Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Vierailija kirjoitti:
No kehitän tottakai haluan muuttua. Mutta en ymmärrä että miksi en tälläsenä omana itsenäni kelpaa sille tavalliselle kouluttamattomalle ylipainoselle naiselle?
Ehkä ihan vaan senkin takia, että nainen on kiinnostunut täysin erilaisista asioista kun sinä tai teillä on erilainen huumorintaju. Kyllä se kouluttamaton ja ylipainoinenkin nainen saa suhteelta toivoa muitakin asioita kun sen, että mies ottaa hänet vain siksi kun ne koulutetut, normaalipainoiset ja hyvin pukeutuvat naiset eivät ole miehestä kiinnostuneita.
Varmaa olen sitte muuttunut lihonut ja vanhentunut etten vain enää kelpaa. Harmi.
No sitten tilanne on toivoton. EI ole koskaan mitään toivoa enää vaikka yrittäis muuttua mennä eteenpäin. Tilanne on tämä ja ikää vain tulee lisää. En halua lapsia.
Monesti vain ihmettelen mitä olen nähnyt. Kummasti ne tavalliset ihmiset pariutuu ja kelpaavat vaikka ovat ylipainosia.
Pysyn vaa yksin ja käyn töissä ja urheilen ku ei oo mitää hitto tehtävissä. En halua lapsia ja ikää 36 v.
Vierailija kirjoitti:
No kehitän tottakai haluan muuttua. Mutta en ymmärrä että miksi en tälläsenä omana itsenäni kelpaa sille tavalliselle kouluttamattomalle ylipainoselle naiselle?
Ehkä se kouluttamaton ja ylipainoinen tavisnainen ei halua parisuhdetta vaan viihtyy paremmin yksin? Tai et vain ole tavannut sellaista kouluttamatonta ja ylipainoista tavisnaista, jonka kanssa olisi muutakin yhteistä kuin kouluttamattomuus ja ylipaino?
Lisäksi varsin herkästi ylipainoista pidetään sukupuolesta riippumatta jonkin sortin juoppona vaikka olisi oikeasti absolutisti. Etenkin jos se ylimääräinen paino on keskivartalossa ja olemus on muutenkin sellainen turvonneen ja epäterveen näköinen, niin se vaan automaattisesti usein mielletään juopolle ominaiseksi ulkomuodoksi ja kiinnostus jää heräämättä. Ainakin siis jos itse ei alkoholia (juurikaan) käytä.
Saattaa siis olla, että oma ulkomuotosi saa tavisnaiset pitämään sua automaattisesti alkoholiin turhan mieltyneenä ja toisaalta saatat itsekin pitää tavisnaista lähiöjuoppona ihan vain ulkoisten seikkojen vuoksi eikä kiinnostusta herää puolin eikä toisin, vaikka muuten olisittekin ihan perfect match..
Suosittelen siis reipasta ulkoilmaliikuntaa ja ruokavalion muuttamista vaikka vuodeksi. Ainakin oma hyvinvointi paranee anyway tällä kokeilulla vaikka teoriani olisi muuten ihan metsässä.
Kaipaisin vaa niin elämänmuutosta pysyvää kumppania rakkautta että nainen sanoo mulle mä rakastan sua tai haluaa olla mun vieressä ja semmosta normi elämää.
Sulla on ”ihan hyvät tulot”, mutta ei varaa matkustaa tai varaa hankkia autoa. Mun mielestä tää kertoo että sulla on ainakin taloudenhallintaongelmia, jos ei yksinasuvalla ihan hyväpalkkaisella ihmisellä mitään muka jää, vaan elät kädestä suuhun. Pistä ensin talous ja pääkoppa muutenkin kuntoon, etsi asioita joita TYKKÄÄT tehdä. Ne nostaa sun elämänlaatua niin, ettei kumppanin löytäminen ole pakkomielle.
Ja jos saat talousasiat hallintaan, niin helpompihan se sit on viedä mahdollinen kumppani treffeille.
Kyllä olet oikeessa,, ennen join alkoholia kerran viikossa aika runsaasti meni viinaa ja viiniä sun muuta. Mulla on epäsiisti olemus äitini sanonut. huomannu varmaa itekki. Lopetin nyt alkoholin kokonaan moneksi kk. Siksi en halua baareihin mennä. Mutta on kaljamahaa tullut kyllä. Nyt on asiat vähän muuttunut. Voi olla että he pitävät mulla on pyöreet kasvon piirteet ja näkyy kyllä vähän naama pullea, mutta en lihava ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut kuitenkin naisia ylipainoisia ennen ja sain enempi naisia mitä nyt en saa mitään.
Kai sä tajuat, että iso osa niistä naisista "joita sait ennen" on löytäneet kumppanin, menneet naimisiin ja perustaneet perheen. Eli sinun ikäisillä sitä tarjontaa on paljon vähemmän kuin 25-vuotiailla, joista huomattavasti pienempi osa on naimisissa ja perheellisiä. Ja isompi osa niistä naisista jotka on sinkkuja 35-vuotiaana on sinkkuja jostain syystä, kuin vaikka niistä 25-vuotiaista sinkuista. Valtameri muuttui järveksi ja järvi lammeksi ja lammessa on paljon vähemmän kalaa kuin valtameressä. Siksi sinun on lähtökohtaisesti vaikeampi löytää sopiva nainen kuin nuorena, sillä heitä on markkinoilla vähemmän. Ja siihen kun lisätään sun supistunut elinpiiri, niin ei ihme, että nykyisin flaksi käy huonommin.
Koska nuorena en ollut kaljuuntunut ja juonut ja olin noin 20 kg hoikempi. Sillon sain laihojakin naisia muistan kyllä. Nyt en kelpaa hitto kellekkään ja semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä halun kelvata omana itsenäni jos en kelpaa ja naiset ei halua ees tutustua. Niin antaa olla. Etsikööt mieleisensä miehen. Mua ei kiinnosta.
Toki ihmisen pitää kelvata omana itsenään, mutta myös ihan JOKAISESSA meissä on aina jotain parantamisen varaa.
Ennen en käyny töissä olin työtön sossupummi jon alkoholia söin väärin.. välillä sain naisia. Nyt on hyvä palkkanen työ lopetin alkoholin ja liikun en saa ketään. Ruokavalio parantunut myös.
Vierailija kirjoitti:
Mutta on mulla niitä naisia ennen kuitenkin ollut. Etten ihan nollatilanteesta lähde.
Nyt vaan alat panostamaan omaan hyvinvointiisi ja unohdat naiset/naisettomuuden ihan kokonaan vähäksi aikaa. Ota projektiksi vaikka se, että olet 40-vuotiaana elämäsi kunnossa ja elämäsi on aidosti itsesi näköistä ilman naistakin.
Kiirettä sulla ei ole, koska lapsiakaan et halua ja samasta syystä voit hyvin katsella myös itseäsi muutaman vuoden vanhempia naisia.
Kaikki on kunnos.. mulla hieno asunto ja luottotiedot kunnos ja työpaikka on.
No mä oon unohtanut jo naiset ku en tälläsenä kelpaa. Mä nyt vaan oon yksin.
Mikäs se palkka nyt numeroissa on? Kun välillä se on hyvä, välillä ihan ok ja välillä ei jää mitään käteen.
Vierailija kirjoitti:
Koska nuorena en ollut kaljuuntunut ja juonut ja olin noin 20 kg hoikempi. Sillon sain laihojakin naisia muistan kyllä. Nyt en kelpaa hitto kellekkään ja semmosta.
Joo, koska nuorena sinun ikäisiä sinkkunaisia oli 100. Nykyään sinun ikäisiä sinkkunaisia on 10. Noista 10 sinkkunaisesta 5 on sinkkuja, koska haluavat olla ja 2 tykkää enemmän naisista. Se tarkoittaa, että sinulla oli ennen 98 vaihtoehtoa. Nyt sinulla on 3.
Talous on kunnossa ja luottotiedot kunnossa mutta halpa auto on. Ja ens vuonna tienaan enempi kyllä. Ei ole ongelmia.
Mutta on mulla niitä naisia ennen kuitenkin ollut. Etten ihan nollatilanteesta lähde.