Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jättäisit jääkaappiin ulkomaisille vieraille? Ovat 3 viikkoa meillä

Vierailija
01.07.2022 |

Long story short: tarjotaan majoitusta kolmeksi viikoksi noin 50v äidille ja 10v pojalle, joiden AirBnB-majoitus peruuntui Suomessa.

Mitä jättäisitte näille jääkaappiin? Eivät siis odota mitään, eikä mistään ole sovittu, mutta haluaisin vain olla kiva ja kohtelias. Tulevat kuitenkin suoraan lentokentältä meille.

En tiedä allergioista, vakaumuksesta tai ruokavalioista mitään, eli pitäisi olla jotain kaikille kelpaavaa. Ei siis alkoholia, lihaa, pähkinää tms.

Tiedän, ettei tarvitsisi, mutta ihan vaan ajatuksena olis kiva olla jotain muuta kuin ketsuppipurkki ja valo..

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valon.

Vierailija
2/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraa ja karjalan piirakoita.Lohta. Leikkeleitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatusta kohdan Vuorisaarnasta.

Vierailija
4/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazeria, Ruispaloja, hapankorppuja, hedelmiä, voita, maitoa, kahvia, veskipaperia, talouspaperia

Vierailija
5/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoatko majoituksen ilmaiseksi? Eivätkö vieraat löytäneet toista airbnb-majoitusta?

Vierailija
6/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmiä.

Vierailija
7/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen ylläpito 3 vkoa🥹?

Vierailija
8/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa, voita, juustoa, tuoremehua, munia ja jugurttia, tomaattia ja kurkkua. Hyvää leipää. Kahvia. Näillä pärjäävät seuraavaan päivään.

Vierailija
9/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkaraa ja karjalan piirakoita.Lohta. Leikkeleitä. 

Aivan. Eli lihaa, vaikka nimenomaan kirjoitin, ettei lihaa?

Ap

Vierailija
10/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalaisia vieraat ovat? Helpottaisi neuvomisessa, jos tietäisi jotain heidän ruokakulttuuristaan.

Vierailija
11/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Majoittujat hommaavat itse omat ruokansa. Minä kun en voi tietää, mitä kukakin voi/haluaa syödä.

t. Airbnb-majoittaja

Vierailija
12/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen, että tätä tilannetta ei ole olemassakaan. Vähän tietoa taustoista, paljon ehtoja (ei lihaa, ei sitä ja tätä). Kun aloittajalla on näin paljon mielikuvitusta, hän osaa keksiä itse ratkaisun ongelmalleen, jos sellainen oikeasti on olemassa.

Vierailija
13/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreita mansikoita, marjamehua, Fazerin sinistä, kahvia ja karjalanpiirakoita tai hyvää leipää.

Vierailija
14/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoatko majoituksen ilmaiseksi? Eivätkö vieraat löytäneet toista airbnb-majoitusta?

Tämä on todella pitkä juttu, mutta lyhyesti: alkuperäinen AirBnB-majoittaja on mun työkaveri ja edellinen majoittuja sai koronan täällä Suomessa ja on nyt siellä tuttavan AirBnB-kämpässä edelleen. Se jää sinne sairastamaan ja me tarjouduttiin majoittamaan ne seuraavat tulijat. Oltaisiin muutenkin menty mökille ja viikoksi lomalle ulkomaille, niin saadaan nyt tyhjillään muuten olleesta kämpästä maksu.

Ap

Vierailija
15/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalaisia vieraat ovat? Helpottaisi neuvomisessa, jos tietäisi jotain heidän ruokakulttuuristaan.

Itävallasta tulevat. Mutten siis tiedä heistä mitään muuta kuin iät. Siksi siis en jättäisi alkoholia, lihaa tai mitään yleisesti allergisoivaa.

Mitään ei tarvitse olla, mutta ihan hyvää hyvyyttäni ajattelin toivottaa tervetulleeksi meille. Varmasti heillekin stressaavaa, kun meni suunnitelmat yhtäkkiä uusiksi niillä.

Ap

Vierailija
16/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulevat suoraan lentokentältä, niin huolehtisin, että olisi iltapala ja aamupala tarpeet kaapissa.

Mun mielestä nää vois olla:

leipä

juusto

kurkku / tomaatti

voi / levite leivän päälle

banaania muutama

kahvi

maito

sokeri

mehu

jugurtti

Näillä pääsevät iltapalan ja aamupalan tekemään.

Kai he oman syömisensä sitten siitä eteenpäin hoitavat??

Vierailija
17/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan pientä naposteltavaa. Osaavat itse ostaa kaupasta mitä haluavat. En itse odottaisi mitään ruokia jos olisin itse menossa ulkomaalaisena johonkin majoitukseen.

Vierailija
18/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelen, että tätä tilannetta ei ole olemassakaan. Vähän tietoa taustoista, paljon ehtoja (ei lihaa, ei sitä ja tätä). Kun aloittajalla on näin paljon mielikuvitusta, hän osaa keksiä itse ratkaisun ongelmalleen, jos sellainen oikeasti on olemassa.

No ajattelin ensin itse jättää Fazerin sinisen levyn ja mansikoita, mutta mietin, josko tulisi muita tai parempi ideoita.

Ap

Vierailija
19/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmiä, mustaamakkaraa ja 30 litraa maitoa.

Vierailija
20/71 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Majoittujat hommaavat itse omat ruokansa. Minä kun en voi tietää, mitä kukakin voi/haluaa syödä.

t. Airbnb-majoittaja

Olen ekaa kertaa itse tässä tilanteessa ja ne tulee meille kotiin, en ole AirBnB-majoittaja. Siksi jotenkin ajattelin, että olisi kiva olla jotain. Vaikka se suklaalevy?

Ap