Kuinka helppoa/vaikeaa on 35v+ akateemisen (tohtori) ja hyvässä työssä olevan sinkkunaisen löytää kelpo mies pääkaupunkiseudulta?
Kommentit (279)
Jaa-a. Ainakin vaikeampaa kuin kaksvitosena ilman tohtorin tutkintoa.
Paras ottaa nyt juna alle ja suhauttaa Turkuun, sivistyksen kehtoon.
Veikkaisin sen olevan ei helpoin eikä vaikein jobi. Minä olen omasta mielestäni kelpo mies, mutta en mäkään ois mun kaa.
Sinulle tohtorius merkitsee kaikkea, miehille sillä ei ole mitään arvoa. Ikä on tosi paha rasite ellet hyväksy 5-kymppisiä. Ulkonäöllä voi korvata asioita mutta silloin pitäisi olla nätti naama ja suunnistajan kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Päiväys meni vanhaksi jo AP.
Kaverin puolesta kyselin.
Riippuu ulkonäöstä, luonteesta ja seksikkyydestä. Monesti tohtorinaiset ovat pitkiä ja hoikkia. Se ei välttämättä huokuta miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ulkonäöstä, luonteesta ja seksikkyydestä. Monesti tohtorinaiset ovat pitkiä ja hoikkia. Se ei välttämättä huokuta miehiä.
Pitkä ja hoikka ei houkuta, koska ... ???
Aivan naurettavan helppoa jos ei ole läski.
Miehiä kiinnostaa hyvä vaimo, ei akateemisuus eikä tittelit.
Vierailija kirjoitti:
Tohtorius ja ikä ovat rasitteita, mutta seksikäs ulkonäkö pelastaisi kaiken. Eli löytyykö isoja tissejä, kaunis naama, sopiva pituus=160-169 cm, normaalipaino, pitkiä hiuksia???? Nämä ovat ne tärkeät kriteerit ja näistä ap ei mainitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa hyvä vaimo, ei akateemisuus eikä tittelit.
Ekalla kierroksella otin akateemisen, nyt eronneena helppo luonne ratkaisee.
Se, että olet tohtori, ei suurimman osan miehistä ole hyvä asia.
Esim se, että otat suikkiin loppuun asti ja nielet, on suurimmasta osasta miehiä loistava asia.
Eli parisuhdemarkkinat on eri asia kuin akateemiset työmarkkinat.
T. YTT, M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja hoikka ei houkuta, koska ... ???
Joitakin miehiä voi houkuttaa, mutta ehkä mies useampi haluaisi J-Lo tyyppisen naisen. Lisäksi tohtorinaisen tulisi selvästi ilmaista kiinnostus miestä kohtaan. Muuten mies ajattelee, että ei ole mitään mahdollisuuksia saada tuollaista naista.
Täysin toivoton tehtävä... kertoo jo kaiken tarvittavan, että sinun pitää erikseen korostaa akateemisuutta ja tohtoriutta.
No ei näitä suomalaisia saa treffeille innostumaan. Olen lapseton 167cm pitkä m-kokoinen nainen. Siispä tapailen nuorempia ulkkiksia. Eihän siinä, kyllä nämä treenatut nuoret miehet osaa tempun jos toisenkin. Ovat myös avarakatseisia, lukeneita ja fiksuja. Win-win.
En ihmettele jos järkevää miestä ei löydy, kun lukee tähän ketjuun vastanneiden pallopäiden kommentteja.
?