan sua ja naistasi.
On kyllä hyvä tuntipalkka kyllä. Ja tykkään työstäni. En ole työtön laiska.
Vierailija kirjoitti:
Olet tulossa parhaaseen miehen ikään. Sinuna pelastaisin itseni ja etsisin lempeän ja kauniin, joskin reilusti nuoremman naisen jostain aasiasta. Jos thaikun otat, niin varaudu siihen, että rasistiset pottunokkamuijat alkavat vihaamaan sua ja naistasi.
Ei se edes tapaa niitä rasistisia pottunokkanaisia missään, joten ei siitä huolta.
En ole kelvannut monille naisille moneen vuoteen.
Miksei ihmisille mene jakeluun etten halua ulkomaalaista naista enkä thaikku naista?????? Mä en tajua
Mene vaikka työväenopiston kielikurssille? Tanssikurssille? Ole oma itsesi, ihan tavallinen ja kiva. Mene johonkin vapaaehtoishommaan? Mene sinne missä on muita ihmisiä tekemässä jotain hauskaa, varmasti tapaat vielä sen jonkun, joka sinusta kiinnostuu.
Tai mene vaikka baariin, siellä on vaikka millaisia ihmisiä.
Tai mene vaikka seurakunnan sinkkutoimintaan? Kirjaston lukupiiriin?
Mä halun kelvata omana itsenäni jos en kelpaa ja naiset ei halua ees tutustua. Niin antaa olla. Etsikööt mieleisensä miehen. Mua ei kiinnosta.
Kyllä mä käyn niinku tuola kaupungilla ja käyn kirjastoissa jne. Mutta usein kuten sanoin olen yksin. Mietin harrastusta tai jotain hitto että pääsis tutustuun ihmisiin ja naisiin. EI nyt baarit kiinnosta ja ne nuoret missit sielä.
epäseksikkäintä ja epäkiinnostavinta on se jos ei arvosta itseään. Se ei houkuttele naisia. En todellakaan tarkoita myöskään että pitäisi olla jotenkin muita ylempänä..mutta eikös sitä sanota että turha muilta on etsiä arvostusta muilta jos ei itsekään arvosta itseään.
Itse olen omasta mielestä tavallisen näköinen nainen pieneltä paikkakunnalta mutta seuraa löytyisi helposti. Olen tullut siihen tulokseen, että se johtuu osaksi siitä, että viihdyn itseni seurassa enkä ole ketään vailla. Pyrin myös suhtautumaan ihmisiin avoimesti, joten minua on helppo kuulemma lähestyä.
Aloittaja tuntuu tuomitsevan heti osan naisista hienostelijoiksi ja osan lähiöpubiruusuiksi ihan asuinpaikan perusteella. Sillä ei pitkälle pötki..jos ei kelpaa tutustua niin sitten kannattaa miettiä kannattaako valittaa..
Olen tavannut kuitenkin naisia ylipainoisia ennen ja sain enempi naisia mitä nyt en saa mitään.
Joo mutta voisin mä huolia kauniin laihan missin. Mutta hän ei vain huoli mua koskaan.