Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla nyt sattuu olemaan vähän tuota kaljamahaa, mut olen todella pitkä ja se ylipaino ei mussa kyl näy pätkääkään, eli ei ole siitä kiinni, ihminen nyt muuttuu ja vanhenee vain, sille ei voi mitään. Ei se nyt siitä ole kiinni. Mä vaa ihmettelen naisten nirsoutta kun ei vain millään kelpaa. Ottakoot sitte koulutetun bodarin joka pumppaa rautaa salilla ja on käyny yliopiston.
Ei se kaljamaha ole mikään välttämätön vanhenemisen oire. Lisäksi kirjoitat huonosti ja vaikutat olevan lapsellinen. Aika harvaa naista kiinnostaa adoptoida sohvalleen kaljaa kittaavaa, näköalatonta elämää viettävää duunaria tuijottamaan formuloita. Sisustustyynyt näyttää paremmalle, eivätkä ne omi kaukosäädintä tai piereskele.
Sulta pitäis kaivaa lusikalla silmät päästä ja vasaroida 1000 naulaa selkään.
Minkäs minä sille mahdan, jos noin kovaa osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään semmoinen tavallinen nainen.. saa meikata ja olla hieno. Mutta yleensä ne hienot koulutetut naiset vaatii just mieheltä samaa. Älyä. Koulutus. Hieno mersu.. ei kelpaa halpa romu.. Ei mulla ole tuommosiin juttuihin varaa,, en ees koskaa matkustele missään. Oon ihan tavallinen duunari.
Et sä kyllä millään mittapuulla vaikuta tavalliselta vaan laiskalta, neuroottisesta ja huonoitsetuntoiselta. Tavallisilla duunarimiehillä on normaali suhtautuminen naisiin ja jonkin verran normaalia kunnianhimoa, esim. nähdä maailmaa, vaikka koulutus ja ura onkin amis.
Ei kaikkia kiinnosta juosta turistina maailman hotelleja läpi. Kyllä aloittaja ihan perusjampalta kuulostaa. Ehkä hieman turhautunut fiilis hänestä puskee päälle. En ihmettele, kun ei ketään löydy arkea sulostuttamaan.
Mä en juo kaljaa.. en istu sohvalla kato formuloita meen vaikka paremmin lenkille, ei tarvi olettaa ihan tommosia. Entinen elämä oli alkoholia ja semmosta vääränlaista ruokavaliota niin on maha tullut mutta kuten sanoin täälä taas oletetaan että olen lihava, no en todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI vain vissiin taida löytyä sopivaa tavallista naista. Joka ei ole vain komeen naaman perässä ja muut asiat päälle. Mieluite oon vaikka yksin jos on näin pinnallinen elämä.
"Komeen naaman perässä ja MUUT ASIAT PÄÄLLE". Eli sinussa ei ole käytännössä yhtään minkäänlaisia vetovoimatekijöitä? Mikä asia pitäisi sun mielestä olla se, mistä se potentiaalinen nainen sinussa kiinnostuu?
Minä voin kertoa, sillä Alluhan on jankuttanut nämä asiat eri palstoille tuhansia kertoja. Eli Allun pitäisi saada nainen koska
- hän on pitkä
- ei ole susiruma
- hänellä on työpaikka.
Hän ei tosin harrasta mitään, ei ole kavereita ja oma äitikin on kyllästynyt kuuntelemaan samoja jankkauksia vuodesta toiseen. Lisäksi hän on äkkipikainen ja tönii naisia baareissa, koska ei saa heiltä vastakaikua. Peli- ja rahaongelmia jatkuvasti. Silti pitäisi missi löytyä kannattelemaan tämän mieslapsen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään semmoinen tavallinen nainen.. saa meikata ja olla hieno. Mutta yleensä ne hienot koulutetut naiset vaatii just mieheltä samaa. Älyä. Koulutus. Hieno mersu.. ei kelpaa halpa romu.. Ei mulla ole tuommosiin juttuihin varaa,, en ees koskaa matkustele missään. Oon ihan tavallinen duunari.
Et sä kyllä millään mittapuulla vaikuta tavalliselta vaan laiskalta, neuroottisesta ja huonoitsetuntoiselta. Tavallisilla duunarimiehillä on normaali suhtautuminen naisiin ja jonkin verran normaalia kunnianhimoa, esim. nähdä maailmaa, vaikka koulutus ja ura onkin amis.
Ei kaikkia kiinnosta juosta turistina maailman hotelleja läpi. Kyllä aloittaja ihan perusjampalta kuulostaa. Ehkä hieman turhautunut fiilis hänestä puskee päälle. En ihmettele, kun ei ketään löydy arkea sulostuttamaan.
Mitä se hänen arkensa "sulostuttaminen" käytännössä on? Vantaalaisen vuokrakaksion siivoamista? Sohvalla vieressä Possen katsomista? Reisien aukaisua välillä? Kuulostaa ihanalta...
No olen kyllä turhautunut miksi nykyää tää on tällästä. Muistan vielä ajat kun kävin treffeille ja tapasin naisia. Mutta nykyää tuntuu monelle pinnallisuus olevan ja ulkonäkö ja raha numero 1
Ei tarvitse missää nimessä löytyä missi. ei missää nimessä, vaan ihan tavallinen kouluttamaton nainen vaikka työtön,, se ei ole este minulle, mutta tuskin kukaan sitä ymmärtää ja tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo kaljaa.. en istu sohvalla kato formuloita meen vaikka paremmin lenkille, ei tarvi olettaa ihan tommosia. Entinen elämä oli alkoholia ja semmosta vääränlaista ruokavaliota niin on maha tullut mutta kuten sanoin täälä taas oletetaan että olen lihava, no en todellakaan ole.
Mä en ymmärrä, että miten voi olla sekä ylipainoinen että kaljamahan omaava ilman, että on lihava? Onko sulla siis sellaiset ruipelojalat ja kädet, mutta tynnyrimaha?
Enempi kun lukee näitä ihmisten kommentteja sitä varmemmaks tietää jo että on ikuisesti yksin. Kokoajan kriteerit ja koulus ja raha ja kaikki vaikuttaa. Pitäs vielä olla kavereita ja harrastuksia ja kaikkee. just joo ihmettelen minä kyllä.
Olen pitkä ja on jalat ja kädet kyllä ohkaset yli 190 cm pituutta mutta mahaa löytyy. Kuten sanoin mä en ymmärrä miten ylipaino ja maha voi olla este ja kaljuuntunut tukka. No sitten ettikööt naiset komean sporttisen adoniksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse missää nimessä löytyä missi. ei missää nimessä, vaan ihan tavallinen kouluttamaton nainen vaikka työtön,, se ei ole este minulle, mutta tuskin kukaan sitä ymmärtää ja tajuaa.
No mitä sinä sille naiselle tarjoat? Mitä sinun kanssasi tehtäisiin vaikkapa näin lauantai-iltapäivällä?
Vierailija kirjoitti:
Enempi kun lukee näitä ihmisten kommentteja sitä varmemmaks tietää jo että on ikuisesti yksin. Kokoajan kriteerit ja koulus ja raha ja kaikki vaikuttaa. Pitäs vielä olla kavereita ja harrastuksia ja kaikkee. just joo ihmettelen minä kyllä.
Joo, pitää olla. Aivotkin pitää olla. Ja pulssi. Ja persoonallisuus. Tää on niin pinnallista nykyään.
Mitä sä oikein edes naisella teet? Ota koira ja käy välillä maksullisissa, problem solved.
On meitä "tavallisia" vielä olemassa.
No vaikka mentäis lenkille johki metsään tutustuttais juteltais. Vaikka syömään johki hienoon paikkaan. No kyllä mustaki löytyy jotain kiinnostavaa varmasti löytyy. Nykyää ei vain tapaa naisia missää pääse juttelemaan ku en tunne yhtään ketään. Lähinnä yksin vaan oon ja kyllä se turhauttaa. Olen niin tavallinen mies ja mulle on sanottu etsi tavallinen nainen ja unohda ne missit.
No ei siltä näytä että on tavallisia kun ei kerta ollenkaa pääse tapaamisen asteelle ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkä ja on jalat ja kädet kyllä ohkaset yli 190 cm pituutta mutta mahaa löytyy. Kuten sanoin mä en ymmärrä miten ylipaino ja maha voi olla este ja kaljuuntunut tukka. No sitten ettikööt naiset komean sporttisen adoniksen.
Katsos kun ne ei ole este, jos sulla on muita, kompensoivia ominaisuuksia. Mutta omien juttujesi perusteella ei taida olla. Oikein mainostat, että et ole oikein minkään näköinen, et koulutettu etkä hyvässä duuissa, et myöskään ole erityisen kiinnostunut mistään ja lisäksi asut Vantaalla.
En uskoisi että naisten mielestä olen edes kovin lihava, koska olen pitkä. Ja en todellakaa ruma en usko että olen. Mutta en komeakaan. Ihmettelen sitte mitä viihtyykö naiset vaa yksin nykyää ei halua mitään.
Jos etsisit ap netin kautta kaltaistasi, helposti raivostuvaa, oppimisvaikeuksia omaavaa kouluttamatonta naista ikähaarukalla 25-45?
No onhan sulla harrastuksia: mm. salilla käyminen ja lenkkeily. Toistan jo annetun neuvon: älä vähättele ja surkuttele itseäsi, se ei sytytä!