Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väkivalta parisuhteessa

Vierailija
14.12.2014 |

Ajattelin kirjoittaa nyt tänne, kun mieltäni painaa riidat poikaystäväni kanssa, enkä kehtaa tästä kyseisestä aiheesta kenellekkään tutulle kertoa...

Meillä on nyt siis muutaman kerran riidan aikana käynyt niin, että mies on käynyt käsiksi, kuristanut minua kaulasta ja töninyt. Viimeisen kerran näin kävi, kun sanoin miestä lapselliseksi, kun meillä tuli riitaa asunnon lämmityksestä, siis laskin suihkuhuoneen lattian lämpötilaa (minä maksan sähkölaskun tällä hetkellä). Mies alkoi tästä mököttää ja lopulta kävi käsiksi.

Emme siis todellakaan osaa riidellä oikein, molemmissa on vikaa, minä siis jäkätän ja suustani saattaa lipsahtaa tuommoisia lapselliseksi ym haukkumista ja mies käy käsiksi yms... Pitääkö tässä varata aikaa jonnekkin parisuhdeterapiaan vai paraneeko tämmöiset tapaukset yleensä...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte vasta nuoria ja kuitenkin jo tovin ollut yhdessä niin en kyllä lähtis vielä eroomaan vaan ensin apua miehelle.Ei sitten katkeroidu ja vinksahda entisestään..Elämä edessä niin hyvä olis nyt hakeutua avun piiriin,kun itsekin myöntää ettei ihan normaali ole.Mikä ikinä onkaan normaalia..

Vierailija
22/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samoilla linjoilla 22sen kanssa, kun tiedän miehen ongelmat ja niin... No tietää itsekkin että hänellä on ongelmia ollut ihan lapsuudesta saakka mm. Sosiaalisissa suhteissa ja on ollut koulukiusattu ja vielä nykyäänkin hän on vähän sellainen erikoinen persoona, että kokee olevansa ns. Yksinäinen susi....Pelkäänkin että hällä tullut nyt joku mittari täyteen ja pimahtaa kohta lopullisesti, ellen saa häntä johonkin hoitoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan voiko esim aspergerin syndroomaa jotenkin testata jos saisin miehen lääkäriin??