Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?

Vierailija
16.10.2021 |

Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.

Kommentit (691)

Vierailija
281/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nuorena en ollut kaljuuntunut ja juonut ja olin noin 20 kg hoikempi. Sillon sain laihojakin naisia muistan kyllä. Nyt en kelpaa hitto kellekkään ja semmosta.

Kaljuuntuminen on ihan normaalia keski-iässä eikä silla ole minkäänlaista merkitystä jos muuten natsaa. Ainakaan jos lookki ei ole kuin seppo taalasmaalla ;-)

Sen sijaan tuo ylipaino on turn off todella monelle. Myös ylipainoisille naisille.

Vierailija
282/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän tietenkin et ikä vaikuttaa. Mutta ollaan sitte ikuisesti yksin. Harmi etten saa rakkautta läheisyyttä yhdessäoloa + muita juttuja.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos olen 195 cm ja painan 108 kg. ei missää nimessä ole turn off. mulla on ollut naisia ennenkin ja saman painonen ollut?

Vierailija
284/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ymmärrän tietenkin et ikä vaikuttaa. Mutta ollaan sitte ikuisesti yksin. Harmi etten saa rakkautta läheisyyttä yhdessäoloa + muita juttuja.-

Näinpä. Ja harmi etten mä saa hirsitaloa Turun saaristosta+ muita juttuja. Elämä on.

Vierailija
285/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ylipaino vaikuttaa. Onhan lihavat miehetki parisuhteissa sekä naiset??? Ei ole Seppo taalasmaa look. olen vain kaljuuntunut., sille en voi mitään.

Vierailija
286/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jos olen 195 cm ja painan 108 kg. ei missää nimessä ole turn off. mulla on ollut naisia ennenkin ja saman painonen ollut?

Mutta nykyään olet lisäksi vielä vanha ja kaljuuntuva. Viat kasautuu.

Vierailija
287/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei todellakaan ole turn off. ette ole edes nähnyt mua. Mä olen tosi pitkä en ole edes lihava. Monet on sanonu että et ole yhtään lihava.

Vierailija
288/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei naisten kanssa onnistua, kokeile miehiä sitte.

Vierailija
289/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vanha ja kaljuuntumiselle ei voi mitää. Parempi ku ei sano mitää aina näitä paskanjauhia palstat täynnä.

Vierailija
290/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehet ollenkaa.

Vierailija
291/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole missää nimes turn off. Koska en ole edes lihava pituuteni nähden 108 kg?

Vierailija
292/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miehet ollenkaa.

Miksi ei kelpaa vanha ja kaljamahainen mies sinulle? Oletko nirso?

Vierailija
293/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on todella naurettavaa :DDD

Vierailija
294/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vanha olen 36 v en halua lapsia. Toiset kaljuuntuu ja vähän lihoo,, sille ei voi hitto mitään!!!

Vierailija
295/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa riittää tää kaikki taas. Monet on ikisinkkuja ja varmaa minä myös. Mä en jaksa ettiä mitää ja unohdan naiset. Meen vaan töihin ja salille.

Vierailija
296/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vanha olen 36 v en halua lapsia. Toiset kaljuuntuu ja vähän lihoo,, sille ei voi hitto mitään!!!

No mutta mitä väliä sillä sitten on, vaikka olisit miehen kanssa, jos lapsiakaan ei tarvi tehdä? Reikä se on miehessäkin.

Vierailija
297/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ömmöm pöppöö

Vierailija
298/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä halun kelvata omana itsenäni jos en kelpaa ja naiset ei halua ees tutustua. Niin antaa olla. Etsikööt mieleisensä miehen. Mua ei kiinnosta.

No harva meistä tavisnaisistakaan saa hätistellä kiinnostuneita miehiä kimpustaan eli tuollainen ajatus on vähän hassu, että vastakkaisen sukupuolen pitäisi imeytyä ympärille tutustumaan ihan missä vaan liikkuu ja sitten ottaa nokkiinsa kun kukaan ei noteeraa.

Tuskin tuollaista tapahtuu kuin korkeintaan jossain yöelämässä jonkun nhl-lätkäjätkän ympärillä.. Ja silloinkaan kiinnostus ei kohdistu siihen lätkäjätkään itseensä vaan enemmänkin julkisuuteen ja rahaan eli ei tuollaistakaan huomiota kannata kenenkään kadehtia tai omaan elämäänsä kaivata.

Ja valitettavasti se niin vaan on, että kun ikää tulee niin se pariutuminenkin muuttuu hankalammaksi. Harva sitä enää on kiinnostunut juoksemaan yöelämässä tai muutenkaan olemassa "tyrkyllä" vaan sitä kaipaa jo ihan normaalia, jopa tylsääkin arkea. Aika aikaansa kutakin.

Ja siinä arjessa ei sitten ihan kamalasti ole niitä tilaisuuksia tavata uusia ihmisiä. Ja varsinkaan vapaita ihmisiä, koska omassa ikäluokassa on paljon vähemmän sinkkuja kuin mitä vaikka silloin parikymppisenä..

Vierailija
299/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta miehet. hitto miten ärsyttävää porukkaa. Pysyn todellaki naisista ikuisesti erossa ja ikisinkkuna.

Vierailija
300/691 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää siltä ettei niitä taikkumuijia irronnutkaan. Niillekin liian hapokkaita nämä.