Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Oon 46v ja asun Turussa, kiinnostaako?
No en tiedä voi olla et sielä on, mut en ole oikein jutellut naisille sielä. Eikä töistä nyt oikein löydä.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä voi olla et sielä on, mut en ole oikein jutellut naisille sielä. Eikä töistä nyt oikein löydä.
Mikähän työ kyseessä? Miksi et ole jutellut? Miksi ajattelet ettei sieltä löydy?
Ja vedätkö naisista jotain omia johtopäätöksiä? Jos et edes juttele, mistä tiedät että on koulutettuja?
No vaikea tuohon sanoa. Mä en halua mitää semmoista ylimielistä naista niitä tuntuu olevan todella paljon. ne ovat rahan ja koulutuksen sun muun perässä. Valtion hommissa olen, ja olen todella tavallisen näkönen mies. No suurin osa on stadissa koulutettuja ura naisia. Itse olen ammattikoulupohjainen tavallinen duunari, ja tuntuu et naiset pitää heitä ihan pohjalla. Palkkaki sais olla parempi mut ei vain ole.
Ei olisi Allun tarvinnut jälleen kerran avata uutta ketjua samasta aiheesta. Jankutat nyt sitten tässäkin ketjussa sata sivua samoja lauseita?
Kouvolasta ja Kotkasta, jos lasket ne Etelään.
No mussa on kiinnostavaa. Esim oon todella pitkä.. Mulla on ihan hyvä vaatetyyli.. hmm oon kiltti ja vähän ujo.. rauhallinen persoona.. tykkään ostella naiselle kaikkea pientä ja yllätän.. mut ei tunnu vaa löytävän sopivaa naista.
No ei täältä vain löydä, koska olen kouluttamaton ja en ole kovin fiksu mieheksi. Vähän ujo ja tavallisen näkönen siinä ne syyt miksi olen sinkkuna.
Pitäs varmaa olla erilainen nykyää, emmä tiedä. Millanen sit pitäs olla että saa naisen edes treffeille nykyään. Seki tuntuu olevan melkein mahdottomuus.
Olen vantaalainen tavallinen nainen. Käyn töissä, kaupassa, välillä ravintoloissa.
Mutta ehkä vaatteeni on sinulle liian hienot.
Asut väärällä alueella. Pk-seudulla on paljon lähiöitä joissa asuu kaltaisiasi naisia. Alahan käydä tutkimusretkillä😁.
Vierailija kirjoitti:
Pitäs varmaa olla erilainen nykyää, emmä tiedä. Millanen sit pitäs olla että saa naisen edes treffeille nykyään. Seki tuntuu olevan melkein mahdottomuus.
Miten olet yrittänyt saada naisia treffeille? Ja miksi juuri niitä naisia?
No kuulostaa siltä, että ap surkuttelee ja vähättelee itseään ja toivoo naisenkin vähättelevän itseään. Ehkäpä nämä " ylimieliset" vain on onnellisia myös sinkkuina, eivätkä kävele pää alaspäin. Saa sitä hymyilla ja laittautua ja nauttia elämästä.
Ei mullakaan kyllä tulis mieleen tutustua ihmiseen joka on vaan: No mä nyt vaan oon tällänen, palkkakin on perseestä, tälläset rytkyt nyt vaan heitin päälleni..
En halua mitää lähiöbubinaista. Ei vain kiinnosta semmoinen.
No esim nettideittien kautta Tinder sun muut. Mutta nyt en jaksa enää eees yrittää, poistin koko sovelluksen ja yritän jaksaa olla yksin.
Mielellään semmoinen tavallinen nainen.. saa meikata ja olla hieno. Mutta yleensä ne hienot koulutetut naiset vaatii just mieheltä samaa. Älyä. Koulutus. Hieno mersu.. ei kelpaa halpa romu.. Ei mulla ole tuommosiin juttuihin varaa,, en ees koskaa matkustele missään. Oon ihan tavallinen duunari.
Alussa sanoit että sun palkka on hyvä, sitten sais palkka olla parempi. Suupielet ylöspäin, älä vähättele itseäsi.
Eikö töissäkään sinkkuja naisia?