Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka helppoa/vaikeaa on 35v+ akateemisen (tohtori) ja hyvässä työssä olevan sinkkunaisen löytää kelpo mies pääkaupunkiseudulta?

Vierailija
15.10.2021 |

?

Kommentit (279)

Vierailija
261/279 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aloittaja on aivan varmasti sinkkumies, joka

a) on lopettanut koulunkäynnin yläasteen jälkeen ja jolla

b) a-kohdan vuoksi on matala palkka, ja jonka

c) itsetunto on a- ja b-kohtien vuoksi heikko, ja joka

d) a-c -kohtien vuoksi ei löydä naista.

Nyt hän on keksinyt, että on naisten syytä, erityisesti koulutettujen itsenäisten naisten syytä, että hän on sinkku. Hän muistaa kertoa kaikille naisille, että on heidän syytään, että tämä "tavallinen kilttimies" ei löydä naista.

Vierailija
262/279 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi rakas rakas ole kiltti, anna patja sekä viltti.

On kylmä kiertää puistoja. Täältä saisit nöyrän elätin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä realistinen arvio kirjoitti:

Sinulle tohtorius merkitsee kaikkea, miehille sillä ei ole mitään arvoa. Ikä on tosi paha rasite ellet hyväksy 5-kymppisiä. Ulkonäöllä voi korvata asioita mutta silloin pitäisi olla nätti naama ja suunnistajan kroppa.

Kyllä minä ainakin (tekniikan) tohtorina arvostan kovasti tohtorintutkintoa naisella. Itseasiassa vaimollani sellainen onkin. Väittelyhän ei millään tavalla poissulje sitä, että on myös nätti ja varakas.

Vierailija
264/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tohtorius merkitsee kaikkea, miehille sillä ei ole mitään arvoa. Ikä on tosi paha rasite ellet hyväksy 5-kymppisiä. Ulkonäöllä voi korvata asioita mutta silloin pitäisi olla nätti naama ja suunnistajan kroppa.

Kyllä minä ainakin (tekniikan) tohtorina arvostan kovasti tohtorintutkintoa naisella. Itseasiassa vaimollani sellainen onkin. Väittelyhän ei millään tavalla poissulje sitä, että on myös nätti ja varakas.

Toki täytyy sanoa, että silläkin on aika paljon väliä, minkä alan tohtori on. Esimerkiksi lääketieteen, tekniikan tai kauppatieteiden tohtori on ihan eri tavalla houkutteleva kuin kasvatustieteen tohtori. Eikä sitäkään voi kieltää, että naisellisuus houkuttaa. Kyllä hyvällä itsetunnolla varustettu kolmikymppinen tohtori on jakkupuvussa ihan erilailla kuuma kuin joku tätilookkiin siirtynyt piipertäjä, joka valittaa kuinka patriarkaatti sortaa ja kaikki miehet ovat hirveitä.

Vierailija
265/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tekemään tutkimus, niin pian olet jo tuplatohtori.

Vierailija
266/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
267/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille aloittajatrollille kertoisin, että tohtorinaisen varmasti kannattaa etsiä seuraa ensisijaisesti yliopistolta vertaistensa joukosta tai tietenkin työelämästä.

Vierailija
268/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja yksi naispuolinen lähisukulainen on väitellyt. Lieneekö tohtorius sitten syy vai ei, mutta on lähisukulaisista ainoa sinkku.

Mutta olen samaa mieltä kuin useimmat täällä, että ei noin korkea koulutus mikään meriitti parisuhdemarkkinoilla ole naiselle.

Naisilla on tapana pyrkiä rakentamaan parisuhde, koti ym. mieleisekseen. Jos nainen on miestä älykkäämpi, hänellä on kaksi voimaksta painostuskeinoa sen yhden vakion asemesta.

Mitä hittia? Ajatteleeko joku oikeasti näin? Kaksi painostuskeinoa…

Vierailija
269/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
270/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CV ja parisuhde-CV sisältävät täysin eri asioita. Tämä tiedoksi muillekin 'akateemisille'.

Vierailija
271/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin helppoa on nuorehkon, väitelleen naisen löytää mies - ainakin, jos ei korosta sitä tohtoriuttaan. Terveisin toinen tohtori (mies).

Vierailija
272/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtoriksi väitelleethän taitavat ollakin yleensä kohtuullisen varakkaista piireistä - muilla ei ole varaa norkoilla vuosikausia yliopistolla perustutkinnon suorittamisen jälkeen.

Vierailija
273/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain ton ikäisenä tohtorismiehen. Tosin olin silloin erittäin vetävän näköinen ja kiinnostuneita löytyi, joten oli valinnan varaa. Suosittelen satsaamaan omaan ulkonäköön ja sitten vaan sihtaamaan sopivia miehiä. Tsemppiä.

Et myöskään ole turhan vaatimaton.

Vierailija
274/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää joulua...

Nainen parhaassa iässä. Koulutettu eli älykäs. Edellisen perusteella voisin kuvitella osaavansa pitää itsensä miellyttävän näköisenä. Pääkaupunkialueella eniten ihmisiä...

Ja tätä on vatvottu 14 sivullisen verran...

Ottakaahan hyvät ihmiset vähän jouluglögiä.

Vierailija
275/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa fwb:ksi jos ulkonäkö on kunnossa, kinky kiinnostaa ja tutkinto on jostain muusta kun humanismihöpöstä. Lapset tehty lähemmäs 10 vuotta sitten ja erostakin on jo vuosia. Uusi parisuhde ei kiinnosta

M39 tohtori

Vierailija
276/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohtoriksi väitelleethän taitavat ollakin yleensä kohtuullisen varakkaista piireistä - muilla ei ole varaa norkoilla vuosikausia yliopistolla perustutkinnon suorittamisen jälkeen.

Totta toinen puoli. Olen varakkaasta perheestä, mutta kyllä väittely oli rahallisesti ihan ok. Palkka vaihteli välillä 2500-3500 e/kk ja tuohon päälle sain parhaimpina vuosina yli 10 000 e verottomia apurahoja. Toki sai tehdä sitten töitäkin 200 h/kk.

Vierailija
277/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ottaa fwb:ksi jos ulkonäkö on kunnossa, kinky kiinnostaa ja tutkinto on jostain muusta kun humanismihöpöstä. Lapset tehty lähemmäs 10 vuotta sitten ja erostakin on jo vuosia. Uusi parisuhde ei kiinnosta

M39 tohtori

Tohtorilla on suht heikko laskupää:

Ukonäkö kunnossa tod näk. 70 %

Kinky kiinnostaa tod näk. 20 %

Tutkinto jostain muusta kuin humanismista tod näk. 20 %

Lapset... tod näk. 10 %

Erosta vuosia tod näk. 50 %

Doktori voi itse kertoa noi keskenään...

Vierailija
278/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39 tohtori

Tohtorilla on suht heikko laskupää:

Ukonäkö kunnossa tod näk. 70 %

Kinky kiinnostaa tod näk. 20 %

Tutkinto jostain muusta kuin humanismista tod näk. 20 %

Lapset... tod näk. 10 %

Erosta vuosia tod näk. 50 %

Doktori voi itse kertoa noi keskenään...

Noissa on aika iso ristikorrelaatio. Jos miettii vaikka väitelleitä naislääkäreitä niin 3/4 on hyvännäköisiä.

Vierailija
279/279 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele jos järkevää miestä ei löydy, kun lukee tähän ketjuun vastanneiden pallopäiden kommentteja.

Vastaamassa olivat viisikymppistä miestä ehdottaneet persulipalstapösilöt ja -jonnet. 

Hauskimpia palstakeskusteluja on ollut (ns.) palstaälykköjen kohtaaminen, koska harvoin näkee yhtä paljon kirjoitusvirheitä. :D

Aloittaja, tapaa enemmän ihmisiä. Fiksujakin miehiä on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi