Olen työtön 35v mies joka kaipaisi itselleen kumppania. Mutta tuntuu että ei ole tarjolla muita kuin sellaisia naisia, joilla on työttömyyden lisäksi pitkä lista muitakin ongelmia
Esimerkiksi kun itse olen viimeksi juonut edes kevyen humalan viime vuonna, en tupakoi, käyn salilla ja pidän kroppani (185cm) hyvässä kunnossa muutenkin liikkuen, kasvoni ovat keskimääräistä komeammat, pukeudun siististi, pidän huolta hygieniastani, pidän kotini puhtaana, minulla ei ole vielä lapsia, olen keskiverto älykkäämpi (ihan testatusti), olen hyvin empaattinen ja huumorintajuinen, en ole väkivaltainen, ei ole huume -tai väkivaltahistoriaa eikä muutakaan rikosjuttuja....
...Niin tarjolla olevat naiset tuntuvat aina olevan sekoitus seuraavista,, tietysti vaihdellen eri "ominaisuuksien" välillä : Vahvasti alkoon menevä, runsaasti tupakoiva, tyhmä, huumeidenkäyttäjä (nykyinen tai entinen), lapsia (ja vielä usein eri miehille), väkivaltataustaa, huumorintajuton, huomattavan lihava, ei mitään liikuntaa harrastava, ilkeä, ruma, koti kuin kaatopaikka (esim. kaapit kun avaa niin 15 vuoden pölyt nurkissa...
Tiedän että en voi vaatia suurta omaisuutta tai työssäkäyntiä naiselta, koska niitä ei minulla itsellänikään ole, mutta missä ovat kaikki ne naiset joilla olisi muut osa-alueet kunnossa? Ihan kuten itsellänikin on
Kommentit (193)
kyllä kunnollisia työttömiä löytyy, voi olla että omalla paikkakunnalla ei ole sopivia naisia. joku nettitreffi homma. ilmoitukseen sit raittius,ei lapsia ym.hakuehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on sitten kauhea vika naisessa, jos sillä on lapsia.
Itselläni ei vielä ole lapsia, ja haluaisin kokea noin merkittävän asian yhdessä naisen kanssa.
Lisäksi minä olen joskus seurustellut naisen kanssa jolla oli lapsi, ja entinen kumppani vielä sekoili mukana enemmän ja vähemmän...Huonoja kokemuksia siis.
Haluaisin aloittaa tuolta osalta puhtaalta pöydältä.ap
Lapsen isä siis pyöri vielä mukana, tarkennukseksi. Ja ymmärränhän minä että naisella voi olla vaikea päästä yli ihmisestä, joka todennäköisesti on ollut hänen elämänsä rakkaus kun lapsentekoonkin ryhdyttiin
ap
Jo pelkästä ap:n kirjoitustyylistä tulee heti kuva itseään täynnä olevasta miehestä joka kuvittelee liikoja esim. ulkonäöstään ja älykkyydestään ja aliarvioi/mollaa toisia. Ei tule vaikutelmaa mukavasta ihmisestä. Esim. Tinderissä auttamatta miehet, jotka kuvailevat itseään "keskivertoa komeammaksi" ovat minun silmääni aina nimenomaan "keskivertoa vähemmän viehättäviä" ja tavallisen näköisiä ja on jotenkin noloa että kehuskelevat ulkonäöllään. Oma kehu ja ylimielisyys ei pue ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu? Sinä taas?
En tiedä kuka on Allu
apAllu, me tunnetaan sun kirjoitustyyli. Kyllä se sinä olet, myönnä pois.
En ihan oikeasti tiedä kenestä puhutte.
Voisitko hieman avata minulle lisää tästä Allusta?
ap
Miksi olet työtön, kun olet muuten niin mallikas? Onko nettiminän ja todellisuusminän välillä suurikin ero?
Vierailija kirjoitti:
Naiset pariutuvat ylöspäin, miehet alaspäin. Parisuhdemarkkinoilla olevista noin 60–80% (vähän riippuu mikä palvelu on kyseessä) ovat miehiä.
Mies: Tasokkain nainen on nuori, kaunis ja hoikka ja tasokkain mies on rikas.
Myös mies: Kun nuori, kaunis ja hoikka nainen pariutuu rikkaan miehen kanssa, nainen pariutuu YLÖSPÄIN.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pariutuvat ylöspäin, miehet alaspäin. Parisuhdemarkkinoilla olevista noin 60–80% (vähän riippuu mikä palvelu on kyseessä) ovat miehiä.
Ihan näin tilastotieteitä ja matikkaa aika pitkälle lukeneena, tuo ei voi pitää paikkaansa. Silkkaa mahdottomuutta kun vähän edes mietit sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jo pelkästä ap:n kirjoitustyylistä tulee heti kuva itseään täynnä olevasta miehestä joka kuvittelee liikoja esim. ulkonäöstään ja älykkyydestään ja aliarvioi/mollaa toisia. Ei tule vaikutelmaa mukavasta ihmisestä. Esim. Tinderissä auttamatta miehet, jotka kuvailevat itseään "keskivertoa komeammaksi" ovat minun silmääni aina nimenomaan "keskivertoa vähemmän viehättäviä" ja tavallisen näköisiä ja on jotenkin noloa että kehuskelevat ulkonäöllään. Oma kehu ja ylimielisyys ei pue ketään.
Hyvä yritys. Kuka muka Tinderissä pistäisi tuollaisen tekstin...kai se nyt jokainen näkee kuvistakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu? Sinä taas?
En tiedä kuka on Allu
apAllu, me tunnetaan sun kirjoitustyyli. Kyllä se sinä olet, myönnä pois.
En ihan oikeasti tiedä kenestä puhutte.
Voisitko hieman avata minulle lisää tästä Allusta?
ap
En. En ala kertomaan Allulle Allusta.
Vierailija kirjoitti:
En väittänyt olevani mikään malli, mutta tiedän olevani keskivertoa komeampi.
Täällä ei ole minusta kuvaa, toisin kuin tinderissä olisi jos sinne menisin. Silloin ulkonäköni kuvailu ei tietenkään olisi tarpeellista.
En voi tähän nyt antaa mitenkään muuten tietoa, kuin kirjoittamalla sitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet työtön, kun olet muuten niin mallikas? Onko nettiminän ja todellisuusminän välillä suurikin ero?
Tässähän onkin se kysymys, johon ap ei suurin surminkaan ota kantaa… perus ”älykäs ja itsestään huolehtiva mies, joka ei yhtään tiedä miksi ei löydä rinnalleen normaalia, lapsetonta, työssäkäyvää naista”
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on luetella vain omat hyvät puolet ja jättää pois asiat jotka johtaa siihen että on vain huonoja vaihtoehtoja tarjolla. Oletko sinä se joka luultavasti kasvattaa jotain itse ja myy, jonka sitten kuvailee palstalaisille olevan sieniä ja marjoja ja näillä hankitaan sadan tonnin säästöt patjan väliin ja eletään sossua lisäksi kupaten? Joopa joo, sieniä ja marjoja hyvinkin. Harvaa tuollainen sienikauppias kiinnostaa, joten on ihan turhaa hokea miksi naiset ja jättää oleellinen kertomatta.
En kasvata sieniä, tai ole muutenkaan huumeiden kanssa tekemisissä.
Metsässä kyllä tykkään käydä keräämässä ruokasieniä, mustikoita, puolukoita ja muita marjoja.
ap
AP on omasta mielestään valioyksilö, mutta vakiopalstalaiset tietää hänen taustansa. Tämä yksi hänen vakiúliketjuistaan ja yleensä hän ùlisee viikonloppuisin. Hän on itse nepsy- mt- ongelmainen elämäntapatyötön ja kouluttamaton mies, joka ihmettelee, että miksi hän ei saa max 25 vuotiasta kaunista, hoikaa , työssäkäyv tyttöystävää, joka perustaisi perhern hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys. Kuka muka Tinderissä pistäisi tuollaisen tekstin...kai se nyt jokainen näkee kuvistakin!
Hyvä että joku muukin jo huomasi tämän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En väittänyt olevani mikään malli, mutta tiedän olevani keskivertoa komeampi.
Täällä ei ole minusta kuvaa, toisin kuin tinderissä olisi jos sinne menisin. Silloin ulkonäköni kuvailu ei tietenkään olisi tarpeellista.
En voi tähän nyt antaa mitenkään muuten tietoa, kuin kirjoittamalla sitä.
ap
Tarkennatko vielä, että mistä tiedät olevasi keskivertoa komeampi? Sitä ei lasketa että kaverinaiset tai äiti ovat kiltteyksissään niin sanoneet.
Yleensä koulutus on lähihoitaja.
A8 nytkö taas tasotepria ei pidäkkään. Sun tado on tuo, ap.
N32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32 kirjoitti:
Mulla ei ole tollasia ongelmia. Käyn töissä mut mulla on lapsia (yhdelle miehelle). Mennäänkö treffeille?
Missä päin asut?
ap
Varsinais-Suomessa.
Harmi että niin kaukana
ap
Vierailija kirjoitti:
ja susta selviää et oot lihava ja tyhmä
Itselläni ei vielä ole lapsia, ja haluaisin kokea noin merkittävän asian yhdessä naisen kanssa.
Lisäksi minä olen joskus seurustellut naisen kanssa jolla oli lapsi, ja entinen kumppani vielä sekoili mukana enemmän ja vähemmän...Huonoja kokemuksia siis.
Haluaisin aloittaa tuolta osalta puhtaalta pöydältä.
ap