pitsaa
Onks mikään pizzeria espoossa auki?
Keskityin niin alkuviikon ruokiin ja eiliseen kattaukseen ja unohdin et tänäänkin pittää syödä.
Kommentit (34)
Kyllä varmaan joku pizzeria on auki. Mitä täytteitä sais olla? :)
Pizzaonline löytää avoimet paikat ja voi tilata netin kautta. Varmaan pizzerianpyörittäjien tuottoisin päivä tänään x)
Taikinaan: vettä, öljyä, hiivaa, suolaa, jauhoja.
Täyte: tomaattikastike/ketsuppi, maun mukaan lisukkeet. Mitä kaapista löytyy. Esim kinkun loput.
päälle: juustoa raastettuna.
perusraska-aineet löytyvät jokaiselta normaalilta perheelliseltä, varsinkin jos on menutyyppiä.
Helppoa, halpaa ja hauskaa. Voi ottaa lapset mukaan ruuanlaittoon!
Edellinen oikeassa. Miksi maksaa muille siitä mitä osaa itsekkin!
t. Edellinen
Eikö nykymammat osaa tehdä edes pizzaa enää tätänykyä? Jo on onnetonta. Isovanhemmat kääntyvät haudoissaan.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:31"]Eikö nykymammat osaa tehdä edes pizzaa enää tätänykyä? Jo on onnetonta. Isovanhemmat kääntyvät haudoissaan.
[/quote]
Kaupat on vittu kiinni
Siihen tyssäsi nykymamman kotitaloustaidot. Kaupat pn päivän kiinni, eiku ulos syömään. Ei jessus.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:31"]Eikö nykymammat osaa tehdä edes pizzaa enää tätänykyä? Jo on onnetonta. Isovanhemmat kääntyvät haudoissaan.
[/quote]
Kyllä osatataan mutta joskus halutaan, että joku toinen tekee sen puolestasi.
Marttakerhoon moiset.
Onhan tuo ap:n aloitus hiukka säälittävä, rehellisesti sanottuna.
Eikö ihmiset osaa enää edes perusasioita? Ostetaan kuraa jostain, vaikka pienellä vaivalla tekis itse parempaa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:31"]Eikö nykymammat osaa tehdä edes pizzaa enää tätänykyä? Jo on onnetonta. Isovanhemmat kääntyvät haudoissaan. [/quote] Kyllä osatataan mutta joskus halutaan, että joku toinen tekee sen puolestasi.
[/quote]
montako kertaa olet ITSE tehnyt pizzaa?
Sitähän minäkin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:31"]Eikö nykymammat osaa tehdä edes pizzaa enää tätänykyä? Jo on onnetonta. Isovanhemmat kääntyvät haudoissaan. [/quote] Kyllä osatataan mutta joskus halutaan, että joku toinen tekee sen puolestasi.
[/quote]
Sitähän minäkin.
[/quote]
Älyttömiä kommentteja. Mä ainakin osaan tehdä pitsaa, hyvääkin sellaista mutta silti on kiva saada se välillä kotiinkannettuna, silloin kun haluan just sitä pitsapaikan tekelettä. Lopettakaa viisastelu, ap tilaa nyt vaan pitsat kotiin, nam, tilaisin itsekin jos en ois jo varannut kaappiin tortilla-aineksia. Kyllä teen täytteet ihan ite, hyvä minä! ;-)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:53"]
Sitähän minäkin.
[/quote]
Minä olen tehnyt pizzaa satoja kertoja (useamman vuoden ajan minulla oli tapana tehdä sitä kerran viikossa), mutta tämän keskustelun takia minuun iski vastustamaton halu saada karvakäsipizzaa.
Jo saa vihat niskaansa kun ehdottaa siiderivalaille, että pizzaa vois tehdä itekkii. Olen samaa mieltä itseni kanssa, että uusavuttomia on nykymammoissa enemmin kun ennen.
Ihmeellisiä arvomaailmoja teillä.
Perheenäitinä minusta tuntuu tuo ruoanlaitto elinkautiselta tuomiolta, joten välillä syön erittäin mielelläni toisen laittamaa ruokaa, vaikka pitsaa, tosin nyt on pizzataikina nousemassa ja kinkunloput menee siihen. Tulee muuten hyvää, kun sitä kinkkusilppua maustyaa grillikastikkeella =) Jokainen tavallaan! En ole ap!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:05"]Jo saa vihat niskaansa kun ehdottaa siiderivalaille, että pizzaa vois tehdä itekkii. Olen samaa mieltä itseni kanssa, että uusavuttomia on nykymammoissa enemmin kun ennen.
[/quo
Jo on kumma kun et ymmärrä että kyse ei ole siitä osaako vai eikö, miten voi olla noin mustavalkoista ajattelu. Siiderivalasta et ainakaan minusta saa, sorry!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:09"]
Perheenäitinä minusta tuntuu tuo ruoanlaitto elinkautiselta tuomiolta, joten välillä syön erittäin mielelläni toisen laittamaa ruokaa, vaikka pitsaa, tosin nyt on pizzataikina nousemassa ja kinkunloput menee siihen. Tulee muuten hyvää, kun sitä kinkkusilppua maustyaa grillikastikkeella =) Jokainen tavallaan! En ole ap!
[/quote]
sinunlaisiasi on tällä palstalla harvassa, usko pois. Nykymammat kyselevät sen munamaidon perään kaupassa, mitä makaronilaatikkoon laitetaan.
t.11
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 12:31"]Eikö nykymammat osaa tehdä edes pizzaa enää tätänykyä? Jo on onnetonta. Isovanhemmat kääntyvät haudoissaan. [/quote] Kyllä osatataan mutta joskus halutaan, että joku toinen tekee sen puolestasi. [/quote] montako kertaa olet ITSE tehnyt pizzaa? Sitähän minäkin. [/quote] Älyttömiä kommentteja. Mä ainakin osaan tehdä pitsaa, hyvääkin sellaista mutta silti on kiva saada se välillä kotiinkannettuna, silloin kun haluan just sitä pitsapaikan tekelettä. Lopettakaa viisastelu, ap tilaa nyt vaan pitsat kotiin, nam, tilaisin itsekin jos en ois jo varannut kaappiin tortilla-aineksia. Kyllä teen täytteet ihan ite, hyvä minä! ;-)
[/quote]
Teetkö tortillalätytkin itse :)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:14"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 13:09"]
[/quote]
sinunlaisiasi on tällä palstalla harvassa, usko pois. Nykymammat kyselevät sen munamaidon perään kaupassa, mitä makaronilaatikkoon laitetaan.
t.11
[/quote]
:):)
En tiedä..