KERRO MURHEESI NIIN POSITIVISOIN MIELIALAASI
JOS MURHEESI ON PASKAHÄTÄ TMV., NIIN OLE HILJAA.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:17"]Pelkään sotaa. Lisäksi olen kaveripiiristäni ainoa ei-supermenestynyt urallani. Ihana perhe on mutta KAIKKI naputtaa että mites sinun ura. Kun oli ihan hyvä ura meneillään, mutta nyt olen lasten jälkeen vähän hakoteillä. En haluaisi enää oravanpyörään. [/quote] Sodan pelko on aivan turha, älä tuhlaa energiaasi siihen. Se ebolatapauskin oli vain väärä hälytys. Suomessa on asiat aika hyvin. Tee sitä työtä josta tykkäät. Miksi kaikkien pitäisi "menestyä" ? Et saa tienaamiasi rahoja kuitenkaan mukaan kun kuolet. - AUTTAVA AP
[/quote]
Kiitos vastauksestasi. Näinhän se on, turha murehtia liikaa. Mukava ketju.:)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:47"]Murehdin tapaamistani pomoni kanssa ensiviikolla. Keskustelemme onko aihetta varoitukselle tai määräaikaiselle erotukselle virheeni takia. Murehdin myös mitä haluan tehdä elämälläni, kun en pidä työstäni. Vähän harmittaa, että lähdin vanhasta työpaikastani.
[/quote]
No mutta jos et edes pidä työstäsi, niin ehkä tuo voi olla loistava tilaisuus löytää jotain uutta ja parempaa... Mistäs sitä tietää, jos olet vaikkapa kuulauden päästä jossain paljon mukavammissa hommissa. Virheen takia on turha menettää yöunia. Et ole robotti vaan ihminen. - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:11"]Miten saan miehen mielenkiinnon heräämään... :(
[/quote]
Kerro lisää niin osaan auttaa! - AUTTAVA AP
[/quote]
Olen ollut ihastunut tähän mieheen jo monta vuotta. Hän tietää kyllä nimeni, muttei ole kiinnittänyt minuun sen suurempaa huomiota. Minusta tosin tuntuu, että meidän välillä "on sitä jotain". Olemme kumpikin sinkkuja. -4-
[/quote]
Jos mies ei kiinnitä huomiota sinuun, ei sinulla ole mitään syytä kiinnittää huomiota häneen. Tuhlaat vain energiaasi pönkittämällä toisen egoa ja unohtamalla muut. Nyt haku päälle ja etsi vaihteeksi mies, joka kiinnittää huomiota sinuun sen toisenkin edestä! Kun koet sen tunteen niin ihmettelet, mitä näit koskaan siinä välinpitämättömässä ameebassa. - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:18"]Kaikki vituttaa. Auta.
[/quote]
Kuuntele aggressiivista musaa! - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:47"]Murehdin tapaamistani pomoni kanssa ensiviikolla. Keskustelemme onko aihetta varoitukselle tai määräaikaiselle erotukselle virheeni takia. Murehdin myös mitä haluan tehdä elämälläni, kun en pidä työstäni. Vähän harmittaa, että lähdin vanhasta työpaikastani.
[/quote]
No mutta jos et edes pidä työstäsi, niin ehkä tuo voi olla loistava tilaisuus löytää jotain uutta ja parempaa... Mistäs sitä tietää, jos olet vaikkapa kuulauden päästä jossain paljon mukavammissa hommissa. Virheen takia on turha menettää yöunia. Et ole robotti vaan ihminen. - AUTTAVA AP
[/quote]
Siis kuukauden!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:47"]Murehdin tapaamistani pomoni kanssa ensiviikolla. Keskustelemme onko aihetta varoitukselle tai määräaikaiselle erotukselle virheeni takia. Murehdin myös mitä haluan tehdä elämälläni, kun en pidä työstäni. Vähän harmittaa, että lähdin vanhasta työpaikastani.
[/quote]
[/quote]
Siis kuukauden!
[/quote]
[/quote]
Siis kuukauden!
[/quote]
[/quote]
Siis kuukauden!
[/quote]
[/quote]
Siis kuukauden!
[/quote]
[/quote]
Auttoi, kiitos paljon :).
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:47"]Murehdin tapaamistani pomoni kanssa ensiviikolla. Keskustelemme onko aihetta varoitukselle tai määräaikaiselle erotukselle virheeni takia. Murehdin myös mitä haluan tehdä elämälläni, kun en pidä työstäni. Vähän harmittaa, että lähdin vanhasta työpaikastani.
[/quote]
[/quote]
Auttoi, kiitos paljon :).
[/quote]
Eipä kestä! Se oli tarkoituskin :-) - AUTTAVA AP
No vittu miten sinne vikoille sivuille pääsee XDd
Olen entinen päihde- ja peliongelmainen, nyt yli viikon ollut kuivilla. Joka päivä tulee jossain vaiheessa himo pelata tai vetää pää sekaisin, mutta olen saanut vastustettua sitä, pelkään vaan että ratkean. Poikaystäväni suuttuu tai vaihtaa puheenaihetta aina kun yritän puhua vaikeuksistani ja sitäpaitsi luulee minun päässeen jo ajat sitten irti, joten hänellekään en voi puhua. Lisäksi en tiedä rakastanko häntä enää - mistä sen edes tietää monta vuotta kestäneessä parisuhteessa?
Masentaa :-(
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:54"]Olen entinen päihde- ja peliongelmainen, nyt yli viikon ollut kuivilla. Joka päivä tulee jossain vaiheessa himo pelata tai vetää pää sekaisin, mutta olen saanut vastustettua sitä, pelkään vaan että ratkean. Poikaystäväni suuttuu tai vaihtaa puheenaihetta aina kun yritän puhua vaikeuksistani ja sitäpaitsi luulee minun päässeen jo ajat sitten irti, joten hänellekään en voi puhua. Lisäksi en tiedä rakastanko häntä enää - mistä sen edes tietää monta vuotta kestäneessä parisuhteessa?
Masentaa :-(
[/quote]
Älä ajattele itseäsi ENTISENÄ peli- ja päihdeongelmaisena vaan hyväksy, että olet loppuelämäsi ajan "ongelmainen."
Seuraavaksi sinun kannattaisi hakeutua kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, joista voit saada apua. Oli se sitten keskusteluapu ammattilaisella tai netissä vertaistuki. Mieti mitä kaikkea huonoa seuraa, jos toteutat nämä mielitekosi. Onko se kaiken sen arvoista? Itselläni ei ole alkoholiongelmaa, mutta kun mietin seuraavan päivän hedaria ja darraa, niin se muutaman tunnin hauskuus kännipäissään ei enää lainkaan vakuuta minua...
Vaikka toki ongelma on ongelma, eikä mikään asennekysymys tmv.
Mistä sitten tietää, että rakastaako toista? Niin, itse en ole kai koskaan rakastanut ketään. Kai. Oikeastaan omasta mielestäni sana "rakkaus" on jotenkin hämmentävä. Miten se eroaa syvästä välittämisestä?
Mieti poikaystävääsi jonkun toisen kanssa. Hymyilemäs toiselle naiselle ja katsomassa syvälle silmiin, halailemassa ja pussailemassa häntä ja kehumassa maailman ihanimmaksi naiseksi. Miltä tuntuu? Jos kamalalta, niin etköhän sinä välitä, tai jopa rakasta... - AUTTAVA AP
Yksi parhaista kavereistani katkaisi välit täysin yllättäen. Syytä en ole saanut kyselyistä huolimatta. Olen uhrannut paljon hänen vuokseen lapsesta asti. Vituttaa. N22
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:17"]Yksi parhaista kavereistani katkaisi välit täysin yllättäen. Syytä en ole saanut kyselyistä huolimatta. Olen uhrannut paljon hänen vuokseen lapsesta asti. Vituttaa. N22
[/quote]
Outo tyyppi. Vaihtoehtoja on MONIA: joku on juoruillut sinusta totuuksia tai valheita tälle ex-kaverillesi, hän on masentunut eikä jaksa panostaa kavereihin mutta ei halua paljastaa masennustaankaan, hän kantaa kaunaa vanhoista riidoista, hän on jo pidemmän aikaa ollut vittuuntunut sinuun syystä X, ja nyt sitten sai jostain puhtia lopettaa ystävyytenne. Oli syy mikä tahansa niin ei noin töykeän paskiaisen perään kannata itkeskellä. Lähetä hänelle viesti, jossa sanot kaiken, mitä tekee mielesi sanoa. Sen jälkeen toivota hyvää loppuelämää. Sen jälkeen keskity mukavampiin ihmisiin ja unohda tämä henkilö. - AUTTAVA AP
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:42"]Olen tullut uskoon ja mies on melkein ateisti. Miehen mielestä tämä vie meitä erilleen, mutta itse olen eri mieltä. Mitä arvelet onko mahdoton yhtälö?
[/quote]
Mikäli usko näkyy jokapäiväisessä arjessa niin valitettavasti harva ateisti tai melkein ateisti jaksaa sellaista. Siksi sinun kannattaakin miettiä, että onko mahdollista elää niin, että usko on sinun päässäsi mutta ei vaikuta arkeen. Se voi olla ikioma juttusi, josta et puhu miehelle mitään. TAI sitten voit etsiä toisen uskovan. - AUTTAVA AP