Paras (apteekissa myytävä) antiperspirantti?
Sama aloitus nyt uudestaan...
Onko kellään siis kokemuksia muista, kuin Absolut Torrista (kainalot tulessa!)?
Ja edellisestä ketjusta unohtui maininta; kärsin kainaloiden liikahikoilusta, enkä edes kuvittele pääseväni siitä lopullisesti eroon, mutta jos hikoilun määrää saisi edes vähennettyä...
Joku mainitsi suolapuikon estämään hienhajua, lisää tietoa siitä?
Kommentit (42)
Mulla toimi ainoastaan toi mainitsemasi ja kainalot tottui siihen kyllä. Aluksi poltteli mutta käytön jatkuessa ei. Ja se on pieni hinta hiettömyydestä.
Aco effectiv 72 h sivele kainaloihin vain vähän. Muuten kirvelee.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 23:22"]
Aco effectiv 72 h sivele kainaloihin vain vähän. Muuten kirvelee.
[/quote]
Kirvelee muutenkin, vai sheivauksen jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 15:31"]#7 kärsii hikoilusta mutta kun perheessä on Alzheimerin tautia sairastava ja näkee mitä se ihmiselle tekee, niin kaikkiin kemikaaleihin suhtauminen on muuttunut varovaiseksi.
[/quote]
Kaikkihan täällä maailmassa tappaa, kemikaaleja ja myrkkyjä on jokapuolella. Et ilmeisesti meikkaa, et rasvaa ihoasi, laita hiuksiin mitään ylimääräistä... Tuskin se alumiini siinä dödössä kuitenkaan koituu sun kohtaloksesi :)
ne suolapuikot on muuten pelkkää alumiinia...
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:45"]
Sama aloitus nyt uudestaan... Onko kellään siis kokemuksia muista, kuin Absolut Torrista (kainalot tulessa!)? Ja edellisestä ketjusta unohtui maininta; kärsin kainaloiden liikahikoilusta, enkä edes kuvittele pääseväni siitä lopullisesti eroon, mutta jos hikoilun määrää saisi edes vähennettyä... Joku mainitsi suolapuikon estämään hienhajua, lisää tietoa siitä?
[/quote]
Vastaavista kuin tämä suolapuikko ei ole muita kuin hyviä kokemuksia itselläni.
[/quote]
Oletko ostanut Suomesta vai ulkomailta?
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:51"]
Jos hikoilu on runsasta eikä nuo auta, niin suosittelen botoksia kainaloihin. Vaikutus kestää noin 6-9 kk.
[/quote]
Mä kyllä mieluummin piilotan hikikainaloni pukeutumisella, kuin menen ihan noin pitkälle.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:45"]
Sama aloitus nyt uudestaan... Onko kellään siis kokemuksia muista, kuin Absolut Torrista (kainalot tulessa!)? Ja edellisestä ketjusta unohtui maininta; kärsin kainaloiden liikahikoilusta, enkä edes kuvittele pääseväni siitä lopullisesti eroon, mutta jos hikoilun määrää saisi edes vähennettyä... Joku mainitsi suolapuikon estämään hienhajua, lisää tietoa siitä?
[/quote]
Vastaavista kuin tämä suolapuikko ei ole muita kuin hyviä kokemuksia itselläni.
[/quote]
Oletko ostanut Suomesta vai ulkomailta?
[/quote]
Olen ulkosuomalainen nykyisin, mutta jo Suomessa asuessamme sain aikoinaan ensin lahjaksi sellaisen kasteltavan kivipuikon. Sitä kautta tulivat tutuksi. Luontaistuotekaupat sitä edelleen ilmeisesti myivät. Nykyisin netin kautta varmaan voi myös tilata eri nettikaupoista, Suomesta ja ulkomailta. Se ensimmäinen oma puikkoni oli siis kiinteä ja läpinäkyvä, suojuksena deodoranteissa yleisesti käytettävä pullomalli. Nyt en löytänyt kuin irrallisen kiven mainoksen pikahaulla. Mutta ajatus on sama. Näitä on nykyisin kideliuosdeodorantteina, eli sisältö on valmiiksi juokseva.
Oletko noudattanut absolut torrin ohjeita? Jos sitä laittaa vähänkin kosteisiin kainaloihin tai olet hiljattain ajanut kainalot, niin kainalot ovat varmasti tulessa. Ohjeita noudattamalla mä ainakin voin sitä käyttää.
Triple Dry on ilmeisesti Absolut Torrin tapainen, mutta ei niin vahvaa, joten sitäkin kannattaa kokeilla.
Apteekin Bats-deodorantti on hyvä päivittäisessä käytössä.
Mä hikoilen myös todella paljon kainaloista, mutta Absolut Torr ja Bats toimivat mulle.
Onko se torr kausittain/harvemmin käytettävä tuote? Kokeilin sitä vuosia sitten ja alussa ei ollut mitään vaikutusta, mutta jossain vaiheessa se jopa toimi päivän tai pari, vaikka tuntui että oli ihan sairaan kuuma niin kainalot pysyi silti rutikuivina. Mutta sitten teho lakkasi kokonaan. :( Pitäisikö käytössä siis olla taukoja? Ja toimisikohan esim. Bats ja Torr yhdessä, ensimmäistä päiväksi ja toista yön ajaksi kainaloon, vai tulisiko ylikuormitus? :D
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 19:09"]^Olisko noista apua?
[/quote]Kiitos.
Kirjoitin siihen edelliseenkin ketjuun, että mulla parhaiten on toiminut tämä: http://www.apteekkituotteet.fi/Vichy-antiperspirantti-roll-on-48-H-50-ml
Paljon parempi kuin Absolut Torr, Triple Dry, Bats ja monet muut. Raikas, hyvä tuoksu, ei polta kainaloita, hienhaju ei pukkaa läpi.
Aika ihme ainetta tuo Absolut Torr. Käytin sitä ohjeiden mukaan, ehkä alle kuukauden verran, ihan ok tuloksilla ja sitten yhtäkkiä se poltti kerrasta kainalot melkein ruvelle. Pidin taukoa pari viikkoa ja kokeilin uudelleen: kainalot tulessa. Kuukauden tauko, uusi kokeilu ja taas sama lopputulos. Viimeisen kerran kokeilen puoli vuotta edellisestä käytöstä, toivon että aine olisi kerennyt vähän laimentua jo siinä ajassa, mutta ei, kainalot teki kuolemaa taas. Olisi hauska tietää mikähän tuon reaktio oikein aiheutti.
Mulla toimii ihan jokapäiväisessä käytössä triple dry. Suosittelen! Ennen en voinut harkitaan vaaleita paitoja, hikoilu niin massiivista, nyt hikoilu niukkaa. Ihanaa.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:40"]
Aika ihme ainetta tuo Absolut Torr. Käytin sitä ohjeiden mukaan, ehkä alle kuukauden verran, ihan ok tuloksilla ja sitten yhtäkkiä se poltti kerrasta kainalot melkein ruvelle. Pidin taukoa pari viikkoa ja kokeilin uudelleen: kainalot tulessa. Kuukauden tauko, uusi kokeilu ja taas sama lopputulos. Viimeisen kerran kokeilen puoli vuotta edellisestä käytöstä, toivon että aine olisi kerennyt vähän laimentua jo siinä ajassa, mutta ei, kainalot teki kuolemaa taas. Olisi hauska tietää mikähän tuon reaktio oikein aiheutti.
[/quote]
Jaa'a, oisko allerginen reaktio tai herkistyminen jollekin tuotteen ainesosalle?
Kertokaa suolapuikosta googlella tuli jotain emättimen kiristelyjä O.o