Mistä löytää tavallisia naisia täältä etelästä?
Asun Vantaalla ja tuntuu ettei yli 35 v miehelle löydy naista. En ole työtön ja on ihan hyvä tuntipalkkaki. Olen aika tavallisen näköinen hieman ylipainonen ihan kouluttamaton mies. En ole käynyt korkeakoulua. Ei ole nyt harrastuksia. Kuntoilen kyllä ja välillä käyn salilla etten sohvaperuna ole. Olen vain kiinnittänyt huomiota naisiin ja ovat monet aika itteensä täynnä olevan olosia meikkiä ja hienot vaatteet ja koulutukset. Miksi ei tuommosille sit kelpaa. EI tunnu vain niitä tavallisia olemaan missää.
Kommentit (691)
Kai olen sitte vain jotenki tylsä.. tavallisen eli voin olla rumaki naisten mielestä.. tukka ohentunut ja on vattaa vähän ylipainoa vähän mut en lihava ole. Mutta enpä pääse treffeille ja tapaa naisia oikein missää. Kadulla nyt en viitti mennä juttelemaan.
Kaikella rakkaudella, mutta "ylipainoinen ja kouluttamaton" ei ole pääkaupunkiseudulla "tavallinen". Pääkautunkiseudulla "tavallinen" on normaalipainoinen, joitain harrastuksia omaava ja joko AMK:n tai yliopiston käynyt ihminen.
No on kyllä, mutta melko normaali mä silti olen ja näytän normaalilta. No mä nyt vaa sanoin. Enpä ole huomannut vuosiin että naisia kiinnostaa. En harrasta mitää koska se on jäänyt. Pitäskö harrastaa sitten väkisin naisen takia? Ennen oli joskus kauan sitte harrastuksia. Oon kuitenki töissä ja asiat rullaa. Vapaa-ajalla katon leffoja ja lähden vaikka salille tai lenkille.. tai kahvilaan. Haluaisin parisuhteen löytää ja semmosta elää tavallist aarkee naisenkaa. Lapsia en halua. Terveys on tärkeintä sun muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kai olen sitte vain jotenki tylsä.. tavallisen eli voin olla rumaki naisten mielestä.. tukka ohentunut ja on vattaa vähän ylipainoa vähän mut en lihava ole. Mutta enpä pääse treffeille ja tapaa naisia oikein missää. Kadulla nyt en viitti mennä juttelemaan.
"On vähän ylipainoa, mutta en ole lihava"?? Onko sulla siis salilla pumpattu kehonrakentajabody? Jos ei, niin sitten olet lihava. Sitä se ylipaino tarkoittaa.
No kuten sanoin en ole käynyt korkeakoulua. Miksi ihmeessä pitäisi olla? Kun ei vain kiinnosta korkeakoulut. Olen tavallinen amis duunari. Kuten sanoin tunnen vain olevani pohjalla. EI naisia kiinnosta pätkän vertaa. Ilmeisesti pitäs olla just semmonen sporttinen fiksu yliopisto kaveri. No en nyt sattumaisin ole.
No ei ole mitää hyvää kroppaa.. ylipainoa ja mahaa vähän mutta ei ole paljon ja ei todellakaa ole siitä kiinni!!!
No sitten kai pitää vain haaveet unohtaa ja parisuhde. Käydä töissä kun on vakipaikka ja elää jotain normi elämää ja unohtaa naiset. Ilmeisesti naisten silmissä sitä on vaa aina pohjalla, vaikka asiat on mun mielestä itselläni melko hyvin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mitää hyvää kroppaa.. ylipainoa ja mahaa vähän mutta ei ole paljon ja ei todellakaa ole siitä kiinni!!!
Eli jos nainen kuvaa itseään sanomalla "Ylipainoa on ja vähän mahaakin löytyy, mutta en ole lihava. Käyn joskus salilla.", niin ymmärrät, että kyseessä on ihan normaalipainoinen, ylipainoinen mahakas nainen, joka ei ole lihava?
Ongelmasi on jankuttaminen. Samoja lauseita uudestaan ja uudestaan. Eihän sellaista kukaan jaksa kauaa kuunnella. Vaikutat jumiutuneelta, et mielenkiintoiselta. Lisäksi olet kertonut olevasi äkkipikainen ja töniväsi naisia, kun he eivät sinusta kiinnostu. Joten siinäpä se.
No mulla nyt sattuu olemaan vähän tuota kaljamahaa, mut olen todella pitkä ja se ylipaino ei mussa kyl näy pätkääkään, eli ei ole siitä kiinni, ihminen nyt muuttuu ja vanhenee vain, sille ei voi mitään. Ei se nyt siitä ole kiinni. Mä vaa ihmettelen naisten nirsoutta kun ei vain millään kelpaa. Ottakoot sitte koulutetun bodarin joka pumppaa rautaa salilla ja on käyny yliopiston.
Voi olla et jankutan mutta haluan sanoa suoraan millasta tää on. Kun ei naiset vain kiinnostu ja lähde mua tapaamaan ei halua tutustua. niinku mitä ihmettä. En ole salityyppi ja mulla ei oo komeeta vartaloo.. mahaa on vähän ja ohentunut tukka, no mä en sille voi mitää.. en todellakaa voi. En ole äkkipikainen en töni naisia.. en juo alkoholia.
No mä en katso telkkaria ja syö sipsiä. Joo ei ihan kiinnosta tuommoinen nainen. Ylipainonen voi olla. Mutta olis kiva löytää se sopiva kumppani jo pikkuhiljaa elämään. Miten tää voi olla näin todella vaikeeta.
Työttömässä ylipainosessa naisessa ei ole mitään vikaa jos vain synkkaa ja kemiat kohtaa ja semmosta. Mutta naisille tuntuu olevan just naama ja komee kroppa ja korkeakoulutus niin tärkeitä. Emmä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään semmoinen tavallinen nainen.. saa meikata ja olla hieno. Mutta yleensä ne hienot koulutetut naiset vaatii just mieheltä samaa. Älyä. Koulutus. Hieno mersu.. ei kelpaa halpa romu.. Ei mulla ole tuommosiin juttuihin varaa,, en ees koskaa matkustele missään. Oon ihan tavallinen duunari.
Et sä kyllä millään mittapuulla vaikuta tavalliselta vaan laiskalta, neuroottisesta ja huonoitsetuntoiselta. Tavallisilla duunarimiehillä on normaali suhtautuminen naisiin ja jonkin verran normaalia kunnianhimoa, esim. nähdä maailmaa, vaikka koulutus ja ura onkin amis.
EI vain vissiin taida löytyä sopivaa tavallista naista. Joka ei ole vain komeen naaman perässä ja muut asiat päälle. Mieluite oon vaikka yksin jos on näin pinnallinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
No mulla nyt sattuu olemaan vähän tuota kaljamahaa, mut olen todella pitkä ja se ylipaino ei mussa kyl näy pätkääkään, eli ei ole siitä kiinni, ihminen nyt muuttuu ja vanhenee vain, sille ei voi mitään. Ei se nyt siitä ole kiinni. Mä vaa ihmettelen naisten nirsoutta kun ei vain millään kelpaa. Ottakoot sitte koulutetun bodarin joka pumppaa rautaa salilla ja on käyny yliopiston.
Ei se kaljamaha ole mikään välttämätön vanhenemisen oire. Lisäksi kirjoitat huonosti ja vaikutat olevan lapsellinen. Aika harvaa naista kiinnostaa adoptoida sohvalleen kaljaa kittaavaa, näköalatonta elämää viettävää duunaria tuijottamaan formuloita. Sisustustyynyt näyttää paremmalle, eivätkä ne omi kaukosäädintä tai piereskele.
Vierailija kirjoitti:
No mä en katso telkkaria ja syö sipsiä. Joo ei ihan kiinnosta tuommoinen nainen. Ylipainonen voi olla. Mutta olis kiva löytää se sopiva kumppani jo pikkuhiljaa elämään. Miten tää voi olla näin todella vaikeeta.
Vauvapalstalla ruikuttamassa samaa asiaa päivästä toiseen vuosien ajan, ilman että edes luet muiden kommentteja. Kyllä taatusti on - - tun vaikeaa löytää nainen ja saakin olla noilla spekseillä.
Seurakunnissa on paljon tuon ikäisiä sinkkunaisia perinteisillä arvoilla varustettuna. Sieltä. Mutta haluavat että usko on yhteinen, yleensä.
Vierailija kirjoitti:
EI vain vissiin taida löytyä sopivaa tavallista naista. Joka ei ole vain komeen naaman perässä ja muut asiat päälle. Mieluite oon vaikka yksin jos on näin pinnallinen elämä.
"Komeen naaman perässä ja MUUT ASIAT PÄÄLLE". Eli sinussa ei ole käytännössä yhtään minkäänlaisia vetovoimatekijöitä? Mikä asia pitäisi sun mielestä olla se, mistä se potentiaalinen nainen sinussa kiinnostuu?
Juuri niitten syiden takia tuntuu että asun väärässä paikassa. Missä kaikki tavalliset naiset on.. joille kelpaisin omana itsenäni. En ole komea eikä rahaa ole, ei ole varaa matkustella sun muuta. Mutta kai ihmiset muuttuu ja semmosta. En ole koskaa saanut hienoa prinsessaa treffeille, ne haluaa komeita sporttisia miehiä.