KERRO MURHEESI NIIN POSITIVISOIN MIELIALAASI
JOS MURHEESI ON PASKAHÄTÄ TMV., NIIN OLE HILJAA.
Kommentit (60)
Yksi mulkku käytti mua henkisesti ja taloudellisesti hyväksi vuodet 2008-2011. Miten pääsen siitä yli? . Se vähän kolahti. Olen 33v. Ja elämä maistuu paskalle kaikki nämä vuodet.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:14"]Haluaisin löytää hauskan ja luotettavan miehen, murehdin hiukan että sellaista ei ole (olemassakaan?)
[/quote]
On kyllä! Vaikka vaikea se on minunkin uskoa! Oletko sitten etsinyt tällaista henkilöä vai vain tyytynyt haaveiluun? - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:14"]Haluaisin löytää hauskan ja luotettavan miehen, murehdin hiukan että sellaista ei ole (olemassakaan?)
[/quote]
On kyllä! Vaikka vaikea se on minunkin uskoa! Oletko sitten etsinyt tällaista henkilöä vai vain tyytynyt haaveiluun? - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:19"]Olen sängyssä ja ukko kuorsaa ja piereksii unissaan, en saa unta:(:(:(
[/quote]
Käännä se mahalleen!
Haluan päästä kunnioitettavaan asemaan työelämässä. Haluan opiskella lisää, haluan tehdä 2 lasta, haluan myös oman yritystoiminnan, haluan silti hyvän päivätyön, haluan silti liikkua ja harrastaa ja elää hyvin, haluan hienon talon. Ja haluan nämä kaikki nyt heti, samanaikaisesti. :O Hankala yhtälö?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:14"]Minulla on yrjötauti, kohta lentää taas laatta:-(
[/quote]
Ajattele taudin jälkeistä loistofiilistä, kun ruoka ja juoma pysyy vihdoin sisällä ja on hyvä olo :) silloin osaat arvostaa terveyttä ihan eri tavalla kuin ennen! - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:16"]Läheinen menehtyi.
[/quote]
Ensinnäkin; älä yritä selviytyä, vaan anna itsesi velloa surussa juuri niin kauan kuin sinun tarvitsee. Etsi vertaistukea netistä.
Ja sitten muista, että jokaisen aika tulee joskus, sille ei vain voi mitään. Hän saattoi olla nuori, mutta hänen vain piti lähteä nyt. Enkä tarkoita tätä mitenkään uskonnollisella tavalla, olenhan ateisti. Mutta tärkeintä on muistaa, että et olisi todennäköisesti voinut estää kuolemaa. Siispä älä syyttele itseäsi. - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:27"]Haluan päästä kunnioitettavaan asemaan työelämässä. Haluan opiskella lisää, haluan tehdä 2 lasta, haluan myös oman yritystoiminnan, haluan silti hyvän päivätyön, haluan silti liikkua ja harrastaa ja elää hyvin, haluan hienon talon. Ja haluan nämä kaikki nyt heti, samanaikaisesti. :O Hankala yhtälö?
[/quote]
Itse ajattelen niin, että jos sinulla on tunne, että haluat jotain ja pystyt siihen, niin se on totta. Seuraavaksi sinun pitää pyrkiä opiskelemaan. Koskaan ei ole liian myöhäistä. Ja sitten vain laatimaan suunnitelmia ja toteuttamaan niitä... - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:15"]
Olen homo ja asun pienellä paikkakunnalla eikä minulla ole poikaystävää. Enkä uskalla tulla kaapista kun pelkään vanhempieni reaktioita.
[/quote]
En ole ap, mutta ehkä selvempi. Muuta isommalle paikkakunnalle. Olen asunut Amsterdamissa. Ihan mieletön kaupunki, muuta vaikka sinne. Varmaan homojen ja muidenkin luovien ihmisten unelmakaupunki. Seuraa unelmiasi!
[/quote]
Kiitos vastauksestasi! Aion kyllä muuttaa suurempaan kaupunkiin, kunhan saan lukion suoritettua (olen tällä hetkellä 16).
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:15"]Mies kehen olin hiukan ihastunut paljasti tänään että hän on juuri alkanut seurustelemaan yhteisen tuttumme kanssa...
[/quote]
Se tuntuu musertavalta, mutta koita silti pysyä realistisena; olet ihastunut ja näet miehen epärealistisesti juuri nyt. TODELLISUUDESSA hänessäkin on monta huonoa puolta ja asioita, joihin menettäisit hermot seurustellessasi hänen kanssaan. Vielä jonain päivänä näet miehen arkisemmin, eikä sydämesi enää pamppaile hänelle. Malta odottaa. - AUTTAVA AP
Olen tullut uskoon ja mies on melkein ateisti. Miehen mielestä tämä vie meitä erilleen, mutta itse olen eri mieltä. Mitä arvelet onko mahdoton yhtälö?
haluaisin vaikuttaa Suomen asioihin (pelastaa talouskriisistä), eduskunnassa se ei onnistuisi koska siellä riidellään
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:17"]Pelkään sotaa. Lisäksi olen kaveripiiristäni ainoa ei-supermenestynyt urallani. Ihana perhe on mutta KAIKKI naputtaa että mites sinun ura. Kun oli ihan hyvä ura meneillään, mutta nyt olen lasten jälkeen vähän hakoteillä. En haluaisi enää oravanpyörään.
[/quote]
Sodan pelko on aivan turha, älä tuhlaa energiaasi siihen. Se ebolatapauskin oli vain väärä hälytys. Suomessa on asiat aika
hyvin.
Tee sitä työtä josta tykkäät. Miksi kaikkien pitäisi "menestyä" ? Et saa tienaamiasi rahoja kuitenkaan mukaan kun kuolet. - AUTTAVA AP
Murehdin tapaamistani pomoni kanssa ensiviikolla. Keskustelemme onko aihetta varoitukselle tai määräaikaiselle erotukselle virheeni takia. Murehdin myös mitä haluan tehdä elämälläni, kun en pidä työstäni. Vähän harmittaa, että lähdin vanhasta työpaikastani.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:18"]Surettaa, kun olen rakastunut miespuoliseen perhetuttuun. Olen naimisissa ja mieheni on myös tuon miehen ystävä. En aio tehdä asialle.mitään, mutta olo on sietämätön. Näen oman mieheni huonossa valossa ja kiukuttelen, vaikka hän on oikein hyvä mies ja rakas minulle. Tunteeni eivät vain kuole, vaikka tätä on jatkunut eriasteisena jo pari vuotta.
[/quote]
Uskon vahvasti, että sinulla on jostain mystisestä syystä erittäin epärealistinen kuva tästä toisesta miehestä ja siksi kuvittelet, että hän on jotenkin "parempi" kuin oma miehesi. Luultavasti tiedät hänestä lähinnä pintapuolisia asioita ja olet muodlstanut käsityksesi niiden perusteella. Usko pois, ei kannata hämääntyä! Älä enää kiukuttele miehellesi. Entä jos hän saa tarpeekseen joku päivä? Nyt jätä epärealistiset haaveilut sikseen ! - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:15"]
Olen homo ja asun pienellä paikkakunnalla eikä minulla ole poikaystävää. Enkä uskalla tulla kaapista kun pelkään vanhempieni reaktioita.
[/quote]
En ole ap, mutta ehkä selvempi. Muuta isommalle paikkakunnalle. Olen asunut Amsterdamissa. Ihan mieletön kaupunki, muuta vaikka sinne. Varmaan homojen ja muidenkin luovien ihmisten unelmakaupunki. Seuraa unelmiasi!
[/quote]
Olen selvä itsekin! - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:15"] Olen homo ja asun pienellä paikkakunnalla eikä minulla ole poikaystävää. Enkä uskalla tulla kaapista kun pelkään vanhempieni reaktioita. [/quote] En ole ap, mutta ehkä selvempi. Muuta isommalle paikkakunnalle. Olen asunut Amsterdamissa. Ihan mieletön kaupunki, muuta vaikka sinne. Varmaan homojen ja muidenkin luovien ihmisten unelmakaupunki. Seuraa unelmiasi! [/quote] Kiitos vastauksestasi! Aion kyllä muuttaa suurempaan kaupunkiin, kunhan saan lukion suoritettua (olen tällä hetkellä 16).
[/quote]
Sinulla on varmasti upeita juttuja edessäsi, olet nuori. Ota ilo irti kaikesta mistä voit, ole ylpenä oma itsesi. Kaikkea hyvää elämääsi. Oli muuten siellä Damissa ihan tosi komeita miehiä, ja hienoja paikkoja. Ihan melkein harmitti että olen itse heteronainen, siellä oli niin hyvä meno niissä gay-paikoissa.
Itken, koska tuli mieleen miten minua kiusattiin ja miten paljon kaikki toivoivat mun kuolemaa.